بازدید 9495

پیام آیت‌الله سیستانی درباره عزاداری

حضرت آیت الله سیستانی با صدور پیامی بیان داشت: «ثواب حضور در جبهه های نبرد علیه داعش از حضور در هیأت‎های حسینی بیشتر است.»
کد خبر: ۴۴۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ 09 November 2014
حضرت آیت الله سیستانی با صدور پیامی بیان داشت: «ثواب حضور در جبهه های نبرد علیه داعش از حضور در هیأت‎های حسینی بیشتر است.»

خبرگزاری «رسا» نوشت: یکی از مشکلات جبهه‎های جنگ عراق در ایام محرم الحرام، بازگشت رزمندگان و نیروهای مردمی به شهرهای خود برای برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) است. رزمندگانی که مرخصی گرفته اند، پس از حضور در شهرهایشان به هیأت های عزاداری رفته و به مناطق جنگی بازنگشته که این امر مشکلاتی را در جبهه علیه داعش به وجود آورده بود.

حضرت آیت الله سیستانی بلافاصله پس از اطلاع برای حل این مشکل وارد عمل شده و با صدور پیامی از نیروهای بسیج مردمی خواست فورا به پایگاه های خود بازگردند.

این مرجع معظم تقلید تأکید کرد که ثواب حضور در مناطق جنگی به مراتب از حضور در هیأت های حسینی و حتی حضور در حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) بیشتر است.

خبرهای رسیده حاکی‌است نیروهای مردمی پس از تأکید این مرجع تقلید به سرعت به مناطق جنگی بازگشته و این مساله که در حال تبدیل به بحران بزرگی بود از سوی این مرجع تقلید پایان یافت.

گفتنی است پس از حمله تروریست‎های داعش به برخی از شهرهای عراق و پیشروی این گروهک تروریستی‎در برخی مناطق، حضرت آیت الله سیستانی با صدور فتوای جهاد و دعوت از گروه‎های مردمی برای حضور در جبهه های جنگ علیه تروریست ها جلوی پیروزی داعش را گرفت و با استقبال میلیونی مردم عراق تحولی عظیم در نبرد با این گروهک به وجود آمد. ارتش عراق که به دلیل نفوذ عوامل بعثی مشکلات زیادی برای مقابله با تروریست ها داشت در شرایط کنونی با بهره گیری از نیروها مردمی توانسته به پیروزی های زیادی برای آزاد سازی مناطق مختلف عراق دست یابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر