بازدید 7437
۷

حمله شش شرور با کارد سلاخي به جواني در پرديس

کد خبر: ۴۵۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸ 24 November 2014
فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران از دستگيري شش شرور که به يکي از کسبه جوان محل حمله‌ور شده بودند خبر داد.

به گزارش ابتکار، سردار سيروس فتحي در گفت‌وگو با ايسنا، در اين‌باره گفت: حوالي ساعت 19 روز بيست و ششم آبان ماه امسال، ماموران پليس از طريق تماس مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 از وقوع يک فقره درگيري منجر به جرح در خيابان فردوسي شهرستان پرديس با خبر شده و در محل حادثه حاضر شدند.

وي با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: در تحقيقات اوليه مشخص شد که که تعدادي از اشرار اقدام به چاقوکشي و حمله به يکي از کسبه جوان محل هنگام خروج از محل کارش کرده‌اند و پس از ايجاد رعب و وحشت براي ساکنان و نا امن کردن منطقه از محل متواري شده‌اند.

فتحي با بيان اينکه جوان حادثه ديده به شدت مجروح و به يکي از بيمارستان‌ها منتقل شده بود، گفت: همزمان تيمي از ماموران نيز رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و اقدام به تحقيق و پرس و جو از شاهدان کردند که در تحقيقات آنان مشخص شد زماني که اين جوان در حال خروج از محل کارش بوده، دو تن از اين اشرار با يک پرايد در برابرش ترمز کرده و به بهانه‌اي واهي با او درگير شده و به وي حمله‌ور شده‌اند و دقايقي پس از آن نيز چهارتن ديگر با دو دستگاه موتورسيکلت خود را به محل رسانده و شش نفره به سمت اين جوان و چند همکارش حمله کرده‌اند.

فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران با بيان اينکه يکي از اشرار کارد سلاخي را از پشت به بالاي گردن اين فرد فرو کرده بود گفت: پس از انجام تحقيقات اوليه، ماموران در عرض حدود يک ساعت هويت هر شش شرور اين پرونده را شناسايي و چهار تن از آنان را در مخفيگاهشان دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

فتحي با اشاره به انجام بازجويي از متهمان دستگير شده، خاطرنشان کرد: در جريان بازجويي‌ها ابتدا چهار متهم دستگير شده خود را بي‌اطلاع از موضوع معرفي کرده و منکر هرگونه ارتباط با ضاربان بودند اما در جريان بازجويي‌هاي فني و مواجهه با ادله و شواهد به جرم خود اعتراف و هويت دو ضارب اصلي به نام‌هاي «ج» 28 ساله و «د»24 ساله را اعلام کردند که ماموران در ادامه عمليات خود در حوالي ساعت 10 صبح روز پنجشنبه در عملياتي ضربتي آنان را دستگير و به مقر پليس منتقل کردند.

فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران با بيان اينکه يکي از متهمان دستگير شده به نام «ج» 28 ساله، داراي چهار فقره سابقه کيفري در خصوص سرقت،‌ شرارت و مواد مخدر بوده است، گفت: دو متهم اصلي پرونده، پس از بازداشت و اعتراف به جرائم خود، به دادسرا معرفي و با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.

وي با تاکيد بر اينکه پليس اجازه قدرت نمايي و بر هم زدن امنيت را به اشرار نخواهد داد، گفت: اوباش بدانند که مجازاتي سنگين برايشان در قانون وجود دارد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۷
من نميدونم چرا دوباره اينها رو ول ميكنند .همين كارها رو ميكنيد كه پرو ميشن
حالا شما بگو که مجازات سنگینی برایشان در قانون وجود داره ، اما اگر قانون اجرا میشد طرف با 4 بار سابقه مشابه دیگه جرات نمیکرد از این اعمال وحشیانه انجام بده
محارب و اعدام
فردا صبح همه شون ازاد میشن اصلا غصه نخورید. باز همان اش و همان کاسه.
الان هم دیر نشده در ملا عام ...
فقط اعدام! افتاد؟
بایددرملاعام اعدامشان کنند تا دیگرکسی جرات این کارهای قرون وسطایی را نکند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل