بازدید 11446
۱

نقص فنی و سرگردانی مسافران پرواز ایرانی

بروز نقص فنی در یک فروند هواپیمای مسافربری ایرانی در دوبی، امروز جمعه موجب سرگردانی 5/7 ساعته سرنشینان آن به مقصد لارستان استان فارس شد.
کد خبر: ۴۶۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴ 02 January 2015
 بروز نقص فنی در یک فروند هواپیمای مسافربری ایرانی در دوبی، امروز جمعه موجب سرگردانی 5/7 ساعته سرنشینان آن به مقصد لارستان استان فارس شد.

به گزارش ایرنا، 'عنایت الله انصاری فرد' مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید آیت اللهی لارستان شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تائید این خبر گفت: هواپیمای مذکور از نوع فوکر - 100 و متعلق به یکی از شرکتهای هوایی داخلی بود که قصد داشت سرنشینان خود را از شهر دوبی در امارات متحده عربی به لارستان منتقل کند.

وی افزود: این هواپیما صبح امروز 10 دقیقه پس از پرواز از فرودگاه دوبی به سمت لار ، دچار نقص فنی شده که خلبان مجرب کشورمان بلافاصله از ادامه مسیر منصرف و هواپیما را در فرودگاه دوبی، سالم به زمین می نشاند.

انصاری فرد یادآور شد: از آنجا که هواپیمای یادشده امکان پرواز نداشت، مسافران با یک هواپیمای دیگر راهی لار شدند اما تهیه هواپیمای جایگزین و انجام تشریفات مربوط به مسافران و انتقال بار آنها موجب شد با تاخیری 7 ساعت و نیمه به مقصد برسند.

بر اساس این گزارش، مسافران پرواز مذکور که باید در ساعت 12امروز وارد فرودگاه لارستان می شدند با تاخیر چندین ساعته در ساعت 19و 30 دقیقه به فرودگاه رسیدند.

انصاری فرد تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه بین المللی لارستان را 36 مورد اعلام کرد که با احتساب پروازهای فوق العاده به 40 پرواز می رسد.

وی اظهار داشت : البته پروازهای حج امسال نیز از این فرودگاه صورت می گیرد و پروازهای زیارتی به نجف نیز هم در برنامه کاری قرار دارد.

به گفته انصاری فرد، فرودگاه بین المللی لارستان در زمینه انجام پروازهای خارجی پس از فرودگاه امام ،مشهد، شیراز و تبریز در رتبه پنجم کشور دارد .

لارستان به مرکزیت لار در 378کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
آقا شلوغش نکن ، هفت ساعت که چیزی نیست :))))))
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر