بازدید 4289

انهدام باند قاچاق اسلحه و کشف ۴۵ کلت

کد خبر: ۴۵۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵ 18 November 2014
با تلاش نيروهاي اداره کل اطلاعات خراسان رضوي و طي چندين عمليات، باند ۹ نفره قاچاق سلاح جنگي به مشهد متلاشي شد و اعضاي آن نيز دستگير شدند.

به گزارش خراسان، چندي پيش نيروهاي عملياتي اداره کل اطلاعات استان پس از يک ماه کار تخصصي و شناسايي سرشاخه هاي اصلي باند قاچاق سلاح جنگي که با وارد کردن سلاح کلت کمري از شهرهاي مرزي و انتقال آن به مشهد به فروش آن اقدام مي کردند شناسايي کردند و پس از مطرح کردن آن در دستگاه قضايي و کسب دستور موردنياز از بازپرس شعبه ۹۰۴ مجتمع قضايي انقلاب مشهد براي دستگيري اعضا و انهدام باند وارد عمل شدند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) در ادامه در پوشش هاي مختلف، سرکرده هاي اصلي اين باند پيچيده را از ابتداي بارگيري سلاح و حرکت به سمت مشهد زيرنظر گرفتند و در فرصت مناسبي به قاچاقچيان دستور ايست دادند اما قاچاقچيان بدون توجه، بر سرعت خود افزودند و قصد فرار داشتند که سربازان گمنام امام زمان(عج) با استفاده از قانون به کارگيري سلاح، به سمت متهمان تيراندازي کردند که پس از اصابت گلوله به يکي از قاچاقچيان، خودرو متوقف شد و ۴ سرنشين آن دستگير شدند. ماموران پس از انتقال فرد تير خورده به مرکز درماني، به بازرسي خودروي توقيف شده، مبادرت کردند که طي آن ۴۵ عدد سلاح کلت کمري به همراه ۵۵۰ عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

متهمان در بازجويي با اعتراف به وارد کردن سلاح جنگي به مشهد و فروش آن ۵ تن ديگر از اعضاي باند را نيز لو دادند که طي چندين عمليات تمامي آن ها دستگير شدند. با توجه به دستگيري و انهدام اين باند ۹ نفره قاچاق سلاح، رسيدگي به پرونده متهمان همچنان در شعبه مذکور ادامه دار
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی