بازدید 74320

جزئیات جلسه غیر علنی مجلس در خصوص توهین به رئیس جمهور

در آنجا عنوان شد که اطلاعاتی از پرونده اتمی و مذاکرات وجود دارد که نمایندگان از آن بی‌اطلاع هستند و متأسفانه این پرونده در مجلس شورای اسلامی در دست عده‌ای خاص است و چون این افراد چیزی در این باره نمی‌گویند، این‌ها نماینده مردم نیستند...
کد خبر: ۴۵۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹ 23 November 2014
من بی‌سواد، رئیس سازمان اوقاف را به مناظره تلویزیونی دعوت می‌کنم!نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) پارلمان، نشستی غیرعلنی داشتند.
 
به گزارش «تابناک»، در جلسه غیرعلنی خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی از مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+ ۵ که در وین پایتخت اتریش در حال برگزاری است، به نمایندگان ارائه داد.

جعفر‌زاده ایمن آبادی در خصوص موضوعات مطرح در این جلسه به خبرنگار تابناک گفت: دو موضوع در این جلسه غیر علنی بررسی شد؛ اول اینکه یکی از ناطقان در نطق پیش از دستور نوبت صبح، به رئیس جمهور توهین و صحبت‌هایی کرد که از آنها بوی نقد نمی‌آمد و به نظر بیشتر بوی نفرت داشت؛ این جملات آنقدر بد بود که برازنده لباس روحانیت نبود.

وی گفت: دکتر لاریجانی در این خصوص توضیح دادند. جعفر‌زاده اضافه کرد که خود من شنیدم حتی برخی از مراجع نیز در این باره در جلسات درسی خود به این موضوع پرداخته‌اند و این را یک توهین تلقی کرده و عنوان کردند، این نوع برخورد‌ها دیگر نقد نیست، بلکه فحاشی به سران است.

وی گفت: در آنجا عنوان شد که اطلاعاتی از پرونده اتمی و مذاکرات وجود دارد که نمایندگان از آن بی‌اطلاع هستند و متأسفانه این پرونده در مجلس شورای اسلامی در دست عده‌ای خاص است و چون این افراد چیزی در این باره نمی‌گویند، این‌ها نماینده مردم نیستند.

این نماینده گفت: دکتر لاریجانی در پاسخ به این ادعای نمایندگان اظهار داشت: اگر منظور شما من هستم، من به دلیل اینکه در شورای عالی امنیت ملی بودم و ـ اگر لازم باشد ـ اینکه رهبری یا برخی از مراجع با من تماس می‌گیرند و نشست‌هایی انجام می‌شود، برخی اطلاعات را دارم، اما پرونده در اختیار مجلس نیست، بلکه در اختیار شورای عالی امنیت ملی است. این پرنده در دست بزرگان است و از طرف آنان هدایت می‌شود.

وی بار دیگر توضیح داد: نتایج خوبی در وین حاصل نشده است؛ هرچند آن‌ها در روزهای آخر متوجه شدند که ایران سفت و سخت ایستاده تا مذاکرات به نتیجه برسد، ولی امکان دارد در روزهای اخیر به نتیجه مطلوب نرسیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲۹۳
انتشار یافته: ۱۱
به خدا قسم قیامتی هم هست که تمام باید در برابر حرفهایمان جوابگو باشیم ان لله مع الصابرین
عجب جلسه غیر علنی بوده که طرف همه چی رو اومده گفته! با این جساب چرا باید مسائل خصوصی مذاکرات به نمایندگان گفته شود؟
چرا اسم این نماینده را نمی اورید هرچند حدس زدنش کار دشواری نیست.
این چه جزئیاتی بود؟ خودت فهمیدی چی گفتی
این نماینده باید از مجلس اخراج شود
پاسخ این آقا را در انتخابات بعدی خواهیم داد. ایشان فقط باید خانه نشین شوند و لاغیر.
برا قدرت چه كارها كه نمي كنن!!!!!!!!!!!!!!!1
" این پرنده در دست بزرگان است و از طرف این بزرگان هدایت می شود "

اين توحين به نمايندگان منتخب مردم است، يعنى كه انها هيچكاره اند! و تصميم براى اينده مملكت را اشخاص ديگرى ميگيرند!
معمولا کسانی که اغلب از گروه غایبان مجلس هستند طبیعی است از روند مذاکرات اطلاعی نداشته باشند.وگرنه مردم عادی حواسشون جمع تره.
تابلو بود که .... فحاشی کرده
جناب اقای نماینده شاید شما یکی از نمایندگان یک شهر باشید ولی رییس جمهور نماینده یک کشور است شما در چه مقامی هستید که بخواهیید به نماینده یک کشور توهین کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل