بازدید 1608

حلمی: هدف ما ایجاد انگیزه در جوانان است

مدیرعامل باشگاه میزان مشهد گفت: هدف ما در تیم میزان قهرمانی نیست، بلکه می‌خواهیم بین جوانان انگیزه ایجاد کنیم تا به سمت ورزش بیایند.
کد خبر: ۴۵۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵ 23 November 2014
مدیرعامل باشگاه میزان مشهد گفت: هدف ما در تیم میزان قهرمانی نیست، بلکه می‌خواهیم بین جوانان انگیزه ایجاد کنیم تا به سمت ورزش بیایند.


رضا حلمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درمورد برنامه‌های باشگاه و تیم والیبال میزان اظهار داشت: برنامه‌ریزی خوبی داشته‌ایم و و تلاش کردیم به صورت پله‌ای به سمت ارتقای جایگاه باشگاه برویم. امسال تغییراتی در کادر فنی تیم والیبال میزان هم ایجاد کرده‌ایم و امیدوار هستیم که بتوانیم روی سکو هم برویم.

وی هدف اصلی باشگاه میزان را انگیزه دادن به جوانان برای گرایش به والیبال دانست و خاطرنشان کرد: ما دنبال برد و باخت نیستیم و تلاش کردیم بر اساس تصویب هیأت مدیره به دنبال جذب بازیکنان بومی باشیم. می‌خواهیم در مسیر اخلاق حرکت کنیم و معتقدیم که قهرمانی بدون اخلاق هیچ ارزشی برای‌مان ندارد.

مدیرعامل باشگاه میزان در پاسخ به این سوال که برنامه‌تان برای حضور در سایر رشته‌ها و مخصوصاً فوتبال چیست،عنوان کرد: ابتدا بگویم که اگر قرار باشد والیبال به حاشیه کشیده شود در این رشته هم سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم، چراکه دنبال ورزش پاک و جوانمردانه هستیم. در فوتبال هم به دلیل حاشیه‌هایی که در آن وجود دارد ورود نمی‌کنیم. در حال حاضر هم هشت تیم والیبال در رده‌های مختلف زنان و مردان لیگ کشور داریم و آکادمی باشگاه نیز فعال است تا در آینده تمام بازیکنان تیم، پرورش یافته خودمان باشند. همچنین در رشته گلبال هم تیمداری می‌کنیم، چراکه ورزشکاران این رشته هم با توجه به شرایط خاصی که دارند حق‌شان است که فعالیت کنند.

حلمی درباره انتخاب غلامرضا مومنی‌مقدم به عنوان سرمربی تیم میزان تصریح کرد: مومنی‌مقدم از نیروهای جوان با انگیزه والیبال ایران است که از دانش روز این رشته آگاهی دارد. این مربی را خودمان انتخاب کردیم و تحت تاثیر توصیه‌ها و عدم آگاهی قرار نگرفتیم که با یک شکست او را برکنار کنیم. هدف ما ایجاد انگیزه در جوانان است، نه قهرمانی که با یک شکست تحت تاثیر قرار بگیریم؛ مدت محدودی را برای همکاری با مومنی‌مقدم تعیین نکرده‌ایم و ممکن است چند سال با هم کار کنیم و در این مدت نیز با تمام توان از او حمایت می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل