بازدید 88145

ناگفته‌های پدر سهیلا از ماجرای اسیدپاشی

سهیلا، یکی از قربانیان اسیدپاشی در اصفهان است که شدت آسیب دیدگی اش از 3 قربانی دیگر بیشتر بوده و فعلا در بیمارستان چندین جراحی سنگین را تحمل کرده است.
کد خبر: ۴۴۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸ 28 October 2014
حدود یک ماه است که سهیلا جورکش، زیر تیغ جراحی روز و شب می گذراند. شدت سوختگی اش در حدی است که برای هر بار پانسمان باید بیهوشش کنند و تا ماه های آینده حتی اگر بینایی یکی از چشم هایش برگردد، تماشای چهره اش در آیینه برایش ممنوع است تا افسردگی و اضطرابش بیشتر نشود.
 
خانواده اش اما هر روز از پشت پنجره شیشه ای اتاق ایزوله بیمارستان، به دختر 26 ساله شان خیره می شوند و هر بار دردی عمیق و تمام نشدنی، به قلب شان، چنگ می اندازد.

سهیلا، یکی از قربانیان اسیدپاشی در اصفهان است که شدت آسیب دیدگی اش از 3 قربانی دیگر بیشتر بوده و فعلا در بیمارستان ...( نام بیمارستان در دفتر جام جم آنلاین محفوظ است ) چندین جراحی سنگین را تحمل کرده است.

ناصر جورکش، پدر سهیلا با انگشت هایی آتل بسته، به استقبالم می آید. تعریف می کند که یک هفته پیش از حادثه اسیدپاشی، انگشت های دستش در کارگاه سنگ بری، خرد شده است. نمی خواهد عکسی از او منتشر شود.

از دخترش که حرف می زند، اخم می کند، بغض می کند اما بغضش، گریه نمی شود. می گوید«اسیدپاش دخترم را باید بدهند به خودم...می دانم چه طور مجازاتش کنم...»

مانند دیگر قربانیان اسیدپاشی، اسید هر روز بیشتر عوارضش را بر بدن سهیلا نمایان می کند اما پدر همچنان امیدوار است بتواند آخرین اجزای باقی مانده از زیبایی و سلامت دخترش را حفظ کند. جورکش در این گپ کوتاه، از ناگفته های ماجرای اسیدپاشی به دخترش و احساسش نسبت به اسیدپاش حرف می زند.

حال سهیلا چطور است؟

ما فعلا او را از پشت پنجره شیشه ای اتاق ایزوله، می بینیم. امروز بلند بلند با او حرف زدم. فکر می کنم حرف های مان را می شنید. معلم سابقش، خانم همایون نژاد هم از اصفهان آمده است عیادتش. دوستان دیگری هم هستند که حضورشان باعث دلگرمی است.

دیروز که تلفنی با شما صحبت می کردم گفتید پشت در اتاق عمل هستید. آن جراحی برای درمان چشم هایش بود؟

جراحی دیروز برای ترمیم بخش هایی از پوستش بود. قسمت هایی از پوست که هنوز سالم است به قسمت هایی که سوخته، پیوند زدند. حالا بخش هایی از سطوح نسوخته بدنش هم، مجروح شده است.

چه میزان از بدن سهیلا سوخته و کدام اعضا بیشتر آسیب دیده است؟

دخترم از ناحیه صورت، گوش چپ، گردن، دست ها و پاها، سوخته است.

دردش آنقدر شدید است که هر بار حتی برای عوض کردن پانسمانش باید بیهوش شود. اسید فعلاً بیشترین آسیب را به چشم ها، پوست و ریه اش زده است.

چرا اسید اندام های زیادی از بدن او را درگیر کرده است؟

دخترم ساعت 6 عصر نهم مهر امسال وقتی از استخر شنا به خانه بر می گشته و مشغول گفتگوی تلفنی با مادرش بوده ، قربانی اسیدپاشی شده است. ضارب موتوری از پشت خودرو به او نزدیک شده و ناگهان مقدار زیادی اسید را به صورتش پاشیده است اما اسید به حدی زیاد و قوی بود که از روی صورت شره کرده و گردن، دست ها، شانه ها و پاها را سوزانده و حتی لباس ها و بخش هایی از خودرواش را هم تخریب کرده است.

من شنیدم ضارب به شیشه کوبیده و تظاهر کرده است که می خواهد نشانی بپرسد . این موضوع حقیقت دارد؟

نه. سهیلا شیشه خودرویش را پایین کشیده و ماشین را متوقف کرده بود تا با تلفن همراه گفتگو کند.

برخی می گویند سهیلا ادعا کرده فرد دیگری نیز ترک موتور بوده است.

در یک ماه پس از اسیدپاشی، سهیلا یا دائما زیر تیغ جراحی بوده یا بیهوش بوده است و کمتر فرصت شده درباره آن حادثه صحبت کند اما به هر حال ضارب از پشت سر به او نزدیک شده و دخترم او را دقیقا ندیده است.

از روز اسیدپاشی تا امروز چند بار جراحی شده است؟

تا کنون سه جراحی سنگین پوستی و یک جراحی سنگین چشم داشته است که این آخری حدود 8 ساعت طول کشید. به نظرم خداوند به او قدرتی ویژه داده است که می تواند این همه بیهوشی و درد و جراحی را تحمل کند.

به نقل از شما در فضای مجازی خواندم که یکی از چشم های سهیلا تخلیه شده است. این خبر را تایید می کنید ؟

نه. خوشبختانه هیچکدام از چشم هایش تخلیه نشده است. اولین چشم پزشکان می گفتند صد در صد یکی از چشم هایش را از دست داده و آن دیگری هم فقط 30 درصد بینایی خواهد داشت اما آقای دکتر قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت به همراه یک گروه درمانی بسیار حرفه ای مسئولیت درمان دخترم را به عهده گرفتند.

آنها به ما امید داده اند 50 درصد بینایی یک چشمش بر می گردد. خواهش می کنم بنویسید ، تا به حال، انسانی به شرافت دکتر قاضی زاده هاشمی ندیده ام. او به فرزندم به عنوان یک ایرانی احترام گذاشت و شخصاً پیگیر درمانش شد. این برای ما بسیار ارزشمند است. دست تک تک پزشکانی را که در درمان سهیلا نقش دارند ، می بوسم.

سهیلا تحصیلات دانشگاهی دارد؟

او دیپلم کامپیوتر دارد اما پیش از حادثه، درس می خواند که در رشته وکالت ادامه تحصیل بدهد.

اشاره کردید روز حادثه سهیلا از شنا بر می گشت، اهل ورزش است؟

بله. فیلم ها و عکس هایش را باید ببینید، او یک دختر پر انرژی و ورزشکار است؛ کوهنورد، سوارکار، شناگر و صخره نورد.

چند فرزند دیگر دارید؟

همین یک دختر است و دو برادر.

شما سابقه جبهه دارید؟

من به علت یک سری مسایل و مشکلات، حتی از خدمت سربازی هم معاف شدم.

انگشت های دستتان چرا شکسته است؟

یک هفته پیش از این حادثه، شش انگشت دستم در سانحه ای در محل کار، خرد شد.

مگر شما چه کاره هستید؟

در کارگاه سنگ ساختمان کار می کنم. من نان خانواده ام را از دل سنگ بیرون می کشم. از 13 سالگی که پدرم فوت کرد ، نان آور خانواده ام بودم . سختی زیاد کشیدم ، کارم هم سخت است به همین خاطر، خودم هم مثل سنگ ها سخت شده ام.

چه وقت برای سهیلا گریه کردید؟

من مردی نیستم که در انظار گریه کنم، خودم را محکم نگه می دارم، دردم را می ریزم توی سینه ام بعد در خفا گریه می کنم. از مدتی که دخترم بیمار شده است قلب درد گرفته ام. من و سهیلا پیوند عاطفی عمیقی داریم. او هم دخترم است، هم دوستم. ما، خیلی با هم صمیمی هستیم.

برخی در فضای مجازی ادعا کرده اند سهیلا حجاب کامل نداشته است. نظر شما چیست؟

دختر من از استخر آمده بود. آرایش چندانی نداشت. موهایش را حتی رنگ نزده است. دخترم داخل خودرویش نشسته بود و بنابراین حتی تشخیص این که چطور لباس پوشیده، غیر ممکن بود.

در سایت جام جم آنلاین یک بخش نظرسنجی راه انداختیم تا بفهمیم مردم کدام مجازات را برای اسیدپاش ها می پسندند. شمار زیادی قصاص را انتخاب کرده اند، گروه دوم رای به اعدام داده اند و شماری بسیار اندک خواسته اند اسیدپاش ها زندانی شوند یا دیه بپردازند. اگر شما قاضی بودید چه رأیی برای اسیدپاش ها صادر می کردید؟

من قاضی نیستم؛ پدرم. اگر آن مجرم بچه ام را با خودرو زیر گرفته بود یا با شلیک گلوله کشته بود، شاید سرانجام او را می بخشیدم اما شخصی که دخترم را به این شکل در آورده حسابش جداست.

دلم می خواهد قصاص شود. همانطور که او به صورت دخترم اسید پاشیده است باید با اسید مجازاتش کرد.

از پزشکان می خواهم تحقیق کنند و بفهمند والدین این اسیدپاش چگونه این حد از قساوت را به فرزندشان آموخته اند.

به نظر من جرم این فرد فقط متوجه من و خانواده ام نیست. او سعی کرده است امنیت ملی ما را خدشه دار کند و آرامشمان را در این کشور به تمسخر بگیرد. خواسته نشان دهد که می تواند یک ظرف اسید دستش بگیرد و آن را بپاشد به چشم جوانان این آب و خاک. این زخم برای همه ایران درد آور است، نه فقط برای من و خانواده ام.

کشورما هم دشمن داخلی دارد هم دشمن خارجی. دشمن خارجی آشکار است اما دشمن داخلی منافق است میان مردم عادی پنهان می شود و طبیعتا خطرناک تر است.

شنیده ام که در زمان خلافت حضرت علی ( ع) گروهی از اشرار به زنی یهودی حمله کردند و خلخال را از پایش باز کردند حضرت فرمودند که اگر مرد مسلمانی از این رسوایی از اندوه بمیرد، نه تنها نباید ملامتش کرد بلکه مرگ سزاوارتر است.

دختر من و خانواده ام همه مسلمانیم و اکنون اعضای خانواده من مورد تعرض قرار گرفته اند. به چشم خودم می بینم که مسئولان کشور چه در حوزه درمان دخترم و چه در حوزه پیگیری اسیدپاش همه تلاش شان را می کنند و همه مسئولان نظام در این زمینه متحد شده اند تا مجرم را پیدا کنند و به سزای عملش برسانند، از آنها سپاسگزارم و تقاضا دارم تا به نتیجه رسیدن این پرونده ، آرام نگیرند. البته من ایمان دارم که آنها را به زودی پیدا می کنند.

از زمانی که سهیلا مجروح شده، شایعات زیادی درباره او در فضای مجازی منتشر شده است پاسخ شما به شایعه سازها چیست؟

شایعه همیشه وجود دارد. جلویش را نمی شود گرفت اما به هر حال من واقعیت را به گوش آنهایی که دوست دارند واقعیت را بشنوند، می رسانم.

واقعیت این است که به بچه من، وسط شهر، اسید پاشیده شده و به شدت آسیب دیده و هم اکنون در حال گذراندن دوره درمانی اش است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۵۳
انتشار یافته: ۶۹
بگیریدش. فقط این حیوان را بگیرید. با مصاحبه و اظهار نظر مسولان مشکل حل نمیشه. فقط زودتر بگیریدش اگر ....
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
چشم در برابر چشم ...

باید اسیدپاش ها را قصاص کرد.. باید رویشان اسید پاشید و به حال خود رهایشان کرد تا از عفونت و درد وحشتناک ، به درک واصل شوند

اعدام کردن این حیوانات هیچ فایده ای ندارد...
دلم درد گرفت ،خداون شفایش بدهد و دست دکتر قاضی زاده و همکارانشان با اینهمه رافت درد نکند ،امیدوارم مجرم پیدا شود و در دادگاهی بصورت زنده در تلویزیون محاکمه شود - انشالله که بصورت واقعی مجرم نمایش داده شود و هرکس که مشوق هم بوده بدور از ملاحظات مجازات شود-و جزایش که قطعا" کمتر از قصاص نیست اعلام شود تا دیگر کسی جرات و جسارت چنین کار غیر انسانی را نداشته باشد.
پاسخ ها
همنوع
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
ضمن عرض همدردی با با خانواده محترم ایشان . من کاملآ با نظر شما موافقم ولی چشمم آب نمیخورد
واقعا این قدر تاسف آوره که نمی دونم چی بگم
با آرزوی شفا وسلامتی برای همه این عزیزان واقعا بایستی قصاص افراد یا فرد اسید پاش ازطریق پاشیدن اسید انجام بشود تا درسی شود برای همه مجرمین که با اخلال در نظام کشور عزیزمان شده وبا تشکر از تمامی مسئولین محترم نظام که اینگونه دلسوزانه پیگیر هستند
هیچ کلامی وسعت غم و اندوه این پدر رانمیتواند توصیف کند .
هر کس که مرتکب این جرم شده باید مجازات شود.
حتی اگر مشخص شود کهعاملین آن از آن سوی مرز ها هستند. باید سازمان های مجری این طرح مجازات شوند.
خدا صبرشون بده...
خدا شفاش بده به نظر من قصاص بهتر است
خدالعنت کندهرکسی که این کارشرمسارراانجام داده بنده بابی حجابی درجامعه مخالفم اماازقانون می خواهم هرکسی که این کارراکرده بایدقصاص اسیدپاشی شود وتامدتی که این خانم دردکشیده دردش رامتحمل شود تابداند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
اين 4 تا منفي همون اسيد پاشها هستند ها
امیدوارم خدا شفا بده و عامل این کار هم دستگیر و مجازات بشه
با سلام بعنوان یک پدر که تنها یک دختر دارد ارزوی صبر برای این پدر بزگوار و سلامتی و برگشت به زندگی برای دیگر دخترم را دارم امیدوارم ان پست فطرت را پیدا کرده و سریعا به اشد مجازات برسانند و نهایت تشکر را از دکتر هاشمی دارم که نه تنها در این قضیه بلکه در موارد دیگر نیز اقدام تحسین برانگیز داشته اند امیدوارم طول عمر با عزت داشته باشند
من یه مادرم که حتی یه سرما خوردگی ساده بچم منو آزار میده . واقعا نمیدونم خانواده سهیلا چطوری دارن تحمل میکنن بچشونو اینطوری ببینن . خدا به پدر و مادر سهیلا صبر بده . از خدا یه معجزه میخوام برای برگردوندن چشما و زیبائی سهیلای مظلوم
به عنوان یک پدر سخت است.
آیا اسید پاش را پیدا می کنند ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
معلوم نیست چرا انقد طول کشیده از پیدا کردن جاسوسهای اسراییل که سخت نیست!
خداوند صبر جزیل عطا کند
به حق این ایام عزیز شفای کامل پیدا کند
به حق سه ساله کربلا این آدمهای یزیدی هر چی زود تر پیدا شوند
ممنونم از وزیر بهداشت که شخصا درمان سهیلا را بر عهده گرفته است سهیلا دختر همه ما ایرانیهاست اعدام برای عوامل این جنایت کم است باید آنها را قصاص کرد و گذاشت تا آخر عمر زجر بکشند تا کسی جرات نکند برروی دختران این سرزمین اسید بپاشد توهین به یک دختر در این کشور توهین به همه مردم ایرانزمین است
الهی به حق الحسین:اشف کل مریض
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
خدا فارسی هم بلده هااااااا
آقاي جور كش ، خدا قوت.در كنارت هستيم.
خودت ميداني تا چه حد مردم ايران ، مردم كشورت ، در كنار تو هستند.
دوستت داريم.
از وزير بهداشت هم سپاسگذاريم.
با آرزوی سلامتی برای سهیلای عزیز و دستگیری هرچه سریعتر اسیدپاش ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
این منفی که 2 نفر داده اند یعنی چه؟
الهی بمیرم برای درد این پدر .....
آخه به چه جرمی ؟؟ یه خدا داغون شدم . ای خدا پس کجایی ؟ چرا سرنوشت این قربانی هارو اینطور رقم زدی که تا آخر عمر روی خوش زندگی رو نبینند ؟
وقتی ضاربش پیدا شد بهیچ وجه گذشت نکند.قصاص را برای این وقتها گذاشته اند.
خدا درد این دختر رو کم کنه تا بتونه تحمل کنه و به خانوادش صبر بده تا بتونن بهش روحیه بدن.
هر وقت مطلبی میخونم در این مورد تمام بدنم میلرزه،خدا نه تنها خود اسید پاش که تن همه اطرافیان و عزیزاشو بلرزونه
الله اعلم >خداوندانشالله شفای عاجل عنایت فرمایید الهی امین
خدا لعنتش کنه این رذل پست رو که اینجور مخلوق خدا و یک انسان را دچار زجر و آسیب کرده این بی وجدان را باید به سزای جنایتی که مرتکب شده رساند و به بدترین وجه مجازات کرد قصاص کمترین مجازات این حیون وحشی میتونه باشه .
اگر در سالهاي قبل و در ماجراهاي اسيد پاشي هاي قبلي قوه قضائيه شدت عمل نشان ميداد حالا شاهد اين فجايع نبوديم.به نظرم بايد در قوانيين و اعمال انها تجديد نظر شود و حكم شرع را بدون تعلل اجرا كرد.بايد سارقين و اشرار را قطع يد و پا بكنند و كوچكترين تعدي به اسايش و امنيت جامعه را با شديدترين وجه ممكن مجازت كرد ان وقت خواهيم ديد كه امنيت جامعه چجوري روند مطلوب به خود خواهد گرفت.در جامعه ما بايد امنيت به حدي باشد كه اگر زني يا دختري يا كودكي يا حتي مردي حتي اگر نصف شب هم مجبور باشند بيرون از خانه باشند هيچ خطر براي انها نباشدو دلهر ه اي نداشته باشند
انشاء الله دخترتان شفا مى يابد و اسيد پاش به چوبه مجازات سپرده می شود
حتی اعدام برای اسید پاش کم است حتی پدر و مادر همچه موجود خبیثی باید مجازات شوند
از بغض قلبم درد گرفت خدا به پدر مادر و برادرانش صبر بده
اخه یکی نیست بگه بی انصاف یه دونه انگشت خودتو بکن تو اسید ببین طاقتش رو داری که به سر بچه مردم این بلارو میاری من نمیدونم بعضی ها یه کارهایی میکنن ادم شک میکنه قیامتی هم هست اخه ادم بدونه خدایی هست و قیامتی بعد این معامله رو با مردم بکنه!فقط از خدا میخوام خودش مرهم قلب شکسته این پدرو دختر باشه و خودش دستشون رو تو گذر ازین بلای بزرگ بگیره
فقط می توانم بگویم قلبمان برای شما زخم دار است و دعایمان پشت سرتان.
انشالله با عنايت حضرت ابوالفضل العباس (س) چشم اين دختر مظلوم شفا بگيرد
با سلام
هر طور فکر می کنی این جنایتکار نمی تواند نه مسلمان باشد نه ایرانی در آدم بودنش که هیچ شکی نیست...نکته جالبی که این پدر دلسوخته بدان اشاره کرد منافق بودن این جنایتکار است ... این منافقین هستند که بدتر از کفارند و حاضرند برای مقاصد شیطانی خود دست به هر جرم و جنایت شیطانی بزنند .... این جنایت شوم تنها از منافقی که به دامن جنایتکاری مثل صدام پناه می برد سر می زند .... هیچ مسلمان یا ایرانی یا انسانی چنین جنایتی مرتکب نمی شود ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
متأسفانه هم ایرانی است و هم مسلمان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
ناشناس 15:14.
تو آدم نفهم خیلی بیخود میکنی که به چنین موجود رذلی نسبت مسلمانی میدهی.
مطمئنم اسیدپاشی هم کار قماشی مثل خودت بوده.
الهام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
ناشناس 15:58 منظور مخاطب بالایی این بوده که اون اسیدپاش عضوی از این کشوره که اکثریتش مسلمانن و البته ایرانی یعنی مشکل از تربیت و فرهنگه
امیدوارم با دستگیری اسید پاش فرومایه و قصاص مشابه او این عامل خارجی و دمل ننگین جامعه ما، از صحنه روزگار حذف شود.
با سلام خدمت پدر سهیلا خانم

واقعا برای شما و خانواده های محترم این حوادث متاسفم که بی دلیل و در کمال معصومیت کامل به این روز افتاده اید و مطمئنم نه شما پدران این قربانیان بلکه تمام پدران ایرانی منتظرند مجازات این نامرد حیوان صفت رابامید چنین روزی در ملاء عام بیاری خداوند به تماشا بنشیند ...
من از دست بچه های اطلاعات دلخورم چطور در مقابل این اقدام شرم آور ساکت نشستند وهیچ کاری نمی کنند ؟ کجایند اطلاعاتی هایی که ریگی را از هواپیما پایین کشیدند وحلق آویزش کردنند . . . واقعا کجایند؟
انشالا ک زودتر شفا پیدا کنه و مجرم دست گیر بشه
من یک پدرم..به خدا با چشمهای خیس این مصاحبه رو خوندم..چه دلی داره این بزرگوار..خدا بهش استواری بده..تحملش سخته..خارج از تصور
باید این شیطان رو گرفت و قطره قطره اسید روش ریخت تا جونش دربیاد
پیشنهاد میدهم یک موسسه خیریه برای کمک های پزشکی و باز پروری بکسانیکه که بهر دلیلی دچار آسیب دیدگی اسید پاشی شده اند ایجاد گردد تا این افراد بتوانند پس از معالجات پزشکی دوباره به آغوش جامعه برگردنند.تا آمران این جنایت بدانند که این افراد هیچ موقع از جامعه طرد نخواهند شد.
اولین نفر خودم کمک خواهم کرد .
واقعا نمیدانم چه بگویم این کار......فقظ به این فکر کنید که ان دختر زین بس چگونه زندگی خواهد کرد...خدایا کمکش کن خواهش میکنم کمکش کن تو بر هر دردی توانایی...امین
انشاا..خدا کمک کنه زود تر خوب شه وبیناییشو بدست بیاره.اون اسید پاش روانی هم دستگیر بشه به اشد مجازات برسه.
یه راه ساده برای پیدا کردن اسید پاش یا اسید پاش های آینده ، پیدا کردن آی پی همین هایی که منفی دادن هست و از همین کانال میشه مکان اونها را پیدا کرد و دستگیرشان کرد زیرا اینها اسید پاش های بالقوه ای هستند که در برابر این جنایت دلشون به رحم نیومده و منفی میدن
به امام حسین قسم مجرم رو سربازان گمنام پیدا میکنن واقعا سخت هس
خدا صبربده به خانواده سهیلا
از مسولین کشور میخواهم گردن این جانی را در ملا عام بزنند تا درس عبرت باشه برای جانیانه دیگه با تشگر یگه مسلمان ایرانی
فقط وفقط قصاص
از دیدن عکس اعصابم خورد شد سر درد بدی گرفتم خودم رو به جای سهیلا گذاشتم با اون همه درد که داره تحمل میکنه سخته خیلی سخت ... حتی فکر کردن به این ماجرا اشک از چشمم سرازیر میکنه چه برسه خودمو جاش بزارم . تمام مطالبی که پدر سهلا بیان کرده بود خوندم و در تمام لحظاتش مو به تنم سیخ شد رعشه بدی گرفتم .. من یه مادرم خودمو جای مادرش میزارم میبینم نمیشه طاقت آورد ... اگه تموم دنیا جمع بشن جلو بیمارستان نمیتونن یک صدم از دردشو کم کنن ... ولی باز ما با شما هم دردیم
خانواده محترم جوركش من از بچه محل شما درخميني شهر هستم باتمام وجود با شما هم دردم
با‌ ابراز تاسف و همدردی با خانواده سهیلا خانم
ایشالا هر چ زود تر سلامتیشو‌بدست بیاره
آقای جورکش فامیلیت شکون ندارد عوضش کن عزیز!
تنها چیزی که میتونه دل این پدرو مادر و دخترشون را آروم کنه، مجازات اون حیوون کثیفه
با این عوضیها باید به زبان خودشان یعنی اسید صحبت کرد.
سلام بعنوان یک پدرابراز همدردی میکنم بااین خانواده دلسوخته. امیدوارم بادعای خیر مردم وشفاعت صاحب عزای این روزها خداوند به این خانم شفای عاجل عنایت فرمایدوبادستگیری ومحاکمه عامل این جنایت هم به سزای اعمالش برسد
اون آدم رو باید آویزونش کنن و ذره ذره گوشت بدنش رو ببرن
جای تاسف داره ، خواهش میکنم مسئولین تا جایی که میتونن

رسیدگی کنند و این افراد رو باید نابود کرد ، نميدونم باید چی بگم واقن....
الان که این خبرو خوندم ، فقط اشک هست که از چشمانم جاری میشه. فقط کافیه یه لحظه خودمون را جای سهیلا و یا یکی از اعضای خانواده اش بگذاریم. بزرگترین دردیست که تحملش واقعا سخت و عذاب آوره. خیییییلی ناراحتم. چرا باید شاهد چنین اتفاقاتی بود. دختر معصوم بی خبر از همه جا، ناگهان مورد حمله واقع میشه و ورق زندگیش کامل بر میگرده. حتی تصور کردنش هم سخته چه برسد به تحمل کردنش. از خدا میخوام به سهیلا و خانواده اش صبر عنایت کنه و دیگه هیچ وقت شاهد این چنین صحنه هایی نباشیم.
خییلی متاسفم
اگه قرار بود من حکم بدم یه ظرف پر از روغن درست میکردم رو آتیش میذاشتم حسابی که روغن داغ شد این فرد نامرد را توی ظرف پر از روغن داغ می انداختم تا به سزای اعمال کثیفش برسه...حیف و صد حیف که هنوز این بی شرف پیدا نشده و بدتر اینکه من نمیتونم حکم بدم...
خداي من واي از فكر غلط
واقعا دل آدم به درد می آید از اینهمه ظلمی که با اینها شده
انقدر مصیبت بزرگ وجانکاه است که متحیر مانده ام و.نمیتوانم تصمیم بگیرم که بنظر من باید با مجرم چه کرد
اگر دستگیرشد و خانم محترم اسیب دیده توانست و پذیرفت والبته از نظر پزشکی ممکن بود پوست بدن و چشمهای مجرم را به اسیب دیده پیوند بزنند
وزنده نگهدارند
وخدای ناکرده چنانچه در اینده نیز نیازی به هر یک از اعضای بدن مثل قلب وکلیه وسایر اعضا لازم داشت به او پیوند زنند
خیلی ناراحت شدم و از خدای بزرگ آرزوی شفای سهیلای عزیزو دارم. کسی که این کارو انجام داده انسان نیست شرف و ناموس نداره یه حیوون هم با هم نوع خودش این کارو نمیکنه به نظر این آشغال باید با اسید مجازات بشه رو صورت خودش هم باید اسید بپاشن و با اسید قصاص بشه اونوقت بفهمه سهیلای عزیز چه دردی رو تحمل کرده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست