بازدید 2632

آتش سوزي در اتاق سرايداري مجتمع وزشي

کد خبر: ۴۳۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹ 29 September 2014
آتش سوزي اتاق سرايداري يک مجتمع ورزشي در شرق تهران، با تلاش آتش نشانان به موقع مهار شد.

به گزارش ابتکار، پايگاه 125 در گزارشي اعلام کرد:ستاد فرماندهي آتش نشاني روز شنبه در ساعت 13:43 دقيقه روز گذشته بلافاصله پس از دريافت خبر حادثه، آتش نشانان ايستگاه 72 و ايستگاههاي 101 و 71 به همراه خودرو دستگاه تنفسي را به سوي خيابان گلبرگ شرقي اعزام کرد.

محمدرضا وکيلي معاون عمليات منطقه 6 آتش نشاني که در محل حضور داشت، گفت: در يک مجتمع ورزشي، اتاق سرايداري آن به مساحت 60 متر مربع دچار آتش سوزي شده بود وشعله و دود بسيار زيادي نيزتمامي سالن‌هاي تمرين، بدنسازي، استخر وسوناي آن را فرا گرفته بود.

وي با اشاره به اينکه آتش در حال سرايت به ديگر قسمت‌هاي ورزشگاه بود، اضافه کرد: آتش نشانان پس از قطع جريان برق و بستن شير اصلي گاز با استفاده از دستگاه تنفسي به کانون آتش نزديک شده و با کمک دو رشته لوله‌هاي آبدهي، آتش سوزي را مهار و سپس با چهار دستگاه هواکش قوي دود را از فضاي ورزشگاه کاملا تخليه کردند.

وکيلي ادامه داد: آتش نشانان هم چنين تمامي قسمت‌هاي ورزشگاه را براي نجات حادثه ديدگان احتمالي مورد جستجو قرار دادند که خوشبختانه کسي در سالن ها، استخر و سونا حضور نداشت. علت وقوع اين آتش سوزي هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشاني در حال بررسي است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم