بازدید 35658

درگیری شدید بازیکنان صربستان و آلبانی

این بازی تا دقایق پایانی نیمه اول بدون گل در جریان بود که در این لحظه درگیری بازیکنان دو تیم شروع شد. دیدار تیم‌های صربستان و آلبانی از مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ در حالیکه تا دقایق پایانی نیمه اول بدون گل در جریان بود به دلیل درگیری بازیکنان دو تیم از سوی داور متوقف شد و این بازی به دلیل شرایط نامطلوب ورزشگاه لغو شد.
کد خبر: ۴۴۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ 15 October 2014

دو کشور آلبانی و صربستان مدتهاست که از لحاظ سیاسی با یکدیگر اختلاف دارند و از سوی یوفا به دلیل جلوگیری از هر گونه درگیری بین هواداران دو تیم، از ورود آلبانیایی‌ها به ورزشگاه تیم پارتیزان بلگراد جلوگیری شده بود. 

به گزارش «تابناک»در دقایق پایانی نیمه اول، از سوی هواداران آلبانیایی بیرون ورزشگاه، پرچم این کشور همراه با نقشه کشور کوزوو از طریق یک بالگرد چهار موتوره مخصوص تصویر برداری بسیار کوچک بر فراز بازیکنان دو تیم به پرواز در آمد. سطح ارتفاع این هواپیما از زمین بسیار کم بود. 

در این لحظه «می‌ترووچ»، بازیکن صربستان با گرفتن پرچم، اقدام به جداکردن آن از هواپیما نمود که این حرکت او با واکنش شدید بازیکنان آلبانی همراه شد. بازیکنان دو تیم در این لحظه با یکدیگر درگیر شده و نیمکت نشینان دو تیم نیز وارد این درگیری شدند. برخی تماشاگران نیز در این لحظه وارد زمین مسابقه شدند. 

بدین ترتیب، بازی از سوی داور قطع شد و به دلیل ملتهب بودن جو ورزشگاه، ادامه بازی نیز به دستور داور صلاح دانسته نشد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار