بازدید 3936

انهدام باند قاچاق كراك در مشهد

کد خبر: ۴۴۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳ 30 October 2014
سركرده باند قاچاقچيان سيستاني كه قصد داشت محموله مواد مخدر صنعتي را در سطح شهر مشهد معامله كند در عملياتي ضربتي از سوي پليس شناسايي و دستگير شد.

به گزارش اعتماد، به دنبال كسب اطلاع پليس از قصد قاچاقچيان براي وارد كردن محموله مواد مخدر صنعتي به مشهد و معامله آن در سطح شهر به سرعت پرونده‌يي براي شناسايي و دستگيري عاملان آن تشكيل و تيمي ويژه از ماموران نيروي انتظامي با انجام اقدامات محرمانه وارد عمل شد.

تحقيقات گسترده اطلاعاتي و اقدامات نفوذي ماموران نيروي انتظامي در شرق كشور نشان مي‌داد قاچاقچيان قصد دارند مواد مخدر را از سيستان و بلوچستان وارد مشهد كنند و به معامله آن در سطح وسيع بپردازند. به اين ترتيب پليس با در نظر گرفتن حساسيت موضوع به افزايش گشت‌هاي نامحسوس خود در مرزهاي دو استان براي دستگيري قاچاقچيان اقدام كرد.

به تدريج انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي‌هاي گسترده ماموران نتيجه داد و به شناسايي چهره متهمان كه از قاچاقچيان سابقه‌دار بودند انجاميد. با شناسايي متهمان مسير پرونده وارد سراشيبي شد و طولي نكشيد كه ردزني‌هاي ماموران به شناسايي مخفيگاه سوداگران مرگ در يكي از محله‌هاي مشهد ختم شد.

در تحقيقات پليس مشخص شده بود سركرده باند به همراه قاچاقچيان ديگر براي انجام معامله وارد مشهد شده و در يكي از محله‌هاي اين شهر اقامت دارد. به اين ترتيب عمليات پليس بر شناسايي مخفيگاه متهم اصلي متمركز و به سرعت مخفيگاه او كشف شد.

در حالي كه ماموران خود را براي انجام عمليات بازرسي از مخفيگاه آماده مي‌كردند با اطلاعات جديدي روبه‌رو شدند كه نشان مي‌داد سركرده باند در مخفيگاه پنهان شده و از شناسايي محل از سوي پليس بي‌اطلاع است. به اين ترتيب عمليات بازرسي از مخفيگاه و دستگيري سركرده باند در دستور ويژه كار ماموران قرار گرفت.

به اين ترتيب ماموران پليس بعد از كسب مجوز از مراجع قانوني در عملياتي غافلگيرانه و ضربتي به مخفيگاه متهم هجوم بردند و ضمن دستگيري سركرده باند به بازرسي از مخفيگاه او پرداختند. سرهنگ حجت نيك‌مرام، فرمانده انتظامي مشهد در تشريح روند بازرسي از مخفيگاه متهم گفت: در جريان بازرسي از مخفيگاه سركرده باند ماموران نيروي انتظامي موفق به كشف 7 كيلوگرم ماده مخدر صنعتي از نوع كراك شدند كه متهم قصد داشت با پنهان كردن آنها زير يخچال محموله را از ديد پليس پنهان كند كه در انجام اين نقشه ناكام ماند. هچنين در جريان بازرسي‌ها يك دستگاه خودروي سواري نيز توقيف شد.

به گفته نيك‌مرام، ماموران پس از بازرسي دقيق مخفيگاه، سركرده باند را براي انجام تحقيقات بيشتر و شناسايي ساير قاچاقچيان به پليس آگاهي منتقل كردند و تلاش‌ها براي دستگيري همدستان او همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی