بازدید 91144
تحلیل یک رسانه آمریکایی؛

پیام انتشار تصاویر سردار سلیمانی در میان رزمندگان عراقی

از چند ماه پیش و همزمان با آغاز پیشروی‌های تروریست‌های تکفیری در عراق، موضوع نحوه مبارزه با این تروریست‌ها، به یکی از مهترین مباحث روز بین‌المللی تبدیل شد. در این میان، محافل رسانه‌ای و تحلیلی غربی، روز به روز به شکل جدی‌تری به این نتیجه می‌رسند که مبارزه با داعش و از میان بردن این گروه بدون حضور و نقش‌آفرینی ایران امکان‌پذیر نخواهد بود.
کد خبر: ۴۴۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲ 14 October 2014
پیام انتشار تصاویر سردار سلیمانی در میان رزمندگان عراقیاز چند ماه پیش و همزمان با آغاز پیشروی‌های تروریست‌های تکفیری در عراق، موضوع نحوه مبارزه با این تروریست‌ها، به یکی از مهترین مباحث روز بین‌المللی تبدیل شد. در این میان، محافل رسانه‌ای و تحلیلی غربی، روز به روز به شکل جدی‌تری به این نتیجه می‌رسند که مبارزه با داعش و از میان بردن این گروه بدون حضور و نقش‌آفرینی ایران امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش «تابناک»، سایت شبکه خبری «بلومبرگ» در مطلبی به بررسی نقش ایران در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه پرداخته و می‌نویسد، در مسیر مبارزه با این تروریست‌ها، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران به چهره‌ای تأثیرگذار و مهم تبدیل شده است.

این سایت اشاره می‌کند، هفته گذشته، تصویری از سردار سلیمانی در سطح اینترنت منتشر شد که این فرمانده ایرانی را در میان نیروهای پیشمرگه کرد در عراق نشان می‌داد. این تصویر، جدید‌ترین نمونه از تصاویری است که از زمان تصرف موصل توسط داعش، از سردار سلیمانی در رسانه‌ها منتشر شده است. شمار این تصاویر اکنون به اندازه‌ای رسیده که حتی در رسانه‌های خود ایران نیز به آسانی قابل مشاهده است.

به باور بلومبرگ، تبدیل سردار سلیمانی از چهره‌ای که از وی با نام یک مرد در سایه و پر رمز و راز یاد می‌شد، به یک قهرمان در عرصه عمومی، نقطه محوری پیامی است که ایران به جهان مخابره می‌کند: اگر می‌خواهید بر تروریست‌های تکفیری غلبه کنید، به جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نظامی ارشد این کشور نیاز دارید.

آنتونی کردسمن، تحلیلگر ارشد در مؤسسه مطالعات بین‌‌المللی و راهبردی واشنگتن در این زمینه می‌گوید: «او (سردار سلیمانی) پیام نفوذ ایرانی‌ها را به آمریکا می‌فرستد؛ افزون بر این، پیامی نیز به کشورهای عرب فرستاده می‌شود، مبنی بر اینکه آن‌ها نیز باید با ایران وارد تعامل شوند».

در ادامه مطلب بلومبرگ آمده است، در تصاویر منتشره از سردار سلیمانی، وی با موهای نقره‌ای و ریش‌های مرتب، اغلب لبخندی را در مقابل دوربین بر لب دارد؛ مانند یک توریست که مشغول گذراندن تعطیلات است و و به کلاشینکف‌هایی که دیگر افراد حاضر در تصویر در دست دارند، اهمیتی نمی‌دهد.

در داخل ایران، از سردار سلیمانی به عنوان فردی یاد می‌شود که از دولت سوریه رد مقابل شورشیان و گروه‌های تکفیری ـ که از سال ۲۰۱۱ تاکنون درصدد براندازی دولت هستند ـ محافظت می‌کند. سردار امیرعلی حاجی‌زاده، از فرماندهان ارشد سپاه نیز چندی پیش در تلویزیون ایران گفت، ‌اگر سردار سلیمانی و ۷۰ تن همراهان وی نبودند، شهر اربیل به تصرف نیروهای داعش درآمده بود.

پیام محسنی، مدیر «پروژه ایران» در دانشگاه هاروارد در این زمینه می‌گوید: «شهرت کنونی سردار سلیمانی، وی را ‌فردی کاریزماتیک و مردمی مطرح نموده که از اینکه به جبهه‌های نبرد رفته و شخصاً فرماندهی جنگ را بر عهده بگیرد، ترسی ندارد. شاید بسیاری از ایرانی‌ها، در گذشته قاسم سلیمانی را نمی‌شناختند، ولی از زمان آغاز مبارزات علیه داعش، محبوبیت وی در داخل رو به افزایش بوده است».

از سوی دیگر، در اوضاع کنونی که شهر کردنشین کوبانی در مرز سوریه با ترکیه در معرض حملات داعش قرار دارد، درخواست‌ها از سردار سلیمانی برای کمک به شکست تکفیری‌ها در این منطقه افزایش یافته است. این امر به ویژه بدان سبب است که هرچند آمریکا ایران را وارد ائتلاف بین‌‌المللی ضد داعش نکرده، ‌ایران در عمل نقش بسیار مهمی ‌در مبارزه با تکفیری‌ها در عراق داشته است.

نکته مهم دیگری که در مطلب بلومبرگ مورد اشاره قرار گرفته، این است که دولت آمریکا در سال ۲۰۰۷ نیروهای قدس سپاه را یک گروه تروریستی خواند، اما اینک چاره‌ای جز اذعان به نقش این نیرو و فرمانده آن در نبرد با تروریست‌ها ندارد؛ به عبارت دیگر، دیدگاه آمریکا نسبت به سردار سلیمانی اکنون تا اندازه‌ای تغییر کرده که وی را یک متحد بالقوه در مبارزه با داعش می‌بیند.

یک تحلیلگر مسائل خاورمیانه در این زمینه می‌گوید: «وقتی ایران ژنرال ارشد سپاه پاسداران خود را برای کمک به کرد‌ها و عراقی‌ها ‌می‌‌فرستد، این نشانگر سطح همسویی منافع [ایران و آمریکا] است. در خاورمیانه، همه چیز در هم تنیده است».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۴۸
انتشار یافته: ۱۱۰
درود برسردار بزرگ ایران واسلام خداوند ااورا ازشر دشمنان محفوظ بدار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
نکنه این نامردها نقشه ای داشته باشن تا پای سردار به کوبانی باز بشه بعدش هم بندازنش توی تله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
در عظمت علوی ، افتخار آور و فاخر ، سردار بزرگ و سرباز ولایت ذره ای شک نیست.
ولی
من از تعریف و تمجید دشمنان حس خوبی ندارم
نگین بدبینم!
نگین عظمت سردار اونا را به تسلیم کشونده
دشمن پست تر از این حرفاس
خدا به خیر کنه.
حیدر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
ناشناس جون نگران نباش حاج قاسم برای خودش یک لشکره دعای همه ملت پشتش هست فرشته ای که خدا به همراش هست از هیچ کس باکی نیست
ثارالله
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
به قران قسم تو ایران هزاران قاسم سلیمانی است...جای هیچ نگرانی نیست ای ایران پایدار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
اون احمق های خائنی که منفی میدن باید بدونن ایرانیها از هر طیف و و نظری عاشق وطن و مدافعاش هستن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
کسی که برای خدا می جنگه هیچ تله ای در دنیا براش وجود نداره
پسر بابا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
سردار
آماده ام تا به اذن رهبر به صف سربازانت بپیوندم
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
باسلام
سردار خدا نگهدارت دست حق یاورت وراه حق پیش رویت باد.نام تو اشگ شوق بر چشمانم جاری میسازد.اگر به کوبانی رفتی بیش از همه مراقب خودت باش .مراقب تک تیر اندازهای ترکیه باش تا ازپشت خیانت نکنند.
شیر مادرت حلالت سردار. مایه فخر و مباهات.
mashalla..
حزب الله هم الغالبون
غربی ها میخواهند پای ایران را مستقیم وارد جنگ با داعش کنند در صورتی که ایران سیاست خودش را در این مورد دارد ضمنا حضرت امام (ره) در یکی از بیاناتشان فرموده بودند هرگاه دشمن از شما تعریف کرد بدانید که نقطه آشیل شما را نشانه گرفته است . سردار سلیلمانی برای ما ایرانی ها و کشورهای مسلمان یک افتخار بزرگ است ولی اینکه اجنبی دارد به این موضوع می پردازد حتما نقشه ای در سرش می پروراند هما نا اینکه چند سال پیش همینها که اینطور دارند تعریف میکنند مگر نمی گفتند که نیروی قدس ایران یک نیروی ..... است ؟ مگر نمی گفتند پس حالا چطور شده دارند هندونه زیر بغل ما ایرانی ها میگذارند حتما نقشه ای دارند حتما ً
پاسخ ها
ایرانی متعصب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
دست غربیهای مکار و جنایتکار و در رأس آنها آمریکای جنایتکار برای ملت مسلمان ایران رو شده. آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
درود بر سردار وفادار سید علی،سردار پر افتخار اسلام وایران
سردار سلیمانی
خدا نگهدار رزمندگان اسلام بویژه سردار محبوب سلیمانی.
هزارتا لایک داری سردار.
زنده باشی و سلامت
منتظر پیام های بعدی هم باشید.
مرگ بر اسرائیل
درود بر حاج قاسم سردار ملی ایران
محافل رسانه‌ای و تحلیلی غربی فکر کنم به این نتیجه رسیدن که ما رو اگه درگیر جنگ با داعش کنند خودشون وارد بازی دو سرد برد شده اند ؛ این حرفها هم هندوانه زیر بغل ما دادنشونه ! لطفاً مراقب باشید
سردار سلیمانی رو هم سطح سورنا سردار ایرانی دوران اشکانیان میبینم امیدوارم همیشه زنده و سلامت باشن
آفرین
ادم افتخار میکند به حاج قاسم
همیشه زنده باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
سردار سلیمانی و همرزمانش یک ایرانی تمام عیار و وفادار به ولایت و مردم و اسلام هستند چون خون رستم، کوروش در رگ هاشون هست حافظ منافع دین مبین اسلام هستند
زنده باد سردار اسلام /
زنده باد سردار رشید ایران سردار سلیمانی
آرزوی ما این است که در رکاب سردار بزرگ کشورمان باشیم.
کوبانی رو دریاب حاج قاسم
خداوند محافظت باشد که تو مصداق عینی سرباز رشید اسلام هستی
یل جبهه های دیروز و شیر میدان نبرد امروز با گروه های ملحد تکفیری . سردار عزیز : دعای خیر شهیدانی که همچون شما از کیان و درخت تنومند اسلام و پرچم علی ابن ابیطالب ( ع ) و سیدالشهداء حفاظت کرده و سر از پا برای خدمت به دین رسول ا... نشناختند همواره پشت و پناه شما باشد و ما هم در وسع خود به دعاگوئی شما و همرزم انتان و نصرت اسلام و قرآن مشغولیم و آماده و گوش بفرمان .
خسته نباشی دلاور دست حق بهمراهت
مردی ... مرد. یک مرد واقعی.
پیروزوموفق.باشیدسردار
دعاگوهستیم
ما همه شیعه ایم. در این برهه زمانی اینقدر دل و جرات و امکانات داریم تا از امام هامون دفاع کنیم . اگه هر کس جرات کنه و به طرف اماکن مقدسه شیعه دست درازی کنه می بینه که ایران چقدر سردار سلیمانی داره !
پاسخ ها
محمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
من شیعه نیستم ولی سردار افتخار هر ایرانی است. خیلی مایلم که دوستان همیشه فکر کنند هر ایرانی به مذهب رسمی کشور بایستی احترام کامل بگذارد، اما دیگر مذاهب نیز بهر حال هستند و اگر مسئله ای پیش بیاید، این ایرانی بودن ما است که همه را زیر یک پرچم می برد
خاک بر سر شما فتنهگران غربی که هر روز یه سازی میزنید.
یک موی سردارمونو به کل قاره آمریکا و اروپا نمیدهیم. حالا فکر کردید همسویی منافع داریم؟! اره شما از منافع مادییتون و ما از انسانیت دفتع میکنیم
سردار حقش شهادته اما خدا حالا حالا حفظش کنه، شیعه تو این اوضاع خیلی نیازش داره
امیدوارم سردار به فکر سلامتی خودشون نیز باشن . ایشون یه مهره ی تکرارناپذیر برای نیروهای نظامی ایران هستن. لازم نیست حتماً شخصا در عراق حضور داشته باشن.
خدا یاورت باشد بسیجی
برای سلامتش آیت الکرسی خوندم ... دوستانی هم که دوستشون دارند بخونند لطفا . خدا حافظت باشه سردار عزیز .
سردار در نبرد با خون اشامان قابل بدونی سرباز تو هستم
دقت کردید از زمانی که اسرائیل در جنگ با غزه دچار مشکل شد برای ضعیف کردن حامیان فلسطینی ها داعش را مجهز تر کرده و داره با این کار توان مارا کم میکنه و باید در این حال کمی فراتر ببینیم و مهره بازی اونها نشویم .
کاری کنیم تا توان اونها هم همزمان کاهش پیدا بکنه .
مثلا گروه هایی از داعش را تشویق کنیم به مرزهای عربستان و اردن و اسرائیل پیش روی کنند .
مثل ترکیه که با داعش وارد مذاکره پنهانی شد و اینکارو کرد.
البته این نظر شخصیه منه بقیه دوستان هم نظر بدهند
فکر کنم میخوان مارو درگیر احساسات کنند تا وارد جنگ بشیم ونیروهامون تحلیل برن.
سردار خدا روح مادرتان را شاد کند که اینقدر دل بزرگ و مهربانی داری زمانی شما مقابل عراق بودید برای دفاع و حالا با مردانگی و روحیه بسیجی به همان عراق و مردمانش کمک میکنید . سردار خیلی مردی مراقب خودت باش
باید پیام بعدی ایران به اینها باشد که به تاریخ ایران نگاه کنید ، در می یابید ایران سردارهای سربلند و عزیز و رشیدی مانند سردار سلیمانی زیاد داشته و دارد ، شما نماینده آنها را مشاهده می کنید .فقط کافی است فرمان برسد ، نسخه آمریکا و عربستان و داعش و اسرائیل و ... را همه را با هم می پیچند . من جزو این مردم هستم به آمریکا و عربستان هشدار می دهم از خشم شیعه بپرهیزید .خشم شیعه از نوع سربریدن نیست من از خشمگین شدن مردمم زیاد احساس خوبی ندارم ولی چون به خاطر خداست انتظار آنرا می کشم.درود بر تمام شیعیان جهان بخصوص لبنان و ایران و درود بر تمام رهبران شیعه بخصوص سید علی و سید حسن عاشق تان هستم و منتظر فرمان.
توروخدا سردار مواظب باش!
قاسم عزیز صلابت تو ما را به یاد صلابت حضرت قاسم در صحرای کربلا می اندازد .... سردار بر دشمنان بتاز .... سردار به کمک کوبانی برو ... همیشه دست خدا را در کمک و پشتیبانی تو میبینم ...
کمتر مقام نظامی جرات داره بره تو یک کشور ناامن و جنگ زده خارجی اینطوری جونش رو به خاطر اهدافش به خطر بندازه
این کارها فقط از ایمان انسان سرچشمه میگیره
من با این تحلیل گرا کاری ندارم من 18 سالمه هنوزم خیلی بچه ام واسه این که بخوام اضهار نظر کنم برای بزرگان کشورم ولی اینو میگم که بدونین من خونم به جوش اومد وقتی جنایات این گروه داعش رو دیدم و شنیدم به خدا قسم برای خاکم کمترین چیزی که پیشکش میکنم جونم هست من 1 نفر هستم تاثیر زیادی ندارم ولی دشمنان بدونن مثل من اینجا خیلیی زیاده مرز حایمان را که رد کنید میرسید به سپر های انسانی.اینا خیال پردازی نیس نمونش 8 سال جنگیه که با دنیا داشتیم . جانم فدای قیام امام حسین .جانم فدای غیرت حضرت ابوالفضل
سردار سلیمانی شخصیتی بسیار بسیار مهم و بسیار ارزشمند برای نظام است. به نظر من ایشون نباید مستقیم در مناطق درگیر حضور فیزیکی داشته باشند. مگه ما چند نفر چون ایشون داریم؟ البته با قدردانی از تمامی فرماندهان دلیر و ولائی سپاه و ارتش که هم اکنون استوانه های اقتدار نظام اسلامی هستند. بنابراین امیدوارم حضرت آقا ایشون رو برگردونند تا از تاکتیک ها و برنامه های رزمی ایشون در مبارزه با داعش استفاده بشود . ایشون در داخل کشور باشند ملت احساس آرامش بیشتری خواهد داشت . خدا نکنه مویی از سر سردار کم بشه !کاش رهبری زودتر به ایشون این پیام بازگشت رو بدهند . برای سلامتی و عزت روزافزون سرداران شجاع ایران اسلامی خصوصاً سردار حاج قاسم سلیمانی صلوات .
دورودبرشرف مالک اشتر نخعی زمان و خار چشم امویان سردار سلیمانی
خدا پدر و مادرت را بیامرزد ای شیرمرد از تبار رستم هستی
سردار اسلام /انقلاب /امام /قابل احترام وافتخار
درود بر غیرت مردان ایرانی .چه انهایی که مثل سردار سلیمانی دیده میشون و چه انهایی که برای این مردم و این سرزمین با جان و دل زحمت میکشند ولی کسی نمی بیند.
خداوند نگهدارت باشه سردار
خداوندا این سردار ایرانی و یارانش را از گزند حیله ومکر دشمنان محفوظ بدار. امین یا رب العالمین
فان حزب الله هم الغالبون
درودخدابر بندگان مخلصش بویژه سردار پر افتخار ایران ومسلمان جهان حاج قاسم سلیمانی
ای سردار بزرگ بدان خیلی دوستت داریم مراقب خودت باش
من از آن می ترسم آنچه بر سر حاج عماد مغنیه آوردند خدای نکرده برا شما هم دنبالش باشند
خدا آن روز را نیاورد
ان شاءا... خداوند سلامتی توام با عزت روزیتان گرداند سردار عزیز
سردار
مچکریم
سلام بر ملت ایران. تا کنون هیچ وقت و هیچ جا کامنت نداشتم ولی کاریزما و شجاعت این سردار بزرگ مرا بر آن داشت تا فقط بگویم: افتخار همه مایی سردار. ایران به امثال تو افتخار میکند. زنده باد ایران بزرگ.
درود برسردار بزرگ اسلام خداوندا او را ازشر دشمنان محفوظ بدار و پیروزوموفق باشیدسرداربزرگ اسلام دعاگوهستیم
یک کلام
خیلی چش مایی سردار عزیز
آرزوم اینه در رکاب بجنگم و شهید بشم
یاشاسین سردار
سردار باعث افتخار ایران است. ولی همه می دانیم موساد تو عراق خیلی مهره داره که یکی از دلایل پیشرفت سریع در عراق همین مزدورها بودند. بهتر است تصاویر حاجی عزیز ما به دلایل امنیتی در اینترنت درز نکند. او سرباز مولایش است و به این نیاز ندارد که ازش تعریف شود. سلامت حاجی برای حفاظت از ایران در برابر وحشی های بربر از همه چیز مهمتر است.
سردار فقط مراقب باش که این اعراب تکفیری بخصوص سعودی های کثیف توطئه ای برای شما نچینند این قضیه هر روز و ساعتها فکرم را به خود مشغول می کند
خداوند شما رو حفظ کند که نعمتی برای کشور هستید
سردار بزرگ زنده باشی و بدان میلیون ها سرباز در داخل کشور داری
بزرگ مرد ايرانى ، مايه افتخار وطنى.
یکه تاز میدانی سردار الحق سردار زیبنده نام توست برادرم اقای سلیمانی
سردار سلیمانی ما را به یاد سردار مختار یعنی کیان ایرانی می اندازد که مسبب بسیاری از پیروزی های سپاه مختار ثقفی بوده است .
حاج قاسم انتقام شیعیان رو از این حرامیان بگیر سردار خسته نباشی
وای که سید علی حکم جهادم دهد، ارتش دنیا که هیج، عالم نتواند جوابم دهد ،،،،ایول سردار ایکاش اقا حکم جهاد میدادو مالک ارتش سید علی فرمانده ام بود
سالار
خسته نباشی دلاور.در نمازهایت ما را هم دعا کن.
مواظب حيله هاي دشمن باشيدودركنارآن هميشه آماده براي نابودي دشمنان اسلام وبشريت
با این شناختی که از سردارعزیزپیدا کردند به نظرم برا محافظت از سردار باید برگردند ایران همه کارو که نباید ایشون انجام بدهند حالا یکی دیگرو جاش بفرستند
سردار پرورش یافته مکتب حسین(ع)و عباسه و وفاداری و رشادتش هم ازین قراره. شاید اگر من هم در عشقم به حسین(ع) خالص تر بودم در شهامت کم از حاج قاسم نداشتم.
سربازتیم حاج قاسم!
امریکا غلط کرده که سپاه رو تروریست خونده
سردار منم به عنوان یه سرباز میتونم در رکابت باشممم
مي بينيد و شاهد هستيد كه امروزه بر عكس غرب، كشور ايران مانند هميشه در طول تاريخ در جهت راستي و درستي و حمايت از مردم مظلوم در دنيا قرار گرفته است.
دشمنان اسلام با بزرگ كردن سردار و بعد توطئه براي به شهادت رساندن آنها قصد شكستن هيبت نيروهاي قدس را دارند خدايا شر دشمنان را به خودشون برگردان و به سردار مي گويم حضور مهم است اما مديريت مهمتر - نكند با شكستن تو ايران را تحقير كنند.
اوایل جنگ ما تاکتیکهای جنگی را به خوبی نمیدانستیم فقط با نیروی ایمان به خدا و عشق به امام (ره) بود که با دشمن روبرو شدیم و از شهر بیرونش کردیم اما آرام آرام به تاکتیکهای جنگ کلاسیک پی بردیم و تا اخردفاع مقدس حتی یک وجب خاک ما دست دشمن نبود و در این بین با رهنمودهای پیر و مرادمان سیاست های جنگی را یاد گرفتیم در درایت و سیاستهای نظامی یل ایران زمین سردار سلیمانی شکی نیست و تقریبا اکثر فرماندهان ارتش و سپاه هر کدام یک قاسم سلیمانی هستند و دشمنان قسم خورده این آب و خاک هم بخوبی میدانند وقتی اماممان فرمودن اگر پرچمی از دست سرداری بیفتد سردار دیگری پرچم را برمیدارد.
امریکا و دیگر قدرتهای خصم به خون ما تشنه هستند و در صدد توطئه و دسیسه هستند از قدیم گفتند تعریف دشمن یعنی گول زدن نه داداش ملت ایران گوشش از این حرفها پره اما اگر رهبرمان دستور دهد احدی از داعش زنده نمی ماند.
من بعنوان یک سرباز پیر وطن اعلام میکنم اگر سایه جسم کثیف داعش و دیگر عناصر دست پرورده امریکا به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفتد نسل داعش را از زمین میکنیم.
سردار قاسم سلیمانی فرزند کشوری است که همیشه سربلند بوده و خواهد بود.
برید کشکتان را بسابید ملت ایران گول نمیخورد.
انگلیس و آمریکا نقشه کثیفی دارند ما نباید درگیر جنگ شویم تازه کشور در حال جان گرفتن است
با سلام و آرزوی سلامتی تمام رزمندگان غیور اسلام
مخصوصا سردار بزرگ و دوست داشتنی سلیمانی که وحشت و ترس را در دل کفار انداخته است سالم و تندرست باشی ای بزرگ مرد ایران دوستت داریم.
افتخار مایی
امیر دلهایی
با سلام و خسته نباشید به سردار اسلام و قران و یاران با وفایش اسلام همیشه به چنین سردارها و یارانی احتیاج مبرم دارد . سالم و سرفراز باشید . با تشکر از زحمات شما
درود بر تو ای سردار بزرگ جهان
چرا بعضی ها منفی میدن!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟
دوست داریم سردار
خسته نباشی قهرمان خدا قوت.بهت افتخار میکنیم
درود خدا بر ملت قهرمان و مادران شجاع ایرانی که چنین سردارانی در دامان خود پرورش داده اند سردار سلیمانی افتخار جهان اسلام ، ایران و دیار کریمان کرمان دلیر پرور است . در کلیه استانهای کشور عزیزمان چنین سرداران قهرمانی وجود دارد که برای حفاظت از دین و مذهب و ایران اسلامی آماده نبرد هستند خدا حفظشان کند.
سلام و درود خداوند بر سردار سلیمانی
سلام شهدا و صالحان و امامان و فرشتگان در گاه حق پشتیبان او و همرزمانش به جایگاه والایش قبطه میخورم ماشاالله
درود بر شهید زنده ی انقلاب
برای سلامتی سردار بزرگ ایران صلوات
سردار خداوند متعال به شما براي دفاع از اسلام و قران و مملكت امام زمان (ع) سلامتي عنايت فرمايد كه شما سرباز به حق سيدعلي هستي ، سردار كوباني نيز به تو نياز دارد توكه مدافع مظلوم هستي ، كوباني مورد ظلم امريكا، داعش و اردوغان منافق واقع شده اند.
با سلام تحلیلگر بلومبرگ ادعا میکند ایران با انتشار این عکس و اخبار حضور سردار سلیمانی میخواهد به امریکا پیام بدهد که بدون حضور ایران برتری بر داعش دور از دسترس است. این در حالی است که مقامات ایرانی با تدبیر رسما بارها و بارها حضور نیروهایمان را در عراق و سوریه تکذیب کردند. به نظرم امریکاییها با این تبلیغاتی که ظاهرا خوشایند ماست با یک تیر دو هدف را میزنند، اولا جمهوری اسلامی را به دوگانگی در گفتار و عمل متهم می کنند ثانیا با دیپلماسی عمومی زمینه را برای کشاندن ایران به باطلاق داعش آنچنانکه مورد نظر آنها است آماده میکنند.
با سلام وخسته نباشيد پررنگ شدن سرداران ما از سوي دشمنان اسلام نشانه هاي خوبي نيست خداوند حافظ ونگهبان اين عزيزان باشد انشاءالله
زنده و سلامت باد سردار غیور و رشید ارتش اسلام که سال های سال با دلاوری و رشادت و ایمان و ایثار در جبهه های جنگ از مملکت. وطن و ملت غیور و انقلابی ایران و منافع آنان و دین و آیین شان دفاع و افتخارات بزرگی را به ثبت رسانده است پیروز باد سپاه اسلام که همچین شیرمردانی را پرورش داده است. خداوند حافظ و نگهدارتان باشد اشاا..
زنده و پاينده باد سردار سليماني و رزمندگان ايران
درود بر سردار سبسمانی مالک اشتر سید علی
پاینده باشی سردار
اونهایی که میگن تعریف غربی ها به این شکل خطرناکه و کمین گذاشتند بهتره به شعور سردمدارهای ما کمی احترام بگذارند.اگه کسی میترسه کاری بکنه بهتره بره خونه لالا!!!
سرت سلامت ،در پناه حق باشی سردار، تو مایه عزتی وکرامتی قاسم
این دقیقا یاد اور و تداعی کننده جنگ مسلم با بنی امیه در زمان خودش و بهره گیری ایرانیان در مقابله با انتقام امام حسین و یارانش می باشد..درود بر سردار قاسم سلیمانی دست مریزاد تا داعش حتی تصور نگاه چپ به ایران را نکند...
خدا قوت سردار سرافراز
درود بر این سردار عزیز و متواضع که مایه سربلندی جهان اسلام است امیدوارم همیشه در تحت توجهات و عنایات خاص حضرت ولی عصر قرار بگیرد. انشاء الله
من المومنین رجالا صدقو ما .........
انشاالله در دفاع از مستضعفین ایشان موفق و پایدار باشند و بتواند هر چه بیشتر تداوم دهند راه امام و مقام معظم رهبری باشند.
درود بر افتخار ایران زمین،
خدا امثال سلیمانی را حفظ کند و داعش و دستان پشت پرده آمریکارا از بین ببرد
دوست دارم سرباز حاج قاسم باشم ویک جانم رادرراه رهبری ودین اسلام فدا کنم(عاشق شهادتم)
درود خدا بر امام شهیدان وسربازان شهید اسلام باد وعلی الخصوص به سرباز گمنام امام زمان حاج قاسم این راد مرد بزرگ وپر راز واسرار باد
سردار عزیز دوست داریم.خدا قوت ودست خدا به همراهتان.ازخدای بزرگ میخوام که جنابعالی را برای همیشه برای ما ملت ایران ومخصوصا برای خانواده محترم و عزیزتان نگه دارد.شماها قوت قلبمان هستید.یا علی مدد.
این سردار بزرگ قطعا برای رضای خدا و ادای تکلیف انسانی قدم بر میدارد و هیچ ارتباطی هم به اینکه آمریکا مصلحتش چیست ندارد البته اگر امریکا عاقل باشد دمش را روی کولش میگذارد و از منطقه بیرون میرود و حمایت منطقه ای نیز از گروههای حامی نروریسم نمیکند اونوقت تفریبا همه جای دنیا اروم میشود.شیطان بزرگ!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی