بازدید 5120

عربستان به رژیم صهیونیستی نفت می فروشد

علی النعیمی وزیر نفت عربستان در حاشیه نشست اوپک در وین در جمع خبرنگاران اعلام کرد: عربستان آماده فروش نفت به اسراییل است .
کد خبر: ۴۵۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵ 02 December 2014
علی النعیمی وزیر نفت عربستان در حاشیه نشست اوپک در وین در جمع خبرنگاران اعلام کرد: عربستان آماده فروش نفت به اسراییل است .

به گزارش ایرنا پایگاه اینترنتی العهد، نعیمی گفت: کشورش می خواهد در بازار نفت سود کند و حاضر است نفت خود را به هر کسی از جمله اسراییل بفروشد.

وی افزود : عربستان با هیچیک از ملتهای جهان دشمنی ندارد و رهبران عربستان در صدد تقویت ارزشهای صلح و تسامح دینی و همزیستی مسالمت آمیز هستند.

وی خاطرنشان کرد: ملک عبدالله پادشاه عربستان الگوی خوبی میان عربستان و تمام کشورهای جهان بدون استثناء از جمله اسراییل ایجاد کرده است .

نعیمی توضیح داد : عربستان آماده ادامه کاهش قیمت جهانی نفت است اما این کار را به شرط عملی شدن قرارداد فروش تانک های جنگی به عربستان از سوی آلمان انجام خواهد داد .

برخی اعضای اوپک از جمله عربستان علیرغم کاهش شدید قیمت جهانی نفت در ماههای اخیر در اواخر هفته گذشته حاضر نشدند سهمیه فروش نفت اوپک را کاهش دهند و با این اقدام خود جهان را شگفت زده کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی