بازدید 22740

نکات ابتدایی اما مهم برای بازیکنان Clash of Clans

حتماً این نام برای شما هم آشناست؛ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین و استراتژی که اکنون‌ روی بسیاری از گوشی‌های هوشمند نصب شده است. شاید شما صاحب یک امپراتوری قدرتمند و اتحاد قوی هستید و یا آنکه تازه به جمع بازیکنان این بازی آنلاین محبوب پیوسته‌اید. به هر حال، این نکاتی است که حتی اگر می‌دانید، باز هم یادآوری آن‌ها اتلاف وقت نیست.
کد خبر: ۴۵۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ 19 November 2014
نکات ابتدایی اما مهم برای بازیکنان Clash of Clans
حتماً این نام برای شما هم آشناست؛ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین و استراتژی که اکنون‌ روی بسیاری از گوشی‌های هوشمند نصب شده است. شاید شما صاحب یک امپراتوری قدرتمند و اتحاد قوی هستید و یا آنکه تازه به جمع بازیکنان این بازی آنلاین محبوب پیوسته‌اید. به هر حال، این نکاتی است که حتی اگر می‌دانید، باز هم یادآوری آن‌ها اتلاف وقت نیست.

به گزارش «تابناک»، این روز‌ها بازار بازی‌های آنلاین استراتژی که اساساً برای سیستم عامل‌های موبایل طراحی شده‌اند، بسیار گرم است. اگر تا پیش از این، اغلب کاربران بیشتر وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی و با وب‌گردی می‌گذراندند،‌ اکنون بازی‌های آنلاین استراتژی، بیشترین وقت کاربران را به خود اختصاص داده است.

یکی از این بازی‌های آنلاین موبایل بازی محبوب Clash of Clans است که اتفاقاً کاربران ایرانی نیز بسیار به آن علاقه‌مند‌ند و استقبال خوبی از آن کرده‌اند. در اینجا قصد داریم با هم چند نکته ابتدایی اما مهم را در خصوص این بازی یادآور شویم. شاید شما همه آن‌ها را می‌دانید شاید هم نه. در هر صورت این‌ها نکاتی هستند که اگر رعایت نکنید، قطعاً امپراتوری خوبی نخواهید داشت.

نکات ابتدایی اما مهم برای بازیکنان Clash of Clans

قبل از شروع شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید مشغول انجام چه بازی هستید. این بازی از آگوست سال ۲۰۱۲ توسط شرکت Supercell طراحی و منتشر شده است؛ ابتدا برای iOS و پس از آن در اکتبر سال ۲۰۱۳ برای اندروید.

در این باره باید گفت که ‌کاربران آن دقیقاً مشخص نیست؛ اما اگر تعداد دانلود از روی Play Store گوگل را در نظر آورده و‌‌ همان رقم را به کاربران iOS آن نیز تسری دهیم، می‌توان حدس زد که ‌حدود حداقل ۱۷ میلیون کاربر مشغول بازی Clash of Clans در سراسر کره زمین هستند.

اما آیا می‌توانید حدس بزنید که درآمد روزانه Supercell از این بازی چقدر است؟ روزانه حدوداً ۶۴۰ هزار دلار‌!

حال که کمی راجع به این بازی و درآمد صاحبان آن اطلاعات پیدا کرده‌اید، بگذارید کمی از نکات اصلی و مهم این بازی برای شما بگوییم.

نکات ابتدایی اما مهم برای بازیکنان Clash of Clans

چه بلایی بر سر سربازان بعد از هر جنگ می‌آید؟

نکته مهمی که هر بازیگر باید به یاد داشته باشد، اینکه هر تعداد سربازی که برای جنگ اعزام می‌کنید، بعد از جنگ دیگر در اختیار نخواهید داشت. در نتیجه قبل از تشکیل یک ارتش فوق قوی برای شکست یک دشمن کوچک، بهتر است کمی بیشتر اندیشه ‌کرده و استراتژیک‌تر با قضیه برخورد کنید.

چه سربازانی را به جنگ اعزام کنیم؟

اگر علیه دیوها یا Goblin ها می‌جنگید، دیدن مراحل و نقشه قبل از حمله ممکن نیست. در نتیجه ایرادی ندارد، اگر چند دسته سرباز را صرفاً برای شناسایی بهتر اعزام کنید. به مرور زمان سربازان بیشتر با قابلیت‌های بهتری را برای گذشتن از سد دشمنان آزاد خواهید کرد، ولی در ابتدا بهتر است، بر سربازان سبک با تعداد بالا تمرکز کنید.

نکات ابتدایی اما مهم برای بازیکنان Clash of Clans

به دست آوردن سه ستاره

اگر می‌خواهید از هر نبرد Goblin سه ستاره با خود به خانه ببرید، باید همه چیز را بر سر راه خود‌ مطلق نابود کنید. تنها در این صورت با حداکثر امتیاز و دستاورد به خانه باز‌می‌گردید.

حالت تدافعی یا حالت تهاجمی؟

پاسخ کوتاه این است: کمی از هر دو. اگر دشمن شما توان نابود کردن همه چیز را دارد، پس هیچ ابایی نداشته باشید که ارتش غارتگری داشته باشید که هر چیزی را بر سر راه خود نابود کند. همچنین در تدابیر تدافعی به یاد داشته باشید که قلعه اصلی و کارگاه‌های تولید منابع شما، توسط توپ‌ها به خوبی محافظت شود. همواره به‌روزرسانی و Upgrade کردن تجهیزات تدافعی خود را در اولویت قرار دهید تا جنگ‌ها به طول بینجامد.

نکات ابتدایی اما مهم برای بازیکنان Clash of Clans

پاک‌سازی یک فضای جدید

در مورد سرزمینی که قصد تصرف آن را دارید، مطمئن شوید، زیرا هر چقدر این سرزمین بزرگ‌تر باشد، منابع بیشتری برای نابود کردن آن نیاز دارید. در بسیاری از موارد بهتر است یک سرزمین کوچک را انتخاب کنید. همه چیز بستگی به نوع توسعه و مکان توسعه‌طلبی شما دارد. پس اندازه و محل قرارگیری را به خوبی بررسی کنید.

عملیات‌ها یا Missions

در واقع Quest ها یا Mission ها همان آیکون‌هایی هستند که در گوشه صفحه نمایان می‌شوند؛ این‌ها بهترین راهنما‌ برای انجام کارهای پیش رو هستند. از آن‌ها استفاده کنید تا پاداش‌های قابل‌توجهی دریافت کنید.

نیاز به خرج کردن ندارید

حتماً شنیده‌اید که می‌گویند اگر می‌خواهید پول بیشتری به دست آورید، پول بیشتری خرج کنید؛ اما این موضوع در Clash چندان درست نیست، اگر بدانید ‌چه باید بکنید. برای آنکه نیازی به خرید منابع از فروشگاه یا Store بازی پیدا نکنید، یک نکته بااهمیت است. اینکه همواره کارگاه‌های تولید منابع خود را Upgrade کنید. البته این راه جذابی برای شروع بازی نیست، ولی امپراتوران بزرگ، خودکفایی بالایی دارند.

این چند نکته ابتدایی در خصوص بازی بود که قطعاً اگر وقت زیادی را با Clash می‌گذرانید، حتماً به آن‌ها آگاهی دارید‌. هم‌اکنون شما از تجربه خود با این بازی و نکات جالب آن برای ما بگویید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۴
انتشار یافته: ۴۹
تابناک یکم شوکه شدم اولش فکر میکردم میخوای از این بازی بد و بیراه بگی یکم دیر به این کار پرداختی ولی بازم خوبه من عاشق این بازیم اسم دهکدم tabriz city و کلن tabriz elistian
پاسخ ها
فرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
فرداد هستم یه مسافر دوماه و سه روز پاکم .این بازی از مواد مخدر خطرناکتره
Little Empire خیلی از این بازی بهتره.
درسته که بازی های انلاین بیشترشون فقط بر مبنی پول گرفتن از بازیکناست و اگه پول خرج نشه واقعا کسل کننده هستن، این بازی تنها جذابیتش به اینه که بدون خرج کردن پول هم قابلیت پیشرفت با سرعت قابل قبول وجود داره، در نتیجه خلاقیت هم درش نقش داره
یه مشت بیکار !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
آفرین به شما آقای دکتر مهندس کارخونه دار سازنده خیلی مشغول با کار!
ناشناس
| United States |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
دارم به فکر جدایی از همسرم میفتم بخاطر این بازی
واقعا احمقانه هست که ساعتها سرش توی این بازی و حتی با من حرف نمی زنه. خواب شب و خوراک روزش این بازیه
ازش متنفرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
گل گفتی
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
نه اینکه الان تو داری اورانیوم 20 درصد غنی سازی میکنی
1- باید کلن خود را ساخته و برای قوی شدن با آنها متحد و در جنگها شرکت نمایید
2- با اتک کردن میتوانید از منابع سایرین غنمیت بگیرید
3- در جنگها شرکت نموده و غنیمت بدست آورید
4- الماس ها را خرج نکنید با رسیدن تعداد کاپ به 1250 مقدار 450 الماس میدهد آن زمان میتوانید با 500 الماس یک کارگر جدید اضافه کنید تا سریعتر کارها انجام شود
5- به گونه ای برنامه ریزی کنید تا هیچ زمان کارگرانتان بیکار نشوند (مثلا جوری نباشد ساعت 2 یا 3 بعد از نیمه شب بیکار شوند)
6- حتما با تنظیمات بازی آنرا در اکانت گوگل ذخیره نموده تا در صورت خراب شدن گوشی یا تبلت، زحماتتان هدر نرود
موارد زیادی است که خود با بازی کردن تجربه کسب می کنید
فقط مواظب باشید معتاد به آن نشوید و هرگر سعی نکنید از اکانتهای آماده که فروخته میشوند خریداری نمایید
من سطح 46 هستم. تازه دراگون ساختم.خیلی خوشحالم :))

هرکی مثل منه لایک بزنه.
دمت گرم تابی جون
یه گریزی هم به Call Of Duty جدید بزنی بد نیست

خیلی آقایی :)
خیلی اتفاق خوبی بود که همچین مطلبی هم در پربازدید ترین سایت خبری کشور منتشر شد!
ولی نوضیحات و تصاویر شما اغلب مربوط به نسخه های پیشین این بازی بود! اما کلیت ماجرا بسیار خوب بود..
این بازی هم به مانند اکثر بازی های استراتژیک برای کاربران تازه وارد شاید جذابیتی نداشته باه ولی قطعا هر روز که از شروع به کار شما بگذره بیشتر مجذوب این بازی میشید! یک بازی که هیچ نهایتی نداره و مدام در حال توسعه هستید!
برای توسعه و پیشرفت قبیله به فکر و صبر و زمان نیاز هست!
سعی کنید همیشه دیوار هاتون روی بالاترین سطح ممکن باشه ، در مواقع دفاع خیلی نکته ی بدرد بخوریه
بازی بسیار جذاب و اعتیاد آوری هست،فقط کاش دوستان به جای اینکه در تلویزیون گزارش تهیه کنن که این بازی پول از کشور خارج می کند به این فکر کنند که این شرکت فکر خوب داشته و در این بازار رقابت پیروز بوده و ما هم سعی کنیم همچین بازی بسازیم که در این رقابت برنده باشد نه اینکه موفقیت درگیران را زیر سوال ببریم!!!
چرا اینکارو کردی تابی
این بازی فوق العاده اعتیاد آوریه
کاش نمیگفتی که کسایی که باهاش آشنا نیستن در گیرش نشن
من محسن هستم یک مسافر
پاسخ ها
پیام از اراک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
سلااااااام محسن
بازی رو بزارید کنا راحتتر زندگی کنید
یه نکته مهم اینه که تا وقتی تمامی تجهیزاتتونو کامل آپگرید نکردید سراغ آپگرد ساختمان اصلی نرید
مرسي تابي كلن دار
ظاهرا شرکت سوپر سل در سال 2013 فروشی در حدود 450 میلیون دلار از محل این بازی داشته است.
پاسخ ها
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
در مقایسه با فروش 3 ملیارد دلاری league og legends هیچی نیست.
تمام زندگی فرزند م شده است این بازی لطفا راهنمایی کنید چه تاثیرات مثبت و منفی دارد
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
واقعا نمیدونی چه تاثیزی داره؟ خودت جواب خودتو دادی: تمام زندگی فرزندت ( یعنی پیشرفت و درس و آینده و ...) میشه کلش آو کلونز، وقتی 50 سالش شد، میگه کاش که بابام برام موبایل نخریده بود، یا حد اقل کمی کنترلم میکرد، اعتیاد به اسمارت فون هیچ کمپی نداره!!!!
استراتژی های بازی در دنیای واقعی کاربرد ندارد. وگرنه میتوانست الگوی یک امپرطوری برای آموزش و توانمند کردن ذهن کودکان باشد. امیدوارم تحلیلگران نظامی و استراتژیست های جنگی نسخه ای بومی سازی شده و هدفمند از اینگونه بازیها و صد البته جذاب با همکاری طراحان بازی پیاده سازی کنند.
تمام زندگي بابام شده اين بازي، لطفا راهنمايي كنيد.
خوش بحالتون.
knight of nights منم
در مورد بازی little empire هم گزارش تهیه کنید . من هر دو بازی رو انجام میدم ...
تابی جون مردم خودشون استادن ، یکم بروز باش این بازی چشن 2 سالگیشم گرفت!
منو ياد قلعه انداختي يادش به خير
تابناک جان. انگار اونی که این مطلب رو نوشته خودش تا الان زیاد بازی نکرده، چون بعضی مطالبتون نه تنها راهنمایی نمیکنه بلکه در ابتدا سرعت پیشرفت بازیکن رو کند میکنه.مثلا ارتقا معادن در ابتدا اصلا نیاز نیست.
مهمترین موضوع در این بازی کسب منابع از طریق حمله به روستای دیگرانه.
ولی بازیه اعتیاد اوریه سعی کنید کنترل شده بازی کنین.
لولم 90 و میگم که ادم رو از کارو زندگی میندازه.
تابی جون شما که فیلم معرفیم کنی، بازی های برتر هم معرفی کن. مطمئن باش کلی طرفدار پیدا می کنی.
به جای این سایت های خبری دیگه که همش میگن بازی بده و دنبال کلیشن. شما راه اونها رو نرو...
چرا بازیهای مشابه ایرانی تولید نمیشه فقط
بابا دهنمون آسفالت شد با این بازی
یعنی انقد بیکاریم که جوونامون باید قسمت اعظمی از وقتشون رو بذارن برا این مسخره بازیای باحال و معتاد کننده ؟
یعنی اروپاییا خودشون شب تا صب میشین بازی میکنن و اجنه براشون این صنعت و تکنولوژی رو رقم زدن ؟
بابا جوون باید کار کنه مملکتو بسازه که پسفردا نگه ما عقبیم و فلانیم ...
هر چی سرمون میاد از خودمونه

از تابناک انتظار نداشتم این بازی معتاد کننده و وقت کش رو مطلب اصلی کنه
این قبیل بازی ها به شدت جذاب و اعتیاد آور هستند .
منم فکر کردم قصد نقد بازی رو دارید یا مثل بعضی آقایون درگیر نظریه توطئه بازی رو یه توطئه خطرناک ساخته دست استکبار جهانی آمریکای خطرناک معرفی کنید .

البته این نکته رو هم باید دقت داشت که در کنار لذتی که از بازی کردن حاصل میشه باید دید چقدر از وقت گرانبهای خودمون رو بر باد میدیم .
اگر یکی از این سه علامت را داشتید به رایانه یا بازییتان معتاد شدید و اگر یکی را داشتید سوء مصرف دارید و در حال تبدیل به اعتیاد
1-هر روز زمان بیشتری صرف آن می کنید
2-برای انجام دادنش دروغ می گویید یا یک کار خلاف عرف ،شرع یا قانون انجام می دهید
3-در صورت محرومیت از بازی دچار یکسرس علائم مثل اضطراب،استرس ،عصبانیت و... می شوید
یادمان باشد ما باید با رایانه باز ی کنیم نه رایانه با ما
سلام من تا مهر امسال درست قبل از شروع دانشگاهم این بازی رو هر روز ادامه میدادم تا اینکه متوجه شدم که این بازی داره یه سری مسائل رو تبلیغ میکنه مثله ایجاد حس طمع نسبت به اموال دیگران در واقع در این بازی برای ادامه کارتون باید به دهکده ی سایر کاربران حمله کنیدتا پول و امکاناتشون رو غارت کنید و اگر فقط به کارگاه های خودتون اکتفا کنید هرگز پیشرفت نخواهید کرد یعنی داره میگه با نون به اصطلاح حلال کلاتون پسه معرکس!!!!!و این رو داره تبلیغ میکنه نکته دیگه این که کاربرای ایرانی رو در فضای گلوبال که ظاهرا رندومی کار میکنه همیشه در مقابل عربها قرار میده ومن همیشه میدیدم که اغلب اوقات بین ایرانی ها و عربها درگیری لفظی شدیدی علی الخصوص بر سر مسائل اعتقادی پیش می امد و نفرت رو بین مسلمین رواج میداد و اخر اینکه شما میتوانید با 50 دهکده دیگر متحد شده وبه صورت یه کلن در بیاین و به کلن های ضعیف دیگر حمله ومنابعشان را غارت کنید ایا این شما را به یاد سیاست امریکا در قبال منطقه خاور میانه و سیاست ائتلاف علیه داعش نمی اندازه!!!!!!! ممنون از تو جهتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
شما نویسنده خوبی یرای داستان های علمی تخیلی میشید . تو این مسیر گام بردارید.
پرطرفدارترین بازی آنلاین تاریخ ایران تراوین بود. سال 1384تو ایران شروع شد و خیلی زود پر طرفدارترین بازی آنلاین ایران و جهان شد. (البته تو بازی های وبی) بعد مهندسین معکوس عزیز اومدن از روش عصر پادشاهان رو ساختن و بطور خودجوش سایت تراوین ایران فیلتر شد! اینگونه بود که سرگرمی ما پوکید.
من یکی از خوره های COC هستیم خیلی بازی باحال و سرگرم کننده ای است
ایول تابناک
ترکوندیا!!!
بازیه خوبیه و میشه اعتیاد هم پیدا نکرد.در ضمن لول بالاتر که میرسید فقط کافیه یک مقداری وقت بذارید و منابع برای آپگرید جمع کنید و بعدش میره واسه 4-5 روز دیگه.
ظاهرا شرکت سوپر سل در سال 2013 فروشی در حدود 450 میلیون دلار از محل این بازی داشته است.
640 هزار دلار کجا بود..روزی 4 میلیون دلار...
با سلام
به نظر من سازندگان این نوع بازی ها استفاده جاسوسی از این فرصت با توجه به آنلاین بودنش انجام میدن
اونا می تونن استراتژی های دفاعی و حمله ای مردم یک کشور رو از لحاظ ذهنی پیش بینی کنند
من از قدیمی ترین بازیکنای این بازی تو ایرانم. دو ساله دارم باهاش زندگی می‌کنم و دوستش دارم.
خوشحال میشم دوستان رو تو کلنمون ببینم.
کلن من: Iran 24/7
اکانتم: King MOLi
موفق باشید
سطحم 27هست
تنها گیمی هست که بازی میکنم
جذابه
من خیلی وقته این بازی رو به سطل اشغال انداختم موفق باشد
بازی کامپیوتری بیهوده ترین کاریه که یه آدم میتونه بکنه .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار