بازدید 13055

حسادت‌های برادر نانتی عامل قتل عارف کوچولو

پیکر بی‌جان این کودک در حالی پیدا شد که سرش از بدن جدا شده و به آتش کشیده شده بود.
کد خبر: ۴۳۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷ 04 October 2014
حسادت‌های برادر ناتنی انگیزه اصلی در طراحی توطئه‌ای مرگبار برای عارف کوچولو شد.

به نوشته ایران، پیکر بی‌جان این کودک در حالی پیدا شد که سرش از بدن جدا شده و به آتش کشیده شده بود.

راز قتل عارف کوچولو با گذشت بیش از 75 روز از آغاز عملیات تجسسی پلیس آگاهی  در حالی فاش شد که پدر خانواده که کشاورز 75 ساله است ادعا کرده بود که پسر پنج ساله‌اش هنگامی که روز 28 تیر ماه به دنبال او از خانه بیرون آمده به طور اسرارآمیزی ناپدید شده است.

این در حالی بود که تنها یک هفته بعد از این گزارش و آغاز عملیات پلیس برای به دست آوردن ردی از این کودک گمشده، جمجمه نیمه‌سوخته او داخل حیاط خانه پدری‌اش پیدا شد.

با پیداشدن این جمجمه بررسی‌های تخصصی پزشکان قانونی در باره زمان و نحوه مرگ و اینکه این جمجمه متعلق به کودک گمشده است یا نه؟! آغاز شد. متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند نتایج تحقیقات روی دندان‌های قربانی حادثه و رادیوگرافی حکایت از آن دارد که جمجمه متعلق به انسانی حدود 4 تا 5 ساله است. این یافته نشان می‌داد که دیگر درباره زنده‌یابی پسر بچه ناپدید شده نباید امیدی داشت چرا که قربانی حادثه باید به احتمال زیاد همان جمجمه کشف شده باشد اما برای اطمینان بیشتر کارشناسان از خانواده عارف کوچولو خواستند تا با مراجعه به پزشکی قانونی تحت آزمایش دی‌ان‌ای قرار گیرند تا با اطمینان بیشتری در این باره اظهارنظر شود.

این درخواست پزشکی قانونی هیچ وقت اجرایی نشده و خانواده برای این اقدام قدمی پیش نگذاشتند تا اینکه پزشکان قانونی در بررسی‌های دقیق‌تر اعلام کردند روز مرگ صاحب این جمجمه با زمان اعلام شده از سوی خانواده قربانی حادثه، همخوانی ندارد بنابراین بررسی‌های بیشتری نیاز است تا به طور دقیق معلوم شود که مرگ چه زمانی رخ داده است.

در دومین اعلام نظر، پزشکان قانونی اعلام کردند احتمالاً قربانی حادثه یک ماه پیش از روزی که از سوی خانواده اعلام کرده‌اند کشته شده است. در همین هنگام بود که بدن بی‌سر قربانی حادثه نیز در زمین کشاورزی پدرش پیدا شد. فرضیه‌های زیادی مطرح شد که قوی‌ترین آنها مرگ کودک از سوی اعضای خانواده بود.

بدین ترتیب 4 عضو خانواده بازداشت شدند اما آنها با مقاومتی عجیب خود را بی‌گناه اعلام کرده و از ماجرای مرگ عارف کوچولو اظهار بی‌گناهی می‌کردند.

در حالی که بیش از 75 روز از ماجرای تحقیقات در این باره می‌گذشت سرانجام یکی از همین مظنونان بازداشت شده لب به اعتراف گشوده و پرده از راز این جنایت فجیع برداشت.
وی که برادر نانتی قربانی حادثه است و از همسر نخست پدرخانواده است در اعترافاتی هولناک ماجرای قتل برادر ناتنی خود را برای پلیس فاش کرد.

وی در این باره گفت: هر بار محبت‌های پدرم نسبت به عارف را می‌دیدم حسادت می‌کردم. یک روز اوایل تابستان بود او را به بهانه خریدن بستنی از خانه بیرون بردم. در راه مسیرمان را عوض کرده و برادرم را به باغی بردم در آنجا ابتدا او را با کارد از پای در آورده و سپس با همدستی یکی از دوستانم اقدامات دیگر را انجام دادیم و سرانجام جسد را آتش زدیم و در زمین فوتبال محلمان رها کردیم. بنابر این گزارش، مأموران آگاهی از نخستین روزهای دریافت گزارش این پرونده اعلام کرده بودند که عارف کوچولو قربانی یک اتفاق و اختلاف خانوادگی شده است و چهار عضو خانواده او را بازداشت کرده بود.

بازپرس ویژه قتل دادسرای جویبار متهمان را تا رسیدگی تکمیلی به اتهامات با صدور قرار قانونی در اختیار پلیس قرار داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۳۸
خدایا دلم به درد آمد یعنی حسادت اینقدر که برداری برادر کوچولوی نازکتر از برگ گل رو پر پر کنی اونهم با کارد ؟ مگر برگ گل طاقت این همه خشونت را دارد ؟ ای وای بر ما ای وای بر اخلاق و کرامت بر باد رفته ما .
احتمال اعلام دیر هنگام مفقود شدن مقتول رعب و حشت خانواده ناشی از تهدید قاتل بوده است .

اینکه پس از یافت سر و بدن جسد دربازجوئی نیز منکر شده اند و به پزشکی قانونی مراجعه ننمودهاند میتواند به دلایل زیر باشد.
1- میخواسته اند پرونده این قتل با همه آگاهی از شتاخت مقتول با فرض پیش گفته ( ارعاب ) و یا رئوفتبه فرزند نا خلفشان و یا با توافق با قاتل مختومه شود . چرا که یک روزی بالاخره سر نوشت مقتول میبایست در برابر کنجکاوی بستگان و خویشان و قانون مشخص میشد

2- میخواسته اند شناخت و تعقیب قاتل را به لحاظ فرار ازهمان ارعاب از خود سلب و غیر مستقیم به پلیس وانمود نمایند.

3- به هرحال سناریو ی این کار آگاهانه وبا یکی از همان اهداف فوق به اجرا گذاشته شده است .

نهایت آنچه گذشته است ظلمی است که به طفل بی گناه روا داشته شده چرا که بقول معروف تف سر بالاست و این پدر است که در نهایت رضایت خواهد داد .
خدا ازت نگذره بی وجدان.
واقعا اعصابم بهم ریخت.
امیدوارم مسببین این نوع جنایتها به دلیل رضایت اولیای دم سریع آزاد نشن و مدعی العموم حق بچه بی گناه را بگیرد.
دادگاه محترم، خواهش داریم که این موجود درنده را به اجتماع انسان ها برنگردانید...حالا اعدام یا زندانیشو نمیدونم ولی کسی که با یه کودک همچین جنایتی بکنه حتما حتما حتما در صورت آزاد بودن به یک قاتل زنجیره ای تبدیل خواهد شد...
مقصر، پدر خانواده است که عدالت را رعایت نکرده
پناه بر خدا
به کدامین گناه؟
پناه بر خدا.پناه .پناه بر خدا
خدا عاملين اين وحشيگري رو لعنت كنه
ماجرای یوسف در عصر جدید.
بازم به برادران حضرت یوسف
و من شر حاسد اذا حسد ....
اولابرادر ناتنی نیست بلکه برادر تنی هستند چون از یک پدرند.خداوند شرشیطان را ازسر همه ماکم کند. حسادت تابه کجا آدمها را می برد. خدایا خودت رحم کن.
پاسخ ها
اشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
اقای پدر عدالت را باید رعایت می کرد.
حیوانات هم اینکارها رو نمیکنن!
زودتر اعدماش کنید ...این جانی روانی رو
اینا آدمند یا حیوون
رسد انسان به جایی که از هر انسان و موجود زنده ای در جهان آفرینش، پست تر می شود.
حداقل بنویسید این اتفاق در کدام شهر روی داده است.
پاسخ ها
بهار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
عزيزم در خط آخر نوشته كه در شهر «جويبار»
خدایا هابیل و قابیل
یا نه یوسف و یا نه...
اونوقت نگیم توحش فقط خاص داعش است، ما هم در درون جامعه خود داعش های بالقوه زیادی داریم، می گید نه، همین نقدی و ناحسین بی شریعت را حضرت آقا افسارشان را ول کنند، هم سر می برند هم زنده زنده گوشت اصلاح طلبان (دقت کنید: اصلاح طلبان، نه کفار و منافقین و دشمنان) را می جوند. اونوقت نباید به داعشی ها حق داد؟
خداوند مرگ با عذاب بهت بده پست رذل...
يوسف به اين رها شدن از چاه دل مبند
اين بار مي برند که زندانيت کنند
حیوان صد رحمت به حیوان
اين برادره خيلي خطرناكه خواهش ميكنم از مسولين كه حتي اگر اولياي دم رضايت هم دادند ازاد نشود چراكه براي جامعه خطرناك است
اونوقت میگن ازدواج مجدد خوبه.بیا اینم نتیجه
آدم به خاطر محبت پدر به برادرش اونو ميكشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اونم به اين طرز فجيع؟؟؟اون رفيقشم يك مريض رواني بوده مثل خودش.خدايا اينها ديگه كي هستن.خودت رحم كن.
گند اصلی رو اون پدر زده- 70 سالگی موقع بچه دار شدنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببین چقدر فرق گذاشته که پسر بزرگه رو روانی کرده!
عجب پست فطرتی
آیا مشابه این جنایتهای فجیع در کشورهای دیگرهم اتفاق می افتد؟آیا وقوع چنین جنایتهایی مورد ریشه یابی و آسیب شناسی قرارمیگیرد؟
صد رحمت به داعش.
ادم های 75 ساله نوه هایشان دانشگاه می روند/عجب وضعی شده.
مادر بچه چند ساله است؟
دیگه هیچی حرمت نداره.
اینم عاقبت سر پیری و معرکه گیری .هر چیزی وقتی داره .این اقا باید به فکر سر و سامان دادن پسرش می بود نه بچه دارشدن.
خدايا چه ملتي شديم
لابد اینم تقصیر ماهواره اس.
جهل و بیسوادی بیداد میکند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی