بازدید 4058
۲

تصاویر راهپیمایی وحدت و اتحاد در پاریس

فرانسوا اولاند به همراه مسئولان نزدیک به ۵۰ کشور جهان (یکشنبه) در جمع صد‌ها هزار فرانسوی در میدان جمهوری پاریس حاضر شدند و با شرکت در راهپیمایی «اتحاد»، تروریسم و حملات اخیر پاریس را محکوم و همبستگی خود را با قربانیان این حوادث اعلام کردند.
کد خبر: ۴۶۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳ 11 January 2015
تظاهرات امروز با نام «اتحاد» و با درخواست رئیس جمهوری فرانسه برگزار شد و خانواده قربانیان حملات پاریس، ساعت سه بعد از ظهر به وقت محلی پیشاپیش جمعیت، راهپیمایی را از میدان «جمهوری» به سمت میدان «ملت» در مسیری به طول سه کیلومتر آغاز کردند.

در صف راهپیمایان پس از خانواده قربانیان، اولاند و مسئولان خارجی نزدیک به ۵۰ کشور جهان قرار گرفتند و پس از آن‌ها شخصیت‌های سیاسی و چهره‌های سر‌شناس فرانسوی به راهپیمایی پرداختند و مردم عادی در پی این سه گروه به سوی میدان ملت حرکت کردند.

مردم فرانسه از صبح یکشنبه در میدان جمهوری در مرکز پاریس تجمع کرده‌ بودند. فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فرانسه پیش از حضور در راهپیمایی از سران و مقام‌های حاضر در مراسم در کاخ الیزه استقبال کرد.

مارین لوپن، رهبر جبهه ملی فرانسه که جناح راست افراطی در این کشور محسوب می‌شود از حضور در راهپیمایی خودداری کرد اما دیگر سیاستمداران فرانسوی همراه با مردم پاریس با حضور در خیابان‌ها اقدامات خونین اخیر را محکوم کردند.

تخمین زده می‌شود در سراسر فرانسه حدود چهارمیلیون نفر و در پاریس یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در راهپیمایی شرکت کرده باشند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
آدمکش های قهار دنیا همه جمعن
بعدش هم میرن تو کاخ الیزه برای کشیدن نقشه ای دیگر برای خندیدت به ریش مسلمونا
نتانیاهوی سراپا جنایت تواین صف جلو چه میکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار