بازدید 51184
به‌بهانه خداحافظی عجیب جادوگر

چرا علی کریمی یک‌بار دیگر خیلی ناگهانی از تیم ملی رفت؟

«اگر نمی توانی خدمت کنی برو تا خیانت نکنی». این عبارت در اینستاگرام علی کریمی تنها توضیحی است که تا کنون برای کناره‌گیری علی کریمی از تیم ملی اعلام شده است. به این ترتیب کریمی همانطور که مثل یک باران بهاری، خیلی ناگهانی به نیمکت تیم ملی اضافه شد، خیلی ناگهانی هم از نیمکت تیم ملی خداحافظی کرد.
کد خبر: ۴۶۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷ 30 December 2014
علی‌کریمی روز گذشته و در آستانه سفر تیم ملی به استرالیا به طرز عجیبی تیم ملی را همراهی نکرد تا همگان عبارت کمی تا قسمتی مبهم صفحه اینستاگرام جادوگر را برهانی بر خداحافظی او از تیم ملی بدانند. «اگر نمی توانی خدمت کنی برو تا خیانت نکنی». به این ترتیب کریمی همانطور که مثل یک باران بهاری، خیلی ناگهانی به نیمکت تیم ملی اضافه شد، خیلی ناگهانی هم از نیمکت تیم ملی خداحافظی کرد.

به گزارش تابناک، هنوز هیچ دلیل مشخصی برای خداحافظی علی کریمی از تیم ملی اعلام نشده است و خود کریمی هم به همان عبارت صفحه اینستاگرامش بسنده کرده‌ است. علی کفاشیان در توضیح این مسئله امروز اعلام کرد: «علی کریمی فکر کرده است از وجودش در تیم ملی به خوبی استفاده نمی‌شود» اما او هم در این خصوص در بی‌خبری به سر می‌برد و می‌گوید وقتی روز گذشته کارلوس کی‌روش سراغ کریمی را از او گرفته او هم نتوانسته جادوگر را پیدا کند و کریمی تماس‌های او را بی‌پاسخ گذاشته است.

چرا علی کریمی یک‌بار دیگر خیلی ناگهانی از تیم ملی رفت؟

خبرنگارانی که روز گذشته در تمرین تیم ملی حاضر بودند از عصبانیت بیش از حد کارلوس کی‌روش نوشته‌اند. در حالی که روز گذشته در یک اتفاق بی‌سابقه پولادی و رفیعی به تیم ملی بازگردانده شدند اما در صورت کی‌روش هیچ نشانی از خوشحالی دیده نمی‌شد. او حتی در مراسم بدرقه محقرانه‌ای که فدراسیون فوتبال در کنار زمین با حضور کفاشیان و حجت‌الاسلام مالک برگزار کرد هم حاضر نشد و به رختکن رفت.

اوج این ماجرا جلسه عجیب کی‌روش و دستیارانش در اتوبوس بود. در حالی که بازیکنان تیم ملی بعد از رسیدن به فرودگاه امام (ره) سریعا از اتوبوس خارج شدند، کی‌روش و دستیارانش در اتوبوس باقی ماندند. ابتدا گفت‌و‌گوهای او با دستیارانش عادی جلوه می داد، اما در نهایت طولانی شدن این جلسه کنجکاوی اهالی رسانه را به دنبال داشت. مارکار آقاجانیان، کی روش، گاسپار، نیکو و کروز به همراه آرین قاسمی به عنوان مترجم کادرفنی در اتوبوس دقایقی را به بحث پرداختند و در مورد موضوعی که کسی در بیرون این اتوبوس متوجه آن نشد به گفت و گو پرداختند. کی روش در نهایت از مترجم خود درخواست کرد از نکونام بخواهد به اتوبوس بیاید و کاپیتان دقایقی بعد روبه‌روی سرمربی تیمش حاضر شد. در لحظاتی که نکونام با سرمربی تیم ملی با زبان اسپانیایی حرف می‌زد مارکار آقاجانیان نیز اتوبوس را ترک کرد. از جزئیات این جلسه البته هیچ چیزی به بیرون درز نکرده اما احتمال این می‌رود که عدم حضور عجیب و غریب علی کریمی در آخرین تمرین تیم ملی پیش از پرواز موضوع جلسه بوده است. علی کفاشیان امروز علت عصبانیت روز گذشته کی‌روش را غیبت کریمی اعلام کرد.

اما در خصوص غیبت کریمی و خداحافظی او از نیمکت تیم ملی سناریوهای فراوانی وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

گمانه‌زنی اول: خط خوردن پرسپولیسی‌ها

خیلی‌ها از خط خوردن محمد نوری بعد از اردوی آفریقای جنوبی تعجب کردند. به نظر پرسپولیسی‌ها کاپیتانشان این روزها آماده ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران است و باید جایی در کاروان تیم کشورمان به استرالیا داشته باشد. پرسپولسی‌ها که همچنان متعصبانه علی کریمی را دوست دارند، علاقه دارند این شورش جادوگر را هم در سایه علاقه او به پرسپولیس بدانند. اما به نظر نمی‌رسد این گمانه‌زنی چندان صحیح باشد و تنها خط خوردن محمد نوری عامل این موضوع باشد.

گمانه‌زنی دوم: اختلاف نظر و درگیری با نکونام

«باند نکونام» عنوانی است که در یک سال اخیر در حاشیه اخبار تیم ملی زیاد به گوش می‌رسد. بعد از حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی، جواد نکونام کم‌کم به بازیکن محبوب او در میانه میدان بدل شد و کی‌روش در این چند سال او را با هر سطح آمادگی به زمین فرستاده است. بازوبند هم که بعد از مهدوی‌کیا به نکو رسیده تا او به‌عنوان کاپیتان تیم ملی دومین جام‌جهانی عمرش را هم تجربه کند. دوستی زیاد میان مربی و کاپیتان و تسلط هر دو به زبان اسپانیولی خیلی وقت‌‌ها مکالمات این دو را در جمع هم به یک گفت‌وگوی خصوصی بدل کرده است و همین مسئله کم‌کم شائبه قدرت گرفتن «باند نکونام» را در افکار عمومی و رسانه‌ها زیاد کرد. حالا بی‌هیچ سابقه‌ای عده‌ای رفتن کریمی را به اختلاف نظر او با کاپیتان نسبت می‌دهند. بالاخره کریمی در سال‌های حضورش در تیم ملی با باندبازی خیلی از کاپیتان ها مخالفت کرده بود و برایش هم هزینه داده بود.

اگرچه این گمانه روی کاغذ جذاب و خواندنی به نظر می‌رسد اما بازهم چندان نمی‌توان به آن اعتماد کرد و باید آن را زاییده اذهان داستان پرداز دانست. چون اساسا وجود چیزی به نام «باند نکونام» در تیم ملی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مهم‌تر از آن اینکه نکونام از چنان قدرتی برخوردار باشد که علی کریمی را مجبور به رفتن کند هم چندان باور پذیر نیست. برای رد این ادعا یک نقل قول هم وجود دارد. وب‌سایت ورزش سه از قول یکی از مقامات وزارت ورزش و جوانان می‌نویسد: در روزی که وزیر ورزش به اردوی تیم‌ملی رفت، علی کریمی در جمع ملی‌پوشان حضور فعالی داشت و به درخواست وزیر ورزش درباره شرایط تیم‌ملی صحبت کرد و از وزیر خواست به تیم‌ملی توجه بیشتری بشود. او به موضوع لباس‌ها، پرداخت نشدن پاداش‌ها و البته مساله سربازی بازیکنانی مثل پولادی و رفیعی اشاره کرد و از وزیر خواست در این زمینه به فدراسیون فوتبال کمک کند.

اما نکته جالب آنجا بوده که وقتی وزیر در ابتدای جلسه از علی کریمی می‌ خواهد در این زمینه حرف بزند، او با انگشت جواد نکونام را نشان می دهد و می‌ گوید؛ اول کاپیتان تیم‌ملی.  این مساله نشان می‌ دهد کریمی احترام خاصی برای نکونام قائل است. او زمانی حاضر به صحبت شده که وزیر دوباره به عنوان افتخار ورزش ایران و اسطوره فوتبال از او نظر می‌ پرسد.

چرا علی کریمی یک‌بار دیگر خیلی ناگهانی از تیم ملی رفت؟

گمانه‌زنی سوم: نشستن یا ننشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال

یک گزینه سوم هم برای خداحافظی علی کریمی وجود دارد و آن اینکه او به همان دلیلی تیم ملی را ترک کرده که مجید صالح را چندی پیش از این نیمکت فراری داده بود. شنیده‌ها از این حکایت دارند که کارلوس کی‌روش به علی کریمی گفته بود در جام ملت های آسیا او روی نیمکت تیم ملی نخواهد نشست و همین مسئله باعث دلخوری شدید کریمی شده است. عدم اعتماد کی‌روش به مربیان ایرانی در یک سال اخیر محل بحث فراوانی بوده و گنجانده شدن بند انتخاب دستیار ایرانی در قرارداد او یکی از چالش‌های مهم تمدید قرارداد با کی‌روش بوده است. گویا با همین منطق که کریمی روی نیمکت تیم ملی جایی ندارد در تهیه بلیت پرواز هم برای جادوگر تفاوتی قائل شده بودند و کلاس بلیت او با سایر مربیان تیم ملی متفاوت بوده است. با در نظر گرفتن سایر گمانه‌زنی‌ها تا کنون «ننشستن روی نیمکت تیم ملی» می‌تواند گزینه قابل قبول‌تری برای خداحافظی کریمی باشد.

گمانه‌زنی چهارم: ترس از نتیجه نگرفتن تیم ملی

تیم ملی برای جام ملت‌ها هیچ تدارکات مناسبی نداشت. برنامه‌ها برای جام ملت‌ها چنان به هم ریخته بود که حتی یک مراسم رسمی برای بدرقه این تیم در نظر گرفته نشد و در کنار زمین بازیکنان را از زیر قرآن رد کردند و راهی فرودگاه کردند. وضعیت مالی تیم ملی بد بوده و پاداش بازیکنان پرداخت نشده بود. این در کنار لغو اردوها و نداشتن بازی تدارکاتی مناسب و جمع نبودن تیم در کنار هم شاید علی کریمی را به این نتیجه رسانده که تیم ملی ممکن است نتایج مطلوبی در جام ملت‌ها کسب نکند و چه چیزی برای یک مربی تازه‌کار برای آغاز کارش بدتر از یک شکست بزرگ. شاید علی کریمی خواسته خودش را در شکست احتمالی که در انتظار کی‌روش و تیمش است شریک نکند و برای همین در آخرین لحظات عطای این تیم ملی را به لقایش بخشیده است.

بالاخره هنوز هیچ دلیل مشخصی برای خداحافظی علی کریمی از تیم ملی اعلام نشده و هیچ جایگزینی هم برای برای جانشینی او در نظر گرفته نشده است. بی‌شک خداحافظی کریمی به این شکل ضربه روحی بزرگی به تیم ملی وارد کرده چه اینکه حضور شخصیت محبوبی چون کریمی که میان بازیکنان تیم ملی هم از مقبولیت بالایی برخوردار است می‌توانست در روزهای سخت به تیم ملی کمک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۶
انتشار یافته: ۱۹۱
من نمیفهمم این چه جور مملکتیه که تو تیم ملیش از جادوگر استفاده میکرده و جالبه که با رفتنش همگیتون عزا گرفتید؟
کریمی از هواپیما میترسد .واسه همین نمیخواسته این مسیر طولانی را برود
این بازیکن خیلی ازخود راضی هست .وبا کوچکترین حرفی سریع عصبانی وناراحت می شود.
علی کریمی یک فوتبالیست درجه یک و لی با شخصیت ناراحت و تمامیت خواه هست او مرد اول بازی انفرادی و تیمی است و کوچکترین استعدادی در مدیریت و کنار آمدن با شخصیت های فویتر از خود را ندارد بهر حال او در حد یک فوتبالیست یک اسطوره بود و تمام شد
دیگر به او اعتماد نخواهیم کرد. او مشکل شخصیتی دارد
به هرکدام ازدلایل بالا بوده نشان ازمردانگی جادوگرفوتبال ایران است
بابا ولش کنین
متاسفانه تحلیل گر بدون در نظر گرفتن شخصیت یک نفر شروع به تحلیلهای واهی یک طرفه نموده من نمی دانم اقای کریمی با کدوم رزومه مربی گری میتواند دستیار کیروش باشد ودرثانی وضیعت او نیز در زمان بازی درتیم ملی برای اهل خبره فوتبال معلوم ومشهود بود چرا ما ایرانها از حقیقت دوری میجویم الکی به کسی بال پر میدیم که در ان جایگاه نیست
کی گفته ایشان محبوب هستند
منم به عنوان یک فوتبال دوست که طرفدار یک تیم شهرستانی هستم (نه آبی یا قرمز) تعجب کردم که چرا محمد نوری به تیم ملی دعوت نشد، بازیکن آماده ای ست و اخلاق خوبی هم داره، واقعا نکونام تیم ملی رو با باشگاه اشتباه گرفته؟
علي كريمي را هم زياد بزرگش نكنيد. اين عناوين ژنرال و اسطوره وغيره را هم جمعش كنيد.
علی کریمی همیشه خاشیه ساز بوده است
کسانی که رفتارهای هیجانی دارند نمیتوانند در بحرانها رهبر خوبی باشند
وزیر ورزش باید برکنار بشه.
به نظر این بنده حقیر و سراپا تقصیر ، همون بحث نشستن رو نیمکت از همه محتملتره ، لذا خیلی بخودتون فشار نیارید تا یک داستان دیگه جور کنید ، خودشم نوشته : نمیتونی خدمت کنی برو تا خیانت نکنی
البته شاید قصد داشته بنویسه نمیگذارن خدمت کنی...
اینهمه وقت و صرف انرژی برای تحلیل فوتبال ارزشش رو داره؟ عایاااااااااااااااا
اصلا فوتبال ایران برای من و خیلی از مردم دیگه که فوتبال دوست هم هستن دیگه اهمیتی نداره که حاشیه اون اهمیت داشته باشه. هر موقع بازی مثلا تیم ملی بود یا واسه من بعضی بازیهای پرسپولیس میشینیم نگاه میکنیم. الان اینا میخوان برن جام ملتها به زور از گروه صعود کنن یا نکنن و بعد تو مرحله حذفی حذف بشن، اگه بیشتر از این بشن فقط معجزه رخ داده.
میتونه همه این عوامل باشه، کی میتونه باور کنه محمد نوری آماده تر از تیموریان و حتی آماده تر از خود نکونام نیست؟ پس چرا دعوت نشد؟
علی کریمی از هواپیما میترسد سقوط هواپیمای مالزی ای ترس را دو چندان کرد و بهانه جوئی کرد و نرفت .
من پرسپولیسیم .ولی این آقا با عالم و آدم مشکل داره باید بره دستیار مایلی کهن بشه
یه مرد در تیم فوتبال بود که رفت حالا تیم ملی یک مشت .... هستند
گمانه زنی پنجم :
مطمئنم که بهه خاطر حضور سربازان غایب در تیم ملی است. "اگر نمیتوانی خدمت کنی برو تا خیانت نکنی"
ترس از هواپیما
باسلام تجربه بالاي كريمي در تيم هاي ملي وباشگاه هاي داخلي وخاجي وهم بازي بودن با بسياري از سرشناسان فوتبال مانع از ناپختگي ميشود وبه نظر ميرسد دليل او نميتواند يك مسئله ساده باشد البته گذشته وي نشان ميدهد هرزمان در تيم ملي نبوده مشكل داشتيم وحضور آرام اين اسطوره فوتبال باعث موفقيت بود منطق او به علت ميدان هاي بزرگ نميتواند ضعيف باشد ودر شرايط فعلي براي وي جاگزين مناسبي نداريم وبهتر است تدبيري براي حضور وي داشته باشيم
آپشنهای دیگری هم هست مثل زیرآب زنی گروه نبی! همچنین بحث پولی که هدایتی به تیم ملی و به کریمی داده است!
آپشنهای دیگری هم هست مثل زیرآب زنی گروه نبی! همچنین بحث پولی که هدایتی به تیم ملی و به کریمی داده است!
تنها مرد این روزهای فوتبال ایران...
خوب خدا رو شکر با خواندن این مقاله یکی از دغدغه های زندگیم حل شد.
دمش گرم. ایول داش علی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
زیر بار حرف زور نمیره آفرین
طه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
]چي چي رو دمش گرم
ايني كه در اوج لحظه اي كه تيم بهت نياز داره و به كشورت و تيمت تعهد داري بزني زير همه چي و بري ؟؟!!
وفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
چی چی رو دمش گرم . یا اول نمی اومد یا وقتی اومد تا آخرش وایمیساد. مردم اونقدر فهمیده هستن که اگه تیم نتیجه نگرفت اونو گردن کریمی نندازن.
مکانیک یاسوج
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
هیچوقت کریمی مسئول شکست نبود
شاگردی هم با تحمل اخم های استاد همراهه
کسی که تحمل شاگردی رو نداره استاد نمیشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
تیم ملی جای لج و لجبازی نیس همه باید حد وحدود خودشون رو بدونن و مثل سرباز باشن نه قهر و ناز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
کجاش ایول داره بابا ..
درود بر آقای علی کریمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
لنگه مایلی کهنو علی داییه
این هم توطئه کفاشیان بوده
وقتی برای تمدید قرارداد کیروش،منتقدان اصرار به حضور مربی ایرانی در کنار کیروش داشتن،کفاشیان به کیروش گفته کریمی را بیاور،محبوب هست،همه ساکت میشن،بعد هم موقع رفتن به استرالیا بگو رو نیمکت نیستی،اونم قهر میکه میره،به همین راحتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
ایول عجب تحلیلی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
نظر جالبی هستا
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
توهم نزن!!! کی روش کفاشیان را حساب نمیکنه بلکه کفاشیان آویزونشه..و
کریمی دوست داره خود نمایی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
كريمي در ايران و آسيا و اروپا و دنيا خودشو نشون داده. نيازي به خودنمايي نداره. يك مرده كه روي حرفاش وايساده. ادمهايي كه امروزه خيلي كمن.
گمنام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
معلومه کالت به کالت خوب جواب میده ها !!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
کریمی به اندازه کافی تو زمین فوتبال خودنمایی کرده نیازی به خودنمایی نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
آخه جوجه! اگه توی این فوتبال ایران یه آدم درس پیدا بشه اون علی کریمیه! هم بازیکن عالی بوده و هست هم انسان درستیه، همین الان 10 نکونام رو میزاره تو جیبش!
کیروشی پور
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
حاج رضایی:باید دست کریمی را بوسید که از حیثیت مربیان ایرانی دفاع کرد!
.
حالا ببین مسایل رایج فوتبال رو تو میفهمی یا حاج رضایی!؟
در ضمن کسی که الگوی ستارگان فوتبال آسیا مثه کره و ژاپن هست نیازی به خودنمایی نداره مثه بعضیا نیس که قبلاعکس شیخ عرب میذاشتن رو سینه شون الان برای خودنمایی فقط ۴ نشون میدن تا چندتا طرفدار پیدا کنه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
كريمي احتياجي به خود نمايي نداره باهوووووش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
اول جمله کریمی جای « آقای کفاشیان» خالی است
اصل جمله اینه:
آقای کفاشیان اگر نمی توانی خدمت کنی ، برو تا خیانت نکنی
خیلی مردی....
چه پرسپولیسی ها و چه استقلالی ها همه جادوگر رو دوست دارند.کروش وقتی نظرعلی کریمی رو نمیپرسه و فقط جادوگر رو نیمکت حضور فیزیکی داره و نکونام رو به مربی ارجعیت میده ......همون بهتره که جادوگر ایران بمونه و طرشت رو به سیدنی ترجیح بده
کریمی غیرت دارد
مگر کمبود داره که بخواد خودنمایی کنه ؟ کریمی هم از نظر اخلاق ومردمی بودن وهم ازنظر فنی و .....در فوتبال کشور تک ونادر است لطفا"یک حرف منطقی ومحکمه پسند بزن و جوک نگو .
این فرد نرمال نیست و شخصیت ثابتی ندارد.در هر تیمی هم بوده حاشیه ساز شده است.ایشان کجا سابقه مربیگری داشتند که یک دفعه شدند مربی تیم ملی
شايد هم جمله ي كريمي در اينستاگرام جمله اي است كه سرمربي در يك بحث دونفره به او گفته است
علی کریمی هرچند در فوتبال بسیار زیبا بازی کرد وچشم ها را مسحور تکنیک خود کرد و...متاسفانه به همان میزان در اخلاق نزول کرده و ثابت کرده با هیچ کسی نمیتونه کارکنه .اخه این که نمیشه, ایشان باید تکنیک خود را به جوانان این مرز و بوم یاد بده -ایا میشود انسان با بقیه انسانها تفاوت نظر نداشته باشه ؟قطعا طبق خلقت خداوند انسانها از سرشت و اخلاق متفاوت افریده شده اند؛ولی با مذاکره ؛با متانت وخیلی از مواقع با کوتاه امدن از موضعش میشه نظرات جمع رو بهم نزدیک کرد .که متاسفانه در اقای کریمی واقای دایی اینطور نبوده و فقط میخواهند نظرات ایشان موردقبول واقع شود (همچنین اقای مایلی کهن)-این با روح فتوت و جوانمردی و اصل مشورت در تضاد کامل است
کریمی در مجموع کمی اهل حاشیه هست ، ولی نباید فراموش کنیم او اصولی برای خودش دارد و هیچگاه و برای هیچ منفعتی آنها را زیر پا نمیگذارد و این قابل احترام است. ما در آینده به چنین مربیانی نیاز مبرم داریم تا هیچگاه برای حفظ نیمکت در مقابل دیگران منفعلانه عمل نکنند.
علي كريمي
محبوب قلبها

محبوب بودن با مشهور بودن كيلومترها تفاوت دارد
من استقلالي هستم اما كريمي نشان داده كه زير بار حرف زور نميره و آزادگي خودش رو به هر قيمتي نميفروشه
مردانگی کردی رفتی پهلوان
به نظر من علی کریمی چون از وضعیت تیم ملی خبر داره و احتمال حذف تیم رو میداده با این کارش از زیر مسئولیت فرار کرده و با یک حرکت عوام فریبانه میخواد خودش رو آدم خوبه این ماجرا نشون بده حرکت هایی که قبلا هم از ایشون به یاد داریم.
علي كريمي هيچگاه بي دليل منطقي و مشخص كاري نميكنه ولي در اين شرايط صداشو در نياورده و براي اينكه بين بازيكنان اختلاف نيفته دليلش رو نگفته و رفته.مطمين باشيد بعدا" همه چيز رو شفاف سازي ميكنه.
وقتی اختیار تمام و کمال به این مربی میدن همین میشه دیگه، ایشون فقط میخواد با لژیونرهای غیر بومی که اصلا توایران نبودن یک نتیجه ای بگیره وکارنامه بده. اون از صالح بدبخت به اون شکل حالا هم جادوگر فوتبال آسیا. من خودم استقلالی ام ولی با بودن علی آقا کنار تیم ملی خیلی خوشحال بودم ولی افسوس...
شاید هم قضیه سربازها بوده
علی کریمی آدم پر حاشیه ای هست. از اول هم انتخاب اون برای این سمت اشنباه بود. پس کی بساط این کفاشیان از فوتبال ابن مملکت جمع میشه؟
کریمی مرده
من نمی فههم ما با نیامدن آقای کریمی چه چیزی رو از دست دادیم؟کی روش و سایر مربی های تیم سر جاشون هستند این میدان تجربه خوبی برای آقای کریمی بود که از دست داد اما به نظر من این کار ترفند فدراسیون برای تحت الشعاع قرار دادن موضوع فوتبالیست های سرباز بود که موثر واقع شد.
خیلی لوس بابا دیگه شورشو در اورده
خیلی مردی کریمی- کاش خیلیها هم مثل تو بودن به میزهاشون نمی چسبیدند اون موقع ایران پیشرفت میکرد
او از هوا پیما می ترسه
ول کنید این بچه لوس و ننر و دم علی دایی گرم که اهمیتی به این بچه لوس از خود راضی نمیدهد
ولی من فکر میکنم جمله علی آقا اینو میگه که اطرافیان تیم ملی بیشتر در فکر خیانت هستند تا خدمت .
پس حالا اگه نمیتونی خدمت کنی در جمع خیانت کاران نبودن بهتر است .
فکر نمیکنم که بین کاپیتان و کریمی هم مشکلی بوده باشه چون منطقی نیست در لحظه آخر با تیم نری که این مشکل رو نشون بدی چون اتفاقی نمی یوفته و مشکل حل نمیشه
پس یه احتمال میمونه و اونم ناامیدی از نتیجه گرفتن تیم ملی است . با این تدارکات و بودجه و برنامه ریزی تقریبآ قابل پیش بینی هم هست .
امید اول ما به خدا و بعدش به غیرت بچه ها و معجزه کی روشه تا یه حادثه دیگه رقم بخوره و دل همه شاد بشه . به امید موفقیت تیم ملی
فقط حاشیه سازه. افراد هم به حاشیه می بره
کریمی نباید از اول می اومد. کریمی کارهای احساسی زیاد انجام میدهکه خیلی هم منطقی نیست.برا همین احساسی بودنشم هست که دوست داشتنیه.مثلا با اینکه من استقلالیم کریمی رو خیلی بیشتر از فرهاد مجیدی دوست دارم.
معمولا ضعیف ها زود زود میذارن میرن
تنها کسانی که طی این سه دهه در تیم ملی باندبازی کرده اند : پروین درخشان کریمی و مهدود کیا
گمانه زنی پنجم
علی کریمی از سوار شدن به طیاره میترسه
فوتبال نمی خوام
پولی نماسیده رفته خیلی روشن همه شدن الگوی پاکی و عدالت خواهی عجیبا" غریبا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چندین بار پیام گذاشتم درج نکردید من موافق بزرگ کردن الکی آدمها نیستن
کار هر بز نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهدو مرد کهن.
هرچیزی لیاقت میخواد.
نیمکت تیم ملی یعنی نماینده ملت ایران.
بنظر من این کلاه برای سر ایشان کمی گشاد بود.
بقول امام .تا تزکیه نشده اید مقام برایتان خطرناک است
متاسفانه کریم همیشه می خواهد خود نمایی کند ...... در دوران بازیگری هم همینطوری بودند فقط خودشان را می بینند بقیه هچی..
در فوتبال روز دنيا که کيروش نيز جزيي از آن است،​ بازيکن سالاري، لابي گري، توطئه، چشم نازک کردن،​ناز کشيدن و امثال آن جايگاهي ندارد.
به هر حال علي کريمي، رحمتي، عقيلي و مثالهم نسبت به اين موضوع درک نداشته و فکر مي کنند کيروش نيز پيرو سيستم علي اصغري است.
برای اینکه جایگاهش اونجا نبوده. اشتباهی بوده
باز خوبه فهمیده رفته.
ولش کنین پیر مرد رو هی نازشو میکشین هی فکر میکنه عددیه اصلا از هر چی فوتبال و فوتبالیسته متنفرم تا کلمه فوتبال یا فوتبالیست رو میشنوم یاد دو تا کلمه فساد و مفسد میافتم
علی کریمی آقاست .خاکیه من از نزدیک دیدمش که میگم برخوردشو دیدم گله گل. دوست داریم کریمی اسطوره
امدنش غلط بود رفتنش غلط تر !
علی کریمی بهتر که رفت وجود خودش تو تیم ملی حاشیه است اخلاقی که کریمی داره بدرد تیم ملی نمی خوره بهترین کار عمرشو انجام داد بنفع تیم ملی
همیشه حق با ایشونه این ثابت شده هست
درود بر علی اقا
کریمی نباید عجولانه تصمیم بگیرد.باید مثل علی دایی تودار و صبور باشد. و نباید با این کارهای بچگانه تیم ملی رو زیر سوال ببره.
هیچ کدام از مطالب بالا صحیح نیست
علی کریمی با این کارش خودشو خراب کرد
مورد آخر درسته. بالاخره وقتی یک پستی را قبول کردی باید مثل مرد تا آخرش بمونی.
کریمی اختلال شخصیت مرزی دارد، رفتارهای تکانشی انجام میدهد
علی کریمی میخواد با حاشیه درست کردن برای تیم ملی خودشو محبوب بکنه کریمی باید بدونه تیم ملی جای تعصب داشتن به تیم پرسپولیس یا استقلال نیست که به خاطر محمد نوری فردین بازی در بیاره
اين بازي ها واس مردم سنگك نميشه
علی کریمی انسان کلان نگری است و همیشه منافع جمع را در نظر گرفته ،تا وقتی خنجر نخورد صدایش در نمیاد.
علی کریمی فریب زیرکی کی روش را خورد و باور کرد که در تیم ملی ، نقش مهمی دارد .
بهترشد، ازاول هم بیخودانتخاب شدهم بی اخلاق است هم اهل قهرو ناز.
خوب شد که رفت تیم ملی جای کسی است که به آن عشق بورزد
چون ناگهانی آمد !
همه موارد میتونه درست باشه ولی احتمالا دلیل اصلی همون سکو نشینی باشه
علی کریمی خیلی خود متشکره فکر کرده کیه که اینقدر ناز میکنه اگر هم زمانی انجام داده برای مملکتش انجام داده
گمشو کریمی ادم در هر شرایطی باید به تیم ملی کمک کنه. تو برو فرار کن البته نیازی هم به تو در تیم ملی نیست
گمانه زنی پنجم:
وزارت ورزش برای تضعیف تیم کی روش، در دقیقه نود با طرح پیشنهادهای غیر رسمی به علی کریمی، در همراهی او با تیم ملی ایجاد خلل کرد. پیشنهادهایی که کریمی را مجبور به خیانت به تیم ملی می کرد. و البته ناراحتی کی روش در اتوبوس هم می تواند مربوط به این موضوع باشد.
بنظرم عصبانیت کی روش از رفتن کریمی نبوده بلکه محاسباتش اشتباه از آب درآمده و در عین ناباوری بازیکنان سرباز به تیم ملی برگشتند چرا که کی روش بهانه بزرگی را در صورت ناکامی از دست داده شاید هم می خواهد رفتن کریمی را بهانه جدید ش معرفی بکند
کریمی همینه که هست. کارش گله و شکایت بیخودی از زمین و زمانه! کیروش هم پولشو نگرفته ولی داره کار میکنه!
علی کریمی، انسان ترین و بهترین و با اخلاق ترین فوتبالیست ایران از ابتدا تا کنون است، آدمی نیست که با باند بازی و خیانت به مردم کنار بیاد، حاضر نیست انسانیتشو فدای کسب قدرت کنه، دوستت دارم علی جان! کارلوس کیروش باید خودشو جمع کنه و بره!
اگر يك آدم عاقل جاي كريمي بود از اول نميرفت كمك مربي كيروش بشه.به دليل اينكه مدرك و سابقه مربيگري نداره و مربيان بالاتر از او بودند وچرا سراغ او آمدند.فقط ميخواستند از نام و شهرتش استفاده كنند.خود علي آقا هم عليرغم تكنيك بسيار خوب فوتبالش ،شخصيت اجتماعي قوي نداشته و زودرنج است.در تمامي تيمها كه بوده مشكل داشته با پروين،دائي،مسئولين استيل آذين و تراكتور و....
از ابتدا مشخص بود که کیروش قصد استفاده ایزاری از محبوبیت علی کریمی را دارد . نمیدانست که علی کریمی یاغی یاغیان است .
بابا این کریمی ثبات عقلی نداره چندمین باه ازاین کارهای عجیب میکنه آدم حسابش نکنید.
آقای کریمی متاسفانه ثبات شخصیتی ندارند. عملکرد چند سالهاخیر ایشان بخوبی بیانگر این مسائل است...
از بازیکن و آدم حرفه ای چون علی کریمی واقعا زشته که تیم ملی رو دقیقه 90 ول کنه من که متاسفم
علی کریمی به این رفتار عادت داره.بار اولش نیست که تیم ملی رو وسط کار ول می کنه می ره.
فقط مندم که ... آزموده را آزمودن خطاست.
چقدر خطا ؟ مگه یه آدم عاقل از یک سوراخ چند بار گزیده می شه؟
کریمی رفت ؟ ها ها ها ها ؛ هیچ چیز سر جاش نیست؟ ها ها ها ها ( مثل همیشه )
خدا آخر عاقبتشو خیر کنه با این غرور
ماشا الله اقا کریمی
براستی فکر میکنید که مشکل "مدیریت" نیست؟ ضعف مدیریت در همه ارکان مملکت جاریست، این تنها نمونه ای کوچک از تصویری بینهایت بزرگتر است. کار به جایی خواهد رسید که "امارت"، "قطر"، "بحرین" و ... برایمان سرمشق "مدیریت موفق" شوند.
من به این معتقدم که دوران کمک مربی و مربیگری رو با دوران بازیکن بود مقایسه نکند و این شروع یه کار جدیده و اول کار همیشه حاشیه و شایعه پراکنی وجود داره
اول باید دلیل اصلی رفتن آقای کریمی رو بدونیم بعد نتیجه گیری کنیم.ولی دوست داشتیم و داریم که مارودنای آسیا با عملکردش تو زمینه ای مربیگری به همه مردم ایران و مسئولین توانایی هاش رو به اثبات برسونه.
مطمئنا مشکل از کی روشه . تا بحال 4 نفر از این تیم قهر کردن رفتن. باتوجه به اخلاق کینه ای کی روش و اخلاق بدش حتما حق با علی کریمیه. علی کریمی هیچ وقت واسه تیم ملی ناز نکرده
کریمی بازیکنی منطقی و لایق است
جناب رییس فدراسیون مگه ما چندتا کریمی داریم تا کی باید غریبه پرست باشیم.
خيلي مغروره منش پهلواني نداره
اين مسله كارت پايان خدمت هم چيز عجيبي تو اين مملكت شده ، اكثر جوان هاي اين مملكت عمرشون رو دو سال در خدمت سربازي براي خدمت به هم وطنانشون صرف ميكنن بعد اين چند تا فوتباليست كه خلاف هم كردن و تنبيه هم نشدن باز همه دنبال اين هستن كه اينا خدمت سربازي نرن و حالشون رو بكنن !!!! مملكتي به در و پيكري داريم
"دمش گرم" !!!!
"ایول داش علی"!!!!؟؟؟
"درود بر علی کریمی"!!!؟؟؟

دوستان چرا انقدر در بت سازی پیش قدم هستید
علی کریمی چه عمل مثبتی برای تیم ملی انجام داده که مستحق این تقدیر و تشکر شما باشه؟؟؟؟
در هیچکدوم از گمانه زنی های بالا نمیشه به این آدم حق داد
کریمی یک بازیکن فوتبال تازه خداحافظی کرده از میادین هستش ، که کیروش و فدراسیون بهش لطف کردن و ازش خواستن در کنار تیم ملی باشه تا در آینده به درد فوتبال ایران بخوره
منتها این احساس خود بزرگ بینی هیچوقت از ایشون نمی خواد رخت بر ببنده
آخه مگه پپ گواردیولاست که از ننشستن رو نیمکت تیم ملی بخواد ناراحت بشه!!!؟
مگه الکس فرگوسنه که بگه چرا بلیط من با کیروش در یک سطح نبود؟؟؟؟
مگه ایشون کیه که به خاطر اعتراض به دعوت نشدن نوری بخواد تیم رو ترک کنه؟؟؟ تصمیم نهائی در مورد هر چیزی که به تیم مربوط میشه فقط با سر مربیه!!

ایشون اگه دلسوز تیم ملی بود در این شرایط حساس یک شک روحی به تیم وارد نمیکرد و در کنار تیم می موند تا بعد از جام ملتها ، بعدش محترمانه میرفت کنار

نه اینکه هم به تیم ضربه بزنه ، هم با اون جمله مسخره بخواد مظلوم نمائی کنه و خودش رو قهرمان ملی جلوه بده!!!

یا حق
على كريمى كلا حاشيه است حالا هرجا هر سمتى ميخواد داشته باشه سواى مشكلاتى كه تيم ملى و فدراسيون داره.
خوب کاری کرد
على كريمى كلا حاشيه است حالا هرجا هر سمتى ميخواد داشته باشه سواى مشكلاتى كه تيم ملى و فدراسيون داره.
این آقا هرجا رفته و با هرکسی مشکل پیدا کرده
کریمی خوب یا بد . مهم این است که او یک مربی نیست که در تیم ملی بخواهد مربی گری کند .
مملکت ما و فوتبال ما درش چه می گذرد .
مرتبه اولی نیست که آقای کریمی قهر میکنه. بهتره به احترام ملت بزرگ ایران از افراد جدی تر و با ظرفیت بالاتر استفاده بشه که اگر هم انتقادی دارند مردانه عنوان کنن نه با قهر و...
علي كريمي هم مثل علي دايي حاشيه دارد. انسان متهعد و وطن دوست، در لحظه آخر به تيم ملي كشورش پشت نميكند. ياد آن روزها به خير كه عده اي باري دفاع از سرزمينشان به روي مين ميرفتند. ....
كريمي هميشه برا تيم ملي هاشيه درست ميكرد
کریمی نیاز به خود نمایی داره آخه ؟!؟
هر کدوم از سناریوهای بالا صحیح باشه ، حق با علی آقاست ، په بخاطر نکونام که بعیده چه بخاطر نوری که حق با علی آقاست چه بخاطر نیمکت و بلیت که باط حق با اوست ، چون مقام و منزلت او برای ایرانی ها خیلی بالاتر از بقیه کمکهای کیروش هستش ، فقط اینو مطمن هستم که علی آقای ما یه مرد به تمام معنی هستش ، بخاطر همینه که همه دوستش دارن ،
فکر میکنم تنها راه نجات ورزش فوتبال در کشور ما انحلال فدراسیون از ریاست تا بازیکنان است تا ترکیب جدید غیر از این افراد تشکیل شود.
اگر نمیتوانی خدمت کنی از ابتدا قبول نکن تا خیانت نکنی
علی کریمی در هر حالتی ثابت کرده که دلسوز فوتبال مملکته و دنبال منافع شخصی نیست مثل علی دایی و یا خیلی های دیگه.حتما چیزهایی دیده که فهمیده تیم ملی جای اون نیست.شاید کیروش گفته جایی رو نیمکت نداره اما من به شخصه معتقدم نکونام باند بازی کرده و میکنه.وگرنه علی کریمی شخصیتی داره که حتی استقلالی ها هم دوسش دارن
علی کریمی در تمامی دوره ورزشی اش با حاشیه و ایجاد اختلاف و بدبینی و دعوا و بداخلاقی توام بوده است
بنظرم قابل پیش بینی بود متاسفانه . چون تکروی و غرور ، نمیگذاره همدل و هماهنگ بشه !
اين قران بالاى سر بازى كنان كرفتن از طرف يكروحانى وبعد هم دادن بست ميليون تومان به بازى كنان يعنى جه با مقدسات اينگونه بازى كردن اين جه پولهايست كه خرج اينها مىشود اى كاش مىدانستيم كه فوتبال چهدردى ازجامعه را حل كرده دوتاشونا توى فلان پارتى مىگيرند چند تاشون قانون مملكت را دور مىزنند ومعافيت تقلبى مى گيرند وهزاران چيز ديگه ،،،،،،،،،كاش اين اقاى روحانى بامقدسات اينكونه بازى نمى كرد وروى مساىل معنوى انها كار مىكرد ياد ان روزها بخير كه فوتباليسهاى ما با دعاى توسل مى رفتند بازى
همانگونه که ميدانيم علي کريمي اسطوره انکار ناپذير آسيا مي باشد و هيچ يک از تصميماتش اشتباه و از عقل دور نيست واحساسي عمل نميکند پس ما هيچ پيشرفتي نداريم جز استفاده از چنين پتانسيلهايي در تيم ملي کشورمان ،،،درود بر آنها
دلم واسه علی کریمی میسوزه !
ببینید چه رفتاری باهاش شده که اینقدر ناگهانی تیم ملی رو ترک کرده !
به نظر من. آدم یا یه مسئولیتی وقبول نکنه یا اگه قبول کنه مرد ومردونه تا آخرش باشه.رفیق نیمه راه نباشه.کریمی میتونست خیلی قبل از این اعلام کنه نمی تونه نه الان دم درب هواپیما.کارش خوب نبود هرچند که اسطوره بود.
کریمی وامثال اون هنوز برای اینکه دانش روز دنیا رو فرا بگیرند بعد به عنوان یک ایرانی تیم ملی را در اختیار بگیرند اماتور هستند برای نام ایران باید کمی سنگ صبور بود
کریمی همیشه کارهاش منطق داشته و همیشه شفاف و رک صحبت میکنه.دوستت داریم کریمی.احتمال رد پای نکونام تو این قضیه خیلی زیاده.
کریمی حق داره کیروش ابروی مربی ایرانی رو برده است
مجيدي چيزي ميدونست كه قبولنكرد اما كريمي جو گير شد و اول به تحسين و تعريف بيش از اندازه از كيروش كرد حالا صذ ذرجه تغيير كرده است چه شخصيتي
سالها طول میکشد تا فوتبال ایران مثل علی کریمی به خودش ببینه ولی ایشالا بعد از جام ملتها داش علی توضیح میده تا حقایق معلوم شود
فوتبال ما مثل پراید میمونه.پول ماشین اروپایی کیفیت حلبی
فکر کنم به خاطر ورود سرباز فراریا به تیم ملیه!
فوتبال ما مثل پراید میمونه.پول ماشین اروپایی کیفیت حلبی
آقای صالح هم که انسان بسیار آرام و متینی است قبلا یکباره کناره گیری کرده اند پس یک مشکلی هست تقصیر را گردن علی کریمی نندازید
بحث پول هدایتی و دعوای کفاشیان و علی کریمی رو هم به عنوان یه گزینه اعلام می کردین لااقل
اینکه پولی که کریمی برای پاداش جام جهانی تهیه کرده بوده چه دعوایی راه انداخته
تابناک نامرد چرا اینقدر سانسور می کنی نظرات رو
تابناک نامرد چرا اینقدر سانسور می کنی نظرات رو
بنظرم قضیه فراتر از این حرفاست، که کریمی بخاطر نیمکت یا نکونام یا شکست تیم بخواد قهر کنه، اگر اینجور بود خیلی زودتر از اینا رفته بود، من احتمال میدم هر چی هست به فدراسیون و وزارت مربوط بشه.
آقای حاشیه . هیچ وقت یادم نمیره در جام جهانی موقع تعویض چه آبرویی از ما برد.
اين هم مثل خيلي از اتفاقات اين مملکت صداش فردا در مياد. درهر صورت علي افتخار مملکت ماست.
علی کریمی هرچند بازیکن بزرگی بوده وبرای تیم ملی افتخارات زیادی کسب کرده ولی میخوام بگم نیاز به این همه گمانه زنی نبود تابناک
همه براین باور است که کریمی هرجا برود موجبات اختلاف بین بازیکنان و کادر فنی رو فراهم میکند
به عبارت دقیقتر اختلاف افکنی دربین بازیکنان با نام علی کریمی عجین شده و سوابق نیز اینو تایید میکند .
کی روش مربی بزرگیه خوب تشخیص داده وخواسته قبل از هر اتفاقی پیشگیری کرده باشد.
بهتره تا حرفای خود علیو نشنیدیم قضاوت نکنیم. اگه واقعا حرف اینستاگرامش درست باشه خیلی از مسئولان ورزر و سیاسی ما باید ازش یاد بگیرن.
بهتره تا حرفای خود علیو نشنیدیم قضاوت نکنیم. اگه واقعا حرف اینستاگرامش درست باشه خیلی از مسئولان ورزشی و سیاسی ما باید ازش یاد بگیرن.
کریمی کار خوبی کرده آفرین داداش
کلاً روی این آدم نمیشه حساب باز کرد
اقای کریمی اگر فکر میکرد نمیتواند خدمت کند باید زودتر از این تصمیم برفتن میگرفت و نه در استانه بازیهای جام ملتها یکباره کنار برود و مناقشه ساز شود.و باصطلاح دست تیم را در پوست گردو بگذارد.
اصولا علی کریمی اخلاق خاص خودش را داره وبهیچ وجه اهل تعامل با بالاتر از خودش را نداره،بقول مجری سیما او با هیچ کس نتونست بسازه،از دنیزلی ومانوئل و....علی دایی
اوصولا او همیشه دردسر سازه،عمرا بدرد مربیگری نمیخوره
این پست هم قبول کرد که از دایی بقول خودش جلو بزنه ولی اصلا بدرد این کار نمیخوره
خودش هم بهتر میدونه وعاقل باشه باید قید اینکاررا بزنه برا همیشه
این نشون میده که این کریمی با هیچ کس سازگاری نداره حتی با کیروش معروف و بزرگ حالا بیشتر به حقانیت دایی پی میبریم زمانیم که تو پرسپولیس بود مشکل ساز بود و حاشیه ساز
علي كريمي باغيرت ترين بازيكن ايرانه
داش علي كارش درسته
هیچ چیز بدتر از این نیست که تیم را در چنین موقعیت مهمی وارد حاشیه کنند این وطن پرستی و مردانگی نیست . ( خیانت دیگه به چی میگن از این بدتر هم میشه ؟)
هیچ چیز بدتر از این نیست که تیم را در چنین موقعیت مهمی وارد حاشیه کنند این وطن پرستی و مردانگی نیست . ( خیانت دیگه به چی میگن از این بدتر هم میشه ؟)
خدا لعنت کنه باند مافیایی نکو رو
برو بابا، فقط دنبال اینه که خودشو به هر ترتیبی مطرح کنه.
علی کریمی هر تیمی رفته همیشه طبق معمول انجا تنش ایجاد کرده کلا بازیکن دردسر سازی هستش.
آقای کفاشیان چرا فکر میکنی بابودنت در فوتبال ایران خدمت میکنی عملکرد ضعیف چندین ساله فوتبال در ایران نشانه خدمت نیست بلکه خیانتیست بارفتنت مردانی کارآمد وجود دارندکه آبروی فوتبال را برگردانند به شرطی که سیاست راباورزش گره نزنندوکسی مثل شما رانیاورند باآرزوی روزی که فوتبال ایران به جایگاه خود برگردد
علی کریمی ظرفیت بزرگ شدن ندارد ....و
علي كريمي هر موقع وهر جا كه بود حاشيه درست كرد من يك پرسپوليسي ام ولي انسان بايد واقعيت را بگويد.
به نظر من .... او مرد روزهای سخت نیست همین .
کریمی همیشه یک مرد بزرگ بوده و هست ریشه را در خودخواهی مربی و فدراسیون بجویید
جالب این است که 7 سال است علی کفاشیان که با پرتاب سکه در دولت محمود احمدی نزاد و ممانعت کنفدراسیون آسیا از ریلست رییس تربیت بدنی و معاون رییس جمهوربر فوتبال ایران به این سمت تحمیل و منصوب شد.
گزینه پنجم ترس از هواپیما ، استرالیاستا کلی راهه
کریمی ظرفیت کار گروهی نداره، ایشون نمونه کامل یک ایرانی تک روست، همان طور که در فوتبالش هم تکرو بوده، متاسفانه تصور می کنه به خاطر محبوبیتش، ملاک و معیار قضاوت مردم هم هست!
یک گمانه زنی دیگه به گمانه زنیهایتان اضافه کنید:
اگر آقای کریمی هیچ دلیل مشخص و موجه ای تا کنون نیاورده ، با توجه به گذشته اش فقط میتوان این گمانه زنی را کرد که ایشان ترس خاصی ( فوبیا ) از هواپیما دارند ، آنهم پرواز طولانی به استرالیا و مترادف شدن سقوط هواپیمای مالزیائی در 48 ساعت قبل از پرواز تیم ملی به استرالیا ، بهر حال علی کریمی استوره فوتبال ماست و افتخار همه.
بازهم کریمی کم ظرفیتی وعشق قدرتش را نشان داد
سلام
غیرت چیز خوبی است
دوردبر باغیرت ها
بچه های.........
دمت گرم داش علی به دونه هستی
دوست عزیزی که میگی "کریمی دوست داره خودنمایی کنه " ایشااله که این حرف شما از روی قصد و غرض نبوده .
ازت خوشم میاد علی آقا
آدم چاپلوسی نیستی
نکونام و باندش....
شده علی دایی دوم تیم ملی
کاش زودتر خداحافظی کنه و بره
کیر روش بعید میدونم نتیجه بگیره
آقای کریمی از اولش هم جایی به عنوان مربی تیم ملی نداشت
این اقا فکر میکنه کیه .با هیچکی نمیسازه.فقط دنبال حاشیه و خودنمایی.مثل فرهاد مجیدی.برن گم شن.
انتخاب کریمی از ابتدا اشتباه بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی