بازدید 1659

سیدعباسی: علیزاده جواب اعتمادمان را داد

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: مقابل متین بسیار کم‌اشتباه ظاهر شدیم و توانستیم به هدف خود که پیروزی بود برسیم.
کد خبر: ۴۵۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹ 23 November 2014
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: مقابل متین بسیار کم‌اشتباه ظاهر شدیم و توانستیم به هدف خود که پیروزی بود برسیم.


به گزارش خبرگزاری فارس، جهانگیر سید عباسی درمورد پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر متین ورامین در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی با متین برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت که با بازی خوب بازیکنانم توانستیم هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. تیم والیبال متین ورامین بازیکنان بسیار خوب و با تجربه‌ای را در اختیار دارد. آنها تیم یک دست و منسجمی هستند.

وی افزود: بازیکنانم در این دیدار کم اشتباه ظاهر شدند و با آنالیز خوبی که از نقاط ضعف و قوت حریف انجام داده بودیم به خوبی توانستیم آنها را در زمین مسابقه پیاده کنیم و برنده بازی شویم. عبدالرضا علیزاده بعد از رهایی از مصدومیت توانست در این دیدار به خوبی ظاهر شود و جواب اعتمادمان را با این عملکرد خوبش بدهد.

جهانگیر سید عباسی گفت: از حضور تماشاگران و هواداران در این بازی و حمایت آنها از تیم والیبال شهرداری ارومیه تشکر و قدر دانی می‌کنم؛ آنها با تشویق‌های بی‌امانشان نشان دادند که واقعاً شهر ارومیه درعرصه والیبال بسیار قوی است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: امیدوارم مسئولان شهر و استان به فکر سالن بزرگتری باشند تا تماشاگران زیادی که در پشت درهای بسته می‌مانند بتوانند بازی‌های ارومیه را از نزدیک ببینند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل