بازدید 7624
۱

قتل دوست با تصور دخالت در زندگی خصوصی

کد خبر: ۴۶۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷ 27 December 2014
مردی که متهم است دوستش را در درگیری خیابانی به قتل رسانده است به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود تا از خودش دفاع کند.

به گزارش شرق، این پرونده از آخرین روز پاییز دوسال قبل در پی تماس مردم با مرکز فوریت‌های پلیس تشکیل شد و زمانی که گروهی از ماموران به محل اعلام‌شده، رفتند، اطلاع پیدا کردند دو مرد با هم درگیر شده‌اند و یکی از آنها به‌دلیل جراحت ناشی از ضربه چاقو روانه بیمارستان شده و ضارب گریخته است. کارآگاهان بعد از رفتن به بیمارستان و انجام تحقیقات مقدماتی پی بردند مصدوم مردی به نام اکبر است که توسط دوستش به نام سامان زخمی شده است.

پلیس، همان زمان تحقیقاتی را برای دستگیری سامان انجام داد، اما مرد میانسال محل سکونتش را ترک کرده و به مکانی نامعلوم رفته بود. تلاش‌ها برای بازداشت سامان همچنان ادامه داشت تا اینکه بعد از گذشت حدود ٩ماه از وقوع درگیری، خبر رسید اکبر فوت شده است. جسد این مرد به پزشکی قانونی انتقال یافت و پس از آنکه علت مرگ، جراحات ناشی از ضربه چاقو تشخیص داده شد، پرونده قتل تشکیل و تحقیقات برای دستگیری ضارب گسترش یافت.

ماموران بعد از جست‌وجوهای وسیع، ردپای متهم به قتل فراری را پیدا و او را بازداشت کردند. سامان بعد از انتقال به پلیس آگاهی وقتی با مدارک و شواهد به‌دست‌آمده مواجه شد به واردکردن ضربه مرگبار اقرار کرد.

متهم در بازجویی‌ها گفت: «مدتی قبل از حادثه با اکبر آشنا و دوست شدم به‌گونه‌ای که با هم رفت‌وآمد پیدا کردیم و او به خانه‌ام می‌آمد. در همین اثنا با همسرم دچار اختلاف شدم. مشکلات ما روز‌به‌روز شدت می‌گرفت و کار تا آنجا پیش رفت که همسرم بحث طلاق را پیش کشید. اکبر در این ماجرا زیاد دخالت می‌کرد به همین دلیل از دست او به‌شدت عصبانی بودم و چند بار تذکر دادم، حق ندارد در زندگی‌ خصوصی‌ام دخالت کند اما او اعتنایی نداشت و همچنان کارهای سابقش را تکرار می‌کرد.»

سامان در ادامه اعترافاتش گفت: «زنم بعد از مدتی کشمکش از من جدا شد. مدتی از طلاق گذشت تا اینکه فهمیدم او به‌صورت پنهانی به عقد موقت اکبر درآمده است. همان زمان بود که احتمال دادم اکبر به‌عمد باعث ایجاد اختلاف میان من و همسرم شده تا بتواند خودش با او ازدواج کند. این فکر خیلی اذیتم می‌کرد تا اینکه روز حادثه اکبر را به‌صورت اتفاقی در خیابان دیدم و با او درگیر شدم. در جریان نزاع با چاقو ضربه‌ای به او زدم و به‌سرعت فرار کردم.»

کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات سراغ همسر سابق متهم رفتند. این زن گفت: «من از مدت‌ها قبل با سامان اختلاف داشتم، او مردی بداخلاق بود، مواد مصرف می‌کرد و مرا کتک می‌زد حتی من را از خانه بیرون انداخته بود. اختلافات ما هیچ ربطی به اکبر نداشت اما بعد از اینکه از شوهرم جدا شدم با اکبر به‌صورت صیغه‌ای ازدواج کردم و او هزینه‌های زندگی‌ام را تامین می‌کرد.»

متهم در ادامه به بازسازی صحنه قتل پرداخت و در نهایت برای او قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شد و پرونده در اختیار قضات شعبه١١٣ دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. بنابر این گزارش جلسه محاکمه متهم به‌زودی برگزار می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
خوب خدایی اگر این آقای باعث برهم زدن این زندگی شده که با همسر دوستش ازدواج کنه باید تحقیق بیشتری انجام بشه.....
عج آدمایی پیدا میشن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر