بازدید 5920

ورود خونين کاميون به ساختماني در جردن

کد خبر: ۴۳۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶ 27 September 2014
سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از ورود يک دستگاه کاميون به ساختماني مسکوني در خيابان جردن خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سيد جلال ملکي در اين باره گفت: به دنبال اعلام يک مورد حادثه در ساعت 9:41 ديروز در بلوار آفريقا خيابان ناهيد شرقي ستاد فرماندهي آتشنشانان را به محله حادثه اعزام کرد.

وي افزود: پس از حضور آتشنشانان در محل مشاهده شد که يک دستگاه کاميون ايسوزو پس از برخورد با يک دستگاه سواري پژو 206 از مسير اصلي خود منحرف شده و وارد يک ساختمان مسکوني پنج طبقه شده است.

ملکي با اشاره به محبوس شدن راننده درون کابين خاطرنشان کرد: آتش نشانان با تقسيم شدن به دو گروه همزمان عمليات نجات و ايمن سازي را در دستور کار خود قرار داده و پس از برش قطعات کاميون راننده 25 ساله را در حالي که به شدت دچار آسيب ديدگي شده بود خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحويل دادند.

ملکي همچنين از آتش سوزي گسترده در يک قطعه زمين به مساحت 10 هزار متر مربع در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: اين حادثه در ساعت 12:17 به آتشنشاني تهران گزارش داده شد و علي‌رغم اينکه محل حادثه در حوزه استحفاظي آتشنشاني چهاردانگه قرار داشت ستاد فرماندهي آتشنشاني دو ايستگاه را به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام کرد.

وي افزود: پس از حضور آتشنشانان در محل مشاهده شد در بخش‌هاي مختلف از اين قطعه زمين 10 هزار مترمکعبي ضايعات چوب دچار حريق شده و شعله‌هاي آتش در حال سرايت به سوله‌هاي مجاور است که آتشنشانان بلافاصله عمليات اطفاء را آغاز کرده و پس از مدتي به طور کامل شعله‌هاي آتش را خاموش کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست