بازدید 5772
۳

افزایش سرطان در میان کودکان کلانشهرها

حمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران شورا نسبت به افزایش سرطان در میان نوجوانان و جوانان کلانشهرها مانند اهواز، اراک، تهران که آلودگی های صنعتی بیداد می کند، گفت: سرطان در میان کودکان افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۴۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶ 28 October 2014
انتقاد به واریز چند میلیارد تومان پول شورا به حساب شخصی یکی از اعضا، درخواست رسیدگی به وضعیت قربانیان حادثه پارک ارم، افزایش سرطان در میان نوجوانان و جوان کلانشهرها و... از مهمترین موضوعاتی بود که در بخش نخست جلسه علنی شورای شهر تهران مطرح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صد و ششمین جلسه علنی چهارمین دوره شورای شهر تهران با حضور شهردار تهران، شهردار منطقه 5 به همراه معاون شهرسازی و معماری آن منطقه درخصوص ارائه گزارش ساخت و ساز در زمین بوستان مادر برگزار شد.

در ابتدای جلسه عبدالحسین مختاباد دبیر کمیته هنری شورای شهر تهران با اشاره به نامه داود رشیدی درخصوص ساماندهی تماشاخانه تهران گفت: از شهردار تهران می خواهیم این تماشاخانه را احیا کند تا تبدیل به موزه تئاتر شهر تهران شود.

وی همچنین نسبت به واریز چند میلیارد پول شورای شهر تهران به حساب شخصی یکی از اعضا انتقاد کرد و گفت: باید تکلیف چنین موضوعی در شورا مشخص شود و اگر ریاست شورا به این موضوع رسیدگی نکند از سازمان بازرسی درخواست خواهیم کرد به این موضوع ورود پیدا کند.

چمران در پاسخ به وی گفت: ما حساب شخصی در شورا نداریم و هیچ نماینده ای چنین حسابی ندارد مگر به صورت مشترک.

چمران اضافه کرد: ستاد شورایاری ها و ستادهای مردم نهاد شورا چنین حسابی را دارند اما این حساب نیز به صورت تک امضا نیست.

بلاتکلیفی قربانیان حادثه پارک ارم

در ادامه این جلسه مرتضی طلایی با اشاره به بلاتکلیفی قربانیان حادثه پارک ارم که در خردادماه امسال اتفاق افتاد گفت: یکی از این قربانیان هزینه درمانش 150 میلیون تومان است اما نه مسئولان این شهربازی خود را در برابر این قربانی مسئول می دانند و نه بیمه ها و من درخواست می کنم اگر مردم می توانند به این خانواده ها کمک کنند و در حل مشکلات یاریشان کنند.

وی همچنین خواستار اصلاح قانون شورای شهر تهران درخصوص تغییر نام شورای شهر تهران به عنوان «شورای شهر تهران، شهر ری و تجریش» شد.

به گفته طلایی دست فروشی در مترو تهران باب نبود و باید پیش از آنکه این موضوع به فرهنگ تبدیل شود برای مقابله با این کار برنامه ریزی کرد.

زمین های حاشیه ای بزرگراه ها سنددار شوند

طلایی در ادامه جلسه با بیان اینکه زمین های بسیاری در حاشیه بزرگراه ها تبدیل به فضای سبز شده و فاقد سند است، گفت: برای ایجاد ارزش افزوده پیشنهاد می کنم برای این زمین ها سند تهیه شود.

شوراهای کلانشهرها اسیدپاشی در اصفهان را محکوم کنند

ولی الله شجاعپوریان در ادامه این جلسه با اشاره به فاجعه اسیدپاشی در اصفهان گفت: این حرکت غیرانسانی و شنیع در پایتخت فرهنگی کشور را به عنوان یک عضو شورای شهر محکوم می کنم.

وی ادامه داد: مدیریت شهری با ایجاد روشنایی های مناسب در خیابان ها و شیوه طراحی شهرها امنیت در شهرها را ارتقا داده و امکان بزهکاری را کاهش دهد.

افزایش سرطان در میان نوجوانان و جوانان

در ادامه این جلسه احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران شورا نسبت به افزایش سرطان در میان نوجوانان و جوانان کلانشهرها مانند اهواز، اراک، تهران که آلودگی های صنعتی بیداد می کند، گفت: سرطان در میان کودکان افزایش یافته است.

وی درخواست کرد 300 میلیارد تومان پولی که برای توزیع شیر رایگان در مدارس تصویب شده هرچه زودتر ابلاغ شود.

محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی نیز نسبت به مصوبه دیروز شورای عالی شهرسازی تذکر داد و گفت: براساس این مصوبه سیاست های تشویقی در تمام بافت های ناپایدار حذف می شود در حالی که ما با تطبیق طرح تفصیلی 14 هزار هکتار بافت ناپایدار را به 3 هزار و 700 هکتار رسانده بودیم که این بافت برای نوسازی نیاز به سیاست های تشویقی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳
هوای آلوده-سموم و کود شیمیایی بیش از حد و غیر استاندارد
کجاست مدعی العموم که افزایش علل سرطان در میان کودکان مثل روز روشن است هوای الوده ،بنزین الوده،محیط زیست الوده،محصولات کشاورزی سمی،لبنیات اولوده و غذاهای الوده و....... از حقوق مردم به دادگاه های کشور شکایت کنند .چون قوه قضاییه و ما و دادگاه های ما 35 ساله مشکلات کشور را بد حجابی می دانند و با بقیه مشکلات کاری ندارند همچنین نمایندگان مردم
بعد بیاین بگین بنزینهامون آلوده نیستن پارازیتهامون سرطانزا نیستن لبنیاتهامون روغن مضر ندارن میوه هامون نیترات اضافی ندارن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست