بازدید 5786

طرح زمستاني نجف زاده براي کودکان کار‎

کد خبر: ۴۶۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴ 04 January 2015
کامران نجف زاده سفير طلايي کودکان گفت: برخي پيشنهادهايي که مردم براي کمک به کودکان خياباني و کار در شبکه هاي اجتماعي منتشر مي کنندعالي است و به راحتي امکان عملياتي شدن دارد.

به گزارش «تابناک» نجف زاده با يادآوري اين آمار که نود درصد کودکان کار مجبورند در آمد خود را به پدر و مادر يا صاحب کارشان بدهند گفت:چقدر خوب در اتومبيل خود هميشه چند پاکت شير يا آب ميوه و کيک يا ميوه فصل داشته باشيم و وقتي اين کودکان سراغمان مي آيند بجاي بي محلي يا پول دادن؛ به آنها  خوراکي بدهيم.

سفير ويژه کودکان در حاشيه بازديد از مرکز نگهداري کودکان بي سرپرست در شهر بافق افزود:فراموش نکنيم تمام پول آنها را ازشان خواهند گرفت و تغذيه مناسبي ندارند و ويتامين هاي اهدايي حداقل تغذيه بهتري به آنهامي رساند مخصوصا اينکه از چهار تا ده ساله ها سهم وسيع آماري کودکان خياباني را در بر مي گيرند.

کامران نجف زاده با پيشنهاد به شهرداري تهران از قاليباف خواست به نيروهايش بگويد در زمستان سرد امسال ؛طرح "زمستان امن" را"براي کودکان کار و خيابان"جدي بگيرد و بسته هاي حمايتي اعم از پوشاکي مثل کلاه و شالگردن ودستکش و جوراب  را جايگزين گريز وگرفتاري خياباني با کودکان کار کنند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار