بازدید 231390
۱

اعلام زمان قرعه کشی جوایزهای هف‌هشتاد

کد دستوري *780# راهي سريع و راحت براي انجام کارهاي وقت گير است که به افراد اين امکان را مي‌دهد که در هر مکان و زمان عمليات بانکي از جمله گرفتن موجودي کارت هاي بانکي، خريد شارژ تلفن، پرداخت قبوض خدماتی و دائمی و کمک به خيريه‌ها را انجام دهند. اين سرويس براي تمام مشترکين شبکه تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا) بدون پرداخت هيچ گونه هزينه‌‎اي و به صورت رايگان فعال است.
کد خبر: ۴۵۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴ 10 December 2014
امروزه خدمات پرداخت‌هاي موبايلي به کمک افراد آمده تا از اتلاف زمان، انرژي و هزينه‌ها بکاهد. در همین راستا سامانه «هف‌هشتاد» اقدام به ارایه زيرساخت و خدمات متنوع پرداخت در بستر تلفن همراه گردیده است. مشترکین تلفن همراه در اقصي نقاط ايران می‌توانند به راحتي و با شماره گيري کد *780# از خدمات اين شرکت بهره‌مند شوند.

کد دستوري *780# راهي سريع و راحت براي انجام کارهاي وقت گير است که به افراد اين امکان را مي‌دهد که در هر مکان و زمان عمليات بانکي از جمله گرفتن موجودي کارت هاي بانکي، خريد شارژ تلفن، پرداخت قبوض خدماتی و دائمی و کمک به خيريه‌ها را انجام دهند. اين سرويس براي تمام مشترکين شبکه تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا) بدون پرداخت هيچ گونه هزينه‌‎اي و به صورت رايگان فعال است.

براي استفاده از اين سامانه حتي نياز به نصب نرم افزار بر روي گوشي تلفن همراه و يا استفاده از گوشي هاي مدرن و هوشمند نیست و تنها کافيست رمز اينترنتي(رمز دوم) کارت بانکي از خودپرداز بانک صادرکننده، دريافت شود. خدمات اين سامانه قابل استفاده براي همه کاربران داراي يکي از کارت هاي بانکي عضو شبکه شتاب مي باشد.

از نقاط قوت سامانه #780* به عنوان یکی از مجموعه‌های هلدینگ تهران اینترنت، به عنوان بزرگترین و موفق ترین توزیع کننده در حوزه صنعت مخابرات، در مقایسه با رقبا می‌توان به زيرساخت‌هاي عظیم فني لازم با توجه به تکنولوژی روز دنیا براي ارائه فناوري‌هاي تحت موبايل در فضاي امن، بهره مندی از کارشناسان خبره و تیم های حرفه ای در حوزه های مرتبط، سرعت بالا در توسعه و ارائه سرویس های جدید، توجه ویژه به علایق مخاطبان و برنامه ریزی جهت برآوردن آنها، ارایه خدمات جدید و متنوع به مشترکین هر سه اپراتور (همراه اول، ایرانسل، رایتل) در سراسر کشور، توجه به منافع مشتریان و جامعه و دوري از يکسويه‌نگري و انتخاب درست شرکاي تجاري و استفاده مناسب از توان شبکه‌هاي مکمل است.

از ویژگی‌های منحصربه فرد هف‌ هشتاد می‌توان با امنیت بالای این مجموعه اشاره کرد. بر اساس ساختار طراحی شده در بستر فراهم شده برای این مجموعه، هیچ اطلاعات محرمانه‌ای از جمله رمزکارت مشترکین ذخیره نمی‌گردد و در عین حال سازوکارهای پیچیده‌ای در راستای جلوگیری از شنود تراکنش صورت پذیرفته و برای حفظ ایت امنیت، نظارت مستمری توسط کارشناسان خبره به کار گرفته شده است.

راه‌هاي پرداخت به صورت حضوري از طريق شعبات و یا از طریق دستگاه‌های خودپرداز مستلزم صرف انرژی، وقت و هزينه است. در راستاي تسريع اين امور، کدهاي دستوري #780* ساده‌ترين و مطمئن‌ترين گام براي شهروندان خواهد بود، به ویژه آنکه رايگان بودن استفاده از سامانه باعث برتری این مجموعه نسبت به سامانه‌های مشابه شده است. دسترسی 24 ساعته از طریق تلفن همراه بدون نیاز به نرم افزار و اپ‌های معمول عملاً هف هشتاد را در مرکز توجه قرار داده است.
اهدا جوایز هفتگی به شرکت کنندگان در مسابقات و نظرسنجی ها، برگزاری جشنواره ها و اهدا جوایز ویژه فصلی مانند پژو206 و اسپورتیج جهت تکریم مشتریان این سامانه جزو برنامه‌های مجموعه هف هشتاد است.

در همین راستا و در خلال برگزاری نمایشگاه الکامپ 93، مراسم قرعه کشی جوایز  در غرفه هف‌هشتاد انجام می شود و طی آن روزانه یک دستگاه تلفن همراه آیفون 6 به برنده خوش شانس اهداء می گردد.

نحوه شرکت در قرعه کشی بدین صورت است که بازدیدکنندگان از نمایشگاه الکامپ با دریافت کارت شرکت در قرعه کشی از غرفه هف هشتاد (سالن 38) ، با شماره گیری#222*780* و وارد کردن کد شرکت در قرعه کشی که بر روی کارت هک شده است ، در قرعه کشی ثبت نام می نمایند.

قرعه کشی خودرو اسپورتیج نیز تا پایان آذرماه صورت گرفته و طی مراسمی جایزه به برنده اهدا خواهد شد.

شماره تلفن  64004-021 شماره پشتیبانی شبانه روزی سامانه هف هشتاد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳۴
انتشار یافته: ۱
۷۸۰برنامه خوبیه چون کارهامانه به صورت خیلی خوب انجام میده اما خواهشها جایزه جایزه به دروغ نگین چون جایزه ش دروغه یا پارتی بازیه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل