بازدید 4553

دستگيري رمال کلاهبردار

کد خبر: ۴۴۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷ 30 October 2014
کارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان، زن رمال کلاهبرداري را که با دادن کد اشتراک از مردم وجوه نقد دريافت مي نمود شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش آرمان، سرهنگ  ستار خسروي  رئيس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه فردي با رمالي و دعانويسي وجوه نقد از مردم دريافت مي کند، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري استان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود:ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند که طي بازرسي از منزل متهم تعداد زيادي آلات و ادوات فالگيري و رمالي ، دو دستگاه pos ،يک جلد دفترچه اسامي مشتريان با شماره تماس که متهم در امر فالگيري و فريب افراد استفاده مي‌نموده، کشف کردند.

سرهنگ خسروي عنوان داشت:وي در تحقيقات علمي به بزه انتسابي اعتراف کرد و طي بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد متهم از افرادي که بدوا براي گرفتن فال به منزل وي مراجعه مي کرده‌اند جهت دريافت کد اشتراک مبلغ 10 هزار تومان و براي فال مبالغي مابين 20 الي 200 هزار تومان اخذ مي نموده است.

 رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينکه در اين زمينه تعدادي از افرادي که جهت فالگيري به متهم مراجعه کرده اند شناسايي و به پليس آگاهي دعوت شده اند، خاطر نشان کرد: در تحقيقات صورت گرفته اين افراد اعلام داشتند متهم با گرفتن مبالغ هنگفتي از آنان برايشان رمالي و فالگيري مي کرده است .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار