بازدید 6844

جزییات انهدام باند تروریستی در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ تروریستی در جنوب شرق کشور و دستگیری 12 نفر در این ارتباط خبر داد.
کد خبر: ۴۶۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸ 05 January 2015
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ تروریستی در جنوب شرق کشور و دستگیری 12 نفر در این ارتباط خبر داد.

سردار سرتیب دوم پاسدار 'حسین رحیمی' روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی شهادت یک معلم و یک بسیجی در شهرستان سرباز، گروه های تخصصی پلیس آگاهی، اطلاعات و پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با همکاری یگان های عملیاتی این شهرستان وارد عمل شدند و اقدامات گسترده ای را برای شناسایی عوامل این حادثه تروریستی آغاز کردند.

وی اظهار داشت: با اقدام های انجام شده در سه روز گذشته، یگان های مربوطه در یک عملیات منسجم و برنامه ریزی شده موفق به شناسایی و انهدام یک باند بزرگ تروریستی در جنوب شرق کشور شدند و 12 نفر را در این ارتباط دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این افراد در عملیات تروریستی اخیر و چندین عملیات امنیتی دیگر نقش داشته اند تاکید کرد: تمام این افراد با عملیات منسجم فرماندهی انتظامی استان دستگیر شدند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع معتمدان طوایف سیستانی مقیم زاهدان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان 9 نفر از عوامل اصلی ترورهای جنوب سیستان و بلوچستان دستگیر شده اند.

حسینعلی شهریاری افزود : یکی از عوامل اصلی این ترورها که مولوی نیز بود، متواری شده که پیگیری برای دستگیری وی ادامه دارد.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : این افراد هیچ ارتباطی با گروهک های تروریستی آن سوی مرز از جمله گروهک موسوم به جیش العدل ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی