بازدید 6489

طالبان پاکستان با داعش بیعت کرد

طالبان پاکستان در پایان یک پیام ویدئویی که با بریدن سر یک سرباز پاکستانی همراه بود، اعلام کرد از این پس به عنوان داعش فعالیت خواهد کرد.
کد خبر: ۴۶۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰ 13 January 2015
طالبان پاکستان در پایان یک پیام ویدئویی که با بریدن سر یک سرباز پاکستانی همراه بود، اعلام کرد از این پس به عنوان داعش فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، رهبران سابق طالبان پاکستان با پخش یک کلیپ ویدئویی اعلام کردند که با داعش بیعت کرده‌اند.

طبق این گزارش طالبان در پایان پیام ویدئویی خود با بریدن سر یک سرباز پاکستانی اعلام کردند از این به بعد به عنوان داعش فعالیت خواهند کرد.

گفتنی است قبل از این شاهد‌الله‌شاهد سخنگوی سابق طالبان با انتشار یک کلیپ ویدئویی حمایت خود را از داعش اعلام کرده بود.

بعد از اینکه شاهد‌الله‌شاهد اعلام کرد که داعش را همراهی می‌کند از عضویت در طالبان محروم شد.

پیش از این گزارش‌هایی در خصوص انتصاب عبد‌الرحیم مسلم‌دوست به عنوان نماینده داعش در خراسان بزرگ منتشر شده بود که با تکذیب وی همراه شد.

مسلم‌دوست یکی از مولوی‌های افغان است که مدتی را در زندان گوانتانامو به سر برده است.

برخی رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که مسلم دوست از اعلام بیعت طالبان پاکستانی با داعش حمایت کرده است.

رسانه های پاکستانی با انتشار خبرهایی در خصوص بیت طالبان با داعش از متحد شدن گروه های شبه نظامی منطقه به ویژه طالبان افغانستان و پاکستان زیر پرچم داعش اظهار نگرانی کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰
اینها نیت دارند سه طرف ایران را محاصره کنند و بعد ایران را از پای دراورند به همین خیال باشند ایران تنها هم که باشد 80 میلیون شیر دارد
با این حساب داعش بیخ گوشمون اومده
اینها همه فرزندان نامشروع پیوند بین ال سعود و صهیونیست هستند و هدف نابودی اسلام ناب محمدی و غارت کشورهای اسلامی می باشد.
آقایون اصلاح طلب -اصول گرا -و و و بخودشان بیایند
داعش داره همه جا را می گیره
خدا رحم کنه بیخ گوشمونن
طالبان و داعش و القاعده و هركس ديگر كه با سر بريدن و تجاوز به ناموس مردم براي اسلام تبليغ ميكنند و آبروي اسلام را مي برند راه قرآن و پيامبر اسلام نيست - اگر پيامبر اسلام يك بار اين كارهاي داعشي ها را انجام ميداد اسلام به اينجا نمي رسيد و حدود دو ميليارد مسلمان در روي زمين نبود - اينها سبب مي شوند كه مسئله فرانسه و آلمان بر ضد اسلام پيش بيايند
مار رفت بغل افعی.
پاکستان بمب اتم هم داره. آمریکا فقط از ایران میترسه!!!!
من از خوانندگان شما هستم بهتر است بینویسید خراسان قبل از تقسیم چون هر کس ابتدا این کلمه را بکار برده کم سواد بوده چون خراسان بزرگ بخشی از اسیای میانه را هم در بر می گرفته است
نظر اول، شمال که روسیه نامرده. شرق و غرب هم که طالبان و القاعده و داعشن. ی جنوب میمونه که عربا دندون تیز کردن واسه جزایرش

اونوقت این 80 میلیون شیری که میگی، شامل اختلاس چی ها هم میشه!؟! یعنی قراره واستن از ایران حفاظت کنن!؟!
فقط خودمون باید از خاک نگهداری کنیم که میکنیم تا پای جان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل