بازدید 6950

دوربين مدار بسته متهم را لو داد

کد خبر: ۴۴۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶ 13 November 2014
رئيس پليس آگاهي استان کرمانشاه از دستگيري فردي که اقدام به آتش زدن منزل يکي از دوستان خود کرده بود خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ مرزباني، رئيس پليس آگاهي استان کرمانشاه در تشريح اين خبر گفت: در پي وصول يک فقره پرونده از طريق کلانتري 26 آزادگان با موضوعيت آتش سوزي پرونده جهت رسيدگي به اداره مبارزه با جرائم جنايي ارجاع گرديد.

سرهنگ مرزباني افزود: در تحقيقات انجام شده از شاکي وي اظهار داشت منزلش توسط افرادي نا‌شناس مورد آتش سوزي قرار گرفته که با بررسي دقيق محل وقوع حادثه توسط کارآگاهان پليس آگاهي مشخص گرديد فردي از همسايگان شاکي در درب منزل خود داراي دوربين مدار بسته مي‌باشد.

وي ادامه داد: پس ازهماهنگي‌هاي لازم تصاوير دوربين مورد بازبيني قرار گرفت که شاکي پس از ديدن تصاوير ، يکي از نفرات را مورد شناسايي قرار داده و اظهار داشت آن فرد با پسرم اختلاف داشته که به احتمال زياد وي در آتش سوزي منزل بنده نقش داشته است.

رئيس پليس آگاهي استان درادامه عنوان داشت: با اطلاعات به دست آمده و مشخص شدن هويت، عامل آتش سوزي دستگيري وي با جديت در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ مرزباني بيان داشت: در هنگام رسيدگي پرونده و با بهره گيري از بانک‌هاي اطلاعاتي اطلاع حاصل گرديد متهم به اتهام ديگري دستگير شده است لذا پس از هماهنگي‌هاي لازم متهم به اداره مبارزه با جرائم جنايي در خصوص موضوع انتقال و از وي تحقيق شد که ابتدا منکر موضوع بوده اما پس از مشاهده مستندات موجود و به ويژه تصاوير اخذ شده لب به اعتراف گشوده و اقرار کرد به علت اختلافي که با پسر شاکي داشته است با همراهي شخص ديگري با هويت معلوم اقدام به آتش زدن منزل شاکي نموده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی