بازدید 48031
از «مسی ایرانی» تا «نیستلروی تیم ملی»؛

«علی بابايی» ‌که دوست‌داشتنی‌ترین «سردار» فوتبال ایران شد

روزنامه اسکاتلندی دیلی اکسپرس هم نوشته، لیورپولی‌ها به دنبال یک بازیکن جوان و بین‌المللی هستند که این بازیکن سردار آزمون، استعداد ایرانی است؛ مهاجم بیست ساله‌ای که به نظر می‌رسد، لیورپول باید برای او حدود ۵ میلیون پوند هزینه کند؛ بنابر‌این، گزارش آرسنال و تاتنهام هم علاقه‌مند به جذب آزمون هستند.
کد خبر: ۴۶۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۳ 19 January 2015
هنوز دور گروهی جام ملت‌های آسیا به پایان نرسیده که ستاره جوان تیم ملی کشورمان همه توجهات را به خود جلب کرده است. سردار آزمون را می‌گوییم؛ مهاجم جوان بیست ساله تیم ملی کشورمان که این روز‌ها گل زیبایش به قطر در شبکه‌های مهم و معتبر فوتبال دنیا بازنشر می‌شود و همه با تحسین در‌باره‌اش سخن می‌گویند. مهاجم جوانی که پیش‌تر‌ها از رسانه‌های خارجی لقب «مسی ایرانی» ‌گرفته بود و حالا کارلوس کی‌روش سبک بازی‌اش را با «رود‌فان نیستلروی» هلندی مقایسه می‌کند. همه این‌ها در هفتمین بازی ملی، سردار آزمون را به مرکز توجه رسانه‌های ورزشی داخلی و خارجی بدل کرده است.

به گزارش «تابناک»، از یازدهم دی‌ماه امسال که در اردوی تیم ملی شمع‌های تولد بیست سالگی‌اش را فوت کرد تا روز پنجشنبه که با یک چرخش استثنایی گل سه امتیازی ایران برابر قطر را به ثمر رساند و ایران را به یک چهارم نهایی جام رساند، کمتر از دو هفته زمان بود؛ اما در همین دو هفته، سردار آزمون توانست به همه آنچه ‌می‌خواست برسد و هم جایش را در ترکیب فیکس تیم ملی پیدا کند و هم در صدر اخبار فوتبالی رسانه‌های دنیا قرار بگیرد. حالا همه از یک استعداد جوان و بیست ساله ایرانی می‌گویند که به زودی باید از او در فوتبال دنیا بیشتر و بیشتر شنید.

«علي بابايي» که دوست‌داشتنی‌ترین «سردار» فوتبال ایران شد

گل زیبا و تکنیکی سردار آزمون مقابل تیم فوتبال قطر در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در محافل ورزشی جهان، انعکاس جالبی‌ داشت‌. در حالی که روز قبل از این بازی ایران و قطر، نشریه معتبر اکسپرس در خصوص رایزنی مدیران باشگاه‌های آرسنال، لیورپول و تاتنهام برای به خدمت گرفتن این بازیکن جوان و خوش تکنیک ایرانی با باشگاه روبین کازان از قرار پیشنهاد پایه با مبلغی به میزان ۵ میلیون پوند مطلبی را منعکس کرده بود، این ‌روز‌ها ویدئوی این گل به عنوان چهار ویدئوی پر بازدید در سایت‌های ورزشی معتبر از جمله ۱۰۱Great Goalsخوش درخشیده و توجه علاقه‌مندان به فوتبال در جهان را به سمت خود جلب کرده و در توضیحش نوشته، این بازیکن جادویی شبیه به مهاجم سابق تیم ملی فوتبال هلند «دنیس برکمپ» بازی می‌کند!

‌از سوی‌ دیگر، سایت فیفا با تمجید از تکنیک و گل حرفه‌ای این بازیکن، وی را ‌ناجی ایران و عامل اصلی حضور در مرحله بعد معرفی کرد. حتی کارلوس کی‌روش سرمربی ایران هم که کمتر پیش می‌آید بازیکنی را زیاد تحویل بگیرد و از او تعریف‌های آنچنانی ‌کند، در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با قطر گفت: «سردار مثل ون نیستلروی است»؛ تشبیه سردار به ستاره هلندی فقط به خاطر آن دریبل چرخشی مدافع قطر نیست. سردار با وجود قامت بلندی که دارد روی زمین تکنیکی است، راحت پا به توپ می‌شود، بدون تکلف دریبل می‌زد و با دید باز شوت می‌زند. حتی در جدال‌های هوایی هم موفق است و همه این موفقیت‌ها، موجب شده بلیچر ریپورت این روز‌ها که بازار مشتریان سردار داغ است، مدعی شود که برندن راجرز برای خط حمله لیورپول به دنبال به خدمت گرفتن اوست.

روزنامه اسکاتلندی دیلی اکسپرس هم نوشته، لیورپولی‌ها به دنبال یک بازیکن جوان و بین‌المللی هستند که این بازیکن سردار آزمون، استعداد ایرانی است؛ مهاجم بیست ساله‌ای که به نظر می‌رسد لیورپول باید برای او حدود ۵ میلیون پوند هزینه کند؛ بنابر‌‌این، گزارش آرسنال و تاتنهام هم علاقه‌مند به جذب آزمون هستند.

توپچی‌های لندن ابتدای فصل هم به دنبال امضای قرارداد با آزمون بودند که او اعلام کرد برای تیم روبین‌کازان روسیه بازی می‌کند و درباره این پیشنهاد گفته بود: «در حال حاضر دو پیشنهاد جدی از آرسنال و میلان وجود دارد. من واقعاً از این پیشنهاد‌ها خوشحالم و علاقه‌مند به امضای قرارداد با این دو باشگاه هستم. امیدوارم بازی در لیگ بر‌تر هم که یک رویاست به واقعیت بپیوندد اما در حال حاضر فقط روی بازی‌های روبین‌کازان در لیگ بر‌تر روسیه تمرکز کرده‌ام».

البته صحبت از این پیشنهاد‌ها چیز تازه‌ای نیست و سردار در یک‌ سال گذشته با لیستی از پیشنهادهای ممتاز اروپایی مواجه بود. از بارسلونا تا آرسنال، میلان، یووه و حتی لیورپول. درخشش سردار آزمون در فوتبال ایران از دو لحاظ ویژه است؛ نخست اینکه او با نوزده سال، ‌جوان‌ترین بازیکن لژیونر تاریخ فوتبال ایران است و از سوی دیگر، او بدون انجام حتی یک بازی در لیگ بر‌تر ایران هم راهی فوتبال اروپا شد و هم به پیراهن تیم ملی ایران رسید. نوجوان ۱۶ ساله تیم فوتبال اتکای گرگان خیلی زود توسط استعدادیاب‌‌های تیم ملی جوانان جذب شد و سر از نیمکت سپاهان درآورد. ولی  به او در ترکیب سپاهان هیچ مجالی برای درخشش نداد تا پدر معروف او دست پسرش را بگیرد و سر از کازان روسیه دربیاورد؛ شهری ترکمن‌نشین در روسیه که با آغوش باز از جوان گنبدکاووسی فوتبال ایران استقبال کرد تا سردار بازیکن تأثیرگذار روبین‌کازان شود تا جایی که قیمتش در سایت ترانسفر مارکت از ۷۵هزار یورو به یک میلیون یورو برسد. گلزنی در لیگ روسیه، جام حذفی و البته یورو لیگ افتخاراتی بوده که سردار تا پیش از تولد ۲۰ سالگی به آن رسید.

حالا اما با درخشش او در جام ملت‌ها تعریف و تمجید‌ها از او دوچندان شده است و «باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب سردار آزمون هستند‌»؛ این ادعای سایت vocidisport ایتالیاست. به نوشته این سایت، مدیران باشگاه میلان به دنبال جذب سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی ایران و باشگاه روبین کازان روسیه هستند. همچنین سایت اینترنشنال بیزینس تایمز در گزارشی اعلام کرد: سه باشگاه آرسنال، لیورپول و تاتنهام انگلیس برای جذب مهاجم ایرانی روبین کازان با همدیگر وارد رقابت شده‌اند. مهاجم ۲۰ ساله به لحاظ سبک بازی‌اش لقب مسی ایران را گرفته و قیمت او ۵ میلیون پوند تخمین زده شده است.

آیرات گارایف رئیس باشگاه روبین کازان روسیه گفته، بعد از بازگشت سردار از جام ملت‌ها درباره آینده این بازیکن تصمیم گیری خواهد شد. او می‌گوید: ما پیشنهاد‌هایی برای سردار داشته‌ایم اما تا زمانی که این پیشنهاد‌ها رسمی نشود، دلیلی برای صحبت درباره آن ندارم.
اما بازار اهدای القاب مختلف به سردار آزمون همچنان داغ داغ است. از مسی و نیستلروی تا علی‌بابایی که عادل فردوسی‌پور در یک مصاحبه تلویزیونی سردار را به آن تشبیه کرد.
گاردین هم در گزارش بعد از بازی ایران، قطر او را به خاطر نوع شادی پس از گلش با فرانچسکو توتی مقایسه کرد و نوشت: عملکرد ستاره ۲۰ ساله ایران در صحنه گل تیم کشورش فوق العاده بود و نمی‌توان از چرخش زیبای او به راحتی عبور کرد. او بعد از گلزنی هم به مانند توتی شادی کرد و پیش طرفداران تیمش رفت تا مثل فوتبالیست سر‌شناس ایتالیایی با آن‌ها سلفی بگیرد.

سردار آزمون این روز‌ها چشم و چراغ فوتبال ماست. جوان، جسور و جاه‌طلب با انتخاب‌هایی درست؛ کسی که از هجده ‌سالگی ترجیح داد در فضای حرفه‌ای و سخت فوتبال اروپا رشد کند تا ‌با توانایی‌های خود بزرگ شود، نه با بازی در یکی از دو تیم بزرگ پایتخت و به مدد تیتر روزنامه‌ها. جوان باهوشی که مختصات زندگی در دنیای امروز را می‌شناسد. نه آنقدر حساس و پرتوقع است که بعد از خط خوردن از جام‌جهانی قید تیم ملی را بزند و نه آنقدر غیرحرفه‌ای و ناپخته که بازی در لابلای دلارهای نفتی کشورهای حاشیه خلیج فارس را به بازی در سطح اول فوتبال اروپا ترجیح دهد. اوضاع بر وفق مراد باشد، سردار تا سال‌ها بهترین و دوست داشتنی‌ترین سردار فوتبال خواهد ماند.

تعداد بازدید : 115

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۵
موفق باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
اینم رسانه ها اینقد بزرگ میکنن که نابود بشه بزرگتر ایشون هم داغون کردن با تعریف و تمجیدای بیخودی
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
شما مشکلتون با استقلال چیه؟ وقتی قلعه نویی سرمربی سگاهان شد که این بازیکن 15 سالش بود و تو تیم جوانان سپاهان هم نیمکت نشین بود
فقط خدا كنه اين روند خوبشو حفظ كنه و وارد حاشيه نشه.
من كه به شخصه بعداز تيم ملي 98 فرانسه ديگه از فوتبال وطني زده شدم(يه عده بي سواد ميلياردر)
چون تو ایران می خواست بمونه باید 80% قرداداشو میداد به مربیش برای همین بهترین کارو کرد نبود بیه این میگن شاهزاده ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
آره اون شاهزاده تو هم پرنسس ایرانی!
ادبیات آبدوخیاری بعضی شده مایه دردسر!
مسی دوست داشتنی فوتبال ایران
من برای این جوان با استعداد ایرانی آرزوی موفقیت می کنم .
ولی یادمان باشه با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه .مردم هنوز با تیم مثل تیم های گذشته ارتباط برقرار نکرده اند و بدانید که بازیکنان قدیمی تر بخاطر اخلاق خوبشان خاطره اشان در ذهن مردم شیرین است .
ای کاش همه فوتبالیست های کشورم مثل سردار بودن،تا همه جا ازشون تعریف بود،نه اینکه با بازی ها و رفتاراشون همه بگن،بابا جمع کنین این فوتبال و سرمایه کشورو از بین بردن.
موفق باشی سردار و همیشه سردار بمانی انشاالله
به حال تیم سپاهان و خطای استراتژیک مربی اش باید گریست. آیا واقعا افرادی مثل آقای قلعه نوعی، مربی گری بلد هستند؟!!! هنر این نیست که بازیکنان شناخته شده را به میدان بفرستی تا نتیجه بگیری، بلکه استفاده از پدیده ها همچون سردار است. اگر قرار باشه با فرستادن بازیکنان شناخته شده نتیجه بگیری که دیگر ننه قمر هم می تونه سرمربی باشه!!! بهر حال سردار گنجی بوده که سپاهان به مفت از دست داد.
وااي كه جقدر جو زده هستيم ما ايراني ها. بابارحالا يه كل زده انقدر تعريف تمجيده زيادي نداره كه . بايد ببينيم در اينده جكار ميكنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
توروقران فقط به من بگید کی یا چی شماها رو مجبور میکنه بدون اطلاع داشتن از چیزی کامنت بذارید؟!!یعنی واقعا اگه چیزی نگید جونتون به خطر میفته؟!!سردار برای تیم ملی یه گل زده؟!!این سومین گل سردار در تیم ملی طی سه بازی رسمی بوده یعنی امار هر بازی یک گل!!حالا جنابعالی که جو زده نیستی به نظرت تعریف و تمجید داره یا نه؟!!
بدن ترکه ای خوبی داره ...به درد اروپا میخوره اگه بره انگلیس حتما پیشرفت میکنه
خدا کمکش کنه که موفق باشه و بمونه ... آلوده فضای فوتبالی امروز ایران نشه
پس عامل ناشناخته ماندن استعدادهاى فوتبال ايران را ميتوان شناخت؛
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
امیدوارم با این تعاریف مغرور نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
خدا کنه قدر خودشو بدونه تیم ملی بعد از دوران اوج علی دایی دیگه مهاجم درجه یکی نداشت ظهور این پدیده جوان میتونه نوید بخش روزای طلایی فوتبال ایران باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
عشق ایرانی هستی سردار. افتخار سرزمین ترکمن صحرا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
لایک
نسیم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
از میان اقلیت های سرزمینم ستاره هایی به آسمان میرسند که در دلهای ما میمانند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
افرین به این چرخش
چشم نخوره ايشالا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
مطمئنم اینقد بادش میکنین که آخرش میترکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
پرچم بچه های گنبد همیشه بالاس . مرسی سردار سرزمینم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
پس به اين نتيجه ميرسيم كه در هر زمينه اي (چه علمي چه ورزشي)تو ايران موندن فايده اي جزء اتلاف عمر نداره...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
سردارخیلی با حاله وخیلی هم نازداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
چشم و چراغ فوتبال ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
امیدوارم تعریفها باعث نزول فوتبالش نشه هرچند سردارسرداره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
یاشاسین سردار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
بژی سردار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
نمی دونم تو ایران چرا نام یک بازیکن بر سر زبان ها می افته فورا رسانه ها اونقدر بزرگش می کنند؟
سردار آزمون هم می پیونده به همونایی که لقب شیر کپنهاگ گرفتن و مثلا می خواستن جانشین عابدزاده بشن اما دیدیم که کلا محو شدن و رفتن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
سردار واقعی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
"امیرقلعه‌نویی به او در ترکیب سپاهان هیچ مجالی برای درخشش نداد" جالبه! آیا واقعا سرشناسان و مربیان لیگ برتر ما استعدادیاب نیستند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
استعدادکشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
منم توی مسابقات محله مان از این گلها زدم.
بچه ها راست میگم به خدا.!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
دمش گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
سلام سردار، سرداريت مبارك، اميدوارم در پيچ و خمهاي زشت اخلاقي و دنيوي سردار بيرون آيي، پيچ و خمهايي كه امروزه بد جور گريبان فوتبال و فوتباليست هاي كشور را گرفته است!! پس اي عزيز ايرانيان همجنان سردار بمان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
البته مربیانی نظیر آقای قلعه نوعی حسرت بی توجهی به جوانهای نظیرسردار آزمون را خواهند خورد که در زمان خودش مورد توجه قرار نرگرفتند. انتظار می رود مربیان وطنی بدور از هرگونه حب وبغض وسفارش های غیر اخلاقی نسبت به شناساندن استعداد های ناب ایرانی در تمامی رشته های ورزشی اقدام حرفه ای داشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
وقتی می خوای چیزی بنویسی قبلش فکر کن، قلعه نویی وقتی مربی سپاهان شد سردار بچه بود، 14 سالش بود، بی منطقی هم حدی داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
"تا با با توانایی‌های خود بزرگ شود نه با بازی در یکی از دو تیم بزرگ پایتخت و به مدد تیتر روزنامه‌ها"
اينو فوق العاده اومدي .دمت گرم
علی بابایی کیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
منظورش علی بابا بوده نه علی بابایی، علی بابا در کارتون سندباد. تابناک اصلاح کن
مسئولین فوتبال باید فکری به حال این لیگ غیر مولد فوتبال کنند تا کی استعداد سوزی جوانان این مرز و بوم شایسته بهترینها هستند
عااااااااااااااالی بود
خدا برای پدر و مادر و ایران عزیز حفظش کنه
آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
در استعدادیابی مربیان ما همین بس که قلعه نویی اصلا یک چنین بازیکنی رو ندید! حالا این شانس آورد پدرش می دونه چیکار باید بکنه اگه نه که از اینجور استعدادها حتما در ایران زیاد هستن که از بین می رن. نه فقط فوتبال تو همه چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
متاسفم براتوم، قلعه نویی 5 سال پیش مربی سپاهان شد که سردار اون موقع 14 ساله بود، واقعا اینجا جای کری خوندنه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
منتظر نظر آقای قلعه نوئی هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
منتظر باششششششش!
جوانی که بدون هیچ بازی در لیگ برتر ایران به تیم های بزرگ برسد
این نشون دهنده لیگ بی کیفیت و فاسد و پولکی فوتبال ماست که یک بازیکن درست و حسابی تربیت نکرده،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
حالا باید فهمید لیگ ایران چقدر چرته.قلعه نوعی بهش مجال بازی نداد. مشکل قلعه نوعی نیست. اشتباه نکنید. لیگ ایران هر بازیکن خارجی هم که بیاد ضعیف و بدرد نخور می شه. مثالش فریدون زندیه
خداروشکر که پدر فهمیده ای داشته و تونسته محلی برای پرورش این استعداد پیداکنه. ولی چه بسا استعدادهای متعدد که بدون کشف شدن از بین میرن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
بخاطر عدم آلودگي به مافياي فوتبال داخلي، بيشتر قابل احترام است. دل ملت را شاد كردي، خدا دلت را شاد كند!
من به ایشان پیشنهاد می کنم در فوتبال ایران غیر از تیم ملی جای دیگری وارد نشود فوتبال یاران آفت مسری دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
آفرين به سردار جواني از ديار گلستان. حيف از جوانان شمال كشور با اينهمه استعداد در رشته هاي مختلف ورزشي كه استعداد يابي نميشن. يكيش هم خودم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ماشالله بچه های گنبد
پیشنهاد می کنم به تیم آرسنال بره .چون آرسنال تنها تیمی است که به جوانان بازی می دهد .در هر صورت هر تیمی می رود به میلان نرود .چون ایتالیائیها خیلی زود به غریبه ها بازی نمی دهند
امیداورم روزی برای تمجید از بهترین بازیکنان جهان، آنها را با لقب "سردار" ایتالیایی، هلندی آلمانی صدا بزنند.
سلام اگر سردار تو ایران مانده بود توسط قلعه نوعی خراب میشد ایول به سردار ازمون جوان جویای نام ایران انشاالله بزودی در باشگاهای بهر میبینیمت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
سالارن بچه های گنبد
یاشاسین بچه ترک .علی دایی دیگه میاد ..یاشاسین شاهزاده تورک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
ب بابا یهو بگو لره بلوچه دگ.
شما آذری ها تازگیا ک والیبال اوج گرفته هم میگین ارومیه پایتخت والیبال در حالی که گنبدیا 7نفرشون توتیم ملی بازی می کردن شما کجابودین؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
سالارن بچه های گنبد
یاشاسین بندر ترکمن اوغلی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
سالارن بچه های گنبد
قلعه نویی؟ حالتون خوبه؟ بازم دارین ضد استقلال می نویسین
قلعه نویی 6 سال پیش مربی سپاهان شد، اون موقع سردار 14 سالش بود، اصلا تو تیم سپاهان نبود، برای ضربه زدن به استقلال یه راه بهتر و منطقی تر پیدا کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
سالارن بچه های گنبد
به ععنوان یک همشهری افتخار میکنم.ایشان مثل پدر شون جزو افتخارات شهر گنبد کاووس هستن
آفرین سردار ! زنده باد سردار! مستدام باد سردار!به کوری چشم حسودان!
نویسنده این مطلب فکر می کنه سردار از طفولیت همینجوری بوده، عزیزم سردار 5 سال پیش که امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان شد فقط 14 سالش بود و می خواست بره تو 15 سال، تو تیم بزرگسالان و امید سپاهان هم نبود
چرا کامنتها رو تایید نمی کنی؟
مطمئنم اگر توی فوتبال ایران فقط پول و موی سر و ... مهم نبود خیلی از این بهتر ها را هم می توانیم داشته باشیم . ولی چه افسوس که روند فوتبال ایران به این شکل است : 1- تلاش و مطرح شدن نام 2- متاسفانه رفتن به استقلال و پرسپولیس 3 - بلند شدن موی سر و پز دادن با ماشین گران قیمت 4- وارد حواشی بد شدن 5- از دست دادن کامل اخلاق و ... 6 و جالب اینکه بعد از طی این دوران به عنوان کارشناس فوتبال در تلویزیون در مورد بازیهای اروپایی نظر می دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
دستگیر شدن تو پارتی مختلط رو نگفتی
اگر در ايران بوداستعدادش كورميشد
چرا کامنتها رو تایید نمی کنینی؟ حتما باید به قلعه نویی بد و بیراه بگیم تا تایید بشه؟
فقط نظرات لنگیای کثیف رزو تایید میکنی؟
قدر خودتو بدون و حرفه ای بمون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
عالیه
اونیکه بازیش خوبه بجای اینکه بمونه ایران و به هیچ جایی نرسه بره خارج بیشتر تحویلش میگیرن مثل سردار مثل جهانبخش
مگه برتر از سایت گل هم داریم که تیتر درجه یکش بود؟
شما یه بار برید توی این سایت گل ببینید اسمش هست یا نه
چشم تون رو بستین و فقط حرف می زنید.
علي بابايي ؛ علي بابا
سربازی رفته؟
اگه میموند ایران اینم مثل بفیه استعدادا میسوخت و هدر میرفت
ای کاش یک سردار هم در اقتصاد داشتیم
بهترین راه برای فرار از حاشیه ی سردار ماندن در لیگ های خارجی است. ورود به ایران یعنی پایان همه خوبیهای او
ماشاءالله
یعنی عادل فردوسی پور نمیداند که در سایر کشور ها اصطلاح ali babaیعنی دزد پس چرا این لقب را به این جوان نازنین دادهانشاالله که از روی نااگاهی بوده.
در پاسخ به کامنت اول کلمه زشت " سگاهان " یعنی چی ؟
لطفا سریع حذفش کن .
در جواب دوستانی که متوجه اسمی که آقای فردوسی پور به سردار دادند، نشدند "علی بابایی " چون قبلا سردار آزمون مدل موهاشون شبیه "علی بابا "تو کارتون سندباد بود این اصطلاح رو در مورد ایشون بکار برد.
بیخود کسی رو باد نکنید!
خیلیا رو مثل ایشون خواستن یه دفه مطرح کنن و زمان نشون داد که در اون حد و اندازه ها نیستن ...امیدوارم ایشون برخلاف این باشه و یه ستاره بشه
مگه میوه اس نظرها رو سبا میکنی؟
سردار مدیون روبین کازان و کارلوس کیروش است اگردر ایران میماند معلوم نبودگیر چه دلال هایی میافتادوفوتبالش نابود میشد
درود بر شرفت سردارآزمون
سردار ترکمنه؟ پس چرا شبیه ترکمن ها نیست؟
من به سردار و به والدینش تبریک میگم
بهتر نيست"علي بابا" كارتون رو(سندباد) درست بنويسيد
راستی از ژنرررررال و شهررررریار و و و چه خبر!!؟ همشون قاط زدن ؟
از باشگاه روبین کازان روسیه و مربي تيم ملي و بازيكنان تيم ملي متشكريم.
سردار پسر خلیل ازمون یکی از بهترین مربیان والیبال ایرانه باید به این پدر تبریک گفت
به لطف پدر معروفش جالبه......

چه استعدادهایی تو این کشور هدر میشوند چون پول و پارتی و پدر معروف ندارند....

البته سردار ازمون واقعا شایسته ست اما خیلی شایسته ها هم به علل بالا جزغاله میشنود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل