بازدید 2607

یاری 20 بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتسال زنان فراخواند

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ا یران 20 بازیکن را برای آغاز اردوی جدید این تیم به کمیته زنان فدراسیون فوتبال معرفی کرد.
کد خبر: ۴۵۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰ 24 November 2014
 سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ا یران 20 بازیکن را برای آغاز اردوی جدید این تیم به کمیته زنان فدراسیون فوتبال معرفی کرد.


به گزارش ایرنا ، فوتسالیست های کشورمان که این روزها خود را برای حضور در نخستین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال زنان آسیا مهیا می کنند ، از 15 آذر ماه به مدت سه روز وارد اردو می شوند.

به گفته شهناز یاری در این اردو کارهای بدنسازی و تکنیکی انجام نخواهد شد و تمام تمرینات روی برطرف کردن نقاط ضعف تیم در دیدارهای دوستانه مقابل روسیه متمرکز خواهد بود.

تیم ملی فوتسال زنان ایران 24 و 25 آبان ماه در راستای ارتقا آمادگی بازیکنان ، دو دیدار دوستانه مقابل تیم روسیه انجام دادند که نخستین بازی با نتیجه یک بر یک و دومین دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع روسیه به پایان رسید.

این سرمربی همچنین اجرای تاکتیک های حمله را از دیگر برنامه های تمرینی تیم ملی فوتسال زنان عنوان کرد.

مسابقات فوتسال قهرمانی زنان آسیا که پیش از این قرار بود فروردین ماه به میزبانی ویتنام برگزار شود ، با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا شهریور ماه در مالزی برگزار خواهد شد.

علاوه بر ایران تیم هایی از ژاپن ، چین ، اندونزی ، تایلند ، اردن ، ازبکستان ، ویتنام ، هنگ کنگ و مالزی برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

سرمربیگری تیم فوتسال زنان ایران به عهده شهناز یاری است و فروزان سلیمانی و مهناز صادقی به ترتیب به عنوان مربی و مربی دروازه بان ها این تیم را همراهی می کنند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال زنان به شرح زیر است : طاهره مهدی پور، فاطمه اعتدادی، سارا شیربیگی، نغمه مرادی، نسیمه غلامی، فاطمه شریف ، سپیده رزین راد، اعظم آخوندی، زهره میثمی، الناز آرمات، مرضیه توفیقی نسب، یاسمن سلطانی، مهسا نظری، نسترن مقیمی، فهیمه زارعی، شهین افلاکی، سهیلا ملمولی، سوسن رضاپور، شیما کریمی و فرزانه توسلی.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل