بازدید 10266

كشف گوش‌هاي دختر جوان در خانه قاتل راننده آژانس

کد خبر: ۴۵۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴ 17 December 2014
مردي که براي اثبات وفاداري به همسر خود اقدام به قتل دختر جوان و بريدن گوش‌هاي او کرده بود، دستگير شد.

به گزارش ابتکار، در تاريخ 23 آذرماه سال جاري ساعت 07:30 دقيقه کشف جسد متعلق به خانم جواني در منطقه يافت آباد – اتوبان الغدير به کلانتري 153 شهرک ولي عصر اعلام شد.با حضور مأموران کلانتري در محل و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص شد جسد متعلق به زني حدوداً 25 تا 30 ساله با آثار سوختگي ضعيف بر روي لباس‌ها بوده که قاتل يا قاتلين اقدام به بريدن هر دو گوش وي کرده‌اند.

با اعلام خبر به پليس آگاهي و دادسراي جنايي، کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به همراه بازپرس ويژه قتل در محل کشف جسد حاضر شدند و پرونده مقدماتي با موضوع «قتل عمد» تشکيل و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه 27 تهران، پرونده در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.در شرايطي که هويت جسد مقتوله هنوز براي کارآگاهان شناسايي نشده بود کارآگاهان اداره دهم موفق به دستگيري عامل جنايت پرونده «قتل راننده آژانس خودرو در شهرک ولي عصر شدند» که دستگيري اين شخص منجر به کشف پرونده قتل زن ناشناس شد.

اطلاعات پرونده قتل راننده آژانس خودرو حکايت از آن داشت که در تاريخ 4 مردادماه سال جاري جسد ناشناسي در اتوبان آزادگان کشف و پس از شناسايي هويت جسد مشخص مي‌شود مقتول، راننده آژانس کرايه خودرو در شهرک وليعصر بوده است.

در ادامه تحقيقات مشخص شد مقتول در مورخه 4 مردادماه و 10 دقيقه پس از سوار کردن يک مسافر از مقابل آژانس اقدام به پياده کردن مسافر خود کرده و پس از آن، جسد وي در اتوبان کشف مي‌شود، خودرو پرايد وي نيز چند روز بعد و به صورت رها شده در شهرک وليعصر کشف شد.در ادامه رسيدگي به اين پرونده کارآگاهان موفق به شناسايي هويت قاتل به نام مجيد. ع ( 24 ساله ) شدند که با انگيزه داشتن بدهي مالي به مقتول اقدام به ارتکاب جنايت کرده و پس از آن متواري شده بود.

با دستگيري متهم پرونده قتل راننده آژانس که شب گذشته ساعت 22:30 در حين تردد با يک دستگاه خودرو پرايد در شهرک وليعصر شناسايي و دستگير شد، بلافاصله بازرسي از مخفيگاه وي در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت که شواهد و دلايل به دست آمده از داخل مخفيگاه متهم، وي را مجبور به اعتراف جنايتي ديگر و قتل زن ناشناس مي‌کند.

کارآگاهان اداره دهم در زمان بازرسي مخفيگاه متهم در شهرک انديشه به محتويات يک قوطي حاوي الکل مشکوک مي‌شوند، در بررسي‌هاي بيشتر مشخص مي‌شود که دو عدد گوش متعلق به انسان در داخل قوطي الکل قرار دارد.با توجه به کشف جسد زن ناشناس در تاريخ 23 آذرماه که هر دو گوش آن بريده شده بود، کارآگاهان به تحقيق از متهم پرداخته و متهم که چاره‌اي جز اعتراف نداشت، به جنايت دوم نيز اعتراف مي‌کند.

متهم پرونده که پس از به دست آمدن ساير دلايل و مدارک کشف شده از داخل مخفيگاهش از جمله کشف گوشي تلفن همراه مقتوله چاره‌اي جز اعتراف نداشت، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدوداً چند ماه پيش با مقتوله به نام معصومه آشنا شدم و همين موضوع باعث شروع اختلافات شديد من با همسر و خانواده‌ام شد.

وي افزود: روز جنايت با چاقو چند ضربه به گردن مقتوله زده و براي ثابت کردن حرف‌هايم به همسرم، تصميم گرفتم تا گوش‌هاي مقتوله را بريده و به خانه ببرم تا به همسرم نشان بدهم.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به آغاز تحقيقات جهت شناسايي خانواده مقتوله، در ادامه اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم به هر دو جنايت، متهم با قرار بازداشت موقت در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته و تحقيقات در خصوص صحت اظهارات متهم به ويژه در خصوص پرونده جنايت دوم در دستور کار کارآگاهان ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۶
واای، آخه این چه مدل مشکل روانیه که برای "راي ثابت کردن حرف‌هايم به همسرم" یکی رو بکشی و گوش هاش رو برری؟!!!
اعدام سریع
پاسخ ها
بيژن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
لايك داري
تابناک من که نفهمیدم چی نوشتی
اللهم عجل لولیک الفرج

همه دیوانه شدن. راه دیگه ای برای اثبات نداشتی که باید بینوا رو میکشتی و بعد گوشاشو میبریدی به همسرت نشون بدی. ...
اين فرد قاتل خطرناكي است
مرده شور خودت و اون زنت رو ببرن كه براي اثبات حرف بي ارزشت جون يك انسان رو گرفتي خداوند لعنتت كند
پیشنهادمن این است اول گوش وبینی ولب های این مردزنده زنده بریده بشه وبعد اعدامش کنن تامایه ی عبرت این آدم های روانی بشه.
حالا مگه همسرش با گوشهای مقتوله آشنا بوده.
این مرتیکه روانی احتمالا اون بنده خدا رو با شکنجه کشته.
حیف که آرش یه اعدام ساده است.
هم زنش و هم خودش باید اعدام بشن
یا خدا ....... اینا رو تحویل داعش بدید....
منم برای اینکه ثابت کنم شما رادوست دارم میخوام این قاتل را بکشم و گوششو ببرم
اين هم به ماهواره مربوطه؟؟
من یه یجفت کفش دستش دارم ازش بگیرید، قاتلو
خود و خانوده اش نه بجه ها را زنده به گور کنید
وای.اطراف ما چه افرادی زندگی می کنند.برای اثبات عشقم به همسر م گوش یه انسان بی گناه دیگه رو بریدم و گذاشتم تو الکل که هر روز ببینیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار