بازدید 107104
با توجه به آمارهایی که این روزها ارائه می‌شود؛

سکان حجاب کشور را به دست الهام چرخنده بسپارید

شاید بهتر باشد با تجمیع همه هزینه‌های کلان فرهنگی که برای گسترش حجاب در نظر گرفته شده و سپردن مجموعه این اعتبارات به چهره‌ای چون چرخنده، اجازه داد به جای روش‌های کنونی، با روشی که او در پیش گرفته به سادگی حجاب را به شیوه اولی در کشورمان نهادینه کرد.
کد خبر: ۴۶۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰ 12 January 2015
آمارهایی که اخیراً توسط الهام چرخنده، بازیگر سینما و تلویزیون درباره گسترش وسیع پوشش حجاب منتشر شده و با توجه مسئولان کمیسیون فرهنگی مجلس مواجه شده، این پرسش را پیش آورده که آیا از روش‌های خاصی که این بازدهی جالب را در کوتاه مدت داشته، برای تغییر فضای فرهنگی کشور بهره‌برداری خواهد شد؟


به گزارش «تابناک»، ماجراهای الهام چرخنده به نقطه جالبی رسیده است. این بازیگر سینما و تلویزیون پس از چادری کردن دو تن از بانوان محجبه عضو تیم ملی ووشو کشورمان، گفته‌های جالبی مطرح کرده که اگر با مستندات قابل اتکایی همراه باشد، یک اتفاق متفاوت و عجیب است و همان گونه که طرحش اسباب شگفتی در پی داشته، مشخص شدن نمودهای عینی‌اش، این شگفتی را دوچندان می‌نماید.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفته است: «به فاصله یک ماه و چهار روز، سه هزار و ۹۰۰ نفر به کمک من حاضر به استفاده از تاج بندگی یا چادر شدند. چقدر قضاوت آدم‌ها مهم است و بابت لایک‌ها چه چیزی را پرداخت می‌کنیم‌». ما به ازی هر روز ۱۱۴ بانوی کشورمان را با چادر همراه نموده که اگر از هر منظری به این ماجرا بنگریم، با عددی بزرگ مواجه هستیم.

از این منظر اگر همایشی با حضور ۳۹۰۰ تن از بانوانی که توسط این بازیگر به زیور چادر آراسته شده‌اند، برگزار شود، نمادی از یک حرکت فرهنگی و اثرگذار‌‌ در مدت یک ماه و چهار روز بوده‌ که می‌توان ‌توانمندی‌های فرهنگی پنهان را از طریق چنین برنامه‌هایی‌ مورد سنجش دقیق نیز قرار داد و از ظرفیت‌های موجود بهره‌برداری بهتری کرد.

سکان حجاب کشور را به دست الهام چرخنده بسپارید

تقریباً هیچ مسئولی نمی‌تواند حتی وعده چادری کردن نزدیک به چهار هزار نفر را در یک ماه بدهد، ولی الهام چرخنده بدون آنکه وعده‌ای بدهد، وارد این میدان شده و در یک ماه این جمعیت عظیم از بانوان چادری را شکل داده که طبیعتاً چنین حرکتی بدون اعتبارات فرهنگی و برنامه‌های وسیع، اتفاقی شگرف و جالب توجه است که البته این‌ موضوع توجه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس را نیز در پی داشته است.

همچنین در نشستی که در کمیسیون فرهنگی برگزار شد، نیره اخوان بیطرف، ‌عضو فراکسیون زنان مجلس نهم در ادامه با بیان اینکه بزرگ‌ترین اتفاق در زندگی هر شخص این است که سیئات گذشته‌اش به حسنات تبدیل شود، گفت: «اکنون در زندگی آن ۳ هزار و ۹۰۰ نفری که پوشش چادر را برای حجاب خود برگزیده‌اند، تغییرات اساسی ایجاد شده است‌».

همچنین فاطمه آلیا، ‌ دیگر عضو فراکسیون زنان مجلس نیز در ادامه، ‌به جشنواره‌های مختلفی که‌ مداوم برگزار می‌شود، اشاره و بیان کرد: «با وجود برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلف تا کنون نتیجه چندانی نگرفته‌ایم اما اکنون با فراهم آمدن چنین شرایطی، می‌توان به عنوان یک ظرفیت از آن استفاده کرد لذا الان زمان امتحان ما فرا رسیده است که چگونه از این موقعیت استفاده کنیم‌».

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیشنهاد کرد، کمیته حمایت از راهی که الهام چرخنده می‌رود در کمیسیون فرهنگی تشکیل شود تا این بازیگر بتواند بهتر و با کیفیت‌تر در راهی که پیش گرفته، قدم بردارد و آن‌گونه که چرخنده خبر داد، قرار است سازمان فرهنگی در راستای فعالیت‌هایش تأسیس نماید که احتمالاً این کمیته نیز در همین راستا به چرخنده کمک خواهد کرد.

از این منظر شاید بهتر باشد با تجمیع همه هزینه‌های کلان فرهنگی که برای گسترش حجاب در نظر گرفته شده و دامنه‌اش از همایش‌ها تا گشت ارشاد گسترده است و سپردن مجموعه این اعتبارات به چهره‌ای چون چرخنده، اجازه داد به جای روش‌های کنونی، با روشی که او در پیش گرفته به سادگی حجاب را به طریق اولی در کشورمان نهادینه کرد. آیا همه روش‌های کنونی از جمله گشت ارشاد، برچیده و سکان حجاب در کشور با کمک کمیسیون فرهنگی مجلس به الهام چرخنده سپرده خواهد شد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۹
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۴۵۸
من با پیشنهاد تابناک موافقم. گشت ارشاد رو جمع کنید. پولش رو بدید به الهام چرخنده.
پاسخ ها
قهرمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
با این خانم صحبت کنید شاید راضی شد عضو گروه مذاکره کنندگان با 5+1 شد. تو کارش که موفق بوده
نفر دوم قهرمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
قهرمان راست ميگه ، چون اگه بتونه كاترين اشتون رو چادر بكنه داخلي ها سريعتر به سمت چادر جلب ميشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خانم چرخنده نام خانوادگی خود را به زهرایی تغییر داده است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
من یک دختر چادری هستم از یک خانواده مذهبی‌.... به نظر من و همه اقوام، کار ایشون ضدّ دینه بیشتر و باعث شده که چادر مضحکه خاص و عام بشه. کسی‌ که این قدر متحول می‌شه، اول روی اخلاق و رفتارش باید کار کنه (مراجعه شود به همان سخنرانی‌ ها! و همایش ها! که بسیار زننده و پر توهین است)
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
یعنی خوشم میاد هممون سرکاریم!
ناشناس
| Canada |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
راست میگه ایشان را به سوی داعش بفرستید تا نظرشان را عوض کند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
چه اصراریه همه رو چادری کنه؟ :))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
آیا مشکل مملکت ما حجاب خانماست؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
بله يكي از مشكلات مملمت ما حجاب خانوم هاست كه خود مشكلات ديگري رو به دنبال مي اره
بازیگر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
خانم چرخنده بازیگر بسیار موفقی است و سوژه خوبی برای بازی امروز خود انتخاب کرده است. او همه را به بازی می گیرد شاید بتواند کارگردان خوبی هم باشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
من از این موفقیت خانم چرخنده به ضعف مبلیغین مذهبی پی بردم که با آن همه هزینه یک صدم قدرت و نفوذ خانم را ندارند!!!
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
اینقدر بدممیام سراغ هر مشکلی میریم یکیپدا میشه که بگه "آیا مشکل ما فلان چیز است؟؟؟" . تو چرا نمیگی مشکلمون چیه؟؟ تمام این مسائل جزیی از کل مشکلات ما هستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
مشکل جامعه ما شمایید که عقلتون بعد از زبانتونه
یک ایرانی
| United States |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
مطمئن باشید یک ساله رکورد پروژه پدیده مشهد را میزند
معين
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
قابل توجه اونايي كه رفتار هاي گذشته افراد را نگاه مي كنند و همون خانمي كه مي گه من چادري هستم حضرت علي ع فرمودند اگر ديديد كسي در شب گناهي را مرتكب شد فردا صبح به چشم گنهكار به او نگاه نكنيد شايد در نيمه هاي شب توبه كرده باشد
عظیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
امیدواریم استفاده از حجاب این خانم سببی برای ترویج حجاب بشه جدا از اینکه حرمت زندگی مشترکش را ندید گرفته وبه فکر جامعه بوده تا خانواده
با سلام و درود به این هنرمند
خدا کند که معاندین حجاب از الان شروع به تخریب خانم چرخنده نکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
از تعداد مثبت و منفی ها مشخصه که باید خیلی دعا کنی ...
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
نگران نباش آقا رضا - از چند ماه پیش شروع کرده اند و خیلی هم شدید شروع به تخریب این بنده خدا نموده اند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقا نيما نگراني ايشان از تخريب خانم چرخنده است ...بعد شما ميگي نگران نباش!
نجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ناشناس 14:12 ایشان برای احیای امر خدایی و قرآنی بلند شده شما چی؟ برای تمسخر؟ برای نیش زدن؟ برای چی؟ ویل لکل همزه لمزه. وای بر هر عیب جوی طعنه زن.
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
باید حداقل 6 برابر بیشتر دعا کنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مثبت و منفی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| United States |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
البته اگه همونهایی باشند که برای خانم گلشیفته دست و سوت و و کف و هورا می کشند توقعی از آنها نیست بابت منفی دادن هایشان
الناز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
آقاي ناشناس 03:29 الان شما براي چي داري از .... شكن استفاده ميكني؟!!!!! اگه موافق حجاب و اين چيزايي كه بايد تو سايتهايي بچرخي كه .... شكن نميخواد عزيز دل برادر!!!!!
جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
سلام به همه عزیزان
نمیدونم چرا ولی راستش رفتار این خانم اصلا به دل نمیشینه مخصوصا آمار دادنش آدم رو یاد آمار دادن بعضی ها میندازه.

ولی سرجمع امیدوارم درست گفته باشه

خداوند همه ما رو به راه راست هدایت کنه
تامر حسني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
من نمیدونم چرا هر کس مخالف این خانم ریاکار باشه شما فکر میکنین موافق عریان شدن گلشیفته است؟ یعنی تو مخیلات شما نمیگنجه کسی مخالف هر دو باشه؟؟ حرکات این خانم سراسر ریا و تزویره برای همین به دل نمیشینه ایشون لازم نیست کارهای خیرشون رو انقدر توی بوق کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
الناز آقای ناشناس از آمریکا پیام گذاشته.دقت نمیکنی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
اتفاقا این خانم مجری یکی از مسابقات دریکی از شبکه های م اه واره همراه با همسرشون عجب تیپی زده بودند دمشون گرم حالا هم بنابه مصلحتشون اره.........
114 نفر به ازای هر روز یعنی در یک روز کاری 12 ساعته در هر ساعت با 12 نفر صحبت شده. به عبارتی هر 5 دقیقه ایشون تونستن یک نفر رو چادری کنن . البته اگه روز کاری رو 8 ساعت در نظر بگیریم این آمار شگفت انگیز تر هم میشه . حالا من موندم که چطور میشه با 4 تا 5 دقیقه وقت گذاشتن برای هر نفر اینقدر روش تاثیر گذاشت که ایشون مدعی هست . ظاهرا ما با یه معجزه هزاره جدید داریم روبرو میشیم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آخه آی کیو. این محاسبت از بیخ غلطه چون فرض کردی که یک نفر در لحظه با یک نفر صحبت کرده. اولا صحبت میتونه جمعی باشه و ثانیا وقتی تعدادی جذب شدن اونها هم جزو دسته دعوت کننده ها باشن. امیدوارم البته مغزت برای این مفاهیم ساده گنجایش داشته باشه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
فرض بفرمایید به جای پنج دقیقه صحبت با یک نفر یعنی یک ساعت با دوازده نفر ایشون در مدت یک ساعت با 100 نفر حرف زده باشند... یک کم از ریاضیاتی که در دوره راهنمایی خوندین استفاده کنین، خیلی از مسائل ساده تر میشوند.
ریاضی دوست ماست، از ریاضیات نترسین!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
حميد
| Turkey |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
معمولا ايشون تو همايش ها شركت مي كنن. به يه سرچ كوچولو مي تونين تصاويرش رو هم پيداكنين
خدا به همه كمك كنه
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
سلام دوست عزیز ، گفتند جلسه.یعنی اگه مثلا توی یک دانشگاه صحبت کنند ممکنه بیش از نیمی از حاضرین نظرشون را بپذیرند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شما مصداق الذین فی قلوبهم مرض هستید.
بنظر شما نمیشه در یک جمع صد نفره یک ساعت صحبت کرد و همه اقناع بشن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
بابا مگر الان عهد بوق با همایش سراسری میشه تو 1ساعت 100000نفر تحت تاثیر قرارداد این ه چیزی نیست
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شما اگر برای 4000 هزار نفر فقطیک دقیقه سخنرانی کنی میشه 4000 دقیقه یعنی 66 ساعت یا بعبارتی حدود 3 روز!!! شگفت انگیزه نه!!؟ شما یک دقیقه صحبت کردی اما جمعش شده 3 روز!!
ناشناس
| United States |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
و اینکه کسی که با 5 دقیقه صحبت چادری میشه آیا امکان برگشتش با 5دقیقه صحبت با جناح مخالف نیست؟؟!!
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
عزيز عقل كل يه كم فكر كني متوجه ميشي كه نيازي به صحبت كردن مستقيم نيست...طرف ميتونسته اين تاثير مثبت و از طرق مختلف گرفته باشه..خدايا ما با كيا شديم 75000000 نفر؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خواهش می کنم کمی به شعور مخاطب هم احترام بزارین آخه . یعنی تو اون همایش که حرف زدن ، ملت با خودشون چادر آورده بودن که نصفشون چادری شدن؟ یا دم در چادر می دادن که ملت نصف چادر ها رو با خودشون بردن؟ یا بعدا ملت خودشون زنگ زدن گفتن چادری شدن؟ اصلا بین این شرکت کننده ها هیچ کس با چادر نیومده بوده و همه با مانتو بودن که با سخنرانی ایشون یه دفعه تصمیم گرفتن چادر سر کنن؟ این آمار فقط آدم رو یاد معجزه هزاره سوم و غنی سازی تو زیرزمین توسط نوجون 14 ساله میندازه .
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اگه استادیوم ازادی باشه خیلی خوبه
صد هزار صد هزار میشه جمع بشن چادری بشن به امید خدا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ازلحاظ محاسبه اخرشی به نظرت یک نفر مثل گاندی درچه مدت زمانی قریب به ۵۰۰ میلیون نفر را منقلب کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
واقعا براتون متاسفم.
حالا که یک نفر پیدا شده که تو این هجوم برهنگی و گناه ،کاری رو که خدا تو قران از همه رنها خواسته(حفظ حجاب ) رو تبلیغ کنه با اون فکر کوتاهتون نشستی حساب کتاب کردین که واسش غلط در بیارین. چقدر بیچاره این .
حتما راضی هستین خانوم های فامیلت با وضع فجیع تو جامعه رفت و امد کنن و هر هرزه ای هر چی خواست بهشون بگه.
خدا با ماست هر کاری هم بکنین.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خیلی از جوانان به حرف هنرپیشه ها بیشتر توجه دارند تا موعظه گر های تلویزیون!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اقا یکی منو از گیجی در بیاره یعنی الان اینایی که مثبت دادن با این نظر موافقن
خیلی عجیبه به خدا
اخه چرا بدون فکر نظر میدید
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
مشخصه که خیلی دردت اومده آقای ناشناس!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
ناشناس 13:26 شما خودشو ناراحت نكن بزرگ كه شدي متوجه ميشي كه روشهاي ديگه اي هم براي صحبت كردن هست و لازم نيست يكي يكي باهاشون صحبت كنه
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
ناشناس عزیز توجه داشته باشید که امروزه در فضای مجازی با یک پست در صفحه اینستاگرام و فیسبوک می توان میلیون ها مخاطب داشت و کافی است از این تعداد در ساعت 14 نفر اعلام کنند که قصد دارند جدا حجاب برتر را برگزینند. نیازی به مراجعه حضوری و سخنرانی و مشاوره ندارد که. فضا مجازی شده
ارومیه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
آفرین گل گفتی داداش
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
دوستانی که میگن گروهی صحبت کرده در این صورت اعداد و ارقام اعلام شده ارزشی نداره و نمیشه بهشون استناد کرد شاید شما تا ابتدایی خوندینو ایشون در دبیرستان درس آمار رو پاس کرده باشن!
خانم چرخنده شما زهرایی هستید.. درود بر شما
پاسخ ها
parham
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
خوشم میاد تعداد منفی ها داره میزان درود رو چند برابر میکنه!!! راستی از شوهر اول ایشون کسی خبر داره؟
البته حجاب فقط چادر نیست دوستان عزیز!
پاسخ ها
rpr
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اینو خوب گفتی بعضیا چادر دارند و امربه معروف ونهی از منکر هم دارند ولی خبذ از همسایه ندارند..
مريم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
هيچ كس نميگه حجاب فقط چادره اما مانتوو شال هاي الان مشكل اين رو دارند كه حتي50 درصد حجاب خانم رو نمي تونند حفظ كنندالبته بعضي مانتويي ها حجاب كاملي دارند و بعضي چادري ها حجاب ناقصي.بهترين حجاب چادر است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
بله ولی بهترین و کاملترین نوعش چادره. مثل امتحان دادنه حداقل نمره قبولی 10 ولی بهترین نمره 20. البته اگر اکثر بانوان محترم همون 10 را هم رعایت کنند مملکت گلستان میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
حجاب = پوشش کامل (که چادر بهترین نمونه آن است) + وقار و حیا که برآیند مجموع رفتار و گفتار فرد با نامحرم میباشد
جوجه رو آخر پاییز می خورن داداش
پاسخ ها
نجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
یعنی شما از اینکه بیحجابی صورت بگیره خوشحالی؟ اگر به اون دنیا اعتقاد داری باید جواب پس بدی.
ناشناس
| - |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
نجی:
به تو چه؟؟؟
اون دنیا خودش میخواد به خدا جواب بده، به تو چه؟؟؟؟
بنده پیشنهاد میکنم روش و اصول خانم زهرایی مکتوب گردد و به صورت کتاب و جزوه توزیع گردد تا به یکباره بتوان حداقل تمام کتابخوان ها را چادری کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
بعضي از كتابخوانها مَردند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خوبی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تو خیلی باحالی سلیمی! تمام کتابخوانها را چادری کنیم؟
ُسلام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ناشناس 13:52 واقعا دمت گرم. مدت ها بود اینقدر نخندیده بود. خدا خیرت بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
کتابخوان؟ ...
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
برای کتابخوان های مَرد میتونیم از تجارب امیر تتلو استفاده کنیم.
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
اول باید مردم رو کتاب خون کنیم!!!
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
یکی بگه الان منظور از کتابخوان دقیقا چیه؟
پدرام
| United Kingdom |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
فکر کنم بهتره اول روی "کتاب نخوان" ها کار کنیم. بازده بیشتری دارد.
سلیمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
خب بنده هم منظورم همینه دوستانی که میگن در یک مراسم جمعی سخنرانی شده همه چادری شدن پس با انتشار کتاب، باید تمام کسانی که کتاب رو میخونن چادری بشن...! اگه بشه چی میشه :-)
ما کلا در مورد ادما صفر و صدیم یا اصلا قبول نداریم تا همه جوره قبول داریم.
ان قدر یه ادمی رو بزرگ نکنیم، که اگه بعدا اشتباهی کرد مجبور شیم کلا نابودش کنیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
من هم موافقم ، امید وارم پشیمانی به بار نیاد !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
به خدا باید صحبت شما رو قاب کرد زد به دیوار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آدم عاقل خودش نباید بزاره یکباره بزرگش کنند........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
همه صفر و صد نیستیم. ما به کارهای خوب خانم زهرایی اعتقاد داریم. چون این کارها بالذات خوب هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
باریکلا
خدا عاقبت این قصه رو ختم به خیر کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خدا عالمه چی پشت این داستانه...
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
آقا این هممونو فیلم کرده والا....آخه فردام میره مجلس مثل بقه ورزشکارا و هنرمندا چهره همه چیز رو خراب میکنن...
خب خوب شد یکی از کاندیداهای دور بعد مجلس مشخص شد!!
پاسخ ها
نجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ای کاش تمام نماینده های مجلس مثل ایشان برای احیای امر خدا قیام می کردند. امیدوارم کاندیدا شه. حتما مردم متدین بهش رای می دهند.
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
دقیقا"
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
کاندید یا نماینده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
ایشون از همین الان یکی از پُست های مهم را رزور کردند!
ناشناس
| United Kingdom |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
تو دیگه از طلا هم طلا تر گفتی.
یلدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
بابا ایول.
متن بسیار جالب و دوپهلویی بود. ما هم باور کردیم که چرخنده این همه خانم رو چادری کرده! به راستی معنای عفاف و حجاب در دین ما چادر هست؟!
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
هر چیزی هست غیر از "چادر". شما سخت نگیر (انقدر از دین مایه نذارین؛ دوست ندارین چادری باشین بگین دوست ندارم؛ کسی هم مجبورتون نکرده).
وقتي ميگن حجاب منظور چادر نيست. براي همه چيز ميخواهيم الگو سازي كنيم. خب هر قوميتي در ايران لباس خاص خودش رو داره چه ايرادي داره مردم به سليقه ي خود حجابشون رو رعايت كنند. خيلي هم پوشيده و موقرند. ايرانيها هميشه از يك پوشش متين برخوردار بودند. براي مردم نسخه نپيچيد لطفا با اينكار نتيجه ي عكس ميگيريد. همانطور كه الان مي بينيم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
امید ما که همین نتیجه عکسه !
امیدوارم خداوند بر توفیقاتشان بیفزاید و به لطف خدا همه با حجاب شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
نمیفهمم منفی ها برا چیه
کاری نمیتونم بکنم
فقط ناراحتم از این که به یک دعای خیر برای ایشون منفی میدید
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تابناک به خودت باید ببالی با اینهمه بیینده با شعوری که داره .متاسفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
اينجا همه جور آدمي مياد نبايد بخاطر بعضي نظرات و مثبت منفي ها نگران بشين
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
تو خیلی با شعوری مجتبی! تو خوبی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
بله لطف خدا رو نمیدونم ولی در حقشون اا لطف بسیاری شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
آقا مجتبی مطمئنم نه از ایران بیرون رفتی نه مطالعه عمقی داشتی نه قدرت تجزیه تحلیل داری
امکان است بفرمایید این عدد 3900 نفر چگونه به دست آمده است؟ مرجع محاسبه چیست؟ شاید ایشان تعداد لایک را منظورشان بوده است.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
الان شدند 3901
چون من هم همين الان تحت تاثير قرار گرفته و چادر سر کردم.
نجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ویل لکل همزه لمزه. وای بر هر عیب جوی طعنه زن.
آن طرف خیابان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ایشون هر تعدادی رو که به زیور چادر آراستن در دفترچه ای که همیشه همراهشون دارن یادداشت میکنن!
ناشناس
| United Kingdom |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
3901 و نیم نفر چون من هنوز دارم در بارش فکر می کنم!
هر فرد که در راه تعالی انسانها قدم بردارد ستودنی است ولی می بایست به این موضوع توجه داشت که عفاف برازنده ی زن ایرانی مسلمان است خواه این عفاف در چادر نهفته باشد یا در پوشش جامع و کامل دیگر.
ممنون از خانم زهرایی انشاالله که همیشه موفق باشی
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
پول باشه همه موفقن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
انشالله که کار برای خدا بوده و نه برای ......
ای کاش به جای سیمای ظاهر سیمای درونمونو درست می کردیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
درون و بیرون باید با هم درست بشه داداش .
هیچکودوم بدون اون یکی فایده زیادی نداره .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ظاهر و باطن در ارتباط مستقیم اند.
هر کسی بر اساس شاکله اش عمل می کند:
کل یعمل علی شاکلته
خوشحال
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
ای کاش ظاهر بین نباشیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
ما برون را ننگریم و قال را... ما درون را بنگریم و حال را
درون درست به یقین برون را هم اصلاح خواهد کرد اما عکسش ممکن نیست و نتیجه اش تنها نفاق است و بس..........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
از کوزه همان برون طراوت که دراوست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
گل گفتی.
فردا یه موسسه به نام خانم چرخنده مجوز می گیره سال دیگه هم تو ردیف بودجه سالانه میره سر صف ..................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
در بازيگري كه به جايي نرسيد.
بيزينس روعشقه.
تابناك مثل نمايندگان مجلس نباش تحمل كن و چاپ كن نحوه پوشش مردم تا جايي كه هنجار هاي اجتماعي مردم رو بهم نزنه يك امر خصوصي است و دخالت جايز نيست
انشا ا...
3900 نفر . در یکماه. یعنی 720 ساعت . هر ساعت 5 نفر بدون وقفه . خدایا ممنونم ازت که بهم عقل دادی خدایا شکرت . که میتونم محاسبه کنم و هر چیزی رو قبول نکنم . خدایا شکر که بهم فهم دادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
بابک جان شما عقلت رو دقیق تر بکار بگیر .
لازم نیست خانم چرخنده یقه این 3900 نفر رو یکی یکی گرفته باشه .
کافیه برای هزار نفر یکجا صحبت کرده باشه و صد نفرشون چادری شده باشن .
یا حتی این کار به صورت هرمی انجام شده باشه .
یا از طریق اینترنت یا همین لاین و وایبر و واتس اپ و اینا .
خدا رو شاکر باش و ازش بخواه همیشه به عقلت اضافه کنه و عقلت جامع بین باشه داداش .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اینایی که گفتی یقین داری خدا بهت داده؟ شاید نداده داره امتحانت می کنه؟ یه خرده فکر کن...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شاید منظور این خانم به خط تولید چادر است که در هر ساعت به اندازه ۵ خانم چادر تولید میکنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
دوست عزیز می شود در ۵ دقیقه بیش از یک نفر را هم تحت تاثیر قرار داد، یک تصویر تاثیر گذار در اینترنت با مخاطبان چند ده میلیونی و یا هر روش دیگری، مگر یک شرکت تجاری با تک تک مشتریانش صحبت می کند یا با یک تبلیغ تاثیر گذار کلی مشتری برای خودش دست و پا می کند. موفق باشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
عزیزم توی یک همایش 200 نفره صحبت 1 ساعته برای این افراد
ناشناس
| Pakistan |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
کاش بهت عقل حساب و کتاب هم میداد....اگه مثلا تو یه جمع 500 نفر رو با حجاب کنه که کل ریاضیاتت بهم ریخته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
فهیم جان، لزومی نداره در هر لحظه فقط با یک نفر صحبت کرده باشه. میتونسته برای یک جمع 500 نفره صحبت کنه
ناشناس
| United Kingdom |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
البته شکر بر نعمت ها همیشه واجبه اما شما باید مصادیق این شکرگذاری را تغییر دهید اخوی ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
فکر نکرده نظر ندید لطفا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
ناشناس 15:16و16:58 لطف كنيد دستوربدين ايشون روزي 10 تا همايش 2000 نفره بگذاره به فرمايش شما در عرض يك سال كل زنان كشور وبا كمي زمان بيشتر كل زنان دنيا چادري مي شوند.
البته باوزير بازرگاني هم هماهنگ فرماييدبراي واردات چادر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
شکر نعمت، نعمتت افزون کند...
البته باید قبلش از یه راهی مطمئن شده باشی که بهت نعمتی داده شده باشه. ولی من راه ریاضیات رو بهت پیشنهاد نمیکنم، چون فعلا که ازش نتیجه عکس گرفتی...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
شاید فعالیتشون همانند گلد کوست باشه ااا (عیدی)
به هر حال اینهم بک فرصت است که می توان از آن استفاده صحیح کرد لزومی هم به بزرگ نمایی نیست همین مقدار کار ارزشمند است و قابل تقدیر به هرحال اگرهم بیش از این موفق نشود کار خود را کرده و اجر خود را هم برده است. در کنار اینکه باید از بزرگ نمایی پرهیز کنیم نفوس بد هم نزنیم و همگی کمک کنیم این حرکت ارزشمند تداوم یابد. به امید آنکه روزی شاهد حجاب کلیه بانوان ایران اسلامی باشیم انشاء ا...
پاسخ ها
h
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
ای کاش مشکلمون فقط حجاب بود
ایشون تازگیها چادری شدن یا چادری بودن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
به عنوان یک مخالف 100% خانم چرخنده عرض کنم که به شما چه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
ايشون در آگهي هاي تبليغاتي شبكه هاي خارجي چادر نداشتند. اما فعلآ تا اطلاع ثانوي! دارند.
بهتر بود که در مورد روش ایشون توضیحات بیشتری داده میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
از روش متافیزیکی استفاده میکنه
خورشید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
من دانشجوی الزهرام! این خانم حتی اومده بود تو دانشگاه ما دانشجویان رو ارشاد کنه!!!
اسم همایشش هم بود "از لاک جیغ تا..." چرا در نظر ما همه چی سیاه و سفیده؟یعنی ایشون قبلا یه آدم خیلی ... بوده حالا یهویی مثل فرشته ها شده؟؟ بابا اینم یه آدم نرمال بود حالا دلش خواسته پوشش رو تغییر بده اینهمه هیاهو نداره که این خانم میکنه...
ناشناس
| United States |
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
هزارتا لایک برا خورشید خانم++++++++++++++
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
ظاهرآ اشعه درماني مي كنند.
من نمی دانم این آمار تا چه حد درست باشد . توجه داشته باشید با آمار می توان بازی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
سالهاست در این کشور با آمار بازی شده کجایی عمو؟
ناشناس
| United Kingdom |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
"آمار" اسباب بازی جدیدی است که اخیرا" اختراع شده!
یه همایش بذارن خانومایی که ده ها دستگاه عریض وطویل مملکت نتونستن اونا رو چادری کنن چطور با حرفای خانم چرخنده چادری شدن ؟
مث مدیریت جهان محمود نشه :))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ای جان ! یاد دوران خوش 8 ساله افتادم . مرسی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ای ول ناشناس
َAria
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
:)) واقعا داغونمم کردی با این حرفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
عالی بود =))
جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
یعنی همه نظرات یک طرف نظرت بینهایت لایک داره
یعنی واقعا این امارو خانم چرخنده چه طوری به دست اورده؟
و از کجا میدونه این افراد اگرهم واقعا چادری شدن، چادری هم باقی موندن؟
هر روز بهشون زنگ میزنه ازشون میپرسه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
کاری نداره که.میخوای منم چند تا آمار بدم؟!
به نظر من این موضوع نباید در رسانه ها مطرح شود زیرا دشمن سریع شروع به پاتک میکند
از مکر شیاطین نباید غافل شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
ایکاش بجای ترس از دشمن خدا ترسی در جامعه شایع بود.
با این کار الهام چرخنده رو خراب میکنن. دست از سرش بردارن بزارن خودش کارش رو بکنه.
هر کسی کو دورماند از اصل خویش / باز جوید روزگار وصل خویش
این خانم واقعیت وجودیش رو تازه نشان داده .بعد از سالها تصمیم گرفته اصل خودش رو نشون بده.........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
اصلش اونجایی مشخص میشه که جریانات پشت پرده مشخص بشه
همون اشتباهي هست كه |آقاي اباذري هشدارش رو داده
زن همچون مرواریدی است که باید برای دور ماندن از گزند حوادث متعدد درون پوششی همچو صدف باشد خانمها توجه نمایند و ببینند که دین مبین اسلام چقدر ارزش برایشان قائل شده است...
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شما چرا داوطلبانه از مزایای این ارزش استفاده نمی کنید اگر ارزش است شما هم یک پوشش درست کنید برای خودتون
هوشهنگ
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
فکر نمیکنی قبل از هر چیز زن یک انسانه و میتونه انتخاب کنه.چرا با آبزیان مقایسه میشن زنها؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
مروارید برای همیشه که تو صدف نمی مونه تو صدف پرورش می یابد بعد در بازار به فروش می رسد این تشبیه کانلا غلطی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
ما ارزش اضافه نخواستیم آقا. به نظر ما شما مرواریدی...الماسی اصلا. بیا چادر سرت کن.
میترا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
شما ها رو راحت بذارند واقعا می خواهید واسه ما زن ها یه صدف اندازه سایزمون درست کنید ما رو بذارید اون تو و بعد هم یه چشم زیر دریایی وصل کنید به صدفه تا ما از اون تو بیرون رو ببینیم!!!!
در حالی که برای شما فقط یه پلک هست که باید روی هم بذارید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
میترا خانم حرفتون عالی بود .
خير الامور اوسطها
پیشنهاد من اینه که اگر می خواهید روش الهام چرخنده جواب بدهد، از ایجاد سازمان دولتی برای او دست بردارید و نمی خواهد تشکیلات برایش راه بیندازید. اینکار نتیجه معکوس خواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
جدی نگیر داداش !
ایشان از خانواده ای مذهبی و اصیل در مشهد اردهال هستند
پاسخ ها
فرشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
عجب بعد چهل سال متوجه شد خانواده مذهبی و بعد کلی هنر نمایی چادری باید باشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
با یک سرچ ساده به عکس هایی بسیار مذهبی از ایشون رسیدم!
ناشناس
| United Kingdom |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
بنده هم از خانواده ای معمولی از کاشان هستم
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
یاد زندگی نامه افراد افتادم (و که در خانواده مذهبی چشم به جهان گشود!)
بهتر بود کمی در مورد روش کارشان و مواد لازم برای تهیه و تدارک توضیح می دادند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مواد لازمش پوله. در بودجه سال دیگه میفهمی
مساله حجاب یا هر مورد اعتقادی دیگر یه شبه بوجود نمیاد.فکر کنم بیشتر شون احساسی عمل کردند
آره همه بودجه ها رو بدین به ایشون ببینیم چه گلی به سر مملکت میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
همان گلی را به سر ملت میزنه که احمدی نژاد زد.
فقط یه سوال! ایشون به اون خانمها GPRS دوربین دار وصل کرده که مطئمنه اون خانمها همه جا چادر سر میکنند؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
gps درسته داداش
ناشناس 13:26 شما تا حالا چیزی به اسم جلسه گروهی، کلاس، کنفرانس، هم اندیشی، ورک شاپ و .... ندیدی؟!

... و انسان توجیه و سفسطه را آفرید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
شماتاحالا یکی از اینا رو رفتی که ببینی چقدر گیرایی انسان درباره چنین موضوعاتی در این جاها پایینه؟!
پدرام
| United Kingdom |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
فکرشو بکن: ورک شاپ گذاشتن در مورد چادر.
کی گفته فیس تو فیس؟

دنیای مجازی چیه پس؟

کافیه یه کمپین انتخاب حجاب برتر راه بیاندازه..... 3900 تا که چیزی نیست!!!


واقعا نمیفهمید یا خود را به اون راه میزنید؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مگر تا به حال کم کمپین و تبلیغات وجود داشته؟! ولی نتیجه برعکس داشته. حالا چطور شد این یکی اینقدر جواب داده!!!!!
ناشناس
| United States |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
نو فیس بوک 3900 لایک گرفته و فکر کرده همه با حجاب شدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
شماتنها میفهمی جناب!
سردرگمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
نه راستش من یکی واقعا نمی فهمم بالاخره از نظر شما فیسبوک و سایر شبکه های مجازی ابزاردشمنن؟ دسیسه استکبارن؟ یا وسیله تبلیغه؟ و چادری کردنن؟
بالاخره میشه باهاشون کار خوب کرد یا نه؟
اگر میشه چرا فیلترن اکثرشون تو ایران؟
و اگر نمیشه شما چه طوری فکر میکنی این خانم در مدت یک ماه و 4 روز تونسته با کمک همین فیسبوک و دنیای مجازی 3900 نفرو چادری کنه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
خوب اين گوي واين ميدان.
كمپين راه بيندازيد 3900 تا كه چيزي نيست.3900 ميليون را چادري كنيد.دعاي خير ما هم بدرقه راهتان.
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
كسي نگفته 3900 تا چادري نداريم، ادعا سر چادري كردن 3900 فرد بدون چادر در اين زمان اندكه! كاش واقعاَ روش كارش رو بگه! ادعا در حد احمدي نژاد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
شما برادران اهل جمع گرایی نیستی خدایی یکی از مسایل مهم مملکت رو به رفراندوم بزارید ببینیم نظر مردم چقدر با نظر مسئولین هماهنگه
یک سوال ساده از اغلب خوانندگان روشنفکر نمای تابناک:

اون دوستانی که با دیدن عکس برهنه گلشیفته و اعتراض هموطنان به این موضوع ادعا میکردند که نباید کسی را قضاوت کرد!
حالا چطور به خود اجازه میدهند خانم چرخنده را قضاوت کنند؟؟!!

از کجا نیت خوان تهیه کرده اند؟... به ما هم بگویند شاید مشتری شویم!!
پاسخ ها
تامر حسنی
| United States |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
به شخصه نه هوادار گلشیفته و نه هوادار چرخنده هستم آیا چنین حالتی امکان پذیر نیست؟
بنده هم ناشناس
| United States |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
بنده هیچ ادعای روشنفکری ندارم فقط بعنوان یک فرد که خداوند قدرت اندیشه را در حقش ارزانی داشته به شما پاسخ میدهم ،کار گلشیفته (خوب یا بد) تبعاتش به خودش برمیگشت و اینهمه در صدا و سیما و اینجا و آنجا امکانات و تریبون از بیت المال در اختیارش قرار نگرفت تا از خودش و کارش دفاع کنه ،گلشیفته از هیچکس نخواست کاری را که انجام داده دیگران هم انجام دهند ولی خانم چرخنده با استفاده از فرصتها میخواد به مردم بگه چکار کنند و چکار نکنند برای همین است که من نوعی به خودم حق میدم در مورد ایشان قضاوت کنم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
اون خانمي كه شما عكس خاصش را ديده ايد يك منكر شخصي انجام داده وبساط شعبده بازي را نينداخته.
اگر روزي عكس ادعا هاي خانم چرخنده ثابت شود دين واعتقاد مردم به بازي گرفته شده.
در هر حال بهتر است جوگير نشويم.شب دراز است و...
مطلب جدی بود یا طنز؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
برای خودش جدیه.برای ما طنز
خدا عاقبت این قصه رو ختم به خیر کند. من كه چشمم خيلي خوب آب نمي خورده . حالا ببينيد.
درود شما که سه سوته بد حجاب رو چادری میکنید بی زحمت با جناب ظریف تشریف ببرید دور بعدی مذاکرات کار رو جمع کنید
خداوند همه را به راه راست هدایت فرماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آمین.
تداوم این کار مهمه، وگرنه هستند کسانیکه مدتی چادری میشن ، مدتی هم از طرف دیگه پشت بام میفتن .
چرا جلو این خانمه نوشته بیژن نوباوه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
براي اينكه شناسايي نشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
تو هم گير دادي ها !
کسی که قدرت داشته باشد مدت 34 روز 3900 نفررا با حجاب کند حتما این قدرت را دارد که در عرض دو این با حجابهارو فراخان کنه و از طریق رسانه ملی باطلاع مردم برسونه ببینیم و تعریف کنیم .
ناشناس جان محاسبه شما غلط است لازم نيست تك تك صحبت كردن باشن بلكه قطعا مثلا براي يك جمع 20 نفره صحبت كردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خوب کاری نداره اگر برن توی مسجد میشه چند صد نفره هم در مورد چادر پوشیدن صحبت کرد فقط من نمی دونم اونهائی که مسجد میرن چادر می پوشن دیگه چه لازم بود برن بیارنشون همایش
سلام. هر انسانی عیبها و خوبیهای خودش را دارد، امثال خانم چرخنده هم یکی از خوبیهای زندگی هنرمندانه اش همین مسأله حجاب بود که نه تنها خودش راه خوبی را انتخاب کرد بلکه سعی کرد دیگران رو هم با خودش همراه کنه. حجاب فقط چادر نیست ولی قطعا حجاب برتر چادر است مگر براي کساني که ميخوان راحت طلبي خودشون رو توجيه کنند مثل خود من که متأسفانه هنوز چادري نشدم. برام دعا کنيد که خودمو قانع کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شما هنوز خودتو نتونستی قانع کنی چرخنده 4000 نفرو یه تنه قانع کرد! به این میگن شگفتی آفرین!!!
فریده
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تو هم خیلی نوبری دده
ناشناس
| United Kingdom |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
مگه نظر دادن اجباری شده؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
ملينا خانم شما تشريف ببريد خدمت سركار خانم چرخنده با يك فوت ايشان چادري مي شويد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
حتی منم قانع کرد
این اقای سالک و خانم افتخاری و چند نماینده دیگر پارسال رفته بودند افریقای جنوبی برای کارهای فرهنگی یادمه خانم افتخاری گفته بودند که میخوان کتابی از این سفر منتشر کنند ! تابناک بی زحمت پی گیری کنید ببینید نتایج اون سفر چه بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
البته از بین همشون خانم افتخاری بنده خدا اومد وایستاد پاسخ داد . کتک ها رو هم خورد . بقیه آقایون که پشتش قایم شدند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چون یک همایش چند هزاره نفره برای اصلاح حجاب و چادر پوشیدن اونجا داشتن و عکسهاش هنوز نرسیده پس فعلا کتاب مونده تا عکساش برسه
چادر فقط یه پوشش ظاهریه .عفت مهمتره .خواه با چادر ،خواه با مانتو .متاسفانه باز هم مثل خیلی از کارهامون به ظاهر قضیه اهمیت بیشتری می دهیم تا اصل و ریشه .
یادمان نرفته است که ایشان در برنامه های جام جم با چه تیپی ظاهر میشدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
اگه دست شما بود حر را هم نميبخشيدي
اﻗﺎ ﻣﻴﺸﻪ ﻟﻂﻔﺎ ﻳﻜﻲ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺑﮕﻪ ﻛﻪ اﻳﻦ 39000 ﻧﻔﺮ ﻗﺒﻞ اﺯ اﻳﻨﻜﻪ ﺑﺎ اﻳﻦ ﺧﺎﻧﻢ ﺑﺮﺧﻮﺩ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ( ﻳﻌﻨﻲ ﺑﻪ اﺻﻂﻼﺡ ﺑﺎ ﺣﺠﺎب ﺑﺸﻮﻧﺪ ) ﭼﻂﻮﺭﻱ ﺑﻮﺩﻧﺪ? ﺑﻲ ﺣﺠﺎﺏ, ﺑﺪ ﺣﺠﺎﺏ, ﻳﺎ ﻣﺜﻞ ﻫﻤﻪ اﺩﻣﻬﺎﻱ ﻛﻮﭼﻪ و ﺑﺎﺯاﺭ ﻣﻌﻤﻮﻟﻲ ﺑﻮﺩﻧﺪ.......
باسلام
آررزوی موفقیت برای این بانوی گرامی که باعث افتخارماست
تا چند وقت دیگه همه چیز معلوم میشه
شب دراز است و قلندر بیدار .....
هزاره سوم معجزه دیگری رو کرد خدا به همه رحم کند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
مردم از خنده . عالی بود
حالا ایشون که زحمت کشیدند عدد رند میکردن 4000 . یا خواستند باور پذیر باشه
بچرخ تا بچرخیم
الهام چرخنده از عکسهايي که درز کرده ميترسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
نه از عکسهایی که هنوز درز نکرده بیشتر میترسه
وای به حال دین و ایمان و منطق ما که به این روز افتادیم..وا اسفا............
کارهای ایشان جای تحسین دارد
ولی به نظر من بزرگ کردن و پرداختن بیش از حد به هر فردی خطرهای زیادی دارد. سعی کنید بیش از حد یک نفر را بالا نبرید که به یکباره سر یک موضوع خاص با کله به زمین بخورد و وجهه اش مخدوش شود
تابناک هم ما را سرکار گذاشته!!
خدا عوضش بده . اگه بتونه مشکل فقرو بیکاریو تورمو مسکنو و..... حل کنه بخدا منم که مردم حاضرم چادر سرم کنم بیام تو خیابون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
دقیقا موافقم. عین سخن حضرت علی را گفتی که فقر که باشه عامل بی ایمانی و بی دینی میشه. فقط من نمیدونم چرا کسی به این موضوع مهم اهمیت نمیده. چرا ما از زندگانی حضرت علی درس نمیگیریم
ايشون يك صحبت مختصري هم با بانو گلشيفته فراهاني داشته باشه ببينيم چطورياست قضيه
پیشنهاد ینده تشکیل وزارت حجاب و عفاف است و اولین وزیر ان هم خانم چرخنده باشند و ضمنا یک معاونت در این وزارتحانه تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر که متمرکز باشد بودجه اش هم سالیانه حدود 20 درصد در امد نفتی کشور . مرکز تحقیقات حجاب هم باشد برای امور تحقیقاتی ان و روابط بین الملل جهت عرضه حجاب به دنیا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
20 درصد خیلی کمه، اقلا باید 50 درصد درآمد نفت را صرف چادری کردن زنان کنیم بلکه جواب بده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
20 درصد که کمه. چون حجاب همه چیز ماست بکنینش 60 درصد که مشتری شیم. این حاج خانوم هم به نون و نوایی برسه .
به قول رندی 4 تا ازون 3900 نفر را معرفی کنند.
در مورد عفاف و حفظ سیرت (زنان و مردان) صحبت و تبلیغ کنید سیما و ظاهر افراد و خاصه نوع پوشش امری شخصی است و به کس دیگر خاصه دولت ربطی ندارد.
دخالت دولت در امر حجاب اجباری تیغه دیگر قیچی در کشف حجاب است
فقط میخوام از این خانم سؤال کنم که چطوری یهو به اینجا رسید!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
همینجوری یهویی
وقتي در شوراي شهر تهران وزنه بردار سنگين وزن جهان، خواننده سنتي، كشتي گير آنهم نه يك نفر كه دو نفر و همينطور جودوكار داريم، خوب چه اشكالي دارد كه از صنف بازيگرها هم به اين جمع اضافه بشود و شهر تهران را بهتر از حال و هوايي كه دارد بسازند. بالاخره سياستمداران خبره ما كه در اينجور جاها نمي توانند به تنهايي كاري را انجام دهند و به كمك چنين آدمهايي حتما" نياز دارند تا هواي همديگر را داشته باشند و بلكه بتوانند تهران را با آدمهايش با اين هوايي كه استشمام مي كنند يك حال اساسي بدهند.
و خوب اينگونه است كه فارغ التحصيل شده هاي برتر دانشگاههاي كشور و يا بهتر بگويم نخبگان علمي و متخصصين زبده اين مملكت وقتي به شغل مناسبي دست نمي يابند و يأس و نااميدي در وجودشان رخنه مي كند، جلاي وطن كرده و راهي ديار غربت مي شوند و تنها سياستمداران آن كشورها هستند كه بصورت خارق العاده بلدند كه چگونه از مغزهاي اين نابغه ها كه به سرزمين هايشان مهاجرت كرده اند، به نحو احسن و با حمايتهاي مالي گسترده كه آنان را تحت هيچ شرايطي از دست ندهند استفاده بهينه اي داشته باشند تا به پيشرفت هاي دست نيافتني كه سالهاي سال آرزويش را داشته اند برسند و در هر زمينه اي كه بخواهند درآمد كسب كنند و عموم ملت خودشان را نيز از درآمد حاصله نصيب گردانند.
خلاصه اينكه، ما كجائيم و آنان كجا...!!!
از خانم چرخنده فارغ از اینکه با چه نیتی این کار رو انجام دادن به عنوان یک جوان شیعه بسیار بسیار سپاسگذارم. انشاالله این کار زیبای فرهنگی اسلامی نقطه عطفی برای فرهنگ سازی با این مدل جدید، اثربخش و کم هزینه باشه و مسئولین ذی ربط از این گونه روش ها برای ایجاد فضای اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
علي آقا اتفاقآ همون نيت اصل قضيه است.
اگر روزي ثابت شود كه خداي ناكرده نيت خدايي نبوده اعتقادات مردم قرباني منفعت پرستي شخصي شده است.
به قول خانم چرخنده:
اواااااااااا
زيبايي واقعي را بدست آوردي!!!
بهتون تبريك ميگم!!!
هميشه پيروز و سربلند باشيد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
با تهمتی که به شوهرشان زدند هم زیبایی را بدست آوردند یا از دست دادند ایشان هنوز اصول اولیه زیبیایی واقعی را نمیدانند که زیبایی واقعی از قلب شروع میشود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
برادرم چشماتو درويش كن.
شوخي بود يا جدي؟
آفرین به خانم الهام چرخنده.. اجرتان با امام حسین(ع)
مقداری از آن بودجه را به من بدهید من هم چادری خواهم شد.
اگر ادمی با یک کلام بخواد سریع رنگ عوض کنه دلیلش اینه که هویت نداره پس سریع میتونه رنگارنگ بشه.
درجوانی پاک بودن شیوه پیغمبراست
گرنه هر گبری در پیری شود پرهیزکار
شنونده بايد عاقل باشد....
کاش این بزرگوار با چند نفر از همکاران هنرمندش این کار را پی گیری می کرد ما دعاگوی ایشان خواهیم بود.
من پيشنهاد ميدم كتابي با عنوان معجزه هزاره چهارم بنويسين و مديريت جهاني حجاب رو به دستان مقدس ايشون بسپرين.
اميدوارم در دستيابي به اهداف والاي خودشون مويد باشند.
خدا بهشون اجر بده انشاله کار فرهنگی اسلامی تو این دوره زمونه واقعا سخته.
الهام مچکریم!!
خواهشا سیاسیون وارد کار نشوند تا این بانوی محترم راه خودشونو ادامه بدهند.ورود نمایندگان مطمعنا راه رو کج میکنه.بخصوص که داریم به انتخابات مجلس بعدی نزدیک میشیم
در جامعه فعلی چنین زنانی به ندرت پیدا میشوند . احسنت
با نگاهی به منفی مثبت ها کارنامه این خانم از طرف افکار عمومی داوری شد!
پیشنهاد میکنم هفته بعد از اینکه چادر سر کردن بهشون سر بزنید ببینید آیا هنوز چادر سر میکنند
فتبارک الله
با سلام
قطعا صرف داشتن چادر نماد حجاب و نشان دهنده ی حیا و عفت (برای بانوان) نیست . اما قطعا انسان هایی که حیا و عفت بالاتری دارند حجاب بهتری دارند و در این شک و ابهامی و جود ندارد .
این که فرد یا افرادی ممکن است بنا به دلایلی با توجه به شرایط و اقتضائات زمانه از روش هایی برای شاخص شدن و متمایز شدن خود بهره بگیرند ، دلیل نمی شود که اصل کار مورد تهاجم واقع شود (ممکن است) .

آیا داشتن حجاب برای داشتن جامعه ای سالم که زمینه ساز حضور موثر زن در متن جامعه شود ضروری نمی نماید!؟؟
و اما یک سوال مهم دیگر!
بودجه ی فرهنگی که در هر سال برای این بخش تخصیص داده می شود در راه چه اموری صرف می شود و بازدهی آن چگونه مشخص می شود ؟!!!!!!!!!!!!!!

به قطع می توان گفت که اقدام عملی برای نهادینه کردن یک معروف در جامعه بسیار بیشتر می تواند موثر بیفتد تا خرج های آنچنانی و سخنرانی و موعظه و .... .

این که ((ممکن است)) عده ای قصد سو استفاده از بعضی شرایط را داشته باشند دلیل نمی شود که با اصل کار (در صورت صحیح بودن )مخالفت کرد. چرا که معیار حق و باطل بودن هر چیز جز ذات آن چیزست و اینکه چه کسی و با چه هدفی آن را انجام می دهد دلیل بر حمله به اصل اقدام یا کار انجام شده (در صورت نزدیک بودن به حق)نمی شود . بلکه باید به گونه ای عمل شود که باعث اشاعه ی معروف و مانع از ایجاد سو استفاده شود . (آنچه بیان شد به صورت کلی بود و بنده قصد حمایت یا تخریب شخص حقیقی مطرح شده را ندارم .)
حجاب چيزي نيست كه با سخنراني و توصيه و مشاوره بشه به چنگ آورد. حجاب حاصل فرايندي پيچيده است كه از شناخت،باور و اعتقاد، انگيزه و اراده شخص، هويّت و شخصيّت فرد، بدون در نظر گرفتن گرايش هاي ديني و محيطي شخص را ترغيب به نوعي كنش فردي و اجتماعي ميكند و به تعبيري حجاب نوعي كنش متقابل متأثر از متغيّر هاي اجتماعي پيراموني است كه در شكل هاي گوناگون خود را نشان ميدهد. حجاب نوعي كنش فردي پيچيده برخاسته از تربيت فرد از آموزه هاي چند بعدي محيطي است كه به هيچ وجه نميتواند خطّي و يكسان باشد و مفهومي سيّال است كه در شرايط مختلف به متغيّر هاي محيطي پاسخي متفاوت ميدهد. حجاب در همه حال نوعي نگاهي دروني از شخص به محرّك هاي بيروني و محيطي است كه به هيچ وجه تحت شرايط واقع نميشود و در هر حال شخص را آماده كنش مناسب با شرايط متقابل نگه ميدارد.هيچ عمل آگاهانه اي بدون اراده عقلي و منطقي و موجّه از انسان عاقل سر نميزند و حجاب نوعي كنش آگاهانه از طرف شخص به محيط است كه مطابق با حفظ امنيّت خويش شدّت و ضعف آن را تنظيم ميكند. حجاب امري بيروني و تحميلي نيست. حجاب منشأ معرفتي و شناخت شناسانه دارد كه وابسته به قوّه عاقله شخص است هر چند با توجّه به شرايط محيطي عوارض آن (نوع و حدود)متفاوت ميگردد اما فلسفه حجاب امري دروني است. افراد از درون تصميم به حراست از هويّت خويشتن ميگيرند. حجاب يك عنصر هويّت ساز است. حجاب فارغ از اينكه يك حكم ديني است و پيش از اين كه ديني باشد يك باور دروني هويّت ساز و شخصيّت ساز براي انسان باورمند است كه با هيچ چيزي قابل عوض كردن و جايگزين شدن نيست. نه بانوي باورمند به حجاب با تطميع و تزوير و زور بي حجاب ميشود همانند شير زنان دوران انقلاب كه كشف حجاب را با شكست مواجه كردند و ثابت كردند كه ايران مانند ديگر كشورهاي سكولار به معني بي تفاوتي ديني نيست. و نه آدم ها با تطميع و وعده و تشويق با حجاب ميشوند زيرا اقناع عقديتي شخص است كه وي را وادار به كنش حساب شده در ارتباط با حضورش در مقابل ديد ديگران ميكند تمام دنيا هم جمع بشوند او را توجيه كنند كه حجاب خوب است تا از درون نپذيرد محجّبه نميشود و از طرفي هم باورمندي به پوشش زن و مرد زوري نيست زيرا از مقولات باورمندي و اعتقادي است و اعتقاد از روي زور بوجود نميايد هر چند محيط هم شخص را وادار به نوعي پوشش اجباري كند آنچه از شخص محجّبه انتظار هست در اينچنين آدمي نميتواند وجود داشته باشد. نيّت و مقصود از پوشش و حجاب حفظ نوعي هنجار است كه بودش ميتواند سازنده و نبودش ميتواند مخرّب باشد. آن ماهيتي كه براي خويشتن خويشارزش قايل است با چنگ و دندان از گوهر و داشته خويش حراسث و پاسداري ميكند و آنكه باور به ارزشمندي خويش ندارد هويّتش را براي نمايش در ويتريني به پهناي هستي به نمايش ميگذارد. آيا در اين سراي جهان نما كه همه چيزت را به نمايش گذاشته اي در امنيّيت هستي!آنگه حجاب دارد دست كم سلاحي براي دفاع آماده ساخته هم عقيدتي هم با پوشش. اما تني كه در سرماي كشنده و گزنده نگاه هاي غرض آلود شيّادان هوس آلود در دام ميافتد چه چيزي براي سالم ماندن دارد! بي حجابي از اينرو ورود به حيطه نابودي است بي سروصدا. و حجاب دژ مستحكمي است در برابر توفان هوس. حجاب درايتي منطقي و مطمئن به همراه سلاحي هميشگي براي نجات هويّت انساني است و نبودش برباد رفتن و تاراج هستي انسان بدون اندكي مبارزه و ايستادگي براي دفاع از گنج انساني و گوهر انسانيّت. در ميدان دفاع رنگ و استايل و اندازه اهميّتي چندان ندارد آنچه مهمّ است حضور حراست كننده قدر قدرتي مانند حجاب است كه از دستبرد دشمن حريص و ناجوانمرد به خزانه هستي و شخصيّت فرد وفادارانه دفاع ميكند و هويّت انساني را در ميان مرزها و حريم هاي پوشش شخص حفظ و حراست ميكند. آنچه به ميان آمد سخن از منش انساني است تازه اگر نظر دين را در اين زمينه جويا شويم كه چه نگاه هاي زيباتري هم به ما ميدهد.ميخواهيم خوب باشيم. مي خواهيم براي دينمان افتخار و سرفرازي باشيم هر كه باشيم.
پاسخ ها
خودم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
بله جدا حجاب چیزی نیست که با نطق و سخنرانی بدست بیاد،اگه کسی با دوساعت سخنرانی باحجاب شد جوی بیش نیس،
خدا چرخنده را از شر دجال های زمانه حفظش کند
با سلام .وجود چنین افرادی برای جامعه ما بسیار مفید میباشد . امیدواریم مسئولین با حمایت از این افراد باعث تقویت نظام گردند.
خدا كمكش كند اميدوارم موفق باشد واز هرزه گويان نهراسد
به نام خدا
حجاب مشترك همه أديان الهي است. سلامت جامعه را تضمين مي كند. خانم چرخنده دعاتون كردم. مادرم نشسته پيشم براش خبرو خوندم. گفت به خانم چرخنده بگو كارت با انتشار خبرا سخت مي شه جلوشو خودت بگير علي يارت دخترم والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
بله اما ایا حجاب فقط چادره؟؟
خدایی حجابش خیلی بهش میاد
ودلیلش خوش اخلاقی و شادمانیشه
خانم چرخنده خدا قوت... واقعا کارت عالیه
یاد آمارهای احمدی نژاد افتادم ناخودآگاه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
میخوای یاد آمار های دولتمردان امروزی هم بیفت:|
احتمالا از روش هرمی یا گلد کویستی استفاده کرده اند ...
یادمه یه نفر هم تو زیرزمین خونشون غنی‌سازی انجام میداد. پس اینم میشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
بابا ای ول اصلا کامنتها کل وضعیت اجتماعی ما رو نشون میده مسئولین محترم یک پایش کوچک از کامنت های این بحث بفرمایند نظام ساختاری اجتماع ، میزان رضایت مندی و خواسته های مردم دستشون میاد
ایشان گفته اند که چگونه این کار را انجام دادند. ما که نامحرمیم حداقل خانم را بفرستیم در این گروه با روش تبلیغی ایشان آشنا شوند.
کاش یه نفر به نام علوی هم پیدا میشد و عدالت اجتماعی را نهادینه می کرد
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
واقعا دمت گرم
عده ای ادعای عفاف کرده و باتعابیری مانند من قلب پاک دارم،خدا با قلب ها کار دارد"،خود را سرگرم میکنند، چنین انسانهایی باید در قاموس اندیشه خود این نکته اساسی را بنگارند که درون پاک،بیرونی پاک می پوراند و هرگز قلب پاک، موجب بارور شدن میوه ناپاک بی حجابی نخواهد شد
درود بر خانم چرخنده
موفق باشید انشاءلله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
بسیار بی منطق و به هم بافته گفتید
همانطوریکه خانم گلشیفته فراهانی هرگز تبدیل به الگویی برای دختران ما نخواهد شد این خانم هم بهتره هم و غم خود را صرف کارهای هنریش بکنه. دختران ما با شعورتر از آن هستند که هرکسی تصور کنه که میتونه الگویی برای آنها باشه.
همسر خانم چرخنده کجاست؟ آخه ایشون هم یه موقعی مجری بود. باید نظرشو در مورد حرکت های خانم چرخنده پرسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
جدا شدن از هم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
اين خانم كه قراراست الگوي اخلاقي شود غيابآ همسر خودرا محاكمه ومحكوم نموده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
احسنت به این تذکر
این مقاله خوراک طنز و کاریکاتوره
پس فردا صد تا طنز از توش در میاد
حجاب چادر در اسلام موضوعیت نداره-در اسلام حجابی مد نظر که بدن را بپوشونه و اعضای بدن مشخص نباشه-این حرکت او هم یک حرکت شخصی...-آدم باید خودش اینقدر عقل و درک داشته باشه و بفهمه که حجاب براش خوبه یا نه؟!
ا
از خانم چرخنده(زهرائی) سپاس گزار هستیم که دین مبین اسلام را به مردم ایران و بانوان و مادران جامعه معرفی نمودند و و شعور دینی خود را به رخ مردم کشیدند! و این تغییر انقلابی و آنی که در سلوک ایشان رخ داد را برای همه مادران و زنان جامعه آرزو می کنیم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
تغییر انقلابی و آنی رو خوب اومدی!
ریا نباشه ولی منم چند وقته تصمیم گرفتم و تونستم هر روز تعدادی از اقایان رو اصلاح کنم . باور کنید تعدادشون از دستم در رفته طوری که مجبور شدم شاگرد جذب کنم برای ارایشگاهم ..!!

منم بودجه میخوام...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
الان آمارتون به 3900 تا رسيده يا هنوز كار دارين؟
تشت هر چی بالاتر بره وقتی از آسمون بیفته صداش بیشتره
خبرگزاری تابناک برخی موارد تیتر و خبرهایی رو میزنه و تایید می کنه که آدم متاسف میشه.
ایول داری بابا...حالا دیر نیست تو این سن...
سلام تنها خداوند است که قادر است اجر هر عملی را متناسب با آن اعطا کند امیدوارم این امر به معروف ایشان الگویی برای تمامی ما ایرانیان وشیعیان علی ع باشد
توروخدا مثبت و منفی هارو! همه چیز گویاست!
عهد بوق کی بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
اونوقتها که بوق میزدن، عهد بوق بود!
امیدوارم تابناک به ترویج و تشویق ریا دامن نزنه!
تابناک دمت گرم چه متنی زدی.دقیقا با یه تیر دو نشون زدی منظورتو رسوندی طوری که نتونن گیر بدن بهت. خیلی حال کردم
خدا وکیلی به نویسنده این متن یه پاداشی بدین
بابا کنتور که نداره . یه حرفی زده دیگه
برای من عجیب اینه که اکثریت مردم محجبه هستند ولی هیچکسی راجع به اونا حرف نمیزنه. این اندازه پرداختن به یک نفر؟
پس خدا رو شکر تا چند وقت دیگه در سطح کشور بالای 90% خانمها رو با چادر میبینیم.
چادری بودن یا شدن که ساز و دهل نمیخواهد که.
پاسخ ها
پیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
میگن یه بابایی داد میزده و می دویده. می گن چرا؟
میگه میخوام ببینم صدام تا کجا میرسه.
من میگم به ایران قناعت نکنیم،بااین روش میشه کل دنیا رو چادری کرد...اول از همه از هند وچین شروع کنیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
D:
از این مطالب بیشتر بذار !
دمت گرم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
دقيقا" كلي مشعوف شديم.
در کشور ما رسانه ای کردن امورات خیر معمولاً نتیجه عکس می دهدو البته امیدوارم در این خصوص چنین نشود. این خبر پیام جالبی دارد و آن اینکه اقدامی که از دل برآید بر دل نشیند.
درودبر شماکه نشان دادید سازمانهای متولی این امر در طول سالیان دراز چقدر بودجه رابه هدر داده اند لیقتشان پیشکش.....
بزودی مایه پایه هم می رسه، چسب رازی، همه راضی!
رو میزی که نشسته نوشته بیژن نوباوه
خدا قوت .از خدا ميخواهم همه به آنچه بهتر است برايشان برسند و خدا اين شناخت را به همه ما عطا نمايد.
كشور ما رئيس جمهور زن نداشته است.
ايشون مناسبترين گزينه براى اين منصب هستند.
باشعار انتخاباتي زير:
رأى من،رأى تو،رأى ما: الهام چرخنده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
معجزه هزاره سوم منتها از نوع مونثش
باتوجه به بازدهی بالای خانم چرخنده پیشنهاد میشود از آقای شریفی نیا نیز برای هدایت مسایل آقایان استفاده شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
بیگ لایک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
خیلی با حال بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
ای ول، ای ول، گل گفتی، مخصوصا من طالب ارشادات سفرهای خارجی اوشون هستم، ای ول
خدا آخر و عاقبت اين ماجرا رو ختم بخير كنه! كاش دستكم مي گفتيد به چه روشي كار مي كنن تا ارگانهاي متولي ياد بگيرن و روششون رو اصلاح كنن و ما هم از اين بهت و حيرت دربيايم!
تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
اولا ربطی نداشت
ثانیا اعتراف کردی به زیبایی چادر
آنچه می بینیم با آنچه در خبر آمده 360 درجه فرق می کنه هدفتان چیست
ازاده نامداری دیگری درراه است همین روزها کلیپش می یاد بیرون
چند وقتي بود كه تصميم گرفته بودم چادري شوم ولي با عكسي كه از الهام چرخنده ديدم پشيمان شدم.
خدایا شکرت، بالاخره همه مشکلات مملکت حل شد
آدم وقتي كامنت ها و تعداد مثبت و منفي ها رو نگاه ميكنه ميفهمه كه حجاب چقدر براي مردم اهميت داره.
بابا حجاب شخصي و فرديه و به هيچ كس مربوط نيست.
می خور که شیخ حافظ مفتی ومحتسب


چون نیک بنگری همه تزویر می کنند .

حافظ
کار خانم چرخنده خیلی خوب و مایه مباهات بود و هست اما زیاد رسانه ای بشود معاندان تحرک میشوند و شروع به عناد می کنند. کمی از رسانه ای شدن زیاد خودداری کنیم تا راهشان ادامه داشته باشد
فرشیدنوابی در خصوص جلسه دیروز کمیسیون فرهنگی مجلس باالهام چرخنده مطلبی را برای پارسینه فرستاد که به شرح زیر است:

در رابطه با مطلبی که دیروز در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بنا به اظهارات همسر سابقم بیان گردیده علی رغم عدم تمایل به هیچ توضیحی در مورد ایشان تا کنون چون شائبه ی اتهامی به بنده وارد شده ذکر چند نکته را جهت تنویر افکار عمومی و دفاع از حقوق تنها فرزندم بر خود لازم می دانم.

1-در ارتباط با عکسهای منتشره از ایشان واتهام خریدن بنده توسط رسانه های بیگانه امیدوارم منظورشان همسر اولشان بوده باشد و اگر هم منظور بنده بوده صراحتا بفرمایند تا توضیحات لازم به محضر مردم شریف ایران داده شود.و البته حق پیگیری و شکایت را برای خود محفوظ میدانم.

2-حضانت تنها پسر من ارسطو، مطابق رای دادگاه و خواسته ایشان به بنده داده شده و اکنون پسرم با من زندگی می کند و گه گاه به مدت 24 ساعت فرزندم را ملاقات می کنند و به هیچ عنوان نه حالا و نه هیچ وقت پسرم با ایشان زندگی نکرده و نخواهد کرد.

3-فقط خواستم از سازندگان برج میلاد به خاطر سرعت عملشان در ساخت این پروژه عظیم تشکر کنم که در طول یکسال و نیم که ما در کشور مالزی از سال 88 تا 90 زندگی می کردیم این برج مرتفع را ساخته اند.و همینطور سینمای بالیوود که علی رقم این که هرگز سفری به هند نداشتیم از وجود ایشان در پروژه های خود محروم شدند.وخداوند اگاه به سر خفیه است.
http://www.parsine.com/
آدم از اين داستان ها خندش ميگيره

چه مردماني هستيم ما!
از ماست كه بر ماست‌!
ظاهرا جماعتی نگران شده اند که نکند عروسکهای خیابانی کم شوند. تو که دم از آزادی می زنی کنار بایست تا هر کس دوست دارد چادر سر کند و از نیشت در امان باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
میشه اونی هم که دوست نداره مشمول همین قانون بشه؟؟؟
شاید با این حرکت خانم چرخنده ، حیا وعفت وپاکدامنی رواج پیدا کنه
سکان ورزش کشورراه بدهید به خلیل عقاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
تو فوق العاده ای
يعني الان مشکل ما موی بچه ها ست. جهان محمود
افراط و تفریط در هر امری خوب نیست حالا میخاد ی ادعا باشه میخاد انجام ی عملی باشه هر چیزی که به افراط کشیده شده بهش شک کنید
فکر کنید اگه همین الان ایشون چادرش رو برداره و بگه «دیگه حجاب نمی خوام» اونوقته که می فهمیم کسی که یک شبه تحول پیدا کنه به این طرف، یک شبه هم اونوری می شه.
البته نمی خوام خیلی منفی نگری کنم، اما تو بزرگ کردن پدیده هایی که تهش معلوم نیست باید یه کم دقت کرد
وقتی خود این خانم چرخنده تو زندگی خصوصی خودش مشکل داره بهتره بیشتر به فکر زندگی خصوصی خودش باشه تا حجاب بانوان جامعه...
نمی دونم بخندم یا زار بزنم...
کلا ملت جالبی هستیم ...
متاسفانه ما ایرانی ها همیشه دنبال متلک پرانی وطعنه زدن هستیم بنده به سهم خود دست مریزاد به ایشون میگم و براشون ارزوی سربلندی بیشتر از درگاه ایزد منان دارم دعا کنید ناموستون از نگاه هرزه ها محفوظ باشه ای منفی دهنده ها و نصیحتی به تابناک جان * تبعیض را از برنامه تون حذف کنید اگر میخواهید مردمی بمانید بنده به دفعات نظردادم که جما 2 خط نمیشده ونگذاشتید اما به دفعات نظر هایی رامثل الان ** ابوالحسنی که طومارنوشتند روگذاشتید بخدا سوگند تبعیض ویرانگر است.
چرا فکر نکرده از دم هر کسی را می کوبید؟؟؟!!!
این خانم خوبه که در این وانفسای هرزگی و...یک قدم درست برداشته یا امثال آن دخترک عفت فروش (حیف گل ! که روی نام نحس اوست).
خانم چرخنده مرا از این مقایسه ببخشند...
چرخنده!
واقعا این نام برازنده ایشونه!!! چرخش 180 درجه ای!!!
جناب چرخنده حجاب دل چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خانم چرخنده با این انتخابشان آرامش خاطر برای خودشان فراهم کردند که مطمئنا" راضی هستند. اما تنها ظاهر نباید اسلامی باشد بنظر من اخلاق اسلامی مهمتر است ایشان در همین ملاقات که داشتند جایی اظهار نمودند " شاید عکسهایی که از من در صفحات مجازی است از طرف همسر سابقم میباشد" خانم چرخنده اگر از این ادعا مطمئن نیستی نباید بگویی زیرا تهمت محسوب میشود و مسئله به این واضحی را ایشان نمیدانند.
در جواب اونکسایی که میگن چطوری امکان داره در مدت صدو چند روز این همه رو تحت تاثیر قرار داد:
منظور این حساب و کتاب رو نفهمیدم .فکر نمیکنم برای کارای از این دست نیازی به فرمولهای ریاضی و از این دست تحلیلها بشه.درست مثل اینکه یک نامزد انتخابات بعد از 10روز تبلیغات وقتی چند میلیون رای میاره بگیم چطور میشه توی 240ساعت مثلاً 10میلیون نفررو متقاعد کرد که به یکنفر رای بدن...اینطور تحلیلها رو فقط یکسری افراد خاص میتونن ارائه بدن و دقیقاً یکسری افراد خاص هم قبول کنند...
سلام
بیخود خودتان را خسته نکنید
ما با فاصله گرفتن از سیره اهل بیت و قرآن که با محبت و اخلاق خوب و خلق محمدی مردم را به سمت دین جذب می کردند می خواهیم کارمان پیش برود
دوستان بخوانند سیره بزرگان دین را در جذب افراد به دین
نمی توان دستوری مردم را به دین فراخواند. باید خودمان اول به دین بهترین عمل را بکنیم و بعد از مردم توقع داشته باشیم
نگاه کنیم به 30 سال گذشته و عملکرد ما دررا بطه با امر به معروف و ...
خیلی فاصله داریم با سیره اهل بیت و خیلی عذر خواهم ما فقط خوب حرف می زنیم و در عمل ....
یاعلی
اللهم عجل فرجه
حالا اگه برای گلشیفته تیتر می زدند سیل پیام های درود و تحسین و امتیاز مثبت بلند بود ولی حالا که یک زن داره کار درست رو انجام میده همه شدن منتقد و مخالف...
با سلام:حجاب وچادري شدن خانمها ريشه در فرهنگ خانوادها دارد .چادر بسر كردن جندروزه برگزاري يك نمايش دليلي تر ترويج حجاب نيست . كار فرهنگي را از مقاطغ راهنمايي و دبيرستان براي خانمها انجام بشود در فيلمها وسريالها وادارات اماكن عمومي تحت نظارت بوسيله متصديانشان تبليغ حجاب شود تا نتايج تلاش خود را نشان وناچار به ان عمل مي كنند
دیگه تا پورشه سوار شدن خانم چرخنده چیزی نمونده!!!
گشت ارشاد و عفاف تونست مردم چادری بکنه ؟ نه برادر من خانمهای ایرانی پوشش مناسب دارند احتیاجی نیست امسال خام چرخنده که اومدن چند روزی مطرح باشند و تو جو بودن خانمومهای ایرانی با حجاب کنند . خواهشن ایشان مثل رضا زاده خیلی پرو بال ندهید که بعد نتونید بیارید پایین
jتابناک شهامت داشته باش کامن من رو انتشار بده!؟ برای این همه سانسور واقعا متاسفم!
تابناك خدا لعنتت كنه چقدر خنديدم مردم خيلي باخان ماشالله بعضي ها از رو نميرن بابا يه نگاه به مثبت و منفي ها بنداز خوب لامصب البته زور كه دست آدم باشه منطق از بين ميره
در هنر که هيچي نشد بنده خدا!
چه راحت میشود دیروز را فراموش کرد و امروزی شد.
ما که فراموشمان نمیشود !!!!!!!!
نمی خوام زودقضاوت کنم اما حس می کنم این رفتارهای خانم چرخنده یا زهرایی خیلی شعاری و توخالیه و شبیه آدمای جوگیرشده می مونه حس می کنم کارهاش عمق نداره و البته شب درازست و قلندربیدار.خیلی ها بودن که توبه کردند اما این حرکات و رفتارهارا ازخودشون نشون نداده و آرام دارند زندگیشان را می کنند.اما این خانم داره خودشو بدجور به در و دیوار میزنه و می خواد تمام عالم وآدم را ارشاد کنه.
با فرض 8 ساعت خواب روزانه ایشون 16 ساعت وقت داره که با فرض خورد و خوراک و... حدود 13 ساعت باقی میمونه. به عبارتی در هر ساعت ایشون 9 نفر رو بدون فوت وقت به پوشش برتر سوق دادن! یعنی اگر ایشون همه کارهاش رو تعطیل کرده باشه و بدون نفس گیری اقدام به دعوت کرده باشه و 100 درصد از افرادی که ایشون باهاشون مذاکره کرده دعوت ایشون رو پذیرفته باشن (100 درصد بهره وری!) این سوال پیش میاد که ایشون واقعا کار و زندگی نداره؟؟؟؟ تا چه حد آمار بیکاری بالا رفته...
لطفا یک فرد را برای مردم "بت " نسازید که اگر روزی آن بت شکست "مردم نشکنند " .
خانمهایی که درب ورودی امامزاده ها به خانمها چادر می دهند بیشتر از خانم چرخنده زنان را چادری می کنند.
از خانوم چرخنده تشکر میکنم ک با خوندن این مطلب یه خنده ای از ته دل زدم .بابا معجزه گر!!!خخخخ
دیده دریا کنم وصبر به صحرا فکنم.
ای وای بر این مردم دهن بین و ظاهرساز
الهام متشكريم
به نظر من ایشون بشه سفیر فرهنگی ایران دربلاد کفر تابااستفاده استعداد هوش ونفوذ ایشان درقلوب مردم ومقبولیت ذائدالوصفشان بلکه آنها نیز چادری شوند
احتمالن نحوه آمارگیری این طور بوده که مثلن جلوی در همایش مثل آش نذری چادر میدادن و هر کس که چادر رو گرفته رفته جزو خانمهای تحول یافته حساب کردن. به هر حال ایشون خوب یاد گرفتن چطوری آمار رو در بیارن که یک عده زیادی حتی از مقامات رو تحت تأثیر بذارن تا بودجه کارهای فرهنگیشون جور بشه.
عزیزان من کافی اسم این خانم را در اینترنت جستجو کنید بعد بگین کی حجاب داره وبعد نظر بدین
من جادری هستم ولی مردم عقل دلرند شما چطوری این 3500 نفر را پیدا کردید لااقل دروغ اگاهانه بگید این کاراتونه که همه جا ما رو تحقیر می کنند و دختران ما دیکه گوش به حرف ما نمی دهند اگه هیچی نگید بهتره
فحش رکیک را چاپ می کنی ولی حرف حساب را نه معلومه چکار میکنی تابی؟!!!!
تا حالا 5 بار پیام گذاشتم انگار نه انگار
خانم یا اقایی که گفتید چه اصراری که همه رو چادری کنن ظاهرا فساد مملکت رو نمی بینید چادر حجاب برتر هستش شاید به این واسطه خدا به همه رحم کنه همه خسته شدن از وضع بی حجابی تو مملکت
مهم نیست چه کسی این کار را انجام میدهد مهم این است که کار برای خدا باشد.
خانم چرخنده بازیگر بسیار توانایی هستند!برای ایشان آرزوی موفقيت میکنم!
دو ساعت تابناك نشسته متن نوشته ولي يك كلمه ننوشته كه چه جوري اين امار و ارقام رو اين خانم از خود به جاي گذاشته و چه جوري صجت و صغم اين امار رو ميشه بررسي كرد. دادن امار و ارقام خلاف واقعيت كار سختي نيست. هر موقع ايشان تونست اين امار و ارقام رو اثبات كنه (كه هرگز نتونه) اون موقع ميشه در مورد قدرت ايجاد تغيير فرهنگي ايشون اظهار نظر كرد.
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست
ای برادر سیرت زیبا بیار
برای ایشان ارزوی موفقیت دارم
باور كنيد اين خانم اگر با 5 + 1 مذاكره كند مي‌تواند احساسات ايراني‌ها را جوري به كري و اشتون منتقل نمايد تا بفهمند ايراني‌ها چقدر خوب و نجيب و با فرهنگ و عزتمند هستند و اين غربي‌ها با اين انسان‌هاي نجيب چه كرده‌اند!
مطمئن باشيد جواب مي‌دهد.
پرده پوشی من از غایت دینداری نیست٬ پرده ای برسرصد عیب نهان میپوشم...
برای ایشون آرزوی موفقیت میکنم .امیدوارم ادعای ایشون راست باشه . دور از جون خانم چرخنده بعضی از مشرکین زمان پیامبر مدعی اسلام آوردن میشدند و بعد از مدتی میگفتند از دین خارج شده اند ! و بدنبال تاثیر ضد تبلیغ این کار بودند
حتي يك نَفَر هم تأثير بذيردو تغيير رفتار بيدا كند باز جاي تشكر دارد
سرکار خانم چرخنده هر کاری کرده اند مربوط به خودشون هست و هیچ التزام و حجیتی برای دیگران نداره!
.
یعنی ربطی نداره بگیم چون خانم چرخنده یا همون زهرائی، ملبسه به لباس چادر شدند پس چادر بهترینه و ...
.
در عین حال متاسفانه یه عده از دوستان هم دارن به ایشون ایراد می گیرن که چرا این لباس رو انتحاب کرده؟؟! خب آخه به شما چه ربطی داره دوست عزیز؟؟ به چه حقی خودت رو در حدی می تونی که در باره پوشش ناموس یک مرد نظر بدی؟؟ حلالش هستی یا محرمش؟؟ اگر مردی باید لابس پوشیدن خواهر تو رو مورد بررسی قرار بده یا لباس زنت رو مسخره بکنه و درشت بگه تحمل می کنی؟؟ پس چرا چیزی که برای خود نمی پسندی برای دیگری می پسندی؟؟
تابناک نظر منو منتشر نکردی!؟ چرا؟؟
برادر من شنونده باید عاقل باشد
سلام از دوستانی که نظرتون مثبت بود واقعا از شما ممنونم همانطور که خانوم چرخنده یه کار فرهنگی انجام داده و ثوابش رو خواهند برد شما نیز به نوبه خودتون باحرف زدنتون جمعی از غافلان را بیدار کردین و اجر کار خود را خواهی دید(من یعمل مثقال ذره خیرا یره).
ما همه به ظاهر حکم میکنیم اونی که چادریه تا خطایی ازش ندیدیم اونو پاک می دونیم حالا در زیر چادر هرکاری میکنه به خودش ربط داره و خدایش -ما اونو نمی بینیم ولی خانوم مانتویی که در کوچه وبازار تمام اندامتو به معرض نمایش قرار دادی و علنا کار خلافی میکنی فکر میکنی کار تو بهتره؟درسته؟
اون اگه ریا میکنه فقط خدا میدونه ولی تویی که اندامت بیرونه تو چی؟ من شک ندارم که تو با اخلاص تمام بدنتو در معرض دید گرگای خیابونی گذاشتی و با اخلاص خودفروشی میکنی.
البته بعضیا هستن که در خودفروشی هم مسابقه میکنن و فخر فروشی میکنن (در ارایش در لباس در قیافه در درس در خونه در مدرک و حتی شوهر و همسر و ……)
کسی که کار خوب نکنه از کسی هم که کار خوبی حرف خوبی بشنوه فکر میکنه اون داره ریا میکنه داره فیلم بازی میکنه داره چاپلوسی میکنه در حالی که اینطور نیست این ادم خودش اونقدر از بندگی خدا دور است که کار خوب دیگران را نمیتونه تحمل کنه نمیتونه قبول کنه حسودیش میشه بخل داره.
بعدشم هیچ کس نمیتونه تشخیص بده که اونی که کاری انجام میده ریاکاری میکنه یا با اخلاص هسش!!! تنها خدا میدونه و بس
والسلام
یکم در اعمال و افکارمون بنگریم ضرر نمیکنیم
و من الله تعالی توفیق
من کاری به عقاید این خانم که ایا واقعیه یا نمایشی ندارم .ولی نظرات زن ستیز و سکسیستی که مدام در شبکه های اجنماعی راجع به ایشون داده میشه فوق العاده تهوع اوره . یعنی کافیه یکی زن باشه و حرفی بزنه یا نظری بده سر شلنگ کثافت این جماعت به سمتش گرفته میشه .
کاری به موضوع خانم چرغنده ندارم .انصافا تابناک دربسیاری از موضوعات به طریقی طرفداری از منحرفین -فتنه 88 - ویا مخالفت با کارهای مثبتی که
که روشش حاوی اشتباه است راکتمان نمیکند.
ماجورید
خیلی برام جالب بود ، اکثر اونهایی که دست به تخریب خانم چرخنده میزنن آقایون هستند! جای بسی تامل!
حجاب هر شخصی به خود وهمسر وپدر وبرادرش ربط دارد نه به دیگران
خب ایشون از هم صنفیاش شروع کنه. از فردا هدیه تهرانی نیوشا ضیغمی .مهتاب کرامتی. بهنوش بختیاری . جنیفر لوپز . نیکول کیدمن و گلشیفته فرهانی و.... اینا چادر سر کنن . ببین چه شود تب چادر همه را بگیرد
لطفآ ایشون که دم مسیحایی دارن بگین به جای حجاب برن با افرادی که اختلاس کردن و پدر مردم رو در آوردن صحبت کنن
5+1 رو بهش بدید تا تمومش کنه. چرا اینقدر هزینه میکنید
درد و بلاش بخوره تو فرق سر مخالف هاش و تمسخر کنندگان بی فرهنگ..
امان از این 40 سالگی!!!
اسم اون دستگاهی که ارشاد شدگان توسط این خانومو شمارش میکرده چیه
این طرف میدونه چکار باید بکنه زمانی که کشتی گیر معروف مدال طلاش رو به رئیس جمهور وقت هدیه داد همه مردم صداشون درامد و بعضی ها گفتن به زور مجبورش کردن و گناه داشته طفلی اما بعد از چند سال صداش توی اخبار در امد که بابا طرف به عوض مدال مجوز ورود چند ماشین لوکس گرفته حالا شاید بعضی از عزیزان همیشه در صحنه بگن که قانون که به قهرمان مجوز بدن اره اما یکی نه چندتا فراری حالا اینم بعدا صداش در میاد
کاش این خانم توجه می فرمودند که در دین شریف ما دروغ، گناه کبیره است. بویژه برای منافع شخصی...
اصلا محاسبات رافراموش کنید. اگرکسی کار خیری کرده باشد که نیاز ندارد ضربدر چند هزار کند و دررسانه ها در بوق و کرنا فریاد بزند!! مگر اینکه نیت استفاده شخصی از یک عنوان را داشته باشد.
خداوند ایشان را به راه راست هدایت کند ان شالله.
یاسر
من نمی دونم چرا ما ایرانی ها هر کسی کار خوبی بکنه دوست داریم یه جوری خرابش کنیم. اونهایی که میگن مگه مشکل جامعه ما حجاب و چادره: مشکل جامعه هر چی که باشه کار این خانم خوبه. چرا این کار خوب را زیر سوال می بریم؟
مسلمان تهمت نمیزند- ریا نمیکند!ایشان از چه ترسیده که یکهو اینطور فرق کرده؟
من متحول شدم،از امروز چادر سركردم و رفتم سركار ،خدا عوض خير به اين آمر به معروف بده ، وگرنه من چه ميدونستم چادر چيه ؟؟
والله اينقدر دراينخصوص تبليغات ديدم،من مردهستم ولي ميگم چادربپوشم.....چي شده عيسي به دينش موسي بدينش...دموكراسي يعني همين
خيلي خنديدم
مي گن دروغ هرچي بزرگتر پذيرشش راحتتر
الا مهم نیست که چادری شده یا قبلا چه پوششی داشته، مهم اینه که اینقدر اصرار به چادری شدن بقیه نکنه، میشه بدون چادر هم حجاب داشت و اینکه آیا اون موقع که خود خانم چرخنده حجاب نداشتند و اون عکس ها ازشون در اینترنت یافت میشه، کسی مجبورشون میکرد که چادر سر کنند؟ که حالا این موضوع رو از شور بدر کرده؟
دکان کید جای دیگری بگشای فروش نیست در انجا که من دکان دارم
جالبه ایشون تو زندگی شخصیشونم 2 بار شکست خوردن این نشون میده تو زندگی شخصی هم آدم ماجراجو ییه و احتمالا این داستان هم ماجراجوییه
خانم مومنه نباید توهین کرد. توجه داشت کمک کنیم جوانان ما از الگو گرفتن از وی راه عفت و پاکدامنی را پیشه کنند . از مجلاب فرهنگی غرب نجات یابند. دقت کنیم الگو هامون خوب معرفی نکینم دیر یا زود این بلا بی هویتی بر سر خانواده می اید.
ایشان لطف کنند یه بیانیه هم در مچکومیت آقای م.ر صادر کنند شاید مقبول افتد!
سکان کشتی بانک مرکزی را هم بدهید به من...
الان شما به فرهنگ مملکت کمک کردید با شما هستم تابناکیهای...
هركسي تاريخ مصرفي دارد زود قضاوت نكنيم
این بازم میچرخه، میگید نه، خوب نگا کنین.
احسنت به شما خانم زهرایی
انشاءالله همه ی در خواب ماندگان بیدار شوند
طوری داره با این قضیه از طرف مردم و رسانه و مجلس برخورد میشه که انگار یه نفری که سالها به فساد معروف بوده از گناهش توبه کرده و آدم شده. تشویق میکنن. دعوت میکنن.حمایت میکنن. قول بودجه میدن . قول مجوز مرکز فرهنگی میدن.......؟!!!!این همه خانوم بسیجی محجبه داریم این همه زن نیکوکار محجبه داریم،تمام سالهئی امثال ایشون داشتن زهرا (س) رو کشف میکردن بانوان محجبه و غیر محبه ما وقتی پاش افتاد ، فقط اسلام رو دیدن و مولاشون رو .چرا از اونا هیچ وقت اینطوری تشکر نشد. حالا دیگه شرکت نکردن در فیلمهای بالیوودی شد ارزش. یا ارزش اینکه که مادر خونواده شهید و غیر شهید بچه هاش رو از فرط گرسنگی و استیسال زیر چادرش پنهان کنه که سرمای زمستون آزارشون نده. من هیچ مشکلی با ایشون ندارم ولی اصلا دوست ندارم مجلس من و حکومت من به این زودی در عرض 2 ماه به جای فاطمه زهرا برام الگو درست کنه و هنوز زمان لازمه که افراد خودشون رو نشون بدن.و با فرض درست بودن این مسئله ، مگه چه کار خارق العاده ای اتفاق افتاده . یه نفر فقط چادر سرش کرده
بنظر من یه چالش تشکیل بشه به نام چالش حجاب و بازیگران خانم همدیگرو دعوت کنن
خانم چرخنده هم اولین نفر باشه و مثلا خانم ال.شا
ونیو.ضیغ
و بها.رهن
رو دعوتکنه ببینه چند چند میشن
من به هش مشکوکم خیلی
خوب بود این خانم چرخدنده به جای چادری کردن مردم شکم اونها رو سیر می کرد که اثر اون در حفظ حجاب ده ها برابر است.
هرکس مسوول حجاب خودش است و مسوولیت آن را به کسی نمی توان سپرد
بنظر می رسد بحث این خانم به افراط و تفریط بکشد . بزرگ کردن ایشان و تخریب ایشان هر دو اشکال دارد . کاش هر کاری را فقط برای رضای خدا انجام دهیم .
اراده اش قوی و نیتش پاک باد ان شاء الله
به همه نطرات احترام میگذارم ولی به نطر بنده باید خیلی عمیقتر با اینگونه اتفاقات روبرو شد .
حجاب كه وظيفه است چرا اين خانم مانور محجبه بودن را ميده،
ایول حاج خانم .........
خدا اجرشون بده .زندگی شیرین میشود .اشکالی هست؟
تاج بندگی یا چادر
واقعا از نظر شما تاج بندگی چادر است یا تقوای الهی در تمام اعمال و در حدی است که خدا تعیین کرده است و نه بیشتر
الهام چرخنده خودش هم بدش نمیاد که بزرگش کنند. وگرنه میتونست حجاب خودش یا بقیه را در خفا و دور از رسانه ای شدن انجام دهد.
آخ جون همه چادری میشن و گشت ارشاد جمع میشن وای یییییییییییییی
واقعا اقدام خانم چرخنده خانم های بی حجاب را با حجاب کرده است؟ چاد رسنت ما ایرانی هاست رعایت حجاب شرعی غیر از این سنت است. حرکت این خانم آیا غیر معتقدین به حجاب را معتقد به حجاب کرده است؟ به قول معصوم من دخل هذا الدین بالرجال اخرجه منه الرجال و من دخل هذا الدین بالکتاب و السنه زالت الجبال و لا یزول
زن مثل ماه میمونه میدونید چرا ماه اینقدر در شب میدرخشه چون دورش یه حجاب مشکیه
تو این عکسه حاج آقا کجا رو نگاه میکنه؟
عجب....با احترام برای همه دوستان و نظراتشان. ..جوجه ها رو آخر پاییز میشمرند... خدانکنه این نمایندگان مجلس و مسئولین نگران و جو بگیره. ..با با این خانوم الهام چرخنده مجری شبکه های خارج از کشور بوده... ارمنی و گبر که مسلمون نکردید انقد تو بوق و کرنا میکنید. .. فیلم آوای باران هم حضور داشتند. .. ولی هرجور با خودم کلنجار میرم باز میگم این ماجرا بوووو داره ...
باید کمی صبر کرد تا اوضاع سیاسی کمی تغییر کند ببینیم این خانم چقدر پای حجاب چادری ایستاده. فعلا اینجورش خوبه تا بعد
سکان حجابو بدید دست خود مردم
خوب سر کاریم خوب
چرا هیچوقت نظرات من چاپ نمیشه :(
خواهش می کنم مسئولین کاری به کار این خانم نداشته باشند به نظرم اینطوری کارشون بهتر پیش می ره. اخلاص و نحوه تاثیرگذاری در انسان مهمترین عامل است.
1- از خدمات خانم چرخنده تشکر میکنیم وامیدرواریم با خلوص نیت کار کنه
2- مسولین مواظب باشن مراقبت کنن دقت کنن اخرش چیزی درنیاد همه پشیمون بشیم که کار دست کی بوده انشاا... همه عاقبت بخیر باشیم
و اما مسله این است هزینه حجاب وارداتی از چین و ژاپن و ترکیه چقدر است .
من در سالهای قبل از انقلاب در دانشگاه مشغول به تحصیل بودم بزرگترها وضعیت حجاب در اونروز هارو یادشون هست و کمسن ترها هم حتما از روی عکسها و فیلم ها دیده اند و این مورد در دانشگاه ها یه جور هایی شدید تر بود بهتون بگم بعد از اینکه سخنرانی های دکتر شریعتی به صورت مخفی به بچه های دانشگاه میرسید همون دختر هایی مینی ژوب پوش بودند میدیدیم کم کم خودشون به شناخت درست از اسلا میرسیدن و وضعیت ظاهرشون در جهت پوشش منطق و درست پیش میرفت پس باید اسلا درست را به جوان معرفی کرد و بعد بهش فرصت داد تا خودش انتخاب کنه و با زور هیچ امری محقق نمیشه ا
خداوند هر كسي كه بدون ريا و براي خدا به جامعه أعم از زن و مرد خدمت كند موفق بدارد و اين خانم محترم را هم در راه خوبي كه در بيش كرفته موفق بدارد.
من قبول میکنم اصلشو فقط منتظرم ببینم این کار ریشه ای انجام شده !چند ماه جواب میده و اون چادر چند ماه رو سر اون 3900 نفر میمونه
من بگم که خودم از بچگی چادری ام
بس کنیدا این قصه ها رو انگار ما تو کره ماه زندگی می کنیم
با حرف هایی که در مورد همسر سابقش زده باید به نیتش از این تغییر ظاهر شک کرد.
یاد اون داستان افتادم :
به دایی یک پسر می گن بیا با خواهر زادت صحبت کن سیگار نکشه.
دایی می ره پیش خواهر زاده یه سیب می گیره جلوش می گه اینو می بینی ؟ دیگه سیگار نکش !
احتمالا اینجا هم گفته شده این سیب رو می بینی ؟ برو چادرت رو سر کن.
یه نفر تو این زمان کم حتی اسم و فامیل این افراد رو هم بخواد یاد بگیره تقریبا غیر ممکنه چه برسه به اینکه یک نفری اعتقاداتشون رو اینطور تحت تاثیر قرار بده و متحول کنه.
آدم ياد حرف ها و كارهاي احمدي ن‍ اد مي افته!!!!!
در کشوری که خزانه را به بابک زنجانی ها می سپارنداین کار هم بعید نیست
اه ینی یه نفره 3900 نفر رو عوض کرده؟؟؟ ایشون بشه رییس جمهور چی میشه نو یه ماه تو 3900 کشور انقلاب ایجاد میکنه دیگه همه فقط یه جفت تن تاک بخرن حله حله.
فقط بايد اين صفحه رو بست و يه آهنگ گوش داد
پس زینال کو ؟
من هیچ نظری راجع به این خانم ندارم ولی فقط از سایت تابناک تشکر میکنم که آمار نظرات موافق و مخالف هر کامنت رو باز گذاشته تا همه با طرز فکر عموم جامعه آشنا بشن
احسنت امیدوارم موفق و عاقبت بخیر باشن
اگه اینجوری پیش بره چرخنده از فاطمه آلیا هم جلو می زنه! عجب رقابت فشرده ای !
پیشنهاد میشود بعد از این ارگانی به نام خانم چرخنده بوجود اید که وظیفه امار گیری و صیانت از چادری شده ها را انجام دهند و بعد از این خانم چرخنده فقط در جهت توسعه این طرح مشغول باشند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار