بازدید 11000
۷

شکار 10 زن ساده‌لوح در نقش قاضی سرشناس

کد خبر: ۴۴۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ 23 October 2014
مرد 60 ساله‌ای که با نقشه‌ای حیله‌گرانه، زنان و دختران جوان را در مشهد فریب  می‌داد دستگیر شد.

به گزارش ایران، «رجب» با سوءاستفاده از  تشابه فامیلی با یکی از مسئولان نقشه ماهرانه‌ای برای شکار زنان و دختران ساده‌لوح طراحی کرد و به اجرا گذاشت.  وی طعمه‌هایش را از بین خانواده فقیر و جویای کار انتخاب می‌کرد و با شناسایی آنان، خود را به عنوان قاضی معرفی کرده و ادعا می‌کرد می‌تواند مشکلات خانوادگی و اشتغال آنها را حل و فصل کند.

این مرد کلاهبردار با تعریف و تمجید از  مسئولیت‌های دروغین، اعتماد زنان ساده‌لوح و دختران بی‌سرپرست را جلب  می‌کرد و پس از مدتی طرح دوستی ریخته و از آنها خواستگاری می‌کرد.  
 
 دستگیری مرد دو چهره

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره به شوک گفت: با شکایتی از سوی زنی جوان مبنی بر اینکه مردی کلاهبردار با وعده‌های دروغین او را اغفال کرده و مدتی به عقد موقتش درآورده و این در حالی است که وی با چند زن دیگر نیز در ارتباط است، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های ویژه به اطلاعاتی دست یافتند که اظهارات زن جوان را تأیید می‌کرد و مرد دو چهره در حالی که قصد باجگیری از یک زن جوان دیگر را داشت، دستگیر شد.   وی گفت: تاکنون 10 زن از شکارچی زنان اعلام شکایت کرده‌اند و تحقیقات در این باره برای رازگشایی از دیگر اقدامات مجرمانه این مرد ادامه دارد.  

سرهنگ حسین بیدمشکی اظهار داشت: متأسفانه برخی از  شهروندان با وجود هشدارهای پلیسی، برای حل مسائل و مشکلات خانوادگی، اشتغال، کاریابی و ازدواج، فرزندآوری و حتی مواردی مانند درمان بیماری و موفقیت در آزمون‌های تحصیلی و... فریب ادعاهای واهی افراد فرصت‌طلب که برخی از آنان به عنوان رمال و فالگیر خود را معرفی و برخی دیگر از مجرمان حرفه‌ای هستند و ادعای ارتباط با مسئولان سازمان‌ها دارند براحتی فریب‌خورده و دچار چنین مشکلاتی می‌شوند.  

وی تأکید کرد: شهروندان برای حل مشکلات و مسائل زندگی از راه حل‌های قانونی و روش‌های عقلانی و منطقی و مشاوره با مبادی قانونی استفاده کنند تا دچار مشکل و گرفتاری نشوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
ببین چقدر مشکلات زیاده که راحت میشه افراد رو گول زد و کلاه برداری کرد
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
آره اینقدر زیاده به همه میرسه
نمی دونم چطوریاست که از یکطرف مردم ایران تو زرنگی رودست ندارن از طرف دیگه چنان خام میشن که به راحتی زندگیشونو از دست میدن ! واقعا" چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
جواب خیلی ساده است
طرف مقابل کسایی که گول می خورند خیلی
حقه باز تر از خودشون است!
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
برای اینکه سیخ ها را رو آتیش نمیچرخونی همه اش دنبال سوال های اینجوری هستی برای همین که اینجوری خام میشن
سما
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
اعتماد بیجا با توجه به تصورات ذهنی غیرواقعی!
بايدمراكزمشاوره وروانپزشكي بامشاركت دولت ارزان وفراگيرايجادشه تامشكلات مردوم انجا حل شه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها