بازدید 107290

توضیحات پدر مرتضی پاشایی درباره تاریخ دفن وی

اینکه گفته می شود مرتضی پاشایی ۲۴ آبان به خاک سپرده شده کذب محض است و مراسم تشییع و تدفین وی روز ۲۵ آبان انجام شده و ۲۴ آبان مرتضی پاشایی فقط غسل و تطهیر داده شد.
کد خبر: ۴۵۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶ 17 November 2014
مراسم تشییع پیکر مرتضی پاشایی روز گذشته یکشنبه ۲۵ آبان باشکوه برگزار شد و عصر‌‌ همان روز در بهشت زهرا در قطعه هنرمدان به خاک سپرده شد اما درج تاریخ ۲۴ آبان برای تدفین وی در سایت بهشت‌زهرا (س) شبهاتی را ایجاد کرد اما ناصر پاشایی پدر مرتضی پاشایی می‌گوید که مرتضی ۲۵ آبان تدفین شده است.

ناصر پاشایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به روند برگزاری مراسم تشییع و تدفین مرتضی پاشایی گفت: اینکه مرتضی پاشایی ۲۴ آبان به خاک سپرده شده کذب محض است و مراسم تشییع و تدفین وی روز ۲۵ آبان انجام شده و ۲۴ آبان مرتضی پاشایی فقط غسل و تطهیر داده شد.

وی ادامه داد: روز یکشنبه ۲۵ ابان پیکر مرتضی پاشایی از بهشت زهرا (س) در ساعت ۸ صبح به تالار وحدت منتقل شد و بعد از انجام مراسم باشکوه تشییع، دوباره به بهشت زهرا (س) منتقل شد و خود من در ماشین دیگری به همراه چند نفر دیگر از اقوام در پشت آمبولانس حرکت می‌کردیم اما در نزدیکی‌های بهشت زهرا (س) به دلیل ترافیک سنگین از آمبولانس فاصله گرفتیم.

ناصر پاشایی افزود: به دلیل آنکه بر سر مزار در قطعه هنرمندان امکان خواندن نماز وجود نداشت به ناچار پیکر را به سمت حرم حضرت امام منتقل کردیم و در محوطه بیرونی محوطه حرم امام نماز را خوانیدم و مجددا به داخل بهشت زهرا بردیم.

وی ادامه داد: بعد قصد داشتیم پیکر وی را به قطعه هنرمندان ببریم اما در نزدیکی‌های قطعه به دلیل ازدحام جمعیت انجام هیچ کاری ممکن نبود زیرا جمعیت به حدی زیاد بود که امکان داشت حتی آمبولانس را سرنگون کنند و عده بسیاری قصد داشتند آمبولانس را بلند کنند. فشار جمعیت حتی آنقدر زیاد بود که برادر من که جانباز شیمیایی است دچار مشکلات تنفسی شد.

پدر مرحوم مرتضی پاشایی تاکید کرد: به ناچار پیکر پاشایی را به سردخانه بازگرداندیم و شروع به بررسی موضوع کردیم و در اولین مرحله تدفین را منتفی کردیم و دو راهکار را بررسی کردیم. یکی اینکه مراسم تدفین و خاکسپاری را به فردا موکول کنیم و یا اینکه در عصر کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: از آنجا که اگر مراسم به روز بعد منتقل می‌شد امکان داشت که باز هم جمعیت زیادی حضور پیدا کنند تصمیم گرفتیم در عصر روز یکشنبه ۲۵ آبان با مهیا شدن شرایط و همکاری نیروی انتظامی و نیروهای مستقر در محل مراسم تدفین را هر چند به سختی انجام دهیم.

پدر مرتضی پاشایی درباره درج تاریخ ۲۴ آبان برای تدفین پسرش در سایت بهشت زهرا گفت: در حال بررسی این مساله هستیم اما آنچه باید بگویم این است که ما برای جلوگیری از مشکلات و همچنین تسهیل امور ۲۴ آبان پیکر مرتضی را برای انجام غسل و تطهیر و کارهای اداری به بهشت زهرا منتقل کرده بودیم و تاریخی که در سایت بهشت زهرا منتشر شده مربوط به تاریخ شست و شوی وی است.

پدر مرتضی پاشایی با تشکر از همه مردم ایران و تمام علاقه‌مندان به وی در سراسر جهان گفت: من از همه کسانی که در مراسم تشییع و تدفین مرتضی پاشایی حضور داشتند و یا در نقاط مختلف ایران و جهان مراسمی را برای وی برگزار کردند بسیار تشکر می‌کنم مرتضی عاشقانه مردم را دوست داشت و مردم نیز او را دوست دارند.

وی ادامه داد: تمام کسانی که در مراسم وی شرکت کردند برای ما عزیز هستند و به آن‌ها عشق و علاقه می‌ورزیم و هرگز راضی نبوده و نیستیم که در راه برگزاری مراسم‌هایی که برای مرتضی پاشایی انجام می‌شود مشکلی برای فردی به وجود بیاید زیرا باید خاطرمان باشد که سلامتی همه مردم و حفظ کیان کشور و جلوگیری از سوءاستفاده از چنین برنامه‌هایی بسیار مهم است.

وی همچنین با تشکر از تمامی مسئولانی که در برگزاری مراسم روز گذشته و همچنین تدفین وی همکاری کردند گفت: به زودی محل برگزاری و تاریخ مراسم یادبود وی اعلام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۵۵
انتشار یافته: ۲۱
lما به کجا داریم می ریم ؟؟؟؟ این اقای پاشایی هنرمند محبوب و محجوبی بودند خانواده و پدرخیلی محترمی هم دارند ولی تو رو خدا ببینید همزمان خیلی از جانبازهای شیمایی و ... خیلی از آدمهای بسیار بزرگتر از دانشمند و عالم و از دنیا می رن ولی چی می شه که برای یه طیف اونم به اصطلاح هنرمندان این همه سر و دست شکسته می شه همه می دونن که اغراض سیاسی پشت این موضوعات هست
سلام اول تسلیت میگم به خانواده ی محترم و داغدار مرتضی پاشایی و دوم تبریک میگم ! تبریک بابت تربیت همچنین هنرمندی که در قلب هزاران یا حتی میلیون هانفر ایرانی راه پیدا کرد ! و در آخر متاسفم برای سودجویانی که شایعات و فیلم لحظه ی تکان دهنده ی زجر های مرتضی در بیمارستان را فیلمبرداری و پخش کردند! دنیا دار مکافاته از هر دست بگیری از همون دست پست میدی ! با احساسات داغدار بازی بکنی با احساسات تو هم بازی میشه
عجب................
فقط متوجه شديم كه برادرش جانباز شيميايي 0....................
خداوند به خانواده اش صبر عنایت فرماید .
یکی است که دیگه نیس
خدایا به حرمت اینکه مرتضی اینهمه با صداش دلامونو اروم کرد توهم دل و روح خودشو و خونوادشو اروم کن...نازنین پسری بود.برای شادی روحش صلوات...
این خانواده را اینقدر زجر ندید راحتشان بگزارید
من مرتضی پاشایی و با برنامه ماه عسل شناختم ،ازمدت اشنایی من با صداش خیلی نمیگذره.کاش اینطوری نمیشد.روحش قرین شادی.
انشاالله
پدرجان حتی اگر 24 هم تدفین انجام میدادید، حق داشتید.
همیشه تو قلب ما هستی پسر.روحت شااااااااد
تولدي ديگر در انتظار مرتضي عزيز است، روحش شاد و يادش ماندگار باد.
حالا خیالتون راحت شد.....
لطفا حرمتشو نگه دارین
پاشایی برای ما همیشه عزیز بوده و هست
اخی بیچاره
مرتضی من توروخیلی دوستداشتماصلاپیتونم بگم عاشق صدات بودم خدا بیامرزدت درسته از میونمون رفتی ولی من هیچ وقت اینطوری فک نمیکنم چون همیشه صدای با شکوهت بت ماست هیچ وقت از یاد نپیری میدونماونجا جات بهشتهروحت شاد باشه به خامواده محترمت هم تسلیت میگم غم اخرشون باشهولی به نظرمباید اصلا ناراحت نباشن باید افتخار کنن که همچین پسری داشتن
متآسفم واقعاااا متاسفم خیییللیییی اعصابم داغونه خیلی
مرسی از اینکه به ما خبر میدین
پاشایی تو دنیا یه دونست .اون با صدای دل نشینش مردم را عاشق خود کرده
علت محبوبیت بسیار زیاد مرتضی پاشایی ترانه های زیباش بود و بس... موضوع رو سیاسی نکنین...تمام آهنگاش زیبا بود...
واقعاجای تأسفه واقعامتأسفم برای افرادی که انقدرزشت وزننده نظرات بیخودمیدن وشخصیت یه خونواده روزیرسوال میبرن،واقعاخیلی زشته خودتونوبذاریدجای این خونواده،حالامن میخوام بدونم چه 24چه 25آبان الان مهم اینه که اون خانواده عزیزش رفته بعدیه سری این وسط ازآب گل آلودماهی میگیرن،بخدازشته یک ثانیه خودمونوبذاریم جای پدرومادرش،واقعاچی بگه ازاین فرهنگ غلط وزشته بعضی افراد
مراسمی که گرفته شد برای نشان دادن احترام وعلاقه مدم به مرحوم پاشایی بود دیگه فرقی نداره که اقای پاشایی کی دفن شده
سلام و درود وتسلیت به خانواده پاشایی، دوستان عزیزی که مدام دنبال بهانه می گردند تا به همه چیز گیر بدن، لطفا خانواده پاشایی رو راحت بذارید به خدا غم خودشون براشون کافیه. با تشکر از همتون
مرتضی خواننده ای خوب بود،خدا رحمتش کنه،تا ابد در دل ما خواهد بود،من از دیروز علاوه بر فاتحه بیشتر از صد صلوات هر روز برای میفرستم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل