بازدید 13801
۷

شکارچی دختربچه‌ها به زودی اعدام می‌شود

کد خبر: ۴۴۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ 22 October 2014
حکم 4 بار اعدام و 20 سال زندان مردی که در پوشش راننده سرویس مدرسه و با تهدید چاقو، دختربچه‌ها را مورد تجاوز قرار می کرد، در دیوان عالی کشور تایید و قطعی شد.

به گزارش جام جم، مرد شیطان صفتی به نام «ابوالفضل» دختربچه هایی را که صبح مقابل خانه شان در انتظار سرویس مدرسه ایستاده بودند، با این عنوان که سرویس مدرسه خراب شده و به همین علت او به جای راننده به دنبال آنها آمده است، سوار خودرویش می کرد و پس از اجرای نقشه شومش و سرقت طلا و جواهرات، آنها را رها می کرد.

او پس از دستگیری توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ به آزار 9 دختربچه هفت تا 13 ساله اعتراف کرد و پس از محاکمه در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران از سوی قاضی اصغرزاده و 4 مستشارش، به چهار بار اعدام و 99 ضربه شلاق به جرم آزار دختربچه ها، 15 سال زندان به جرم آدم ربایی و پنج سال زندان و 74 ضربه شلاق به جرم سرقت از قربانیان کوچک محکوم شد.

در نهایت این حکم در شعبه 16 دیوان عالی کشور تایید شد و به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی فرستاده شد و قرار است به زودی به مرحله اجرا درآید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۷
خدایا از شر شیطان به تو پناه میاوریم
مرگ برای این پست فطرتها از عروسی بهتره .
اعدام تنها براى اين هيولاى انسان نما كافى نيست، بايد حداقل شلاق هائى كه به ان محكوم شده به وى زده شود و بعد اعدام گردد، دختربچه هائى كه اين جانى مورد تجاوز قرار داده تا اخر عمر كابوس عمل وحشيانه اين نامرد در ذهنشان باقى مانده و در زندگيشان تاثير سؤ خواهد گذاشت.
کاش به جای اعدام تو قفس حیوانات وحشی مینداختنش/
دوستان جو زده مخالف اعدام، لال بشن لطفا
اگر بچه های خودشون این تجربه را می کردند باز هم از حکم اعدام بدتون میومد؟؟؟
خدایا خودت به آینده این بچه ها رحم کن و مشکلاتشون رو حل کن
کاش این لعنتی رو میدادین دست خانواده های قربانی ها , اون خودشون این حیوون اعدام میکردند
الهم عجل لولیک الفرج
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی