بازدید 4420
ه نقل از روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» ;

تظاهرات کارگران انگلیسی در اعتراض به دستمزد

ده‌ها هزار نفر از اعضای اتحادیه‌های کارگری انگلیس، در اعتراض به دستمزد کم و فشارهای اقتصادی راهپیمایی می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸ 18 October 2014
ده‌ها هزار نفر از اعضای اتحادیه‌های کارگری انگلیس، در اعتراض به دستمزد کم و فشارهای اقتصادی راهپیمایی می‌کنند.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت»، ده ها هزار نفر از کارگران بخش دولتی انگلیس و اعضای اتحادیه های کارگری و حامیان آنها قرار است امروز شنبه، با برگزاری تظاهرات در شهرهای سراسر این کشور از جمله لندن، درخواست خود برای دریافت حقوق بهتر را به تصویر بکشند.

این راهپیمایی در اعتراض به پیشنهاد دولت لندن مبنی بر افزایش 1 درصدی حقوق کارگران صورت می گیرد.

اتحادیه های کارگری انگلیس اعلام کرده اند که مردم عادی این کشور در حال حاضر با بیشترین میزان کاهش درآمد خود از دوره ملکه ویکتوریا و انقلاب صنعتی در انگلیس تاکنون، روبرو شده اند؛ در این بین، متوسط حقوق کارگران انگلیسی تا حدود 50 پوند در یک هفته کاهش داشته است و این در حالیست که درآمد مدیران 175 برابر درآمد یک کارگر متوسط است.

«فرانسیس اوگردی» رئیس اتحادیه های کارگری انگلیس موسوم به «تی یو سی» در این باره اعلام کرده است که پیام این اتحادیه ها در راهپیمایی امروز این است که بعد از اعمال طولانی ترین و سخت ترین کاهش درآمد و حقوق در طول تاریخ ثبت شده انگلیس، اکنون زمان پایان دادن به محدودیت های اعمال شده در زمینه ارائه مزایای کاری است؛ محدودیت هایی که مانع از مشارکت اکثریت قریب به اتفاق مردم را در احیای اقتصاد کشور شده است.

در ادامه پیام این اتحادیه آمده است که نظام اقتصادی ای که از طریق معافیت های مالیاتی برای ثروتمندان و فشار روی سطح درآمد باقی مردم کشور و کاهش بودجه عظیم سیستم رفاعی مدیریت می شود، کارایی خود را برای بسیاری از مردم از دست داده است.
سازمان دهندگان راهپیمایی امروز در انگلیس امیدوارند که نارضایتی عمومی مردم این کشور از شکاف رو به رشد بین افراد ثروتمند و فقیر، آن دسته از کسانی که را که تحت پیشنهاد افزایش یک درصدی حقوق کارگران قرار نگرفته اند را برای شرکت در این تظاهرات ترغیب کند.

یکی از بزرگ ترین اتحادیه های عمومی انگلیس موسوم به «جی ام بی» نیز در این تظاهرات شرکت خواهد داشت.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست