بازدید 3721

دومین بورسیه آموزشی خیریه همت

کد خبر: ۴۶۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸ 11 January 2015
سایت خیریه همت نوشت:

سلام و خداقوت

سال گذشته در فراخوانی به منظور پرداخت هزینه های تحصیلی ۱۱۰ دانش آموز محروم ایلام و کرمان اقدام شد.

امسال نیز بنا داریم تا با شناسایی دانش آموزان نخبه در مناطق محروم اقدام به حمایت تحصیلی از این عزیزان نماییم.

این طرح که با مدیریت بنیاد علمی-فرهنگی امام موسی صدر و با مشارکت خیریه همت انجام می شود؛ دانش آموزان مستعد مناطق محروم شناسایی و زمینه فعالیت آنها در زمینه های مختلف به ویژه مسایل علمی  مهیا می شود.

بر اساس جمع بندی انجام شده ۳۷ دانش آموز دختر از شهرستان های کهنوج، فاریاب، رودبار، قلعه گنج، منوجان و دهکهان و همچنین ۵۲ دانش آموز پسر از شهرستان های قلعه گنج، رودبار، ارزوئیه، کهنوج و فاریاب شناسایی و تحت پوشش طرح تحصیلی همت قرار گرفته اند.

این دانش آموزان نخبه در دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان(دوره دوم) کهنوج و دبیرستان پسرانه علامه حلی(استعدادهای درخشان)کهنوج تحصیل می کنند.

یکی از دلایل حمایت از این دانش آموزان برای ورود به مدارس تیزهوشان تزریق روح امید و خودباوری در مناطق محروم و دمیدن روح امید در این مناطق است که می تواند به فضل خدا راهکاری اساسی در پیشرفت این مناطق شود.

نظر به اینکه متاسفانه شهریه مدارس تیزهوشان بالا بوده و بسیاری از دانش آموزان توان پرداخت این شهریه را ندارند، لذا بر آن شدیم تا بخشی از شهریه ۸ میلیون ریالی این مدارس را برای هر دانش اموز تقبل کنیم.

بر اساس برآورد انجام شده مبلغ ۴میلیون ریال به ازای هر دانش آموز از سوی خیرین همت جمع آوری و به حساب مدارس مذکور واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است لیست تعداد ۸۹ دانش آموز از این دانش اموزان که در پرداخت شهریه مشکل بیشتری دارند احصا شده اند که عمده آنان یتیم؛ بدسرپرست، فرزند طلاق یا از خانواده هایی بسیار ضعیف می باشند.

تذکر مهم: در صورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد.

برای شرکت در این امر خیر به اینجا مراجعه یا روی تصویر زیر کلیک کنید.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان