بازدید 16847
چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات؛

افزایش حضور اقشار مختلف با پرسش‌های پیچیده

در چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی میهمان غرفه «تابناک» بود. آخوندی درباره کیفیت اخبار و نوع عملکرد «تابناک» سخنانی کوتاه بیان کرد و بر تعامل با رسانه‌ها تأکید ورزید.
کد خبر: ۴۴۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲ 11 November 2014
روز چهارمِ بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری و وب‌سایت‌های خبری در شرایطی به میزبانی مصلی برگزار شد که روند حضور چهره‌ها در نمایشگاه، باز هم سرعت مضاعفی گرفته و امروز برخی چهره‌های حوزه‌های مختلف با حضور در نمایشگاه، ضمن بازدید از برخی رسانه‌ها، به گفت‌و‌گو پرداختند و در همین راستا، «تابناک» نیز میزبان چهره‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بود.

به گزارش «تابناک»، بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری در چهارمین روزِ خود با حضور گسترده مردم همراه بود و هر چه به آخر هفته نزدیک‌تر می‌شویم و اطلاع رسانی درباره این نمایشگاه افزایش می‌یابد، حضور مردم در این رویداد تقویت می‌شود و در همین راستا حضور مسئولان نیز رو به فزونی نهاده که در این آخر هفته پیش رو به نقطه اوج خود خواهد رسید.

در چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی میهمان غرفه «تابناک» بود. آخوندی درباره کیفیت اخبار و نوع عملکرد «تابناک» سخنانی کوتاه بیان کرد و بر تعامل با رسانه‌ها تأکید ورزید.


حسین مهری، مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره پست، پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، محمدحسین برخوردار رئیس مجمع عالی واردکنندگان، روح الله بیگی نماینده میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران، حمید سعیدی مدیرعامل جی ال ایکس، محمدعلی ابطحی، آرش میراسماعیلی، نرگس آبیار کارگردان سینما و تلویزیون، گروه تلویزیونی «فتیله‌ها» و جمعی دیگر از مقامات و چهره‌ها میهمان غرفه «تابناک» بودند.

در روز چهارم نمایشگاه مشکلات اینترنت همچنان پابرجا بود، ولی مشکلات قطعی برق برطرف و اطلاع رسانی درباره چیدمان غرفه‌ها و همچنین برنامه‌های جنبی تقویت شد؛ افزون بر آنکه برخی غرفه‌ها با برگزاری می‌تینگ سیاسی با استفاده از سیستم صوتی، آرامش نمایشگاه را تحت الشعاع قرار داده بودند که نیاز به تذکر جدی مسئولان دارد.

با توجه به حجم مراجعین در روز سه شنبه، احتمالاً آخر هفته‌ای با ترافیک بالا در نمایشگاه خواهیم دید و از این منظر مطبوعات باید برای جمعه پیش رو، نیاز به برنامه‌ریزی ویژه برای پاسخگویی مناسب به قشرهای مختلف مردم باشند که با کوله باری پرسش راهی مصلی تهران می‌شوند و در این میان برخی پرسش‌هایشان آنچنان پیچیده است که گاهی با پاسخی همراه نمی‌شود!



همزمان با اوج گرفتن حضور مردم در نمایشگاه مطبوعات، شاهد افزایش توزیع برخی از نشریات در راهروها میان مردم هستیم و در عین حال بسیاری از رسانه‌های مکتوب حتی یک نسخه از نشریاتشان را رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار نمی‌دهند و تنها به فروش اشتراک و همچنین فروش آرشیو اقدام می‌ورزند و خود را نیازمند تبلیغات اینچنینی نمی‌دانند.

بر خلاف آنچه عنوان می‌شد که فضای این دوره نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری شور و حرارت کافی ندارد، فضای نمایشگاه با نزدیک شدن به آخر هفته پرشورتر می‌شود و به نظر می‌آید، این آخر هفته در نمایشگاه فضای متفاوتی را شاهد باشیم.

تعداد بازدید : 31
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی