بازدید 9391

علم الهدی: محاکمه بعد از رفع حصر آغاز می شود

امام جمعه مشهد گفت: دستگاه قضایی باید در مسئله محاکمه سران فتنه رسیدگی لازم را انجام دهد که البته محاکمه فتنه گران بعد از رفع حصر آغاز می شود.
کد خبر: ۴۶۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱ 28 December 2014
امام جمعه مشهد گفت: دستگاه قضایی باید در مسئله محاکمه سران فتنه رسیدگی لازم را انجام دهد که البته محاکمه فتنه گران بعد از رفع حصر آغاز می شود.

به گزارش مهر آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر یکشنبه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه علمیه خراسان در محل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس گفت: حوزه علمیه خراسان از دیرباز مهد پرورش بزرگان بسیاری بوده است و مبنای پرورش این افراد عمدتا توجه به حوزه پژوهش بوده است.

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه پژوهش مبنای اصلی توسعه علمی کشور است، گفت: باید پژوهش در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پژوهش در حوزه های علمیه کشور و خراسان در چند سال اخیر جایگاه خوبی پیدا کرده، ابراز امیدواری کرد که این روند همچنان ادامه یابد.

او شکوفایی حوزه‌های علمیه را در حرکت این مجموعه ها در راستای پژوهش محوری دانست.

امام جمعه مشهد همچنین در ارتباط با اظهار نظر برخی افراد در زمینه حصر سران فتنه گفت: رفع حصر سران فتنه مسئله‌ای است که باید از سوی دستگاه‌های امنیتی و قضایی مورد بررسی قرار بگیرد.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: دستگاه قضایی باید در مسئله محاکمه سران فتنه رسیدگی لازم را انجام دهد که البته محاکمه فتنه گران بعد از رفع حصر آغاز می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان