بازدید 16387

سیف: دلار بعد از ژانویه ارزان می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی افزایش تقاضا برای ارز را دلیل اصلی گرانی نرخ دلار طی روزهای اخیر دانست و گفت: پیش بینی این است که بعد از ژانویه این قضیه تقلیل می یابد و شرایط متعادل تر می شود.
کد خبر: ۴۶۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸ 29 December 2014
رئیس کل بانک مرکزی افزایش تقاضا برای ارز را دلیل اصلی گرانی نرخ دلار طی روزهای اخیر دانست و گفت: پیش بینی این است که بعد از ژانویه این قضیه تقلیل می یابد و شرایط متعادل تر می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولی الله سیف در حاشیه چهارمین همایش سیاست های پولی و چالش های بانکداری و تولید درباره افزایش قیمت ارز در ماه های پایانی سال، اظهار داشت: در شرایط امروز به دلیل تقاضای زیادی که در بازار رخ داده افزایشی در بازار داشته ایم پیش بینی این است که بعد از ژانویه این قضیه تقلیل می یابد و شرایط متعادل تر می شود.

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: بانک مرکزی بازار را به دقت زیر نظر دارد و فکر می کند که در آینده نزدیک بازار به آرامش قبلی بازگردد.

وی در خصوص فهرست شرکت ها و بنگاه های بانک ها نیز گفت: تمام بانک ها در اجرای سیاستی که بانک مرکزی ابلاغ کرد لیست کامل بنگاه هایی که مستقیم و غیر مستقیم متعلق به آنها بود را به بانک مرکزی ارائه و زمان بندی سه ساله را هم اعلام کردند. این برنامه مورد توافق بانک مرکزی برای اجرا قرار گرفته و بانک ها براساس آن عمل می کنند.

سیف در ارتباط با سامانه چکاوک هم گفت: اجرای آزمایشی چکاوک آغاز شده و ممکن است ایراداتی در این طرح باشد ولی این سامانه از دستاوردهای ارزشمند است که می تواند اعتمادی را در جامعه ایجاد کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
یعنی قراره به 3200 تومان برگرده یا فقط 10، 20 تومان ارزون میشه!؟!؟
هر سال میگن ارزون میشه! ولی فقط نان گرون میشه! دلیلش چیه؟؟
الان یه دقیقه بعد رو نمیشه پیش بینی کرد . شما چطوری بعد از ژانویه رو پیش بینی کردین؟!
شرايط متعادل تر مي شود يعني 10 تومان كم ميشود؟
بانك مركزي كه رئيسش به جاي اطمينان دادن فكر ميكنه كه چنين و چنان ميشه واقعا بر مبناي شايسته سالاري بر مسند رياست تكيه زده.
بله، البته دوره دولت قبلی هم دلار به همین قیمت رسیده بود با این تفاوت که مردم اون موقع داد و بیداد می کردند الان تشکر می کنند
منظور اقای سیف همان تقلیل به 3000 تومان و نه یک ریال کمتر و هرچی دلت بخواد بالاتر
قیمت ارز از تابستان به این سو از 29500 ریال به 36000 رسیده است و به ژانویه و ... ربطی ندارذ. بهتر است مسئولین سر از زیر برف در بیاورند. افزایش قیمت ارز پاشنه آشیل هر دولتی است و موجب شکست اقتصادی دولت می شود...
دکتر محمود بهمنی هم همین ها را می گفت
سیف = بهمنی
ميشه شما سكوت بفرماييد.اين حرف دليلش چيست؟صددرصد افزايش مي يابد زيرا هر چه به عيد نزديك شويم بالا ميرود.شما كه بدتان نمي آيد.هر موقع ميخواهيد افزايش يابد ميرويد سراغ سود بانكي.مثل روز روشن است
پس بانک مرکزی این وسط چیکاره است؟
چشمم اب نمیخوره دلاربیاد پایین
خواهشمندیم شمادیگه ازحرفهایی که اقای بهمنی میزد .نرنید.
پس دو برابر میشه
رئیس کل بانک مرکزی افزایش تقاضا برای ارز را دلیل اصلی گرانی نرخ دلار طی روزهای اخیر دانست.... خود این مادر جنده مسول بالا و پایین کردن دلاره حالا می گه قیمت بعد از ژانویه پایین می یاد تف به گور بابات
وقتي ميگن ارزون بدونين كاملا بر عكسه
خدایا برای یه دفعه هم که شده کاری کن پیش بینی این مسئولین اقتصادیمون درست دربیاد.
الهی آمین
کدام ژانویه؟
یا علی. بریم دلار بخریم......
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار