بازدید 16378

پرواز یک بشقاب‌پرنده در ایستگاه فضایی

سازمان فضایی «ناسا» فاش کرد یک شیء ناشناس هنگام پرواز در اطراف ایستگاه فضایی بین‌المللی از سوی فضانوردان به تصویر درآمده است.
کد خبر: ۴۴۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ 23 October 2014
ویدئوکلیپ جنجال‌برانگیز از پرواز یک بشقاب‌پرنده عجیب در حالی که فضانوردان ایستگاه بین‌المللی در حال انجام تعمیراتی در فضا بوده‌اند بار دیگر فرضیه وجود فرازمینیان را مطرح کرد.

به گزارش ایران، سازمان فضایی «ناسا» فاش کرد یک شیء ناشناس هنگام پرواز در اطراف ایستگاه فضایی بین‌المللی از سوی فضانوردان به تصویر درآمده است. «دیدوانرمن» و «الکساندر گست» فضانوردان بخش مهندسی پرواز هنگامی که در فضا متوجه نقص فنی در ISS شدند، به خارج از سفینه رفتند تا این مشکل را برطرف کنند. آنها هنگام تعمیر با یک بشقاب‌پرنده روبه‌رو شدند که در اطراف‌شان در حال پرواز بود.
انتشار ویدئوکلیپ یک دقیقه و 50 ثانیه‌ای از این شیء ناشناس اما و اگرهای فراوانی را در میان دانشمندان به وجود آورده است. پیش از این «یوفوها» در آسمان امریکا، انگلستان، کانادا و آلمان مشاهده شده بودند، اما این شیء مرموز در اطراف جو زمین پدیده‌ای شگرف و بسیار تأمل‌برانگیز است که به تحلیل و نظر کارشناسان نیاز دارد.

فرازمینی‌ها در آسمان ژاپن

پیش از این نیز در سال 2012 میلادی نیروی دریایی ژاپن با انتشار تصویر سقوط یک بشقاب‌پرنده در سواحل این کشور، بار دیگر موجی از وحشت ناشی از حضور فرازمینیان را در میان مردم ژاپن برانگیخت.مشاهده اشیای پرنده مخصوصاً «یوفوها» از دیرباز جزو مسائل بحث‌برانگیز بوده است. هرچند برخی از کارشناسان، نیروی هوایی امریکا را متهم به جاسوسی و ساخت این نوع از سازه‌های شگرف آسمانی دانسته‌اند، با این حال معمای پیدایش بشقاب‌پرنده‌ها و حضور فضائیان همچنان در هاله‌ای از ابهام است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱۱
همه اش ساخت خودشون هست. فقط چون از سیستم های نظارتی محرمانه همه خبر ندارند این شایعات بوجود میاد.
خدا کنه این فرازمینی ها بیایند گروه داعش را از بین ببرند. زمینی ها که حریف این حیوانات انسان نما نمی شوند مگر از فرازمینی ها کاری بربیاید.
آق یک سؤال.
چرا همیشه فرازمینیها تو محدوده ابرقدرتها دیده می شوند؟ چرا یکبار به ما سر نمی زنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
داستان اشیاء نورانی ناشناس پرنده و نور های متحرک که ماهها در ایران مشاهده شد رو زود یادتون رفته، 10 سال پیش بود
كار كار شيطان بزرك است
کجا میشه این فیلم رو دید؟
این خبر را من توسایت یاهو خواستم بخونم که خوشبختانه فیلتر بود و از انجام عمل شبه دار جلوگیری شد .لااقل کلیپش را میگذاشتیدکه خبر کاملی باشد
لینک ؟ مرجع ؟ ...
در توضیحات این ویدئو گفته می شود دیرتر متخصصان روسی اطلاع دادند که در واقع پوشش یکی از آنتن های مودول "زوزدا" در مقابل ایستگاه فضایی بین المللی معلق و در حال پرواز بود.
فیلمش رو هم میزاشتین بد نبود!
احتمالا این همان سفینه فوق محرمانه ناسا بوده که بمدت دو سال در اطراف زمین پرواز میکرده و هیچکس خبر نداشته و هفته پیش در برگشت به زمین و موقع نشستن لو رفت..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار