بازدید 5691

محكوميت سراج‌الدين ميردامادي كاهش يافت

کد خبر: ۴۵۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۰ 01 December 2014
محكوميت سراج‌الدين ميردامادي فعال سياسي كه پيش‌تر از سوي شعبه 15 دادگاه انقلاب به تحمل 6 سال حبس تعزيري محكوم شده بود، در شعبه 36 تجديدنظر استان تهران به 3 سال حبس كاهش يافت.

به گزارش تسنيم،گيتي پورفاضل وكيل مدافع سراج‌الدين ميردامادي، با اعلام اين خبر افزود: در مراجعه‌اي كه ديروز به شعبه تجديد نظر داشتم، حكم صادره به من ابلاغ شد.

به گفته پورفاضل، ميردامادي همچنين به دو سال ممنوع‌الخروجي محكوم شده است.نخستين جلسه محاكمه سراج‌الدين ميردامادي 18 دي‌ماه سال گذشته به اتهام فعاليت تبليغي عليه نظام برگزار شد كه قاضي صلواتي به پرونده نقص گرفت و آن را به دادسرا ارجاع داد.

پس از برگزاري چند جلسه تحقيق در دادسراي اوين، ميردامادي 20 ارديبهشت امسال به شعبه دوم بازپرسي احضار و بازداشت شد. در نهايت شعبه بازپرسي پس از رفع نقص، پرونده را به شعبه 15 دادگاه انقلاب ارسال كرد و 30 تيرماه امسال وي با اتهامات فعاليت تبليغي عليه نظام و اجتماع و تباني عليه امنيت ملي، محاكمه شد.در نهايت دادگاه، ميردامادي را به 6 سال حبس تعزيري و دو سال ممنوع‌الخروجي محكوم كرد كه پرونده با اعتراض متهم براي رسيدگي در مرحله تجديدنظر، به شعبه 36 دادگاه تجديدنظر استان تهران ارجاع شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر