بازدید 154188

شگرد زن برای به دام انداختن شوهر بی وفا

کد خبر: ۴۶۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 12 January 2015
زن جوان وقتی متوجه ارتباط همسرش با زنی شد، برای انتقام او را کیف قاپ معرفی و راهی بازداشتگاه کرد.

به گزارش جام جم،چند روز پیش زنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و خبر داد زمانی که درحال بازگشت به خانه اش در محله طرشت بوده مورد حمله یک کیف قاپ قرار گرفته و با تعقیب وی متوجه شده سارق وارد خانه ای در همان حوالی شده است.

با ثبت اظهارات این زن، ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند و با هماهنگی وی به خانه ای که مخفیگاه سارق بود، رفتند. ماموران با به صدا در آوردن زنگ در خانه از زن صاحبخانه خواستند کیف قاپ فراری را به پلیس تحویل دهد که او گفت سارقی در خانه او پنهان نشده است. ماموران با هماهنگی قضایی برای دستگیری کیف قاپ فراری وارد خانه او شدند و مردی را در آنجا دستگیر کردند که شاکی مدعی شد او همان سارق کیف است. متهم همراه شاکی به کلانتری منتقل شد. مرد بازداشت شده در اظهاراتش به پلیس گفت: شاکی دروغ می گوید، او همسرم است، نمی دانم چرا چنین دروغی را گفته است.

با ثبت اظهارات وی، زن شاکی بازجویی شد و در اظهاراتش گفت: این مرد درست می گوید او شوهرم است. از مدتی پیش متوجه ارتباط های پنهانی وی با زنی شدم. در جریان تعقیب وی متوجه شدم او حتی دختر آن زن را در شرکت خود استخدام کرده است. روز حادثه او را زمانی که از محل کارش خارج شد تعقیب کردم که معلوم شد به خانه همان زن در منطقه طرشت رفت. من هم برای این که پلیس او را دستگیر کند و شوهرم به خیانت خود پایان دهد با پلیس تماس گرفتم و به دروغ اعلام کردم او کیف قاپ است تا دستگیر شود. با تشکیل پرونده قضایی و به دستور منصور هاشمیان، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران، تحقیقات از این زن و شوهر برای مشخص شدن صحت گفته هایشان ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۳۸
عجب نقشه جالبی . ایول ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حالا مثلا این آقا دست ور می داره ؟ اتفاقا دفعه بعد بیشتر حواسشو جمع میکنه. آقا مردهای متاهل حق ندارند سراغ این همه زن که هزار جور خودشون رو نمایش می دن برن؟؟؟ اگه شما خانومها با حجاب شدید و متین رفتار کردید اونقت ما مردها هم ساکت میشینیم....
زینال بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
واقعا این وایبر چه بر سر مردان و زنان این مرز و بوم آورده که هر روز شاهد این فجایع هستیم
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
زینال باز تو ماهیا ول کردی نهادی رو لنجووو اومدی تو تابناکووووو!!!!؟؟؟؟ بذار آقات از دریا بیاد......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
بی دینی و بی مبالاتی رو گردن وایبر و فیسبوک و ماهواره ننداز...
نقش دین کمرنگ شده.. ترس از خدا دیگه توی وجودمون نیست
خلاصه که بد شدیم.. همین
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
بازم زینال بندری.........نگفتی کی بهت گفته که توبامزه ای؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
متاسفانه خانم ها کمتر به شوهرانشان می پردازند و باعث ایجاد چنین شرایط پیچیده ای می شوند. باور کنید مردها هم دوست ندارند وارد یک زندگی مخفیانه این شکلی بشوند ولی اغلبشان چاره ای ندارند. البته حتما مردان هوسرانی هم هستند که مثلا پول مستشان کرده. خانم ها لطفا به همسرانتان بیشتر بها بدهید و مانع آن شوید که مردها در بیرون منزل به دنبال گمشده خود بروند.
mahdyar
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
ذات بد نیکو نگردد آنکه بنیادش بد است. حالا چه خانمها با حجاب بشن یا بی حجاب فکر میکنین مردهایی که ذهنشون خرابه بازم درست میشن و دست برمیدارن؟
سوران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
ناشناس 11:5-
اگه بعضی خانمها وضعیت مناسبی ندارن پس این مجوزی که ما بریم به همسرمون خیانب کنیم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
ناشناسی که گفتی متاسفانه خانوما به همسرشون نمیرسن.... پس ما خانوماام بریم خیانت کنیم چون شوهرامون بهمون نمیرسن. اشکالی نداره دیگه نه؟ متاسفم برای ذهن و فکر کثیفتون
احسنت...به این میگن زن با هوش...
شوهرش دیگه عمرا به فکر خیانت بیفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خودش که به جرم فریب قانون و ... رفت رندان میفهمه هوش یعنی چی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مردا رو جون تو جونشون کنی اهل خیانت و هوسرانین!(البته نه همشون ولی بیشترررررشون)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اتفاقا همچنین مردی رو باید تف کرد انداخت دور
به درک که خیانت کرد. لیاقت نداشته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مشخصه شوهر جونت زیاد خیانت کرده بهت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
من اگه جاش بودم با یه لیوان اسید 30% تو خواب حالش و جا می آوردم
در جواب ناشناس 11:21
| - |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
مردا رو جون تو جونشون کنی اهل خیانت و هوسرانيين؟ با كي؟ با چي؟ يه هوسي بايد باشه تا مردها برن دنبالش ، مردها براي خيانت به يه زن خائن هم نياز دارن
یکی بگه این مردهای متاهل دیگه چه ....؟؟؟!!!

واسه چی این همه تنوع طلب شدند؟؟؟
پاسخ ها
مرد متاهل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شما زنا ...عرضه ندارید مردتونو حفظ کنید!!!!! مرد بدبخت صبح تا شب بدو بریزه تو شکمتون آخرشم بدبخت بره رستوران با منشیش!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
این تنوع طلبی نتیجه بی حجابی و بی عفتی زیادیست که در جامعه رواج پیداکرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقایون به جای منفی دادن به این موضوع که سوال خیلی هاست خوب جوابشو بدید چرا عصبانی میشید هی میرید سراغه قرمزه؟
کمال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ازخودتون بپرسین؟چرا برای مردها تومه می زارین؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
میشه اونایی که منفی دادن، بگن دقیقا...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اقایون همیشه واس تنوع طلبیشون بهانه دارن....خوبه والا...بهتره بتون بگم این حس تو همه مرد زن هست این به شخصش برمیگرده
هما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آیا منظور از تومه همان طعمه است؟؟؟؟
کرمانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تقصیر بعضی از شماهاست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
من نمی خواهم از عمل این آقا دفاع کنم اما با عنایت به فرهنگ جامعه مان که خصوصا در گذشته نمیزاشتن حتی پسر نظر قطعی و پایانیشو در خصوص ازدواج و همسر آینده اش بدهد، این فرد در آینده به جایی میرسد که میفهمد این سالعا از زندگیش لذت نبرده و همش بر باد رفته این موضوع خیلی مهم در خصوص دختر خانم ها بدتر هم رفتار میشده و متاسفانه میشه
البته من روش این آقا رو تایید نمیکنم
ناشناس
| United States |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
طعمه مجید جان نه تومه
ناشناس
| - |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
از سر کار میرسی مثلا" چیزی را نخریدی مثل اینکه مرده جنایت کرده .

هی غر می زنند هی غر می زنند هی غر می زنند .

و ما میریم ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خانوم من اخیرا با ماشین تصادف کرده و نزدیک 4 میلیون ارزش ماشن کم شده 2 میلیون هم خرج ماشین شده
شب از سر کار اومدم خونه جالبه تصادف رو میندازه گردن من میگه تو تصادف کردی و نگفتی!!
بالاخره با سند ثابت شد که دروغ گفته
من اصلا از تصادف ناراحت نیستم بالاخره طبیعیه
من بهش عرض میکنم چرا دروغ گفتی و تصادفو میخواستی بندازی گردن من؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اکثر بانوان ایرانی دید درستی به همسرشون ندارن و به جای محبت کردن و نثار عشق به همسر مرد را از خود بیزار میکنند ونتیجه همین میشود که دیدید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اقای علی خوبه شما هیچ وقت از ایران خارج نشی و اگر هم خارج میشی جایی نری که در اونجا خانم ها ازادی در پوشش دارن چون معلومه حسابی ابروریزی میکنی!!!!
زن متاهل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای مرد متاهل ، آنوقت همان منشی که باهاش رفته رستوران برایش غذا درست کرده و شما آقایان فقط غذا ملاک زندگی زناشویی است اگر چنین هست بروید با منشی تان رستوران غذا بخورید.
لیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چرا تو جامعه ما همش میگن زن مقصره، چرا مردا جلوی خودشون رو نمیگیرند ، فکر میکنند اگه بگند مقصر زنها هستند که خودشون رو در معرض نمایش میذارند از خودشون سلب مسئولیت کردند ؟؟؟؟؟ من فکر میکنند مردا با این حرفهاشون خودشون رو کوچیک می کنند چون نشون میدند که اونها به هیچ عنوان از خودشون هیچ اختیاری ندارند فقط منتظرند یه زن بد لباس ببینند تا سریع جذبشون بشند.....
pani
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
در پاسخ به کسی که نامش مرد متاهل است: اگه شما آقایون عرضه ندارید نفس سرکش و تنوع طلبتون رو حفظ کنید و به جای اصلاح شرایط زندگیتون فرار می کنید و سرگرم یه نفر دیگه می شید و خودتون و همسرو وبچه هاتونو نادیده میگیرین ما خانمها دیگه نمیتونیم کاری براتون بکنیم و لیاقت آدمهایی مثل این مورد همون یواشکی با یه نفر دیگه رستوران رفتن و رسیدن به یه لذت زودگذر و آبرو ریزیه
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
کمال جان
فارسی چند گرفتی تو دبستان؟ از تبصره استفاده کردی؟
عزیزم؛ طعمه درسته، نه تومه.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
لطفا کسانی که نظر می گذارن مشخص کنند که زن هستند یا مرد تا بشه تحلیل دقیقتری کرد .
به طور کلی اگه زنها بتونن کانون خانواده رو گرم نگه دارن ، تعداد مردهایی که خیانت می کنن کمتر خواهد شد ولی قطعا صفر نمی شه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مرد متاهلی که میگی زنا عرضه ندارن! مرد بدبختی که از صبح تا شب میره کار بگه مگه زنه تو خونه خوابیده و دارن بادشو میزنن؟؟؟ اون مرد همونطور که گفتی اینقدر بدبخت و بیچاره و فلک زدست که میره با منشیش! حیف نیست با زنش باشه! مشکل ما اینه که با گناه و خیانت لذت میبریم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
كمال تو پاسخ درخواست كرده براي مردها "تومه"! كه همان "طعمه" است نگذارند! يعني اينقدر هنوز بعضي از مردم ما بيسوادند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
متاهل و مجرد نداره! کسی که دنبال این کاراست لذتش سطحیه و دو روزه ازین سیر میشه میره سراغ دیگری
اميرخان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خانم پرستو از يه مشاور خانواده در مورد امار خيانت زنها در مقايسه با مردا بپرسين. بهتون كمك ميكنه با فكر سوال مطرح كنيد نه با احساس.
اصل و اساس خيانت هم يه كار احساسيه بدون فكره. مثل سوال جنابعالي.
ناشناس
| - |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
+
الناز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
جناب آقاي متاهل و علي بايد بگم اين موضوع هيچ ربطي به خانم نداره مگه زن پا به پاي مرد كار نميكنه؟ اينه جواب زحمتهاش؟ منتها مرداي ما متاسفانه بعده ازدواج تازه فيلشون ياد هندستون ميكنه!! آقاي علي خان ...... مرد اگه چشمش پاك باشه زن لخت هم جلوش راه بره سر بلند نميكنه نگاش كنه. حرف شما عين اين ميمونه كه بخواي رژيم يگيري ولي بگي يخچال مقصره كه من نميتونم رژيم بگيرم چون همش توش مواد خوراكي نگه ميداره!!!!!!!!!!
مرد ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
یرای انکه اکثر شما خانوما (به استثنای بعضیها)آرایشتون برای مردمه و به مرد خودتون که میرسید فقط بلدید غر بزنید و سرکوفت که فلان چیز نداریم فلان چیز لوکس میخام
hadi
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
khaili tanavo talabi kare badiye
man ke aslan dost nadaram
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
کمال جان خدا وکیلی املا چند میگرفتی ؟ تومه دیگه چیه؟؟؟طعمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
دوستانی که منفی دادن ظاهرا همه خیانت کارن و خیلی به سریالای جم علاقه دارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تنوع طلبی نیست وقتی یه زن نمینونه نیازهای شوهرشو برطرف کنه میشه همین
اینم دقیقش ماشالله بیرون که که میدونید وضعیت چطوریه کافیه یکی بخواد بقیش....
مریم
| United States |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
کمال طعمه نه تومه ....عزیزم خوب نرو سراغه طعمه .....تا طعمه رو دیدی سرتو بنداز پایین.....ضمنا" مرده شور هر چی طعمه است ببرند.....
مرد تنها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خانمهای محترم
متاسفانه وقتی ازدواج میکنید فکر میکنید خرتون از پل گذشته و دیگه تمومه
نخیر عزیزان
تازه از اون به بعد وظیفه اصلی شما شروع میشه
مردهاتنوع طلب نیستن ( استثنا هم وجود داره ) بلکه دنبال محبت و احترام هستن
اگه شما از لحاظ محبت و احترام تو منزل خودتون همونجوری که برای مردهای دیگه مایه میذارید اینکارو برای شوهر خودتون انجام بدید شک نکنید که مردها انقدر هم که فکر میکنید بوالهوس نیستن
مثلا ایا شما واقعا برای شوهرتون انقدر که وقتی میخواید برید بیرون آرایش میکنید
ایا لباسهای شیک میپوشید که حداقل چشم شوهرتون از زیباییتون پر شه و چشمش تو خیابون دودو نزنه
بله عزیزان
یخورده هم به خودتون فکرکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
پاسخ به مرد متاهل :
خوب اگه راست میگه با منشیش نره خودش تنها بره مرد متاهل
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
کمال جان ، دلبندم ، تومه ، غلطه بگو طعمه !!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چونکه برخی زنها با تفکرات روشن فکر معابانه زیبایی های خود را به خارج از خانه منتقل کرده اند
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
بنده یکی از اونایی که منفی دادم. چون ذهنیت به غلط جا افتاده تون رو می خواین تحمیل کنین. مرد تنوع طلب و ... مثلا زنها خیلی در این زمینه بهترند؟ فقط اخبار شوهرکشی در این صفحات رو بخونین. ولی بدبختانه عادت کردیم این خطا از طرف مردان رو اسم تنوع طلبی بهش بدیم ولی وقتی نوبت زنها میرسه هزار و یک توجیه خنده دار دارین. اگر می نوشتی این آدمهای تنوع طلب من مثبت می دادم. امیدوارم اگر جوابم نمایش داده شد قانع کننده باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تنوع طلبی غریزی و فطری است و این ما هستیم که میخواهیم جلوی اتفاقات طبیعی و غریزی رو بگیریم.. در همه جای دنیا همینطوره ولی ما در ایران نسخه ای که نه اسلامی است و نه غربی درست کرده ایم و از ازدواج دوم شرعی و یا رابطه غیر شرعی هر دو جلوگیری می کنیم..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مرد متاهل نسبتا محترم که گفتی زن ها عرضه ندارن، هیچ ربطی به عرضه نداره. آدمی که خودباوری پایینی داشته باشه، تنوع طلب میشه و سعی میکنه ضعفش رو با توسل به این کار بپوشونه. زن و مردش هم فرقی نمی کنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
وقتی اسلام تا چهارتا زن را مجاز کرده قبول نمیکنید نتیجه این میشه!!!!!!!
محمد تقی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تابناک البته نمی دونم این نظر رو تایید می کنی یا نه ولی من رک و پوست کنده میگم: خب ببخشید ها! ببخشید ها! خانم ها یه کم حوصله شون رو زباد کنند و برای شوهراشون بیشتر وقت بزارند و ..... قضیه خود به خود حل میشه!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
پرستو تو احیانا مریم خانم معروف نیستی !!!؟؟؟خیلی شبیه اون نظر میدیا
sama
| United States |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
چند وقت پيش تو يه برنامه تلويزيوني يه دكتر رو دعوت كرده بودن حرف بسيار بسيار جالبي زد گفت جامعه امروز ما اداي روشنفكري و دور شدن از جاهليت رو در مياره وگرنه چرا بايد اينجوري باشه كه ((( اگه مرد به زن خيانت كنه ميگن مقصر زنست كه به شوهرش رسيدگي نميكنه و اگر زن به مرد خيانت كنه باز ميگن زن هرزه زندگي شو ول كرده رفته )))) اگه اين جاهليت نيست پس چيه ؟؟؟؟
خيانت كار چه زن باشه چه مرد حقش مجازاته و بس
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
طعمه نه تومه!
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
و ما میریم..........و شما برید!
احمدشمس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
همیشه پای یک زن در وسطه چرا اون زنی که این اقا رو برده توی خونه اش رو هیچکس مقصر نمیدونه تازه این همه زن مطلقه ویا بیوه و ... را که هر آن شاید به لغزش بیفتند ونیاز به یک حامی دارند رادرنظر نمیگیرید .
ضمنا خیلی از زوجها آ داب همسر داری رو بلد نیستند وپس از مدتی هیچ احساس وغریضه ای نسبت به هم ندارند وشاید این آقا برای کارخیری دیگر مثلا حل اختلاف به انجا رفته وخیلی یاهای دیگ لطفا یکطرفه به قاضی نروید
پرستو نگهبان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
تابی جان با تشکر از اینکه نظرات کاربران رو در خصوص این پدیده منتشر کردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
احمد شمس جواب این یه موردم میدادی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
زنایی که هر روز خیانت میکنن چه توجیهی دارین؟
ادمیزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
بنام خدا میخواستم جواب اقایونی که اکثرا از کار خیانت وزشت این اقا دفاع کردند وگفتند اسلام چنین گفته اسلام چنان گفته ایا اسلام نگفته با کفار در حال جنگ با مسلمین بجنگیدچرا وقتی امریکا واورپا با افغانستان وعراق شیعه ودیگر کشورهای اسلامی جنگ کرد نرفتید جهاد کنید
سوسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
جواب اون اقایی متاهل بگم چطور مرده با منشیش میره رستوران خوب با زنش بره رستوران
سوسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
هعیییی
دمش گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اشتباه منفی دادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اره. دم مرده گرم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
زنها باید سعی کنند از نظر روحی و روانی مردها رو مرتفع کنند تا آنها به آلوده کارهای دیگه نشوند
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
باشه
خیانت؟ کجاش خیانته؟ خدا خیرش بده مرده رو. هم به زنه رسیدگی میکرده هم دخترش رو سر و سامون داده. زنه به جای اینکه اینطوری شوهرش رو گیر بندازه بهتره دنبال این روش می گشت که اون زن چطور شوهرش رو گیر انداخته و خودش هم همونطور همسرش رو جذب میکرد. امان از دست زنهای پر توقع و کم محبت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
آخه مرض این مردای هوسران اینه که چشمشون همیشه دنبال دیگریه دستتو تا آرنج عسل کنی بذاری دهنشون باز همینن. ربطی به چگونگی اخلاق زن نداره جانم. چشمتو بستی
میترا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
فقط دوست دارم این مردهایی که برای لج زن ها از مردهای خیانتکار دفاع می کنند این بلا سر مادر، خواهر و یا دخترشون بیاد بعد بیان قضاوت کنند...
مرگ خوبه ولی برای همسایه
عقده های سرخورده جوانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
هزار تا مثبت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
بعععععععععععله
حاجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
کاملترین و به نظرم درست ترین جوابی که تا الان دیدم همین جمله کوتاه حاج غلامحسین بود.
تحقیقات برای صحت گفته هاشون ادامه داره؟! جالبه! خوبه خود مامورا رفتن این مردو از خونه یه زن غریبه دستگیر کردن
تمام مشکلات امروزمردان بافرهنگی شدن تعددزوجات ومتعه حل شده وارتباطات پنهانی ودزدوپلیس بازی و....بکلی ازبین خواهدرفت لطفا مسئولین به فکرتدبیری جامع نگرمطابق نص صریح قران کریم برای این مشکل باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
یه کلمه هم از مادر عروس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
تعدد زوجات،در صورتی که زنها هم بتونن.
ناشناس
| - |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
فرهنگی شدن تعدد زوجات! این پدیده خیانت به خاطر طرز فکر اکثر آقایان است که این را نوعی زرنگی می دانند و دیده ام که با تعریف این چیزها برای هم فخر می فروشند و کلاس می گذارند
دانشجوی فقه و حقوق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
خداییش نظر از این آبدوغی تر اینجا ندیدم!
اخوی میشه بفرمایید طبق کدام سوره و کدام آیه متعه حلال است ؟ چرا با بکار بردن واژه نص صریح قرآن، در دین خدا وهن ایجاد میکنی؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
برای زنان هم
ستاره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
قران با این همه ایه و سوره راه درست رو از غلط به ما نشون داده شما ازش فقط چندتا زن گرفتنو یاد گرفتید
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
تعدد زوجات...!!!!
بسمه تعالی اگر زن واقعا همسرداری کند مرد به فکر ش نمیاید تا با زن دیگری باشد محبت انسانیت حفظ شخصیت و ... هر دو طرف باید داشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
این بود انشای ناشناس:دی
ناشناس آخری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
والسلام
متاسف
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
هیچم اینجور نیست.
حالا یکی بگه خیانت کردی به درک دیگه کیف زنتو زدی چکار ؟
پاسخ ها
هوشنگ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خبرو نخوندی نه ؟؟؟؟

کیف قاپی دروغ بود مجید جان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
به اسمت مثبت دادم. خوب اومدی داداش
در پاسخ به "مرد متاهل " اگر برعکس بود هم همین نظر را داشتی ؟ اگر زنی به شوهرش خیانت کند می گویید مرد بی عرضه نتوانست زنش را حفظ کند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
ناشناس جون تو فکر میکنی کسی که اینجوری حرف میزنه انقد منطق و انصاف داره؟ اگه زن خیانت کنه یه تحلیل آبدوغ خیاری دیگه درست میکنه که بازم نتیجه دلخواه خودشو بگیره
الان مرده میتونه به دلیل شکایت دروغ از زنش شکایت کنه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اون یه پرونده جداست اول باید جوابگوی رابطه نامشروعش باشه
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آره ولی قبلش باید به دلیل ارتباط نامشروع و .... محاکمه و شلاق و حبس و ...فکر نکنم وقت کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
نه نمی تونه. ما در قانون چنین چیزی نداریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
کدوم رابطه ی نامشروع ؟
مگه حضور مرد در خانه ی زن دلیل بر رابطه است؟
برای اثبات زنا باید چها فرد عاقل و عادل و بالغ رابطه رو دیده باشند
چون شوهر كمه.خلاف شرع كه رفتار نمي كنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اتفاقا خلاف شرع عمل می کنند مهریه خانم را به طور کامل به انضمام نیمی از اموال کسب شده بعد از ازدواج را به ایشان بپردازند بعد با گرفتن مجوز از همسر اول تشریف ببرند حضانت فرزندان و خرج آنها را هم بدهند و نهایت طلاق خانم اول را بعد به طور مشروع زن بگیرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خلاف اخلاق و انسانیت و وفاداری چی؟
مسعود سعیدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
هر چیزی که مشروع است الزاما اخلاقی نيست
ناشناس
| - |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
شما چرا عصبانی میشه میگن جارو برداری گربه دزده فرار می کنه البته مثل بود ولی !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
کی میگه شوهر کمه؟؟؟؟
این همه پسر علاف و بی عرضه ریخته تادلت بخواد
مرد زندگی کمه
وقتی بعضی مردها میلیاردی کاسب هستند و بعضی دیگر از خرج خونه برنمیان این چیزها اتفاق میفته - در دانشگاهها هم بخاطر همین اختلاف طبقاتی مشکلات زیادی از این روابطها بوجود میاد.
زنهایی که به عرضه هستن و سردن حقشونه! ولی مردهایی هم هستن که با وجود زن خوب دست به این کارها میزنن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
اونوقت مردي كه سرده و بي عرضه زنش بايد چيكار كنه؟؟؟؟
با اینکه من خودم خانم هستم ولی کاملا به این موضوع واقفم که ما نباید زن دوم مردی بشویم و به هم نوع خود خیانت کنیم.
پاسخ ها
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
ای دل غافل.ناز نفست
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
خیانت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اقا این قضیه بیشتر بین مردهای پولدار رواج داره وگرنه من و شمای کارمند عمرا حتی فکرش رو هم نمی تونیم بکنیم
البته این کار اخلاقی هم درست نیست
تو فکر ما فقط تقویم هست و تاریخ اقسلط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
به تو میگن مرد خانواده. البته بهتره که وفاداری خودمونو با ارتباط دادنش به عدم تمکن مالی بی ارزش نکنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
آخی طفلکی
معلومه آب نیست مگرنه شناگر قابلی هستی.
دوستان شاید مطابق شرع ازدواج موقت کرده باشد. مشکل چیست اونوقت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
چه شرعی چه غیر اون، مشکل خیانت این مرده
ناشناس
| - |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
اسم این عمل خیانته شرعی یا غیر شرعی باید به تعهدش به همسرش وفادار می موند اگه خانمش می دونست و شرعی بود می شد گفت رنگ خیانتش کمتره
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
آقا رضای عزیز این زنها وقتی شرع از مرد مهریه بگیره باهاش موافقن...اینا چه میدونن شرع چیه...
ادمیزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
جواب محمد رضا بگم مهریه را خود مرد در عقد نامه امضا میکنه ومثل یک سند هست
خيانت خوب نيست ديگه چه زن چه مرد. چقدر بايد قوي باشه طرف تا از پا درنياد متاسفانه زياد شده هم زن هم مرد. بخاطر كمبودها و انتخاب اشتباه اوليه است و صد البته هوس.
به خاطر اينكه صبح تا شب داريم مثل ... زحمت مي كشيم كه وقتي رسيديم خونه آرامش و لذت حلال داشته باشيم اونوقت موقع رسيدن به خونه راند دوم مشكلات آغاز ميشه حالا شما بگو چرا؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
شما نتظار داری بیای خونه دیگه تکیه بدی و راحتی و خوشی و آرامش و محبت در انتظارت باشه چون تا حالا سر کار بودی. خانمت هم درست از وقت رفتن تو کار داشته. خوبه که به کارایی اون تو یه روز تو خونه انجام میده فکر کنی از کارهای ریز و درشت و اعصاب خورد کن خونه داری تا مواظبت از بچه ها و رسیدگی کردن به اونها و سروکله زدن باهاشون.
شما انتظار داری از راه میرسی تکیه بدی راحت، زنت هم عین پروانه دورت بچرخه! ببخشید اونم مثل شما خسته است و نیاز عاطفی داره. کار هر کدوم سر جای خودش. مرد هم مثل زن وظیفه داره به همسرش محبت کنه و وقت و انرژی بذاره براش نه اینکه چون کار میکنه دیگه هیچ توقع حمایت عاطفی و درک و محبت نباید داشت ازش و همه اینها فقط حق خودشه!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
شمام که تنت می خاره برای افزایش مشکلاتت
چندتا مورد، اول اینکه خیلی از آقایون به دلیل جبران کمبود های توی خونه میرن سراغ این کار برخی آقایون از روی شکم سیری دست به خیانت می زنن. دوم اینکه باید دید اون خانمی هم که میره سراغ یه مرد متاهل دنبال چیه؟ پول؟ هوس یا هر چیز دیگه اما نکته مهم اینه که بدونیم چه خانم و چه آقایی که اقدام به خیانت می کنن قبل از همسرشون به خودشون، به وجودشون، به روحشون و به عزت نفسشون خیانت می کنن! اینقدر دنبال توجیه کارهای زشتمون نباشیم. کمبود محبت، فقر و ... درسته که محیط هم خیلی تاثیر داره ولی هرکسی باید مراقب خودش باشه تا بشه به محیط هم غلبه کرد
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
برای یه خانم هر موقع بخواهد در جوانی مرد پیدا میشه ولی پیر بشه هیچکسی نمیاد بگیرتش. حالا مرد بیچاره در جوانی کسی زنش نمیشه، توی پیری که همه میخوانش
تومه دیگه چیه نکنه منظورتون طعمه اس
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
ممد یا م ح م د
ناشناس
| Slovakia |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
ممد تو کوچیکی وقتی بزرگ شدی محمد شدی منظورو متوجه میشی!
مطمئن باشید بیشتر مردان به زناشون خیانت می‌کنند. من که چند بار مچ دست شوهرمو گرفتم. اما نه دوست دارم که با طلاق بچه‌ها ضربه بخورند ونه حوصله رفتن به دادگاه دارم. چون میدونم که فقط وقت تلف کردنه زیرا قانون از زن حمایت نمیکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
خب دیگه چی میگی؟ تو سبک برخوردتو با مسئله انتخاب کردی. تسلیم و تحمل. دیگه ناراحت نباش
تنوع طلبی توی ژن مرد هست و این قضیه به الان و 100 سال پیش ربطی نداره بلکه مروبط به رمز بقای بشر هست. البته نوع بشر برای تک همسری تکامل نیافته ولی با توجه به شرایط در حال حاضر تک همسرن. البته نکات فراوانی در این زمینه هست که از حوصله این بحث خارجه
پاسخ ها
میترا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
نکنه شما فکر کردید زنها در طول زندگی با مرد ها همیشه عاشق دلخسته اونا هستند؟ نه
انسان سالم چه زن و چه مرد فقط در پی برآورده کردن غرائزش نیست. بلکه از خیلی از هوس هاش به خاطر همین انسان بودن چشم پوشی می کنه.
اگر مردی همسرش رو دوست نداره بهترین راه مشاوره و اگر نشد طلاقه.
مرگ بر خیانتکار، چه زن و چه مرد...
ناشناس
| - |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
یعنی انسان در طی دهها هزار سال آنقدر تکامل نیافته که حالا بخواد مثل اجداد چند صدهزارسال پیش میمونش رفتار کنه فکر نمی کنید احتمالا ژن هم تکامل یافته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
احتمالا تو همان هستی که به طعمه می گه تومه
به مربوط هم گفتی مروبط.
مجید جان دلبندم تو اول برو دیکته یاد بگیر.بعد بیا اینجا تقاضای تجدید فراش کن.
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
تو ژن؟ اینو دیگه نگین تورو خدا، این چه توجیح احمقانه ایه؟ خجالت هم خوب چیزیه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
در مورد همه آقایون نمیشه گفت خائن
شما زن ها بايد جواب بدهيدۀ
آيا محبت مي كنيد؟
آيا كانون زندگي را گرم نگه مي داريد؟
آيا از مردتان حمايت مي كنيد؟
آيا به داشته ها و دانسته هاي او احترام مي گذاريد؟
يا فقط بهانه گيري فقط زياده خواهي فقط فشار و نق
زندگي مشترك است به همان نسبت كه مرد مقصر است زن هم هست.
بی حجابی وبی بندوباری زنها باعث فرارمردها از خانه وخوانواده می شود
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
همه چی مربوط به خانم ها نیست. بی حجابی خانم ها یکطرف و بدچشمی و تنوع طلبی مردها از طرف دیگه.
درود بر مردان تنوع طلب
پاسخ ها
پرستو نگهبان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
درود چیه ! من میگم سه رود..... برو 4 بگیر ببینم سر یک ماه اگه طاس نشدی کلا!....فقط 16 تا مو رو کله ات می مونه 4 تا جلو 4 تا عقب 4 تا چپ و راست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
بترس از روزی که زنان تنوع طلب شوند.
باغیرت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
لابد پدر جنابعالی از این نوع بودند
سهیل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
پرستو خانم! شما چرا اینقدر حساس شدی به این موضوع؟ باید قبول کنیم که تنوع طلبی در ذات مرد هست (از زمان آدم تا قیامت) و برای همین هست که همه ادیان به ویژه اسلام هم درباره این موضوع و ازدواج مرد با چند زن احکام دارند و صحبت کرده اند. دوم اینکه با همه این موضوع حتی با این اوضاع و احوال جامعه امروز واقعا چند درصد از مردهای متاهل دست به ازدواج با زن دوم زده اند که شما اینطور جبهه گرفته ای؟ من طرفدار مرد نیست (اگرچه خود من مرد هستم) اما این رو می خواهم بگم به شما که: یک مرد با ایمان و درست کار باید همسرش رو درک کنه و با عشق به زندگی با او ادامه بده و به فکر همسر دوم نیفته. زن هم در مقابل باید همسرش را با عشق درک کنه و این دو طرفه و طبیعی هست و خوشبختانه مرد و زن های ایرانی بسیار به این موضوع پای بند هستند. اما این زور و اجبار نیست که مرد حق نداشته باشه اصلا زن دوم نگیره! بلکه مطمئن باشید اگر مردی دست به این کار می زنه شرایطی پیش آمده که مرد رو مجبور به این کار کرده (حتی اگر فرض کنید که مرد تحت تاثیر هوا و هوس شده اما مطمئن باشید که شرایطی پیش آمده که این هوا و هوس را فراهم کرده)!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
سهیل وسط اینهمه نظرو عقیده نظر تو یکی از همه عجیب تره! این فقط پرستو نیست همه زنها هستن و نمیتونی این حس رو فقط محدود به یهشخص خاص و یه حالت سلیقه ای جلوه ش بدی. حالا یعنی به نظر شما میلیاردها زن الکی حساس شدن؟ واقعا که مضحکه. شاید یه فرهنگهایی هم گوشه کنار دنیا باشه که چنین چیزی توش اتفاق میفته و صدای زن هم درنمیاد اما خدا که صد جور زن خلق نکرده همه زنها به این موضوع یه احساس دارن و هیشکی از خیانت شوهرش خوشحال نمیشه.
شما چرا فکر میکنید با گفتن اینکه مردا ذاتا تنوع طلبن نظرتون کاملا به چیز منطقی و پذیرفتنی تبدیل میشه؟ زنها هم ذاتا عاشق خرید و پول خرج کردن و زیبایی و تجمل هستن. واقعا ذاتا اینجورین. این دلیل پذیرش چنین خصلتی میشه؟
تو مغز ما فقط قسمتهای لذت جویی و هوی پرستی طراحی نشده. تعقل و منطق و خردورزی و انسانیت هم بخش وسیعی از موجودیت ماست چرا اون قسمت هارو تقویت نکنیم و یکراست به سراغ هوی و هوس و تمناهایی از این دست بریم و تسلیم بشیم؟

در ضمن مردها به ازدواج دوم و سوم و چهارم و همسر صیغه ای و همه همه از بعد عشرت طلبی نگاه میکنند. اگه لحظه ای به این موضوع فکر کنید که داشتن دو یا چند همسر یهنی تلاش مداوم برای درک احساست دو یا چند نفر. مدام خودتو به جای اونها گذاشتن، برای برخورد متناسب با روحیه و شخصیت هر کدوم یه فکر و برنامه متفاوت داشتن، تقسیم وقت و انرژیت بطور مشترک و مساوی بین همه اونها و مسئولیت پذیری بیشتر و بیشتر و بیشتر...واقعا اگه به اینهمه وظایف معنوی و اخلاقی که در قبال هر کدومشون داری فکر کنی دیگه سنگ چند همسری رو به سینه میزنی
رضا محمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
من فکر می کنم حرف سهیل منطقی تره! اینکه دین مبین اسلام احکامی رو برای ازدواج مرد و زن قرار داده و مرد می تونه با حفظ عدالت بین زن ها با آنها ازدواج کند و حکم الهی آن در قرآن هم آمده این موضوع را باید درک کرد که به هرحال واقعیتی است که مردها ذاتا (نه الزاما) تنوع طلب هستند و ادیان الهی و دینی مانند اسلام به نوعی برای اینکه این تنوع طلبی محدود شده و در مسیری شرعی قرار بگیره ضوابط و قوانینی را وضع کرده اند. ضمنا طبیعی هم هست که ازدواج با زن دوم و سوم و... (اگرچه علل مختلفی می تواند داشته باشد و اگر دقت کنیم حتی پیامبران الهی هم به دلایل گوناگون داشته اند) اما بدیهی است که یکی از علل عمومی و ریشه آن همان غریزه ذاتی است که در یک مرد وجود دارد. به هرحال این ذات و خصلت همه انسان ها است. مردها خصوصیات و خصلت هایی ذاتی دارند و زن ها هم همینطور و چه بخواهیم و چه نخواهیم این ها واقعیت هست و یا به هرحال این ارتباط میان مرد با زن ها را باید در مسیری شرعی قرار داد و یا باید روابط پنهانی و غیر شرعی را پذیرا شد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
البته که به نظر شما نظر سهیل منطقی تره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
آقا رضا خوبه به جای اینکه بی وقفه بر طبل تنوع طلبی و از این حرفها بکوبی کمی هم جانب انصاف رو داشته باشی.
طعمه یا تومه
این زن اگه درست فکر می کرد میتونست از راه درست و قانونی اش اقدام کنه نه راه نادرست و یه عده هم به به و احسنت بگن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
راه درست و قانونیش دیگه چی چیه بری شکایت کنی میگن ثابت کن. حالا مدرک جرم از کجا بیاره؟ بهترین کارو کرد
این خانم های زرنگ با هوش کاشو هوش سرشارشون رو میذاشتن برای حفظ شوهر و ایجاد محیطی آرام در خانه. زن میتواند برای شوهر خانه را تبدیل به خانه آرامش خانواده بکند و یا اینکه خانه عذاب.
بنده خودم برای اینکه زود خانه نروم به مدت 3 سال توی سرما و گرما از ساعت 5 تا 11 شب توی ماشین می ماندم. چون هیچ راهی پیدا نکردم برای برگرداندن آرامش. از خونه دور شدم.
مهارتتون رو اینجا هم نشون بدید خانمهای محترم . کاری نکنید که مرد از خونه فراری بشه.
مرد هواسران را اگه تو خونه زندانی هم بکنی باز هم خیانت می کنه
منفیا رو مردهای دوزنه دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
نه من مرد یه زنه هستم ولی منفی دادم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
مردهای دو زنه و مردهای یک زنه طرفدار دو زنی!
البته مرد هم میتونه از زن شکایت کنه بجرم افترا
شاید اون به خانمه کمک مالی میکرده ؟؟از کجا میدونه خیانت میکرده
خود نیروی انتظامی هم میتونه شاکی باشه که زنه دروغ گفته ه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
واسه کمک مالی لازمه که بره تو خونش؟ میتونسته واسش کارت به کارت کنه
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
آره دقیقا.ببردش تو خونه کمک مالی کنه
ناشناس
| - |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
رفته ببینه تو یخچالش کم و کسری نداره!
ادمیزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
اگر میخواست به خانمه کمک مالی بکنه میداد به مادرش ویا به خواهرش
تنوع طلبی در ژن مردهاست بعضی که آنرا مهار میکنند بنوعی بیمار هستند
خود خداوند تا 4 تا مجاز کرده و در شرع و معجزه اسلام (قرآن) هم آمده است ولی زن سالاری جامعه را فلج کرده است
مرد بیچاره جم بخوره با قرار مهریه می اندازنش زندان پیش قاتل ها - زن ها در بیرون آرایش می کنند ولی تو خانه بعضی هاشون اصلا نمیدونند چطور باید با مرد رفتار کرد (اصلا آموزش ندیده اند) بعد میخوان با زن دیگه ای هم نباشه (جلوی طبیعت ذاتی مرد ایستاده اند - اسیر گیر آورده اند)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
همین مهریه ایکه میگی هم تو قرـن هست،
چطوره موقع 4 زنه بودن مسلمون میشید موقع مهریه دادن میشین مرد بیچره ای که انداختنش پیش قاتلا؟!

در نصح صریح قرآن هست که چند همسری به شرط عدالته،بلافاصله در آیه بعد گفته کسی نمیتونه عدالت رو بین چند همسر رعایت کنه پس اجازه چند همسری رو نداره (اون اجازه برای معصومین بوده که در عدالتشون شکی نیست)
میترا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
همه شما مردها بلدید چطور با زنتون رفتار کنید دیگه؟؟؟؟
آفرین، شما کاملید و همه عیب و نقص ها از زن هاست
ایشالا سر مادر، خواهر و یا دخترت بیاد ببینم می ری بهش بگی عیب از خودته؟؟؟
متاسفم برای طرز فکر مرد ایرانی...
ناشناس
| - |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
شما همه وظایف زنها رو گفتید که براش آموزش نمیبینند پس یک زن برای حفظ خانواده باید آموزش ببینه و آقاهه هم دنبال دستورات ژنش بگرده تو خیابون دنبال زن آرایش کرده و بی حجاب که نگاهش کنه آیا لازم نیست مرد هو آموزش ببینه؟
1- نفشه این خانم در نوع خودش قابل توجه است
2- این خانم به علت دروغ گویی آگاهانه به پلیس میتونه تحت تعقیب قرار بگیره
3- بالاخره باید چیکار می کرد؟ اگر به پلیس راستش را میگفت آیا کسی به دادش می رسید.
4- اگه سن و سال زن دوم اینقدر بوده که دخترشون نیاز به شغل داشته دیگه موضوع تنوع طلبی که سرکار خانم نگهبان در پستهای بالا گفتند کمی کم رنگ میشه!
5- من به عنوان یک مرد متاهل از هر نوع بهانه ای که این آقایون چند همسره می تراشند اعصابم خرد میشه، مگه میشه محبت و همسری را تقسیم کرد!
6
7
8
9
.
.
n
پاسخ ها
پرستو نگهبان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آها پس این وسط چی پر رنگ میشه اونوقت!!!؟؟؟ یتیم نوازی !!!!؟؟؟ خوب اینهمه مرکز خیریه تشریف ببرن اونجا .....بهروز خان این آقا همانطور که خالقمان فرمودند توانایی اجرای تعادل رو نداشتند...ابقای عدل مسئله مهمیه که کار زن و اول رو به پریشانی رسانده تا اینطور وارد بازی بشه....من یک سوال کلی رو مطرح کردم اتفاقا در مورد برخی خانمهای تنوع طلب هم میشه...و باید برای حلش جامعه شناسان روانشناسان وارد گود بشن وگرنه این پدیده ها به جنایت منجر میشه
اشغر خان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
خوب شاید داشته توازن برقرار میکرده @!!
درخت مکر زن ، صد ریشه دارد
فلک از دست زن ، اندیشه دارد
هرچند درخت مکر بعضی مردهای هفت خط صد و یک ریشه دارد!
اگه به جرم روابط نامشروع شکایت میکرد کار شوهرش بیخ پیدا میکرد به همین دلیل به جرم کیف قاپی شکایت کرد بعد هم همه چی به خوبی و خوشی تموم شد . یه امتیاز از شوهرش گرفته .
کار اون خانم احسن نداره.
کار خانمی احسن داره که خونه رو تبدیل به محیطی آرام و دوست داشتنی کرده باشه. اونوقته که دیگر مرد هرگز بیرون از خونه نمی مونه.
خونه ای که همش جنگ باشه و دعوا. انتضاری هم نمیره که خانم یا آقا دلبستگی به هم داشته باشند و عواقب بعدی پیش میاد که این مورد یکیشه.
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
حسین زاده تا زمانی که انتظار رو انتضار بنویسی خونه ات همش جنگ و دعواست برو از روش ده بار بنویس
ابو مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
چرا احسنت را احسن و انتظار را انتضار نوشنی؟!
باید روزی صد باز بنویسی : انتظار . احسنت .
سوسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
پس بعد از این هر خانمی رفت خیانت کرد شوهرش محاکمه بشه چون اون عرضه زن داریس نداشت
بایدشوهرداری كرد نه شهرتعقیبی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
شوهر داریم تا شوهر! بعضی شوهرها لیاقت شوهر داری دارن و بعضی ها هم لیاقت شوهر تعقیبی
خانم پرستو نگهبان
ميدوني چيه اغلب خانمها پس از مدتي زندگي با مردشون اونها را فقط عابر بانك ميبينند، و يا پس از تولد بچه ها همه حواسشون را معطوف به اونها ميكنند و متاسفانه از مردشون غافل ميشند مرد هم بر عكس اونچه شما ها فكر ميكنيد نياز به توجه و محبت داره و اونهم يك انسانه مثل شما و خيلي وقتها نه فقط براي تنوع طلبي كه بخاطر محبت هايي كه خانمها خيلي خوب بلديد چگونه در حق آقايان انجام دهيد، مرد ساده دل را اغفال ميكنند.
قطعا" اگه يادمون باشه زندگي را براي چي شروع كرديم و دو طرف امكان ابراز و ادامه احساسات اوليه زندگيشون را داشته باشند اين مشكلات كمتر بوجود مياد
پاسخ ها
پرستو نگهبان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خب بله این جزییات خیلی اثر گذاره...من هم شنیدم...اما باز هم باید دلایل دیگه ای باشه چرا چون این خانم تلاش که چه عرض کنم در فراسوی تلاش اقداماتی رو برای حفظ زندگیش انجام داده و ظاهرا نتیجه بخش نبوده و در نهایت نقشه کیف قاپی رو پیاده کرده ...پیداست زندگیش براش مهمه وگرنه این ترفند رو نمیچید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
خانم نگهبان! ببخشید شما خودتون امکان داره بگید متاهل هستید یا مجرد (با توجه به اینکه خودتون گفتید که ... شنیدم ...)؟
دم شوهرش گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
دم همچین مردی به نظر امثال خودش گرمه
iman
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
اشتپ مثبت دادم به خداااااااااا
خوب تو اگر زن بودی نمیزاشتی شوهرت بره طرف یه زن دیگه.لطفا به جای این کارا اصل قضیه رو درست کن خانم مارپل!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
این وسط احیانا چیزی وجود نداره که مرد باید درک کنه نه؟ یه راست باید بره سراغ گزینه خیانت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
زنت بهت خیانت کنه هم همینو میگی؟
روزی زنی از یک حقوقدان پرسید: تا کی میخواید اجازه بدید مردها زن دوم بگیرند.
حقوقدان گفت : تا زمانیکه شما زنها یاد بگیرید که زن دوم مردی نشید.

نقل غیر موثق از خانم سیمین دانشور
پاسخ ها
سارا
| United States |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خیلی جواب مسخره ای داده! مثل این می مونه که از یک دزد بپرسند تا کی می خواهی کیف قاپی کنی؟ بگه تا وقتی که مردم از گرفتن کیف تو دستشون صرف نظر کنند!!!
باید همه زنها خوب باشند تا مردها خظا نکنند!! انوقت اراده و شخصیت مردها کچا رفته!! اساسا چنین مردانی قابل اعتماد هستند؟ کاش به عنوان یک مرد کمی برای فکر و شعور خود ارزش قائل بودید!!
ناشناس
| - |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
سارا خانم خیلی جواب قشنگی بود
بی حجابی نقش عمده ای داره
ارایش و پیرایش و نوع لباس

از این نظر طالبان راست میگه که باید حدو حریم لباس و سر و وضع حفظ بشه
پاسخ ها
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
بی حجابی همیشه هست جناب طالبان.اینها فقط بهونه است
ولی زنهایی هم هستند که به شوهرهایشان خیانت می کنند .
کلا" این موضوع مثل خیلی از دیگر مفاسد در جامعه ما دارد اوج میگیرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
بر عکسش هم هست.اقاهه معتاد وبیکار است.
شما زن ها بايد جواب بدهيدۀ
آيا محبت مي كنيد؟
آيا كانون زندگي را گرم نگه مي داريد؟
آيا از مردتان حمايت مي كنيد؟
آيا به داشته ها و دانسته هاي او احترام مي گذاريد؟
يا فقط بهانه گيري فقط زياده خواهي فقط فشار و نق
زندگي مشترك است به همان نسبت كه مرد مقصر است زن هم هست.
خواهراوبرادراي عزيزبعضي خانم هاواقعا زحمتكش ودلسوزومهربان هستن هم همسري خوب وهم مادري باگذشتن امابعضي ازآقايون وزنه وجدانشون سنگيني نداره وكلاارزشهاي يك انسانوباملاكهايي غيرازآنچه دركنارشونه ميسنجن كه نتيجه اش همين اعماله...يه آقاي محترم اگه خانمش هم درامورهمسرداري وتربيت فرزندان يادرروابط اجتماعيش مشكل داشته باشه كه نبايدپنهاني واردخانه زنان مردم بشه به هراسم وعنواني...بلكه بايدباتفاهم ريشه يابي بشه وبهش تذكرودرنهايت هشداربده ...حالااگه اين خانم مقصربوده بايدبه فكرخيانت وياشكستن دل شريك زندكي بود؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
اتفاقا به زندگي اينطور مردا نگاه كني مي بيني هيچي تو زندگيشون كم ندارن و براي تنوع به هر كثافتي تن مي دن زني دارند كه هر مردي حسرت داشتنش رو مي خوره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
شاید بنده خدا ازدواج موقت کرده.
سوسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
اتفاقا اون زنهایی که عوضی هستن
من منفی که نمدهم هیچ هزاربار هم احسن می گویم جدا این خانم دست چرچیل رو از پشت بسته اگر50% زنان ما اینقدر سیاست داشتند مثل این خانم شاید خیلی اتفاقها نمی افتاد وهیچ مردی دنبال بوالهوسی نمی رفت وازآنطرف به آن خانمی که مردان را فریب میدهند وجذب خودشا ن میکنند باید 10000 بار لعن و نفرین کرد که باعث پاشیدن کانون گرم خانواده ها میشوند باز هم میگویم آفرین به سیاست آن خانم وشوهرش به خود ببالد که جنین خانم با هوشی دارد
پاسخ ها
فرشيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
جفري جون
بهتر بود اين خانم هوشش را در نگهداشتن دل شوهري كه سالها پيش بدام انداخته بود بكار ميبرد تا بدام انداختن خود شوهرش
ضمنا"
وقتي از داخل زندگي يكنفر خبر نداري كه نميشه اونو محكوم كني و بوالهوس خطاب كني!!
ازدواج دوم جرم نیست. اونم تو این دوره بی‌شوهری. واللا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شوهر مرد و خوب کم است این قبیل اشغال های خائن که فراوان است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تو خونه لم دادن و خوردن و خوابیدن و مهریه گرفتن هم جرم نیست به قول خودتون از حقوق مشروعه ما زنهاست
naer
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
شوهر زیاده خانم خوب کمه
خانم ها باید انرژی بیشتری برای شوهرشان بگذارند، مردی که با هزار بدبختی لقمه نانی می آورد انتظار دارد خانمش از درون ساپورتش کنه همه جوره
ای کاش خانم ها بلد بودند همیشه در زندگی مشترکشان همانند روزهای اول ازدواج رفتار کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
و مردان هم ایکاش بلد بودند همان جنتلمن رمانتیک و عاشق عادل روزهای اول ازدواجشان باشند
خوبه یه کم انصاف میداشتی ناشناس
مردان بايد خويشتندار و وفادار باشند ولي

زنان هم بايد رمز و راز شوهر داري در اين زمانه را خوب بدانند .
اگر زن به نیازمندی های شوهرش پاسخگو وبه فکر باشد ، اگر آنگونه که شوهرش میخواهد باشد . یه مرد هیچ وقت دنبال رفع آن نیازها نزد زن دیگری نمیرود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
نیازها با زیاده خواهی فرق دارد مگر مردان به نیازهای زنان توجه دارند بعد هم این مردان گدا که نمی توانند یکی را سیر کنند این غلط ها به ایشان نیامده است عربستان مهریه را به اندازه خانه و جهیزیه می پردازند بعد زن می گیرند پول نداشته باشند زن ندارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اگه اومجوری که شوهرش میخواد باشه.." شوهر هم خیلی لطف میکنه و منت میذاره و بهش خیانت نمیکنه..هاها.. انگار که خود این مردا هیچ وظیفه ای در حق زن ندارن. مرد هم اگه اون چیزی بشه که زنش میخواد زن هم بهش توجه میکنه و به فکرش میشه. برید خودتون رسم زن داری رو یاد بگیرید اول
آفرین به زن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اظهار دروغین و گمراه کردن بلیس جرم است
كاش مردها هم برا زنهاي بي وفا غيرت و آبروشون رو كنار ميگذاشتند و حاضر مي شند اين جور رسوايي هايي رو علني كنند
ضمنا خانمها به واسطه حضور مهريه بسيار بي پروا و گستاخي رو مسير زندگي و دست افزار تحت فشار گذاشتن مردان كردند و متاسفانه قانون هم كاملا به نفع اونهاست و مردان بي چاره مجبور به ادامه زندگي با اغلب زنهاي غير قابل زندگي شدند و به همين دليل روي به اين نوع رفتارها مي آورند اگر مهريه از جامعه حذف بشه 70 درصد مردان حاضر به ادامه زندگي تحت استثمار خانمهاي خودپسند نخواهند بود
خانمهاي كه انسانيترو سر لوحه زندگي قرار دادند بهشون بر نخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
ناشناس جون!!!!
دوست من از شوهرش به خاطر ناتوانی شدید جنسی وبی محبتی خواست خیلی تمییز وبی سروصدا طلاق بگیره.شوهرش چهارتا کارمندش را اجیر کرد که به زن پاکدامنش تهمت جنسی بزن(که هیچ وقت نتوانست توی دادگاه ثابت کنه)و براش بازد وبند توی اداره مبارزه با مفاسد پرونده درست کردن که فقط مهریه دوست من را نده.بله مردان هزار تا دوز وکلک بلدن که مهریه زن بدبخت را ندهند.شما نگران مردان نباش.
ناشناس
| Italy |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
صددرصد
سلام تا از زندگی مردم خبر ندارید قضاوت نکنیدیکطرفه نرید قاضی شاید حق با مرده باشه خواسته اینجوری جبران کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خیانت در هیچ جا پذیرفته نیست و کارش شرعا اشکال دارد اگر همسرش را دوست ندارد راه طلاق در قانون باز است و حق طلاق با مرد است می خواهند حق زنان را ندهند این خیانت ها را می کنند تا عاصی شود برود ومهریه را نپردازند
سرکار خانم نگهبان، ایشان به وظیفه شرعی خودش عمل می کرده و چون توان مالی مناسبی داشته از یک خانم و فرزندش سرپرستی میکرده..اگر ما شیعه هستیم باید احکام صیغه را به درستی درک کنیم به جای آنکه به مردان شریف این سرزمین تهمت بزنیم
پاسخ ها
پرستو نگهبان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
میثم خان احکام شیعه بسیار فراوان و فراگیر است
شیعه دریایی است که ما حتی به ساحلش هم نرسیده ایم عزیزم...همه رو ول کردیم این قسمتشو گرفتیم !!!! شیعه مگر نمیگه هر چیزی سر جای خودش ؟؟؟ مگر این تعدیل نیست ؟؟؟؟ خب اگر این عدل از سوی این مرد دزستکار یتیم نواز !!! بخوبی پیاده میشد چرا زن اولش اینچنین و با این سناریو جلو اومده...کلاهتو قاضی کن ببین جایی نمیلنگه ای شیعه جان....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
کجای قرآن گفته که ازدواج دوم یا صیغه وضیفه شرعیه؟؟؟؟!!! برای هوسهای جورواجور خودتون اول صحبت از اجازه شرعی میکردین الان در حد وظیفه شرعی واجبش هم کردین؟ یه دفعه ادعای پیامبری کنین نعوذبالله
تابی! چرا کامنتها رو نمیذاری!!!؟؟؟
با سلام
شک نکنید که این کار را به آن زن یک وکیل یادش داده تا بتواند در حضور شهود (مامورین پلیس) و اقرار آن مرد که شوهرش است به خیانت متهم شود.حال اگر تهمت ارتباط نامشروع به ان شوهر هم تعلق نگیرد.همین جرم نسخه اش را میپیچد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
خب که چی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
باریک الله به آن زن.
وقتی که یک زن عرضه همسرداری ندارد انتظار نداشته باشد که مرد به دنبال کس دیگری نرود. اکثر زنان همسر را به عنوان بانک عابر تلقی کرده و فقط دنبال مفت خوری هستند. نه ذره ای محبت دارند و نه تمکین می کنند. سر این زنان هر بلایی بیاید حقشان است. درود بر شرف این مرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
وقتی مردی و شرافت رو در پستی و خیانت میدونی معلومه که خودت تا چه حد از شرافت و مردانگی بهره بردی!
ناشناس
| - |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
ولی این خانمه خیلی با عرضه بوده دمش گرم
دم كي گرم مرده يا زنه ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
دم خانمه گرم.
خوب درصد مردایی که یا خیانت می کنن یا یه روزی قصد اینکار رو دارن مشخص شد با این منفیا که دادن...
واقعا جتی تاسفه برای تمدن آریایی و بازماندګان کوروش کبیر....
در جواب "پرستو نگهبان"
من متاهلم ، همسرم رو هم خیلی دوست دارم، اما اینقدر زنا و دخترا رنگ و لعاب به خودشون میمالن که برا یه لحظه دلم به لرزه میفته ، خیلی جلوی خودم رو میگیرم ، آخه از خیانت شدیدا بدم میاد، حتی خیلی وقتا سرمو میندازم پایین که نبینم، بعضی وقتا هم به خودم یادآوری میکنم که اینا همش رنگ و لعابه، با اینحال بازم یه وقتایی که اتفاقی چشمم میفته برا چند لحظه دلم میلرزه..
تقصیر شما خانومها هم هست ، باید بیشتر مراعات کنید ...
پاسخ ها
پرستو نگهبان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
نیما خان کاملا موافقم که زنها باید طوری رفتار کنند که آزادی روانی از جامعه سلب نشه اما مرد مومن تو بیا تقواتو ببر بالا بجای اینکه سرتو بندازی پایین ! برو اون بالا ببین مریم چی گفته...طعمه همه جا هست....همی چی دست خودته بخوای تحت تاثیری نخوای نیستی و همیناست که منزلت آدما رو معین میکنه....تقوی تقوی تقوی....زیاد هم به گردنت فشار نیار تقوی رو ببر بالا بعدش هزار تا رنگ و لعاب میآن جلوت لنگ میندازن...امتحان کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
ای جانم.سرش و میندازه پایین طفلکی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
هر وقت خواستی خیانت کنی ودلت به لرزه افتاد به این فکر کن که اگر زنت هم دلش بلرزه!!!! وبا یک مردی بره(کار دل دیگه!)چه خاکی توی سرت می ریزی؟
علی
| Italy |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
ترا كان روی زیبا آفریدند/ برای دیده‌ی ما آفریدند
ایرج میرزا
سوسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
?????
حیا.تقوا.وفا و معرفت کجا رفتن...
سبک زندگیا عوض شدن .
تجمل پرستی غوغا میکنه...
داشتن دوست خانوم یا دوست آقا هم شده یکی از مصادیق تجمل و پز دادن...
این خانمها اگر به شوهراشون برسن دیگه آن مرد هم نمیره سراغ زن دیگه .خانمها تا بچه دار شدن .فامیلهای شوهرشون و از شون جدا میکنند میگن اخه.بعد دوستاشون جدا میکنند.بعد هم اطاقه شوهر رو بعد هم دنبالش می افتند که این مادر مرده کجا میره.باور کنین جای اینظور مردها که این زنها رو دارند توبهشته
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حرفات خیلی بده حسن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
هزار بار لایک
علی
| Italy |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
هزار درصد موافقم.
مردی می گفت وقتی به خیابون می رم و آرایش و جلوه گری این زن ها و دخترها را می بینم دچار هوای نفس می شم و از زنم بدم میاد هر روز توبه می کنم بازهم گرفتار شیطون میشم . هدفم از این نقل قول اینه که خانم ها مراقب باشند این آرایش ها و لباس های تنگ و .... خیلی از خاواده ها رو متلاشی می کنه ، بچه ها بی سرپرست می شن .خلاصه اگه زلزله تهران را زیر و رو کنه یک دلیلش همین گناه هاست
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
فقط مردها هوای نفس دارند؟خانم ها ندارند؟ پس چرا خانم ها بیشتر از مردها وفادارند؟ مردها خوب خودشون رو توجیه می کنند.
بنظرم اون مرد کار اشتباهی نکرده و حق طبیعیش بوده و مقصر اون خانمه که شوهرشو فراری داده . . . و باید زن رو به زندان بندازن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
همین الان دستور جناب سرهنگ ناشناس اطاعت میشه..زرشک
هر چند خانوم زرنگ تونست مچ همسرشو بگيره اما مشكلي رو حل نكرد ....هممون ميدونيم مشكل از كجاست .... فراموش نكنيم اين آقا كار غير قانوني و غير شرعي انجام نداده
مرد حق داره نه یکی که 4 تا زن بگیره لطفا معترضین ساکت. خوشم میاد از مردای چند زنه.
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
......مریم جون سر ساعت قرصاتو بخور فاصله ننداز بینش که اینطوری کامنت بدی عزیزم ....تصدقت !!!
ناشناس
| - |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
واقعا شما یک خانم هستی؟ یا اسم مریم رو گذاشتی تا خانم ها رو بدنام کنی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقا مریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ایشالا شوهرت 4 تا دائم بگیره 99 تا صیغه ای تا از همه بیشتر از شوهر خودت خوشت بیاد
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
خوشت میاد خب بعدش؟معلومه امثال تو این وضع و به وجود میارن دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
مرد یارو.البته اگر بشه اسمش را گذاشت مرد.
هيچكس مغرور نشه اگر لطف خدا نباشد همه در معرض خطريم مخصوصا مردها پس كسي را مساره نكنيد
بابا این ذات مرد هست که تنوع طلب هست برای همین هم کسی که آفریده اش یک تبصره 4تایی بهش داده. بالای 90 درصدمردها تنوع طلب هستند اما اگه میبینی بروزش نمیدن به خاطر اینه که یااز زنشون(مخصوصآاز زحمتهایی که بعضی هاشون درزندگی میکشن)یا از بچه هاشون یا از موقعیت اجتماعی که دارن خجالت میکشن....
پاسخ ها
پرستو نگهبان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
عبدالله جان برو 4 تا بگیر عزیزم من با خانمت صحبت میکنم که خجالت نکشی....برو ببینم میتونی عدالت رو برقرار کنی بینشون !!! بله اون که آفریده در انتهای آیه فرموده که نمیتونید عدالت رو برقرار کنید ....مگر فقط امورات .... نه فقط اونا نیست....خودتم خوب میدونی ....پس باید زندگیت رو چهار فسمت کنی...میتونی ؟؟؟ عمرا"
ناشناس
| - |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
با این حرفت آدم از مرد و ازدواج بدش میاد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
و البته شما نمی توانید به عدالت رفتار کنید بعد در کلام خداوند تبصره را ملغی کرده است
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
باز دم اونهایی که هنوز بلدن خجالت بکشن گرم!
اون زن رو هم که با شوهر این خانم رابطه داشته دستگیر کنید...امیدوارم نسل زن های شوهر دزد از روی زمین برداشته شود
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
الهی آممممممممممممین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اگر زن بداند که ایشان زن داشته او و مرد هر دو به شش ماه زندان محکومند البته اگر قاضی مطابق قانون عمل کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اميدوارم نسل زناني كه نميتونن شوهراشون رو نگه دارن برچيده بشه
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
امیدوارم نسل خائنین برداشته بشه
آیدین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
بسه بابا اینقدر نفرین کردین نسل کل ملت برچیده شد!! ها ها ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
شما خانها بخودتون هم رحم نمی کنید اون وقت چه توقعی از مردهای دارین....
آفرین به این درایت بی دردسر گیرش انداخته
کسی که با دروغ به پلیس و تهمت دزدی به شوهرش میخواهد اثبات کند که شوهرش با زن دیگری ارتباط دارد
در زندگی روزمره اش جه رفتاری دارد؟
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شما فکر میکنی که خیلی استدلال زیرکانه ای به خرج دادی.. به جای اینکه تلاش کنی تجزیه تحلیل به ظاهر پیچیده ای رو به نمایش بذاری به دلیل ساده ای که باعث کار این خانم شده توجه کن. اینجا خیانت مرد، مقدمه کار زن هست و رفتار زن واکنشی بوده که تو این شرایط نشون داده و اتفاقا خیلی باهوش بوده که اینطوری مرد رو در حین ارتکاب جرم گیر انداخته تا مدرکی برای اثبات ادعاش داشته باشه و گرنه اینطور نبوده که حرکت زن چیز ابتدا به ساکنی باشه که نتیجه گرفته بشه این زن تو زندگی مشترک زن فریبکاریه!. ضمنا تعصب شما از نظر یکطرفه ای که گذاشتی پیداست. به خیانت مرد اصلا کاری نداری گیر دادی به عکس العمل زن در مقابل خیانت شوهرش
پرستو خانم...!!! اين همه تنوع را خانمها در جامعه ايجاد كرده اند!!! در محيط هاي كار و در سطح اجتماع!!! با بي توجهي هر چه تمام تر!! فقط به دنبال شكار چشمها هستند!!!
جالبه كه عز هر طرف به موضوع نگاه كني قرباني اصلي خودشون هستند!!!!
پاسخ ها
پرستو نگهبان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
عشق اروپا تو بهتره زودتر ویزا بگیری بری چون هنوز نمیتونی از رو درست بنویسی و نوشتی از.....اما کاملا حق با شماست خانمها باید اصولی رو رعایت کنند که قطبیت عالم آفرینش اونا رو تکوین کرده....و اگر از این مدار خارج بشن صدمه اصلی رو اونا میبینند....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
در فضایی که دسترسی ممکن نیست معصوم بودن هنر نیست وقتی همه چیز برای آلوده شدن به گناه محیا است و شما به سمت آن نروید فضیلت است بیش از آیات حجاب ظاهری در قران به حجاب درون و چشم اشاره شده است کمی بهتر دین را بخوانید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
شما عز یه طرف نگاه کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
در سوئد فحشا از بین رفته.می دانید چطوری؟وقتی مردی را با یک زن خراب دستگیر می کنند مرد را جریمه های مالی بسیار سنگین می کنند.این طوری مردان تنوع طلب دست وپاشون را جمع کردن.
من موندم پلیس وظیفه شناس چطور با اظهارات شفاهی یک زن، رفته یارو رو از توی خونه کشیده بیرون گفته تو کیف قاپی!!!!!
بازم موندم این زن کم هوش چطور انتظار داره با این کارش شوهره دیگه بهش خیانت نکنه!
دست آخر هم موندم یارو چقدر باید بی عقل باشه که زن جوونش رو ول کرده رفته یه زنی گرفته که دختر زنه همسن زن خودشه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خانمه خواسته آبروی شوهرش رو ببره. احتمالا در فکر زندگی باهاش نبوده فقط خواسته ضایعش کنه.
این خانم باید یه حقه بهتری رو میریخت که این مرد تا اخر عمرش اسم خیانت به گوشش بخوره خودکشی کنه.....
اگر زن ومرد به خواستهای هم دیگر توجه کنند هیچ مشکلی پیش نمی اید وکسی به فکر خیانت کردن نمی افتد
جالبه نمیدونین این زن های بدبخت که صبح تا شب تو خونه کار می کنن حقی ندارند ؟ یعنی کار فقط بیرون از خونس چرا کار زشته بی وفایی رو میندازین تقصیر زن ها
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
کار؟مگه مرد کلفت گرفته؟خانم عزیز اگه قضیه کار خونه بود میشد با خدمتکار ماهی دو سه روز روزی 20 تومن تمومش کرد مثل اینکه شما اصل قضیه شوهر داری رو فراموش کردین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
علی آقا شما دقت نکردی این ناشناس این حرفو در جواب کسایی زده که یه سره کار و خستگی مردو به رخ میکشن. این میخواد بگه زن هم تو خونه ننشسته پا رو پا نذاشته بادش بزنن. فهمیدی؟
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
نه فقط شما عاقلی و میفهمی!!! شما اگه 20 بار این کامنت منو از سر مطالعه کنید شاید متوجه مفهوم نظر من بشید
دوستان مردها ذاتا تنوع طلب هستن این چیزیه که خدا تو ذات مرد گذاشته و زنها ذاتا فرد گرا هستند مگر در شرایط خاص اجتماعی و محیطی
حالا اگه مردی رفته بایکی دیگه دلیل بر دوست نداشتن خانواده و همسر نیست دلیل بر ذات اون هست
پاسخ ها
nashenas
| United States |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
mikham bebinam agar damade khodet ham ba dokhtaret hamin kar ro bekone bazam injoori notgh mikoni
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
این حتی در حیوانات هم کنترل می شود وقتی جفت گیری کردند دیگر خیانت نمی کنند پس کلا مردان بی اراده اند نه تنوع طلب خدا عقل و اخلاق را هم آفرید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
کی میگه زنها ذاتا فرد گرا هستن؟
پس اینهمه خیانت زنها در جامعه امروز از چیه؟

افکرت رو اصلاح کن برادر،حرفای 1000 سال پیش رو میزنی،صد در صد اشتباه
این حق هر مردیه که چهارتا زن داشته باشه...
"حق مسلم".....می فهمید یعنی چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
باشه ما می فهمیم ولی تو هم برو تو فقه در مورد حقوق مسلم خانمها یه سرچی بکن. سرت گیج میره هر وقت صادقانه و مومنانه اون حقوق رو که در مورد زنها تو شرع اومده ادا کنی بعد بیا گلوتو پاره کن از حق چهار زنی دفاع کن
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
آقای حق مسلم کاش تو بقیه مسایل هم دنبال حقت بودی نه فقط تو زن گرفتن.آقایون این دوره همون یکی رو هم نمیتونن تامین کنن.
من یک خانم هستم .سوالم اینه که چرا ما خانم ها تاین حد حسود هستیم.حالا که شوهرت تمکن مالی داره چه اشکالی داره دست یه خانواده دیگه رو هم بگیره و نذاره دختراون خانم به کارهای ناصواب کشیده بشه؟اونم آقایی که اینقد احترام گذاشته واستون که نخواسته متوجه شی.بیاین یکم دیدمونو باز کنیم و دست از تنگ نظری بردازیم.تابناک عزیز بدون سانسور چاپ کن شاید کمی به خودمون بیایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
گفتی بگم یه خانم هستم تاثیر حرفت زیاد شه؟ مثل اینه که یه زنی بیاد بگه: من یه آقا هستم چرا آقایون به مهریه معترض هستن مهریه حق زنه حتی اگه هزاران سکه باشه.خخخخ
برو خودتو مسخره کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
یعنی شما فرق پنهان کاری و عدم صداقت رو با "احترام " متوجه نمیشی آقای محترم؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
بی زحمت موبایل شوهرت رو بده. چند تا دختر خوشگل و تحصیل کرده سراغ دارم نیاز دارن یکی دستشونو بگیره که به کارهای ناصواب کشیده نشن!
حالا خودت هم برای خواستگاری با شوهرت میایی یا شوهرت تنها میاد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
باشه ان شاالله سه تا زن دیگه با تو در یکی یکدانه شوهرت شریک می شن.حالت را آن موقع می پرسم.
نازنین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
خوب عیزیم اقایون هم دست از حسادت بردارن دبگذارند زنشون چند همسر ودوست اختیار کند نه ؟
زنه با این کاری که کرده خودش به خاطر تهمت میوفته زندان مرده با فراغ بال می ره سراغ دومی
پاسخ ها
پدر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
ناشناس یک ریال به اش به هم ین خیال باشهدسته خر تو خره ولی نه اینقدر
چنین زنی را باید طلاق داد و بجاش دو تا زن دیگه گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
خخخخخخخ .... حالا نمیشه سه تا بگیریم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
آخ قربون کلامت
لعنت به خائن چه مرد چه زن. ادم اول تكليف يه زندگي رو معلوم كنه بعد بره دنبال يكي ديگه
لعنت به ذات هوسران......
وقتی که بی حجابی، پاکی نگاهی را با بی حجابیش بدزدد مقصر کیست؟
دزد؟
یا....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شخص چشم چران
پدر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
دزد و نگاه الوده که نتونسته مانع دزدی بشه والا اگر در خونتم باز بیزاری دزد میاد مالتو میبره هم هه ممیگن چرا در خونتون بستی
ذات که خراب باشه کاریش نمی شه کرد بی خود خودتون رو عذاب ندید ....
این جامعه نیاز به یک سری روانشناس زبده اجتماعی دارد.در همه جای دنیا افراد دیر ازدواج می کنند ولی کاملا وفادار به یکدیگر می مانند و زمانی که دیدند که نمی توانند با یکدیگر ادامه دهند خیلی راحت از همدیگر جدا می شوند. ولی در ایران هم زنها و هم مردها با اجبار با یکدیگر می مانند و همدیگر را تحمل می کنند ولی در عوض تلافی اش را جای دیگر در می آورند.
با اون دوستی که بالاتر کامنت داده بود موافقم. راست میگه. کامنتای اینجا باعث میشه آدم از مرد و ازدواج حالش بهم بخوره... چنان از حق مسلم چهار همسری فغان سر میدن که...
زن رو به عنوان یک موجود مستقل قبول ندارین. انگار هدف از آفرینش زن خدمت کردن به جنس مذکر و تامین نیازهای عدیده ش بوده و لاغیر!
...
عاقبت تماشای برنامه های مبتذل و فاسد ماهواره ای همین است
شما بفرمایید مردی که از حق اولیه خودش محروم است؛ چطوری مشکل خودش را بر طرف کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
از روز اول محروم بوده؟ توی رفتارش بازنگری کنه تا دوباره به چیزایی که از روز اول داشت برسه
ایکاش به جای گیر دادن به اشتباههای املایی یکدیگر به اصل موضوع می پرداختید ازطرفی اصل موضوع را فراموش میکنید
نوشته یارو صاحب یک شرکت بوده.بله ....هم وقت دارن هم پول.جالبه برای این کار،دولت بهش یارانه هم میده.باباتودیگه کی هستی...دست شیطونوبستی.خهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخ
مردی که اینقدر ذاتش کثبفه برای چی باید رفت دنبالش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تعهد در زندگی زناشویی تنها برای انسانهاس مثل تفکر حیوانات فاقد تعهدن در ارتباطاتشون ایا میشه با یه حیوان زندگی کرد؟؟؟؟؟؟ اره میشه زندگی مسالمت امیزی در کنار یه حیوان خانگی داشت ....
بچه ها مواظب باشین
چرا مردها دوست دارند زندگی اولشان را بازیچه زنان خیابانی کنند ؟؟؟/
خوب خدا که راه قرارداده زن اولت را ول کن حقو حقوقش را بده برو سر دومی
چرا هر دو را سر کار می گذاری ؟؟/ یا لا اقل بگو اشکال کار در چیست ؟
زن اولت خودش را تغییر دهد بدون هیچ حرف و حدیثی دوم سوم چهارم را امتحان می کنی ؟؟ این طوری خانواده مستحکم می شود ؟؟//
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
آقایانی که با هر زنی می رید وفکر می کنید سوپر من هستید من میکروبیولوژی خواندم وراحت بهتان بگم توی ازمایشگاه ها هر روز تعداد کسانی که برای تست ایدزوهپاتیت میان بالاتر از روز قبل هست.
لعنت به اینگونه زنان که به خاطر رسیدن به اهداف خودشان آبروی دیگران را ببرند
مرد هم کثیف تر از زن که زن دیگه ای را بازیچه قرار میدهد لعنت به این زن و شوهر
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
خانم چی شده چرا اینقدر عصبانی هستی؟ این یه موضوع اجتماعیه و باید از منظر علمی و اجتماعی بررسی شه نه اینکه بیایی پرخاشگری کنی و چون خوشت نمیاد هرچی که خواستی بگی!!!
این ماجرا تازه اخرخوشی داشته وگرنه که دیدید حس انتقام گیری چی به سرشون میاره ....... مانیاز به نهاد حامی خانواده داریم زن ومرد ما بعد از ازدواج تعهد خودشون را از دست دادن در زمینه تربیت بچه هم همینطور
حلال خدا را حرام نکنید تا حرام خدا را حلال نکنند ... راه شرعی و عقلی صیغه را بنا به تقلید از غرب و فشار فمنیستها میبندیم مرد را تحت فشار میگذاریم بعد توقع داریم روابط نامشروع این چنینی درست نشود.
تا وقتی که زن ها یاد بگیرند که نباید زندگی خود را به بهای خراب کردن زندگی دیگران بسازند این مشکل در جامعه حل نمی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
مردها هم که کلا قرار نیست چیزی یاد بگیرند!
از این خانم که اینقدر برای نگهداری زندگیش فکر کرده متشکرم. امیدوارم بتونه با کارهای بیشتر مردان متاهل رو متنبه کنه.
اگه زنت اشکال داره و در کنار دیگری آرام هستی اولی را بادادن حقوقش رها و دومی رو به همسری بگیر. نه اینکه هرروز به هرکس ناخنک بزنی و ادای مظلومیت دربیاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
مگه این آدم خودش بی اشکاله؟ بهتر بود میگفتی اگه زنت اشکال داره ببین دردش چیه با کمک هم راهی برای مشکلاتتون پیدا کنید نه اینکه طلاق بده برو سراغ بعدی!
ببینید وایبر و اینو و اون مهم نیست واقعیت اینه که یه پتانسیل بزرگی تو جامعه وجود داره که اگه یه روزنه پیدا کنه خیر سرش شکوفا میشه
آخه مگه میشه همش غذای خونه خورد؟ بالاخره ماهی یکی دو بار لازمه آدم بره رستوران غذا بخوره یه تنوعی بشه، مرد و زن هم فرقی نمیکنه، تنوع واسه زندگی لازمه و ضروری، تازه وقتی رستوران غذا میخوری میفهمی که هیچی غذای خونه نمیشه، نون پنیر توی خونه خوردن بهتر از چلوکباب توی رستورانه که نه میدونی موادش چی هست و چطوری درست شده و از کجا اومده! غذای خونه همیشه سالم و سلامت و بهداشتیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
... با این طرز فکرت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
نمیدونم بعضی مردا چرا اینقدر اصرار دارن نشون بدن بیشتر از غرایز حیوانی بهره بردن تا صفات انسانی!
یوگی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
پاسخ کوبنده و تمام کننده ای بود !! صلوااااات !! :)
اون مرد خيانتكار با يك زن خائن به همجنسهاي خودش رابطه داشته است.
پس نميشود بگوييد تنها مردها و يا تنها زنها مقصر هستند.
كل اخلاقيات ضعيف شده است.

حافظا از باد خزان در چمن دهر مرنج
فكر معقول بفرما گل بي خار كجاست؟
از تعداد نظر ها معلوم چقدر الاف داريم مسولين فكري بكنند
قانوني بايد تصويب بشه كه مردان بتونند تعدد ازدواج داشته باشند اون وقت مشكل حل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
همچین قانوی داریم بیخبر!
ای کاش انسانیت را زیر پا نگذاریم وقتی
می دونیم طرف مقابلمون متاهل است چه مرد چه زن وارد زندگیشان نشویم انسان بودن ، سالم بودن، درست بودن ربطی به وایبر و ..... نداره
چرا اینقدر از اصطلاخ زن خانه ، زن بیرون ، تیپ خانه تیپ بیرون حرف می زنید .
این خانم های ظاهرا شیک بیرون همان زنان ساده داخل خانه هستند .
شاید یه زمانی خانم های ایرانی به گقته خیلی از دوستانی که نظر داده اند دلبری کردن و شوهر داری بلد نبودند اما الان زمانه ای شده که همه ، همه چی می دونن ، مشکل فقر فرهنگی و شهوت پرستیه ، زن و مرد هم نداره .
دوستانی که چازه کار را در تعدد زوجات می دونن آیا با مشکلات و مصایب بعد از ازدواج آشنایی دارند ، آواز ساز و دهل از دور خوشه .
امان، امان، امان از وایبر!!
امان، امان، امان از واتس اپ!!!
مرگ بر تانگو!!!
مرده باد لاین!!!!
من پیشنهاد میکنم قضیه ازدواج موقت رو مجدد تو مجلس بررسی کنند تا کار به جاهای باریکتر کشیده نشده....................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
تازه از اون ببعده که کار به جاهای باریک میکشه. خبر نداری
نان سنگگك 2000 تومن! با اين قيمت از اين خبرها بيشتر هم خواهيد شنيد.
پاسخ ها
اسدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
آقا چه ربطی داشت؟مگه بخاطرگرانی نان مرده به زنش خیانت کرده؟ حرف مفت میزنی
ربطی به اینترنت ...بقیه نداره ذات آدم باید خوب باشه واز طرفی هم خدا را ناظر بر کارهاش بدونه شما آقایون که حق وبخودتون میدید که هر کاری
دوست دارید هرکاربکنید اونم به بهانه الکی مگه شما توی خونه همونی هستید
که زنتون دوست داره چرا زنها به شما خیانت نمی کنند با بد وخوب شما می سازن اگه ما زنها مثل شما باشیم خوبه ؟
درضمن تمام این زنها از توی خونه های شماها میان بیرون با همان آرایشی
که میگید پس کجاش عیبه یه چیز دیگه اگه انقدر قیافه ظاهری مهم بود
کشورهای دیگه چرا مرداشون مثل شما نیستن ؟این به خاطر اینه که قانون
تو کشور ما از شما دفاع میکنه درست میگم مگه نه
درضمن گرفتن زن دوم شرایط خاصی داره که هم تو قران هست هم
توقانون پس هی چهار تاچهارتا نکنید اگه برای خواهرتون یا دخترتون
پیش بیاد چی احتما لا باید بگید دمت گرم ...خلاصه کاری نکنید زنها مثل
شما بشن
من نمیدونم چرا هیچکس نمیگه چرا ان خانم خواسته با یک مرد متاهل رابطه داشته باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
اخه مشخص نکرده که اقاهه به زن دومی چی گفته!!شاید به اون بیچاره ام کلک زده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
مرتضی علتش اینه که وقتی زن و مردی با هم تشکیل خانواده میدن این دو نفر هستن که باید به ازدواجشون پایبند و به هم متعهد باشن.
با سلام برای سلامتی زن و شوهرها اجماعا صلوات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
فایده ش چیه؟
بابا طرف پول داره و اسلام هم منعی برای تعدد زوجات و صیغه نداره فقط بدون اجازه زن خودش زن دیگه ای رو اختیار کرده جنایت که نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
پس به نظر شما هر کاری غیر از جنایت و آدمکشی اشکالی نداره
اگه ما زن ها به هم نوع خودمون خیانت نکنیم همه چی درست میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
اکثر زنان خائن با پسران مجرد رابطه نامشروع دارند
سلام. همه تنها مدعی ظاهری هستیم! نه پیرو باطنی!!
و الا مطابق قوانین، هیچ محدودیتی در تعداد همسران یک مرد وجود ندارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
هان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
مطابق عرف و اخلاق و انسانیت و معنویت و وفاداری چطور؟
زنه گوشی جدید خریده بود خواست شوهرش رو سورپرایز کنه از تو آشپزخونه زنگ زد به شوهرش گفت : سلام عزیزم
مرده در جواب گفت: خودم بعدا بهت زنگ میزنم فعلا مثل میمون از تو آشپزخونه زل زده بهم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
البته سیم کارت جدید خریده !
تابناک جان موافقی یا نه؟!! باید ایول گفت به این خانم نگهبان!!!! اینجا رو واقعا ترکونده !! هر مردی که میاد هر نظری می ده فوری خانم پرستو نگهبان مثل عقاب بالای سرش ظاهر میشه و جوابشو می ده!! آفرین به این خانم. من که دیگه جرات نمیکنم به خاطر حاضر جوابی خانم ها برم سراغ زن دوم!!!!!!!!!
پاسخ ها
پرستو نگهبان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
ممنون محمد حسین خان!!!
من که دیگه خسته شدم ، واقعا به کجا می رسیم؟
به خاطر همینه که خانمها هم به این نتیجه رسیدن که وفاداریشون بی حاصله و خیانت بین خانمها زیاد شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
دقیقا چرا وقتی مرد با یک زن دیگه هم هست زن باید وفادار باشه؟
زنها بیشترشون به شوهراشون شک دارند .مثلا خدا نکنه سر سفره سیر بیاره من نخورم. یا یه پیامک بیاد که اون ندونه کیه ویا غیره ... با این شک و تردید ها من هم میگم حالا که من بیگناه مورد تردید قرار میگیرم پس بگذار بی گناه به جهنم افکار خانم نروم و میروم دنبال واقعی کردن افکار اون پس بنا بر این مقصر خود زنها هستند ... نه ما مردها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
تا نباشد چیزکی خانم ها شک نمیکنن خخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
گزینه دیگری هم داری به عنوان یک زن حساسیتشو که از عشقش سرچشمه میگیره درک کن
دستش درد نکنه کار خوبی کرد
به نظر من اگر ملت به جای این همه بحث و جدل بروند مقداری ادبیات فارسی بخوانند
یک نفر رو میشناسم سه تا زن داره اما شب ها تو ماشین یا مغازه پرده دوزیش میخوابه
انصافا زنا خیلی بی انصافا
+
می دونی چیه قلب یک مرد همچون یک اقیانوسه بزرگ و ژرف که تمامی زیباییها را می تواند یک جا در خود جای دهد
چرا اینقدر دعوا میکنید؟؟!!
اين كه خودش جرمه
کار این زن یعنی افترا
از یک زن خارجی که اخیرا به تهران سفر کرد پرسیدم چه چیزی از تهران بیشتر توجه شما را جلب کرد، گفت اینکه چقدر خانم ها به شوهرانشان خیانت می کنند، تقریبا هیج جای دنیا اینگونه نیست.
از یک زن خارجی که اخیرا به تهران سفر کرد پرسیدم چه چیزی از تهران بیشتر توجه شما را جلب کرد، گفت اینکه چقدر خانم ها به شوهرانشان خیانت می کنند، تقریبا هیج جای دنیا اینگونه نیست.
از یک زن خارجی که اخیرا به تهران سفر کرد پرسیدم چه چیزی از تهران بیشتر توجه شما را جلب کرد، گفت اینکه چقدر خانم ها به شوهرانشان خیانت می کنند، تقریبا هیج جای دنیا اینگونه نیست.
سلام دوستان؛

به نظر من اين که اين آقا رفته زن دوم گرفته، تقصير احمدي‌نژاده....
آقا ما همه مسلمانیم و اسلام اجازه داده وخلاص
آقا ما همه مسلمانیم و اسلام اجازه داده
شوهر شرکت دار
زن رو به عنوان همسر دوم میگیره اولی رو هم طلاق میده. مهریه هم واسش مهم نیست
از یک زن خارجی که اخیرا به تهران سفر کرد پرسیدم چه چیزی از تهران بیشتر توجه شما را جلب کرد، گفت اینکه چقدر خانم ها به شوهرانشان خیانت می کنند، تقریبا هیج جای دنیا اینگونه نیست.
!!!!!!!!!!!!!!
حالا یه اشتباهی کرده بنده خدا
بیشتر مردها یه زن برای تو خونه میخوان آشپزخونه ای باشه بچه داری کنه یکی دیگه هم برای بیرون وخوشگذرونی
یک دهم اون عشوه ای که زنها توخیابون میان ذبرای شوهر هاشون میومدند اونها هم سراغ زنهای دیگه نمیرفتند
حقش نبود خدایی
خانم های محترم لطفاً مرا راهنمایی کنید :
همسر من یک ادم شلخته و نامرتب و درهم است
هر از گاهی تک فرزندمان را "آشغال عوضی روانی کثافت" خطاب می کند ...
حفظ آبرو برایش مهم نیست آنچنان مسائل خصوصی زندگیمان را جیغ می کشد که چند خانوار دیگر هم خبردار می شوند
خانواده ام را به الفاظ رکیک خطاب کرده است
به نظر شما آیا گناه دارد که من به فکر یک زندگی آرام با یک انسان منطقی و مهربان باشم!!؟
اگه اقایون حق دارند 4 تا زن بگیرن خانومها هم حق دارند مهریه بگیرن .حق شیر بگیرن ، تو خونه کار نکنن، و ............... شما این حق ها رو قبول داری که حق 4 تا زن گرفتن رو هم میپرستی ؟ به نظر من زن باید چنان حق و حقوقی از شوهر خائنش بگیره که طرف پول کرایه اتوبوس نداشته باشه بره خونه یه زن دیگه
در ضمن این دوره زمونه هرچه پاچه پاره تر و بیابرو تر باشی شوهرت رامتره خدا نکنه یه کم مظلوم باشی که شوهره فکر میکنه از پشت کوه اومدی و میخواد همه جوره سرت کلاه بگذاره
خواهرم حجاب..حجاب...حجاب
سلام مشکل اصلی این است که مردها فکر میکنن فقط خودشون تنوع طبلن
بعضی مریض اند کار به حجاب و غیره نداره مگه کشورهای بی حجاب نیستن؟ پس یعنی اونا اصلا زندگی ندارند و خانواده فقط توی ایران پیدا می شه؟ با مرض کاری نمی شه کرد ....
مرد اگه مردباشه باید خانمش بشه قبله دلش بجز مادرش بقیه زنها بشن خواهرش مادرشم خوب سلطانش البته مرد مندو از بندرگناوه
من نمی دونم چه کار مسخره ایه؟!!
من نمی دونم چه کار مسخره ایه؟!!! طرف تو خونه ی زنه بوده پلیسو ور میداشتی ب جرم رابطه نامشروع می بردی دم خونه ی زنه،کیف قاپی دیگه چیه؟!!'
در جامعه هم زن خیانتکار هست هم مرد خیانتکار،اینها همه اش توجیه است برای آدم های هوسباز.اگر مرد یا زنی خیانت می کنه با این دلیل ها می خواهد کارش را موجه جلوه بده،حضرت یوسف و بیان سرگذشت او در قرآن ،آموزش رفتاری به انسانها الخصوص به آقایان است،او هم مانند ما بشر بوده ،و جایزالخطا،پس بهتره در بگیریم ،وبار گناهم را به دوش جنس مقابل نیانداز یم .
سلام دوستا
من یک سال و نیمه ازدواج کردم.شوهرم دیوانه وار بهم علاقه داره ولی یک ماه از زندگیم که گذشت متوجه ارتباطش با یک خانم شدم و فهمیدم 8 سال باهاش دوست بوده و بعد از یک سال فهمیدم با یک خانم دیگه هم هست و این ارتباط به مدت 13 ساله.جالب اینجاست که هر جفت خانومها متاهلن.
و بعد از کلی تحقیق فهمیدم شوهرم با چند تا زن متاهل دوست بوده و همه رو با هم نگه داشته.جالب اینجایت که روی من دیوانه وار تعصب داره که من حتی موی خودم رو بیرون نذارم.
و یه مطلب دیگه اینکه من هر کدوم رابطه رو که متوجه میشم شروع به گریه کردن میکنه و و حتی گوشیو ور میداره کلی فحش بهشون میده که به من اثبات شه بهشون علاقه نداره.یکی بگه من چه کنم؟
اوه اوه..اینجور ک شما آقایون میگید زنا باید بشینن فقط به شما سرویس بدنو نیازای جنسی شمارو برطرف کنن اونم فقط و فقط واسه اینکه شما دارید وظیفتون عمل میکنید و ی لقمه نون بیارید ک اونم خدا میدونه حلاله یا ن..لطفا ی کم فکرتونو عوض کنید..زن لوازم نیس ک هرجور ک شما خواستید رفتار کنه..لطفا ی کم ب حرفای دکتر شاهین فرهنگ درمورد حقوق زنو مرد گوش بدید تا بفهمید زن جاش کجاس..درسته ک جامعه بد شده ولی ببینید کیا باعث شدن؟
چه زن با حالی بود خوشم اومد همین که آبروی اون مرد ... رو برده بسه و حالا دیگه باید طلاق بگیره
منم خب این کارو نمیپسندم اما من خودم ب شوهرم اعتماد دارمو همه جوره ام باهاش راه میام سعی میکنم ب خیانت مردای دیگه هم فکر نکنم تا ذهنیتمو ب سمتی ببره ک فکر کنم همه ی مردا خیانتکارن..بنظرم شمام بهش فکر نکنیدو سعی کنید اعتماد کنید وگرنه این فکرا محکم ترین اعتماد و زیبا ترین زندگی هارو ب نابودی میکشونه.
۶/۱که بیادمیشه ی سال ی ساله که مثلاعقدکردیم چندوقته فهمیدم شوهرم باخانوم عموم ریختن روهم امروز صبحم باهم بودن نه خودم نه خونوادم هیچکدوم هیچی براش کم نزاشتیم از لحاظ محبت غذایی که دوس داره حتی کلیدخونه شستن لباساش کمک مالی همه چی براش اینجا فراهم ازهیچ کمکی براش دریغ نکردیم بااین چیزابازم خیانت کرد بهش میگم میگه توهمه چی تمومی ازهمه نظر به مرگ خودم قسم خورد دست روی قران گذاشت اشک الکی ریخت واسم پیاماش خوندم زیربارنمیره میگه خودم پیام ندادم ولی میدونم دروغ میگه اونقد که بهش میگم پیرینت پیامت برام بیار میگه شایدچیزی باشه توپیامام نخوام بدونی ول من که میدونم دروغ میگه بااین چیزا شمااقایونی که میگید تقصیرمازناس حق به کی میدید الان من باید چیکارکنم چجوری تودام بندازمش کمکم کنید لطفا
به خدا اگر کسی شیر و نطفش پاک باشه ،چه زن چه مرد دنبال این کارا نمیرن،همه اونایی که میرن دنبال این کارا فرزند زنا هستند
به نظرمن که خیانت توخون همه ی مرداس واسم سؤاله چرامردهای متاهل این کارارومیکنن
به نظرمن که خیانت توخون همه ی مرداس
سلام من یه زن معلولم که ازهمه لحاظ موقعیت خوبی دارم و ضمنا ازهیچ چیزی برای شوهرم کم نذاشتم 4ساله ازدواج کردیم متاسفانه چندین بار بهم خیانت کرد و فهمیدم رابطه اش درحد س..بوده اما نتونستم ازراه قانونی ثابت کنم موندنم فقط بخاطر دخت2ساله ام بود وبس..الانم هیچ حسی بهش ندارمو زهرخیانتی که بارها رو دلم پاشیده همیشه. آزارم میده دلمو میسوزونه باتهعدو.. اینجورمردا درست نمیشن متاسفم براشون من که همه چیو واگذارکردم به خدا..
از وقتیکه فهمیدم شوهرم به من خیانت می‌کنه خودم را آرایش میکنم صبح که می‌ره دیگه برام مهم نیست که کجا می‌ره
بنده متاهلم
همه کار هم برا شوهرم میکنم، از خونه تمیز کردن گرفته تا لباس اتو کردن و مخصوصا احترام ذاشتن
ولی هم خدارو میخواد هم خرما
سیر نمیشن
باهام خوبه
بهم احترام میذاریم
همیشه بش گفتم اگه چیزی برات کم داشتم بگو
ولی میگه تو بهترین زن دنیایی
منو خیلی دوست داره
اما رابطه ش با دخترا رو نمیدونم
با احترام به مردان نابناب سرزمینم!
چه زن احمقی بوده سیاست نداشته ،شوهرش و راحت کرد دیگه با استرس نمیره دنبال زنها
خدا لعنت کنه زنی که برای مردای توی خیابون ارایش می کنه و زندگی ها را از هم می پاشه ماها که راصینیستیم و اون دنیا باید جواب بده تمام این مشکلات به خاطر بی عفتی زنهاست
بیماری خونی هپاتیت و ایدز زیاد شده
عقده سرخورده جوانی شوهرم بازن شوهر داربه من خیانت میکنه مگه جوانی نکردم
منم متاسفانه دچار چنین مردی هستم خوبش کردی حالا خودتم ک تاواندبدی اون باید ادب میشد
به نظر من چون مجازاتی برا مردادرنظرگرفته نمیشودباعث این خیانت ها میشود.اگه دولت برای مردای خیانت کار مجازات سختی درنظر میگرفت. وهمه زنها درمقابل خیانت شوهرشان عکس العمل سختی نشان میدادن.انقدر هار نمیشدن
خانما من نظرم اینه که پلیس مخفی استخدام کنیم. به نظرم خیلی از خانما که ماشین دارن و شاغل نیستن می تونن به عنوان پلیس مخفی و بپا استخدام بشن هم جلوی خیانتا گرفته میشه و هم یه عده ای شغل پیدا می کنن
چرا همش میگین زنها باید به شوهر محبت کنن مگه اونها برای ما چکار میکنن زنی که پا به پای مردش بیرون خونه کار میکنه خونه داری و بچه داری هم میکنه باید به شوهر هم محبت کنه ولی در عوض خودش هیچی فقط فرسوده بشه ونتیجه اش هم بشود خیانت شوهر......
????
اولا که من به عنوان ی زن خیلی متاسفم برای خانوم هایی که روشن فکری رو دائما توی چشمو هم چشمی و ظاهر زیبا برای بیرون میدونن ولی هیچ وقت به این فکر نمیکنن که وقتی بای عقدنامرو امضا میکنن متعهد میشن که ی کانون گرم خانواده رو به وجود بیارن کانون گرم یعنی تمکین همسر درست کردن محیط بدون تنش و قطعا ی خانوم مرتب و سرحال همچنین اون اقایی هن که متعهد میشه در روز عقد باید تمام تلاششو برای راحتی خانوادش بکنه و ما متاسفانه فقط فکر میکنیم مردها پول بیار خانوادم درحالی که این محبت زن و مرد نسبت به همه که ی خانوادرو سرپا نگه میداره در ضمن اگر مشکلی هم پیش میاد یا باهم حلش کنن یا اگر واقعا نمیشه اون زندگیو تمومش کنن من با موضوع خیانت به شدت مخالفم چون چون مسئله ی غیر منطقی به نظرم میاد در ضمن خواهش میکنم به زندگی های هم احترام بزتریم و انقدر شان خودمونو بالا بدونیم که وارد زندگی دیگران چه زن و چه مرد نشیم...
من که بعدسی سال زندگی که شروعش سنتی بودومن باسن کم، تمام توجه ام به شوهرم بودوهمیشه حرف اوبود ومنو بقول خودش هرجوردوست داشت تربیت کرده بود چرا حالا که پولدارشده ومنو مثل قبل لازم نداره براکاراش(کارگری،انبارداری ،وووو)بره وخیانت کنه،
مرداهمه مثل همند عسل بده بخوره گازمیگیره ازبس بی چشمو .....
دوستان و اقایان عزیز و برادران متاهل لطفا التماسا خیانت نکنید بخدا بیچاره میشین من زنم با اینکهداز من خیلی سر تر بود ولی منو دوس داشت برا زندگیمون همه کار مهمه کار میکرد از یه خانواده با اصل و نسب بود
بهش کم محلی میکردم ۱۲ سال با هم هستیم
بخاطر من همه کار کرد ولی من بهش خیانت کردم اونم چند بار
ولی خانمم از رفتارم شک کرده بود ولی بهم‌نتونست ثابت کنه هیچوقت واقعا
خانمم هیچی برام کم نمیزاشت من شب به بهانه چت تو یه اتاق دیگه میخابیدم
تا اینکه اون اتفاقی که نباید افتاد و خانمم بهم خیانت کرد اونم از بدترین نوعش متاسفانه الان با دوتا بچه واقعا نمیدونم چکار کنم
همش عذاب وجدان دارم
همش حسرت دارم میخورم زندگی لکه دار شده
الان فهمیدم که چقدر دوسش داشتم و نمیدونستم
فقط هر روز دارم خون گریه میکنم
نه راه پس دارم نه پیش
تو رو خدا به زنهاتون خیانت نکنید زن خیلی زودرنجه جلو کسی بهش بی احترامی نکنید نکنید نکنید من خیلی جلو جمع بی احترامی کردم به روم نمیاورد
بخدا آرزوم هست هرچه زودتر کرونا بگیرم بمیرم
همسر‌م خیانت میکنه با چشمام دیدم ولی اون انکار میکنه بخدا زندگیم بهاش جهنمه ‌میخواد منو روانی جلوه بده قسم خوردن براش مثل اب خوردن حتی دست گذاشته رو قران که خیانت نکرده ولی اگر با چشم نمیدیدم باور میکردم اونم نه یکبار بلکه چندین بار پنهون کاریاشو دیدم برام مثل روز روشنه که خیانت میکنه بارها بهش تذکر دادم الان زرنگ شده توخونه همه چیوو تو گوشیش پاک میکنه رفت بیرون تا شب برنمی گرده خونه جالبه سر کارمیره منی که همسرشم نمیدونم چقدر حقوق میگیره وکجا خرج میکنه نه برام لباس میخره نه دکتر میبره نه وسایل خونه میخره نه فک و فامیلو دعوت میکنه ازشم بپرسم کلی دعوا و کتک کاری می‌کنه فقط میگم کاش تا اخر مجرد می موندم ازدواج ارزش تجربه کردن نداره
من یه شوهر خائنم . اما بعد از اینکه بارها لو رفتم و همسرم به هر سختی که بود گذشت کرد ، متوجه شدم که چقد قلب بزرگی داره چقد زندگیشو دوستداره و من چقد در مقابلش حقیرم . یکسال از اخرین اشتباهم گذشته اما امشب که گوشی خانمم رو برداشتم دیدم همین صفحه بازه ، اون هنوز ذهنش درگیر وعذاب میکشه . میخوام بگم آقایون ، اگه زنتون خوبه شمام خوب باشید حتی اگه بداخلاق باشه ، زن زندگی بخدا کم پیدا میشه .
ای دل بسه دیوونگی اندازه داره
این خونه ی ویرونه صد دروازه داره
صدبار اگه عاشق بشی بازم اسیری
صیاد غم هر روز یه صیدی تازه داره
یک دختر جوان 21 ساله هستم و با خوندن این مطلب و به خصوص کامنتای زیرش حالت تهوع بهم دست داد مردای ایرانی که البته نمیشه بهشون گفت مرد و درواقع نامردای ایرانی فقط به این درد میخورن که باهاشون ازدواج کنی بعدم مهریتو از حلقومشون بکشی بیرون و بری خارج اونم بره هر غلطی دلش میخواد بکنه اصن بره صدتا صدتا زن بگیره با جیب خالی کی بهش زن میده؟
خانمای عزیز تلاش برای نگه داشتن مرد ...اشتباه محضه...اونی ک میخاد بره بذارید بره...هرچه زودتر بهتره...اینجور مردا بالاخره میرن چه بهتر ک زودتر برن...حیفه ادم جوونیشو ب پاشون بذاره..این مرد وزنا ک خیانت میکنن سالم نیستن..مشکل روانی دارن
تروخداا خیانت نکنیدهم زن هم مرداین وسط بچه هادارن ازبین میرنننن.
شوهر من که یک حیوونه بی شرفه که با دوز و کلک وارد زندگیم شد . یه حیوون بی غیرت که انتظار داره مثل عروسک آرایش کنم و خودنمایی کنم . یه حیوون که بد دهن و کثیفه حتی خونوادش طردش کردن. یه آشغال به تموم معنا حال به هم زن .
من هم برای بارچندم ازشوهرم خیانت دیدم واون همیشه انکارمیکرداماحالادیگه برام عادی شده دیگه مثل قبل نه گوشیشو چک میکنم نه دیگه بهش ذره ای اهمیت میدم فقط به چشم یک هم خونه میبینمش فقط به خاطرپسرم که به بابای آشغالش وابسته است دارم تحملش میکنم چیزی که داره حالمواززندگی بهم میزنه تظاهرمیکنه دوستم داره وبه کارهای کثیفش ادامه میده ومن به شدت تمام ازش بیزارم حالام حالش بده و آروم وقرارنداره آقایونی که با کارهاتون دل زناتون روهردفعه خون میکنیدو موردآزارواذیت قرارمیدین بدونیدچوب خداصدانداره
ی جوری حرف میزنن بعضی زنها انگار فرشته معصوم هستن هر چی آتیش مردا به پا میکنن مقصر همین زنها هستنحالا واسه ما مظلوم نمایی میکنن
مشاوره تلفنی هزینه دارد و کسانی که ندارند نمی تواند از مشاوره استفاده کنند ای کاش برنامه ای بود برای کسانی که نمی تواند هزینه مشاوره را تقبل کنند که یکی از آن افراد خود بنده هستم باتشکر
اگه میشد برا کسانی که هزینه مشاوره رو ندارن رایگان بود خیلی عالی بود
من بک زن متاهل هستم دوازده ساله ازدواج کردم و به خاطر از اسپرمی شوهرم هنوز بچه دار نشدیم من همه جوره از شوهرم سرم چه از لحاظ ظاهری چه فرهنگ و تحصیلات شوهرمم خیلی زیاد دوست داشتم بارها با یه زن متاهل بهم خیانت کرد هر بار انکار میکنه حتی خانوادشم فهمیدن چقد التماسش کردم که از این کار دست برداره یه مدت خوب میشه دوباره از اول شروع میکنه خسته و دلشکسته ام دیگه از اون عشق اتشینم خبری نیست نا پای رفتن دارم و نه دل موندن خیلی داغون وافسرده شدم ونمیدونم باید چیکار کنم
مشاوره رایگان میخوام بی زحمت برای مشگل زندگیم
خیانت بدترین دردیه که در طول زندگی میشه تجربش کرد مخصوصا وقتی با دروغ تظاهر تو رو هم درکنارش روابط کثیفشون نگه دارن.لعنت به خیانت لعنت به بی وفایی لعنت به دروغگویی لعنت به بازیچه کردن احساس دیگران.لعنت به کسایی که به خائنها پای خیانت میدن و وارد زندگی یه زن از همه جا بیخبر میشن.لعنت به دروغگوها.چند زنه بودن یعنی چی یه قلب مگه واسه چند نفر جا داره؟!
هرکی پاشوازایران بیرون گذاشته باشه چه کشورهای نزدیک چه سرزمین اسکیموهادر شمال روسیه وکانادا هیج کجای این کره خاکی مثل ایران زنهای شوهردار خیانت نمیکنن البته این چنسال اینطوری شده خانما چون خودشون به راحتی اب خوردن خیانت میکنن به اینخاطر زیاد توکارشوهراشون سرک میکشن به اینخاطر بعضی وقتایه موردهایی ازخیانت مرد پیدامیشه نسبت خیانت خانمها90درصدبیشتره ولی یه مردوقتی شک میکنه به زنش همش به خودش میگه دروغه دروغه دروغه سعی میکنه زیادبهش فکرنکنه چون اگه به یقین برسه باید سرش روبزاره روسینش ولی زن میخوادحتی اگه اتفاقی هم نیفتاده باشه یه چیزی بهت بچسبونه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی