بازدید 1998

مجوز وزارت ورزش برای ورود مربیان خارجی ضروری است

مدیرکل دفتر ارزشیابی و نظارت وزارت ورزش و جوانان، دریافت مجوز این وزارتخانه برای حضور مربیان خارجی در ورزش کشور را ضروری دانست.
کد خبر: ۴۵۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰ 24 November 2014
 مدیرکل دفتر ارزشیابی و نظارت وزارت ورزش و جوانان، دریافت مجوز این وزارتخانه برای حضور مربیان خارجی در ورزش کشور را ضروری دانست.


به گزارش ایرنا، علی رغبتی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: کمیسیون تائید مربی خارجی، حدود یک سال و نیم قبل در وزارتخانه ایجاد شده و هدف آن صیانت از حقوق ورزش و سرمایه های کشور است.

وی افزود: کار اصلی این کمیسیون ارزیابی و بررسی شرایط حرفه ای و فنی مربیان خارجی است که قرار است هدایت تیم های مختلف ایران را بر عهده بگیرند. نظارت بر قرارداد، مبلغ و نحوه پرداخت و شرایط حقوقی حاکم بر آن از جمله مسئولیت های این بخش است.

دبیر کمیسیون تائید مربیان خارجی گفت: ریاست کمیسیون بر عهده نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان است و شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، احمد گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی و رئیس فدراسیون پیشنهاد دهنده مربی خارجی نیز از اعضای آن هستند.

وی ادامه داد: بعد از اعلام نظر این کمیسیون، موضوع به شورای برون مرزی ارجاع می شود تا تائید نهایی برای به کارگیری مربیان خارجی صادر شود.

رغبتی در پاسخ به این سوال که آیا این موارد شامل همه رشته ها از جمله فوتبال می شود؟ گفت: این کمیسیون و رعایت مفاد قانونی آن به منظور حفظ شرایط حرفه ای ورزش کشور و صیانت از سرمایه های ملی برای تمام فدراسیون ها لازم الاجرا است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار