بازدید 17726
۳

جزئیات جدید ثبت‌نام متقاضیان برق خورشیدی

معاون برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از ارائه تسهیلات یارانه‌ای سیستم‌های تولید برق خورشیدی (فتوولتاییک) یک کیلووات برای مشترکان خانگی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰ 28 November 2014
معاون برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از ارائه تسهیلات یارانه‌ای سیستم‌های تولید برق خورشیدی (فتوولتاییک) یک کیلووات برای مشترکان خانگی خبر داد.

به گزارش تسنیم،‌ مرتضی بهادری گفت: با توجه به توسعه و فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و صرفه‌جویی در هزینه انرژی مصرفی و همچنین تخصیص یارانه دولتی طبق قانون بودجه سال 93 به منظور نصب سیستم‌های فتوولتاییک، کلیه مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می‌توانند حداکثر تا دهم آذر ماه نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

به گفته معاون برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق تهران ظرفیت نامی واحد 1 کیلووات (1000 وات) به ازای هر کنتور برق از نوع خورشیدی است و میزان یارانه پرداختی به این طرح 50 درصد هزینه کل تا سقف 45 میلیون ریال است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران، بزرگ به آدرس www.tbtb.co.ir به‌صورت الکترونیکی نسبت به ثبت‌نام اولیه و تشکیل پرونده اقدام کنند.

وی همچنین متذکر شد متقاضیان می‌توانند به‌صورت حضوری نیز با مراجعه به مناطق 21گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مراحل ثبت‌نام را انجام داده بنابراین با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت بر اساس زمان پرداخت فیش واریزی خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳
ارائه چنین سیستمی مبتنی بر باتری ذخیره سازی مشکلات متععدی در آینده خواهد داشت ولی در صورتی با کنتورهای تفاضلی خانه ها مجهز بشوند بدون نیاز به ذخیره سازی می توانند برق تولیدی به شبکه تزریق کنند و در زمان نیاز مصرف کنند
چرا برای استفاده از یارانه نصب سیستم های تولید برق خورشیدی برای مشترکان خانگی در خوزستان شهر اهواز مستثنی شده و این یارانه و امکانات ایجاد سیستم تولید برق خورشیدی خانگی به آن تعلق نمی گیرد.
لطفأ نحو خرید ونصب را برایم ارسال کنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر