بازدید 4874
۴

عاملان وحشت مردم دستگير شدند

کد خبر: ۴۵۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹ 14 December 2014
رئيس پليس اطلاعات فرماندهي انتظامي شرق تهران از دستگيري اراذل و اوباش سابقه دار توسط ماموران اين پليس خبر داد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ "قاسملوئي” در تشريح اين خبر گفت: در پي فعاليت‌هاي شرارت آميز اين اراذل و اوباش که با تشکيل باند شرارت؛ اقدام به درگيري، چاقوکشي، عربده کشي، و ايجاد رعب و وحشت در بين مردم کرده و تحت تعقيب قضايي نيز بود، مراتب در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي با اشاره به فعاليت شرارت آميز اين اين افراد که با در دست داشتن قمه و چاقو ضمن عربده کشي و ايجاد رعب و وحشت اقدام به ضرب و جرح فردي در يکي از روستا‌هاي شهرستان ورامين کرده بودند، افزود: در پي تحقيقاتي وسيع و دامنه دار، پليس مخفيگاه مته‌مان را شناسائي و مته‌مان را طي يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

 قاسملوئي با اشاره به اينکه متهمان دستگير شده چندين فقره سابقه کيفري در سوابق مجرمانه خود دارند؛ خاطر نشان کرد: متهمان دستگير شده جرائمي از قبيل؛ شرکت در نزاع منجربه جرح عمدي، شرکت در نزاع دسته جمعي، تخريب ورود به عنف، درگيري و شرارت و اخلال درنظم عمومي، و... را در سوابق کيفري خود دارند.

رئيس پليس اطلاعات فرماندهي انتظامي شرق تهران در خاتمه با اشاره به رضايت شهروندان و عموم مردم از دستگيري اين افراد افزود: متهمان دستگير شده پس از تکميل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي و با قرار صادره روانه زندان شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
وسپس بعد از مدتی آزاد و به شغل قبلی ادامه خواهند داد . نان خور جمع می کنند ببرید بیندازنشان جلوی کوسه ها .این ها مثل داعش اند.
لطفا همچنان با نرمي با اين عزيزان رفتار كنيد . شايد اصلاح شدند و به راه راست آمدند و ديگر زن و بچه مردم را تيكه پاره نكردند . مبادا اعدامشان كنيد .
نگران نباشین ؛ یهفته دیگه آزاد میشن و ایندفعه میان با اسلحه مردم رو میترسونن
فقط اعدام
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست