بازدید 11720

چند عراقی عضو «ارتش ارواح» هستند؟

ارتش ارواح نظامیان عراقی هستند که دولت عراق به آنها حقوق پرداخت می کند اما خبری از آن ها نیست و ارتش را از درون تهی کرده اند.
کد خبر: ۴۵۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵ 02 December 2014
ارتش ارواح نظامیان عراقی هستند که دولت عراق به آنها حقوق پرداخت می کند اما خبری از آن ها نیست و ارتش را از درون تهی کرده اند.

به گزارش مجله مهر دولت جدید عراق اعلام کرده است که با بازرسی های شدیدی که به تازگی انجام داده است دریافته که ۵۰ هزار نفر از دولت حقوق دریافت می کنند و با این حال غیب شده اند و کاری برای ارتش انجام نمی دهند.این اسامی پس از آن مشخص شدند که تحقیقاتی به دستور حیدرالعبادی پیرامون این موضوع آغاز شد.

طبق این گزارش که گاردین منتشر کرده استت؛ ارتش ارواح نظامیان عراقی هستند که دولت عراق به آنها حقوق پرداخت می کند اما خبری از آن ها نیست و ارتش را از درون تهی کرده اند.

یکی از زیان های وارد شده ناشی از این مساله در حمله داعش به موصل بود که طبق اسناد نظامی باید ۲۵ هزار نفر از پلیس و نظامیان از این شهر دفاع می کردند اما در واقع فقط ۱۰ هزار نفر نیروی نظامی و پلیس آماده به کار در این شهر وجود داشت و بقیه افراد جزو ارتش ارواح عراق بوده اند.

روز یک شنبه دفتر حیدر العبادی اعلام کرده بود که ۲۴ مقام ارشد نظامی را بازنشته کرده و طبق برنامه اصلاحات جدید در ارتش این کشور آنها را با نیروهای جدید جایگزین کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار