بازدید 10432

جدايي به خاطر به دنيا آمدن فرزند دوم

کد خبر: ۴۵۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳ 08 December 2014
زوج جوان بر سر به دنيا آمدن فرزند دوم با هم اختلاف پيدا كرده بودند راهي دادگاه خانواده شدند.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زوج جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق توافق دادند. زن جوان در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي من و سپهر يك پسر سه ساله داريم و از اول هم قرارمان اين بود كه تنها يك فرزند داشته باشيم. اما الان سپهر چند وقتي مي‌شود كه اصرار دارد ما فرزند دوممان را هم به دنيا بياوريم. در صورتيكه من اصلا با اين موضوع موافق نيستم و نمي‌توانم يك بچه ديگر را هم تر و خشك كنم و بزرگ كنم. ولي سپهر گوشش به اين حرف‌ها بدهكار نيست و تقريبا ما هر شب سر اين موضوع با هم جنگ و دعوا داريم. تا جاييكه تصميم به جدايي گرفتيم.

پس از حرف‌هاي اين زن شوهر وي نيز به قاضي گفت: آقاي قاضي من به عنوان يك مرد اين حقم است كه بخواهم صاحب فرزند شويم. من دوست ندارم پسرم وقتي بزرگ شد نه خواهر داشته باشد و نه برادر. اما همسرم لجبازي مي‌كند و نمي‌خواهد كه ما صاحب فرزند دوم شويم. براي همين تصميم به جدايي گرفتيم. در پايان قاضي دليل آنها را براي طلاق كافي ندانست و اين زوج جوان را تشويق كرد تا براي حل شدن مشكلشان به مشاوره خانواده بروند. آنها هم قبول كردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱۹
این مسخره بازیها چه است ؟ مثل دو تا آدم بالغ و عاقل مشکلشان را حل کنند یا از مشاوران کمک بگیرند . طلاق که اولین راه حل نیست . اگر مشکلشان همان باشد که ذکر کردند هزار راه حل دارد. ولی اگر مسائل و مشکلات دیگری دارند باید بیشتر بررسی شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
این دو نفر لیاقت اون بچه اول را هم ندارند. بیچاره اون بچه.....
تک بچه ای یک فاجعه است هم برای والدین و هم برای فززند.
ضمن اینکه ممکن است به دلیلی بچه اول فوت کند یا تصادف کند یا مریض شود. آیا اگر ده بیست سال دیگر مادر به این نتیجه رسید که اشتباه کرده است، آیا می تواند در سن بالای 50 سال صاحب فرزند شود؟
ما الان سه تا بچه ایم. ولی کاش تعدادمان بیشتر بود. الان والدینمان تنها مانده اند و کاش بیشتر بودیم تا بیشتر می توانستیم بهشان سر بزنیم.
این پایان یک شروع احمقانه است.
البته اگه اونقدر نادون هستند که مانند موارد مشابه در نهایت مرتکب یک عمل احمقانه تر مانند قتل شوند همان بهتر که الان از هم جدا شوند.
چه مسخره! بچه ش برادر خواهر داشته باشه بهترهتا اينكه بي مادر بزرگشه‍!
خوب است
...طلاق اگه بگیرید اون بچه سه ساله چیکار کنه، همون اول با هم ازدواج نمی کردید...
وای به حال زندگی که بر سر این مشکلات پیش پا افتاده دچار تزلزل شود. بچه خوبه برای اینکه زندگی شیرینتر بشه نه اینکه موجب طلاق. کسی نیست به این مرد بگه بچه بدون مادر به چه دردت می خوره
مادران ما هفت تا بچه رو لای گونی دنیا اوردند و با هزار مصیبت و کمبود امکانات و .... بزرگشون کردند و تا آخر عمر هم شاد و خرامان در کنار همسرانشان با همه چیز ساختند و مایه ارامش ایشان شدند. باید تاسف خورد به حال زنانی که این چنین با شوهرانشان تا میکنند و تا پای میز قاضی هم پیش می ایند. ...
من هم یک فرزند دارم که 9 سالشه. دو سه سال بود شوهرم میگفت بچه دوم زندگیمونو شیرین تر میکنه اما من مقاومت کردم الان به حرف شوهرم رسیدم ولی متاسفانه برای بارداری به مشکل خوردم و معلوم نیست بتونم دوباره بچه دار بشم. خیلی شرمنده همسرهستم که حرفشو گوش نکردم . این خانوم قدر فرصت رو نمیدونه. به هر حال رطب خورده منع رطب کی کند. برام دعا کنید.
مردم مخشون تاب داره ......یعنی بزرگ کردن یک بچه بی مادر پدر بهتر از داشتن دوتا بچس .....؟؟؟؟؟؟؟
آقاي قاضي لطفا تا جنايتي رخ نداده حكم طلاق رو صادر كن.
حالا همون یه بچه بیچاره نه تنها خواهر و برادر نداره،از وجود یکی از والدین هم محروم میشه.!!!!!!!!!!!!!!!
زنه خیلی تنبل و خودخواهه
فلسفه ی زندگی کردن ما آدما چیه؟؟ چرا داریم از فرهنگ غلط دیگران تقلید می کنیم؟ فرهنگی ایرانی و اصیل ما بهمون یاد داده که مرد محترمه اگه علاوه بر وفاداری و غیرت، دغدغه ی آسایش خونوادش رو داشته باشه و زن محترمه اگه علاوه بر وفاداری و صبر، مهر و محبت مادر داشته باشه.
چرا داریم به سمتی می ریم که مردامون بی غیرت و بی عار و تن پرور شدن و خانومهامون لجباز و خوش گذرون؟؟
منن دوست دارم شش تا بچه داشته باشم و سر سفره از کت وکول من وهمدیگر بالا بروند...
مشکلمون همینه. یاد نگرفتیم یا شاید هم یادمون ندادن که مشورت کنیم،حالا مشورت با بزرگترهای فامیل یا مشاور!
زن های قدیم 10 تا بچه تر و خشک می کردند طلاق اش بده بره پی کارش چیز که زیاده زن
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی