بازدید 21747

مرد جوان زیر آسفالت مدفون شد

کد خبر: ۴۵۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲ 01 December 2014
مرد جوان زمانی که میان شیار جاده می‌خوابید، نمی‌دانست عملیات راهسازی، او را زنده به گور خواهد کرد و جسد مرد جوان از سوی دانش‌آموزان کشف شد.
 
به گزارش جام جم، هفته گذشته دانش آموزان مدرسه ای در منطقه طرق مشهد هنگام بازگشت از مدرسه متوجه سر مردی شدند که از حاشیه جاده بیرون بود. آنها با مشاهده این صحنه هراسان به مدرسه بازگشته و موضوع را به مسئول مدرسه اطلاع داده و مدیر مدرسه همراه یکی از دانش آموزان به محل کشف سر آمد و پس از اطمینان از صحت ادعای دانش آموزان، موضوع را به پلیس خبر داد.

ماموران پس از اطلاع، راهی محل مورد نظر شده و در نخستین فرضیه احتمال دادند که این مرد پس از قتل در محل دیگری به آنجا منتقل و از سوی عاملان جنایت دفن شده است. با توجه به احتمال ارتکاب قتل، قاضی جواد حسینی، بازپرس ویژه قتل مشهد در جریان قرار گرفت و با حضور او تحقیقات جنایی آغاز شد.

بازپرس جنایی به ماموران دستور داد برای تحقیقات جسد را از میان خاک خارج کنند که بررسی جسد مشخص کرد، متعلق به مرد جوانی است که روی او کیسه ای پلاستیکی کشیده شده بود. دستان مرد فوت شده نیز به صورتی بود که نشان می داد هنگام دفن زنده بوده و قصد داشته خود را از میان خاک نجات دهد.

پزشک جنایی هم پس از معاینه جسد اعلام کرد، این مرد زنده به گور شده و چند ساعت از مرگ او می گذرد.

ماموران سپس تحقیقات برای شناسایی هویت مرد جوان را آغاز کرده و در بررسی های خود توانستند خانواده او را شناسایی کنند که آنها مدعی شدند، پسرشان بعضی شب ها بیرون از خانه می خوابید و شب حادثه هم هر چه منتظرش ماندیم به خانه نیامد. با طولانی شدن غیبت او تصمیم گرفتیم شکایتی را مطرح کنیم که از طریق پلیس متوجه مرگ او شدیم.

بررسی های نشان داد، شب حادثه مرد جوان در میان شیاری خوابیده بود که در آن منطقه عملیات عمرانی در حال انجام بود. شب خودروهای راهسازی اقدام به پر کردن شیار و جاده سازی در آنجا کرده بودند که مرد جوان هم زیر خروارها خاک گرفتار شده و جان خود را از دست داده بود.

بازپرس جنایی مشهد در این زمینه به جام جم گفت: خانواده مرد جوان شکایتی را مطرح کرده و خواستار رسیدگی به این پرونده بودند که با توجه به قتل غیرعمد، روز شنبه پرونده به دادسرای دیگری ارسال شد تا سهل انگاری احتمالی در این حادثه بررسی شود.

قاضی حسینی تاکید کرد: پیمانکاران هنگام عملیات عمرانی باید نکات ایمنی را رعایت کنند و اگر در این پرونده به شیار توجه می شد، این مرد زیر خروارها خاک جان خود را از دست نمی داد.

وقتی جسد را از زیر خاک خارج کردیم، هنوز گرم بود که این موضوع نشان می داد قربانی چند ساعت قبل جان خود را از دست داده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۴۴
مرد جوان بعضی شب ها عادت داشت در یک شیار وسط بیابان بخابد؟
خدا به خانواده اش صبر بدهد اما از نظر بنده راه سازان مقصر نیستند
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
ما همش دنبال مقصریم متاسفانه...چند وقت دیگه میگن مردی در ارتفاع 1000 پایی توسط هواپیما زیر گرفته شد...هواپیما ها باید نکات ایمنی رو رعایت کنن...آخه عزیزان..اون مردک اونجا چه میکرده که این اتفاق براش افتاده...یعنی هرکی بره رو اسفالت بخوابه نباید زیرش گرفت؟؟؟باید مواظب کف آسفالت هم بود؟؟؟....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
مرد جوان احتمالا تحت تاثیر فیلم شیار 143 بوده،تهیه کننده و کارگردان این فیلم باید جوابگوی اینگونه بدآموزی ها باشند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
شیار134!!!!!!!!
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
عجب خانواده ی گرم و مستحکمی این مرحوم داشته!.
زینال بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
در همه جای دنیا مرسوم است قبل از اسفالت راه حتما زیر سازی جاده انجام شود و استقامت راه توسط مهندسین ناظر تایید شود قبل از ریختن آسفالت باید قیر مذاب بر روی جاده ریخته میشد جاده باید فاقد هر گونه شیار که انسانی بتواند در آن بخوابد باشد پس مهندسین ناظر این پروژه چکاره اند؟ همین بی مسوولیتی ها باعث این همه تصادف در این جاده های غیر استاندارد میشود این فرد با فدا کردن جان خود خواسته تلنگری به مسوولین بی مسوولیت ما بزند که نظارتی در جاده سازی نیست نام این مرد باید همانند دهقان فداکار در کتاب ها درج شود
روز جاده را می بندند اعتراض می کنیم .

خب کار شبانه این مصیبت ها را دارد .
زیر خاک بوده نه آسفالت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
جالب تر اینکه با وجود عملیات راهسازی و آن همه صدا بیدارنشده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه خواب عجیبی! خدایش رحمت کناد.
مقصر خود بی عقلش بوده کسی که خانه دارد پدر و مادرش منتظرش هستند توی شیار جاده در حال احداث باید بخوابد؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
احتمالاً با خانوادش حرفش شده، قهر کرده از خونه رفته بیرون. جایی نداشته بخوابه رفته تو شیار خوابیده. بعدشم ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
چرا توهین می کنی؟ مقصر بوده ولی اهانت درست نیست
تو اين سرما چطور بيرون خوابيده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
کیسه پلاستیکی میکشیده روی خودش که سردش نشه.
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
چقدر هم کیسه پلاستیکی گرم میکنه!
واقعا منطقي توي شيار خوابيدن؟؟؟
خدا رحمتش کنه
بوي پول و ديه به مشام اين خانواده به ظاهر محترم خورده. وگرنه خيلي نگران بچشون بودند, بچشونو كه معلوم نيست دزد بوده يا ولگرد يا معتاد, از كوچه خيابونا جمع ميكردن.
آخه چه دليلي داره كه يه آدم عاقل كه خونه داره, شبا رو زمين تو بيابون بخوابه؟؟؟؟
پاسخ ها
محمدی
| Spain |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
چقدر راحت حکم می کنید آقای ایرانی...متاسفم براتون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
تمام توی این زمانه براحتی خود را جای قاضی میگذارند وحکم میکنند بترسد از آن موقعی که باید پاسخگویی گفته ها یتان باید باشید آقایان فکر اخرت خودتان هم باشید...................
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
ها چی میگی آقای اسپانیایی تحلیل کن ببینیم چی میگی
به نظر غیر عادی است که با این سر و صدای جاده سازی یک نفر آدم سالم چطور خواب عمیقی می ره تا وقتی که حتی رویش خاک ریخته بشه بیدار شود و تلاش برای نجات بکند ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
طرف خمار مواد بوده بیدار نشده یا اگه بیدار شده فکر کرده ماشینهای راهسازی توهم هستند.
باید فیلم شیار144 ساخته بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
خوبه آدم سنجیده حرف بزنه .فیلم شیار 143 را دیدی؟
اعتیاد بر بلایی برای خانواده و جامعه است.
خدا بيامرز چقدر هم خواب سنگين بوده!!
با اين همه سروصداي ماشين آلات راه سازي و ماشين هاي سنگين، باز هم بيدار نشده!
دیوانه که شاخ و دم نداره
مقصر خودش بوده
خدا بيامرز چقدر هم خواب سنگين بوده!!
با اين همه سروصداي ماشين آلات راه سازي و ماشين هاي سنگين، باز هم بيدار نشده!
هر چی بود گذشت.خدا رحمتش کنه
عجب مردمی ، نپرسیدید سدتش باز بوده یا نه و چرا باید در یک کیسه پلاستیکی باشد فقط تیتر را خواندید و این هجویات را نوشتیدعلیه کسی که دستش از این دنیا کوتاه است و نمی تواند بگوید چه بر سرش آمده؟
این خبر تکراریست تلویزیون 2 سال پیش نشان داد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
نه بابا، همونی که تو فیلم بود.
بنده خدا خواب بوده یا بیهوش با اون همه سر و صدا؟؟؟
البنه همین طوری نمیشه نظر داد شاید مجبور بوده بیرون بخابه بخاطر دوری راه بعدم خیلی بد شانس بوده مگه روزی چند تا کودال با آسفالت پر میشه
پس ازين ببعد بگيم پيش از عمليات راهسازي با سگ و دستگاه زنده ياب بيفتن بجون مسير تا احتمالا گونه بي هوازي انسان زيرمسير نخوابيده باشه . راستش تصور شيار مذكور و نحوه خوابيدن اون موجود در داخل آن براي من نشدنيه !
بایدبرسی بشه که چه کسانی دیدن که مرحوم اونجامیخوابیده? چراکه جاده درحال ساخت. وهوای سرد منطقی به نظرنمیاد.بیشتربوی سهل نگاری وقتل می دهد.
مگه شبها هم جاده میسازند؟ پس چرا داد وفریاد نکرده؟ اگه شبانه روز کار میکردیم که این وضع آسفالت جاده ها وکوچه هامون نبود. وا...ما که تا حالا نشنیده و ندیدیم شب جایی را آسفالت کنند.
من اهل نظر دادن نیستم
من برای خودم این حادثه در جبهه رخ داد
زمانی که در سنگری واقع در حلبچه بودیم و شبها در سنگر می خوابیدیم بولدزری ، باید شب ها چراغ خاموش ، برای تسطیح جاده حرکت می کرد که بنده مدفون شدم و خدا را شکر دوستانم مرا نجات دادند
اصلا حادثه ها خبر نمی کنند
فكر نمي كنم عمليات راهسازي اونم بيخ گوش يك نفر نتونه به اون هشدار بده كه خطر بالاي سرش است!!!!!!!!!!! توضيحات كافي نيست و به نظر مسائل جانبي ديگري هم دخيل مي آيد. عمل راه سازي با ماشين هاي غول پيكر و پر سر و صدا انجام مي شه مگه اين آدم كر و كور و لال بوده كه هيچي نفهميده!!!!!!!!!!!!!!!!1
ديگر اينكه مگه كارگران راهسازي و مهندسان ناظر آدم به اون قد و هيكل رو نديدند حتي اگر نور كمي هم وجود داشته باشه و كسي هم بيناي كمي داشته باشه باز اين موضوع قابل فهم است!!!!!!!!!!!!!!
لطفاً پيگيري فرماييد و اين قضيه را با وضوح كامل براي مردم شرح دهيد! زيرا اين حق يك ملت است كه بداند حقيقت چيست! وديگر اينكه گفتن يك خبر نيمه و ناقص با نگفتن يك خبر فرقي ندارد!
با تشكر
خدارحمت كنه ولي آدم عاقل شب نميره داخل شيار بخوابه شايد يه اتفاق ديگه اي براش مي افتاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی