بازدید 9346
۱

قتل هولناک عروس و داماد در خودروی سواری

کد خبر: ۴۶۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ 25 December 2014
پیدا شدن جسد دختر و پسری که مدت کوتاهی از عقد آنها می‌گذرد در حاشیه شهرستان ملکشاهی، پلیس را با معمای پیچیده‌ای روبه‌رو کرده است.

به گزارش همشهری، هر دو قرباني به ضرب گلوله سلاح شكاري به قتل رسيده‌اند اما هنوز انگيزه اين جنايت مشخص نيست.پرونده اين جنايت هولناك بعد‌از‌ظهر 16آذرماه به جريان افتاد. آن روز پسر جوان سوار بر خودروي پژو 206خود به مقابل خانه نوعروسش در شهرستان ملكشاهي استان ايلام رفت تا همراه هم براي تفريح به خيابان‌هاي شهر بروند. اين اما آخرين باري بود كه خانواده‌شان آنها را زنده مي‌ديدند.

چند ساعت از رفتن آنها گذشته بود و خبري از زوج جوان نبود. دختر و پسر جوان مدت كوتاهي بود كه عقد كرده بودند و غيبت آنها باعث نگراني خانواده دختر شد. پدر دختر چندبار با تلفن دختر و دامادش تماس گرفت اما تلفن‌هايشان خاموش بود. همين مسئله نگراني او را بيشتر كرد و وقتي وي با خانواده دامادش و آشنايان آنها تماس گرفت و اثري از عروس و داماد پيدا نكرد، تصميم گرفت ماجرا را به پليس خبر دهد.

ماموران پليس شهرستان ملكشاهي با دريافت خبر ناپديد شدن عروس و داماد جوان، تحقيقات براي يافتن ردي از آنها را شروع كردند. هنوز تحقيقات آنها به جايي نرسيده بود كه مردي هنگام عبور از حاشيه شهر، چشمش به‌خودرويي افتاد كه با درهاي باز در آنجا رها شده بود. مرد جوان وقتي به‌خودرو نزديك شد، جسد پسر جواني را ديد كه كنار در روي زمين افتاده بود. داخل ماشين نيز جسد دختر جواني به چشم مي‌خورد كه لباس‌هايش غرق‌ در خون بود. با تماس اين مرد، مأموران پليس راهي محل حادثه شدند و در همان بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه اجساد متعلق به همان عروس و داماد جواني است كه ساعاتي پيش به طرز مرموزي ناپديد شده بودند.

تحقيقات نشان مي‌داد كه هر دوي آنها به ضرب گلوله شليك شده از سلاح شكاري به قتل رسيده‌اند و جنايت در همان محلي رخ داده كه اجساد آنها پيدا شده بود.بهادري، رئيس دادگستري شهرستان ملكشاهي با بيان اين خبر گفت: هنوز معلوم نيست عروس و داماد جوان زماني كه براي تفريح به آن منطقه رفته بودند گرفتار قاتل يا قاتلان شده‌اند يا اينكه از سوي فردي به اين منطقه كشانده شده و در نهايت با شليك گلوله به قتل رسيده‌اند. آنچه مسلم است اينكه آنها از سوي قاتل يا قاتلان غافلگير شده و سپس به قتل رسيده‌اند.

به گفته وي، تحقيقات پليس براي كشف راز اين جنايت هولناك در حالي ادامه دارد كه بررسي‌ها نشان مي‌دهد عروس و داماد با كسي اختلاف نداشتند و رابطه بسيار خوبي با هم داشتند؛ به همين دليل پليس در حال حاضر سرگرم بررسي فرضيه‌هاي مختلفي است كه شايد بتواند راز اين جنايت را فاش كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
عواقب اختلاف طبقاتي بدتر هم ميشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی