بازدید 54873

درگیری شدید حزب‌الله با جبهه النصره در مرز لبنان با سوریه

از زمان آغاز پیشروی‌های گروه تروریستی داعش در سوریه و لبنان، مشخص بود کارهای این گروه تنها به دو کشور نامبرده محدود نمانده و دیگر کشور‌ها و مناطق خاورمیانه را درگیر خواهد کرد. در همین زمینه، جدید‌ترین اخبار از اقدام داعش در راستای حمله به مناطق شیعه نشین لبنان حکایت دارد که البته با مقاومت نیروهای حزب الله روبه رو شده است.
کد خبر: ۴۳۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴ 05 October 2014
درگیری شدید حزب‌الله با داعش در مرز لبنان با سوریهاز زمان آغاز پیشروی‌های گروه تروریستی داعش در سوریه و لبنان، مشخص بود کارهای این گروه تنها به دو کشور نامبرده محدود نمانده و دیگر کشور‌ها و مناطق خاورمیانه را درگیر خواهد کرد. در همین زمینه، جدید‌ترین اخبار از اقدام داعش در راستای حمله به مناطق شیعه نشین لبنان حکایت دارد که البته با مقاومت نیروهای حزب الله روبه رو شده است.

به گزارش «تابناک»، اخبار رسیده از منابع محلی لبنانی، حاکی از آن است که تروریست‌های داعش امروز با سه هزار نیرو به منطقه «بریتال» لبنان ـ که از جمله مناطق شیعه نشین این کشور است ـ حمله کرده و درصدد تصرف این منطقه برآمده است. در پی این کار، رزمندگان حزب الله مبارزه شدیدی را با تروریست‌ها آغاز کردند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

به گفته منابع یاد شده، پیش از این و در روزهای اخیر، اخبار جسته و گریخته‌ای مبنی بر تصمیم دو گروه تروریستی داعش و جبهه النصره برای حمله به مناطق مرزی لبنان و سوریه در روز عید قربان منتشر شده بود. به همین سبب، حزب الله از طریق پهپاد‌ها و همچنین نیروهای اطلاعاتی خود، تحرکات تروریست‌ها را رصد کرده و ضمن آگاهی از قصد این گروه‌ها، خود را برای مقابله با آن‌ها آماده کرده بود؛ هنوز جزئیات دقیقی از شدت درگیری‌ها و میزان تلفات آن در دست نیست.

گفتنی است، در هفته‌های اخیر و همزمان با آماده شدن ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا برای اقدام نظامی در عراق و سوریه، گمانه‌هایی در این باره مطرح شده بود که شاید تروریست‌های داعش از دو کشور یاد شده به سمت مناطقی دیگر سرازیر شوند که بر پایه رخدادهای امروز می‌توان گفت، کشور لبنان یکی از اهداف جدید داعش به شمار می‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۸
انتشار یافته: ۲۲
متاسفانه نیروهای داعش توسط کشورهای غربی و منطقه به ویژه قطر و ترکیه حمایت می شوند. دولت ترکیه میخواهد از ضعف دولت مرکزی عراق و سوریه استفاده کند و به مناطق نفت خیز این کشورها دست یابد. تنها قربانی این داعش کردها و شیعیان سوریه و عراق و لبنان خواهند بود. متاسفانه همه این اتفاقات جلوی چشم ایران انجامی می شود. شما فقط کافی است مستندهایی را ببینیند که نشان دهنده حضور داعش در ترکیه و ارسال مهمات از این کشور هستند. ترکیه می خواهد حکومت ننگین عثمانی ها را تکرار کند با سربریدن انسان های گناهکار.
دل از وعده حق اگاه است
پيروز اين نبرد حزب الله است
یا لثارات الحسین
باید نیروهای اطلاعاتی به شدت تقویت شود تا از ضربه جلوگیری کنیم

داعش به مثل مهره های شطرنج که در دست صهیونیستها دایم حرکتهای غافلگیرانه انجام میدهد
هوشیار باشیم

زیرا دشمن قسم خورده ما بازی را از نوع جدیدتر و جدی آغاز کرده است
ان شاالله رزمندگان حزب الله پیروز میدان خواهند بود.
خداياوروپشت پناه سيدحسن ونيروهايش باشد
خدا به حزب الله كمك كنه و بهشون پيروزى بده ان شاء الله اين گروه وحشى با سربازهاى اسرائيلى فرق دارند اسرائيليها جون عزيز بودند و تا عرصه را تنگ ديدند فرار كردند اما اينها يه عده خونريز دور از انسانيت هستند كه حتى مرگ براشون مهم نيست پس واقعاً خدا فقط حافظ حزب الله باشه و ياريشون كنه خدا حامى همه مبارزان واقعى حق
دعا کنیم که خدا نسل جنگ افروز و شر را براندازد و به همه مسلمین رحمت و رحم عنایت بفرماید !!
شايد مي خواهند پاي اعتلاف آمريكا را به لبنان و درگيري با حزب ا... نيز بكشند.
داعش با این حرکتش عملا گور خودش رو زود تر از موعود کند ... حزب الله نشون داده که چه قدرتی میتونه داشته باشه ... بالاخره سلاح های اصلی ایرانیا رو بر روی جنازه های سربازان ناخلف آمریکا و اسرائیل به طور واضح خواهیم دید ... زنده باد حزب الله
حزب الله خیلی قوی است طوری که با اسراییل جنگ میکند و پیروز میشود پس نگرانی از بابت حمله داعش ندارند پس بی خیال شید برید سراغ دیگر خبرها
درودبرحزبالله
مرگ داعش با حمله به شیعیان نزدیک میشود به امید خدا باقی ماندهای گروه بعث عراق برای همیشه از صحنه عراق حذف خواهند شد
لبنان شبیه شمال عراق نیست ـ داعش به شدت شکست خواهد خورد
حمله به لبنان= گور دسته جمعی برای داعش و امثالهم
این ها سید حسن را دست کم گرفته اند
خدا اون روز رو نیاره که این گروه وحشی حماقتی کنه و به ایران بخواد نگاه چپ کنه که به والله روز مرگ همه ی تکفری ها فرا رسیده..
یا مهدی چشم انتظار توییم و بس..
شكر خداوند را كه كشور عزيزمان ايران از حملات داعشيان تاكنون در امان مانده است
به اميد خدا حزب الله به آنها نشان خواهد داد شيعه مرتضي علي ودرمكتب سالار شهيدان بودن داراي چه طعمي وچه رنگي ميباشد
ما باید داعش رو تو سوریه و لبنان و عراق ریشه کن کنیم وگرنه اگر اینها به عربستان برون چیزی برای عتبات عالیات حتی خنه خدا و کعبه رو باقی نمیگذارند
داعش (دولت اسرائیلی عاشق شیطان) دست پرورده اسرائیل است وفرماندهان این گروهک خبیس و جنایتکار آموزش دیده صهیونیزم جنایتکار هستند
یرای جنگ در هر نقطه که برای نابودی این جاهلان ونادانان باشد حاضریم درلبنان ودرهرکجا یا علی
سلام.ایران باید در وهله اول از سازمان ملل و در وهله بعدی از کشورهای عضو کنفرانس اسلامی و پیمان شانگهای و یا حداقل چین وهندو روسیه برای تشکیل ائتلاف بین المللی برای حمله به داعش دعوت کند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس