بازدید 5072

سقوط نصاب پيمانکار از دکل مخابراتي

کد خبر: ۴۶۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷ 27 December 2014
مديرکل روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت هلال احمر، درباره حادثه سقوط کارگر نصاب يک شرکت خصوصي از دکل مخابراتي توضيحاتي ارائه داد.

به گزارش ابتکار، وحيد رحمتي در خصوص جزييات وقوع اين حادثه گفت: احداث و تحويل دکل جديد مخابراتي هلال احمر از چند ماه قبل با قراداد پيمانکاري در واگذاري يک شرکت خصوصي بود و قبل از تحويل به واحد IT هلال احمر، متاسفانه امروز در بررسي و تست نهايي، دکل مخابراتي سقوط و يکي از نصابان نيز از ارتفاع حدود 30 متري سقوط کرد.

وي ادامه داد: حدود ساعت 13:10 روز پنج شنبه يکي از نصابان شرکت خصوصي که با قراداد پيمان کاري وظيفه احداث و تحويل دکل مخابراتي جديد را داشتند(در حالي که پروژه هنوز در اختيار پيمانکار بوده و تحويل واحد IT جمعيت هلال احمر نشده بود) از ارتفاع حدود 30 متري به دليل شل شدن يکي از مهارها و در ادامه سقوط به همراه دکل، جان باخت.

رحمتي افزود: از چند ماه قبل عمليات مقدماتي احداث اين دکل آغاز شده بود و طي روزهاي گذشته مراحل نهايي نصب اين دکل 70 متري در حال انجام بود که متاسفانه در آخرين ساعت انجام کار و قبل از تحويل پروژه به واحد IT، نصاب اين شرکت پس از نصب چراغ هشدار، براثر شل شدن يکي از مهارها به همراه دکل سقوط کرد.

مديرکل روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت هلال احمر افزود: بلافاصله بعد از وقوع اين اتفاق مصدوم که حدود 35 سال سن داشت به بيمارستان خاتم الانبيا منتقل شد اما متاسفانه بر اثر شدت جراحات درگذشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی